fixedquote:Op woensdag 1 april 2009 16:56 schreef Maruna het volgende:
(btw, Koenholio, je moet wel het laatste kaartje updaten, nu zijn er een aantal af....)
had ik daar overheen gelezen dan? dacht toch echt dat ik het allemaal had bijgelezen. Desalniettemin, nogmaals sterkte, ik neem aan dat we een update krijgen als het zo ver is.quote:
Het staat in de OPquote:Op donderdag 2 april 2009 21:43 schreef 2cv het volgende:
volgens mij had ik dat van de 21e al gemeldGeen ramp hoor, ik lees ook vaak zat ergens overheen.
Bleh!quote:Op dinsdag 7 april 2009 14:05 schreef 2cv het volgende:
En vandaag wordt ik wakker met een fijne hartritmestoornis.
Ik vind dit topic erg herkenbaar, en wil je even veel sterkte wensen.quote:Op dinsdag 7 april 2009 14:05 schreef 2cv het volgende:
En vandaag wordt ik wakker met een fijne hartritmestoornis.
Dit is niet een standaard KLB topic met bashen geworden, dat is een prestatie op zich!quote:Op dinsdag 7 april 2009 14:30 schreef Nizno het volgende:
sterkte 2cv.
Knal niet vaak iets neer in KLB, maar goed dit topic is er wel waardig voor!!
Ik zat om die reden even te twijfelen of ik zou posten in dit topic (dit raakt een gevoelige snaar dus wilde echt geen gebash lezen), maar nadat ik het helemaal gelezen had wilde ik hem wel in myat hebben omdat ik wel graag wil weten hoe het TS vergaat.quote:Op dinsdag 7 april 2009 14:40 schreef Maruna het volgende:
[..]
Dit is niet een standaard KLB topic met bashen geworden, dat is een prestatie op zich!
Heb je fobo gecheckt en het gelezen maar niet gepost. Raakte me. Jij ook sterkte (voor zover van toepassing, nu).quote:Op dinsdag 7 april 2009 14:49 schreef Miracle_Drug het volgende:
(dit raakt een gevoelige snaar dus wilde echt geen gebash lezen)
Thanksquote:Op dinsdag 7 april 2009 14:55 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Heb je fobo gecheckt en het gelezen maar niet gepost. Raakte me. Jij ook sterkte (voor zover van toepassing, nu).
En 2cv jij ook natuurlijk!
Ik heb je fobo gelezen, maar ik snap het nog nietquote:Op dinsdag 7 april 2009 18:19 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
ThanksJa dan weet je precies waar ik het over heb..
Tof ! Kom je dan ook in het broodtopic kijken ?quote:Zelfgebakken brood is lekker trouwensJe hebt me op het idee gebracht dat van het weekend weer eens te doen 2cv
quote:Op dinsdag 7 april 2009 18:24 schreef 2cv het volgende:
Ik heb je fobo gelezen, maar ik snap het nog niet![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
Ik ook niet, maar dit begint er op te lijkenquote:
quote:Op dinsdag 7 april 2009 18:26 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]Hele fobo doorgelezenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
Wat Frits zegt, even teruglezen..quote:Op dinsdag 7 april 2009 18:24 schreef 2cv het volgende:
[..]
Ik heb je fobo gelezen, maar ik snap het nog niet![]()
[..]
Tof ! Kom je dan ook in het broodtopic kijken ?
Zo is ie. Hij verveelt zich ook, zo zonder werk. Maar 2cv, twitteren mag ook gewoon in het Groningen-topic, dat weet je toch..quote:Op dinsdag 7 april 2009 18:44 schreef Maruna het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar dit begint er op te lijken
eet smakelijk btw
Ik heb het idee dat ze daar mijn gezeur aardig zat zijnquote:Op dinsdag 7 april 2009 18:47 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Zo is ie. Hij verveelt zich ook, zo zonder werk. Maar 2cv, twitteren mag ook gewoon in het Groningen-topic, dat weet je toch..
Niks van aantrekken.. laatst werd ik wel een beetje boos eigenlijk, toen Jesse_ zat te kutten. Heb er niks van gezegd, maar dat doe ik misschien de volgende keer wel.quote:Op dinsdag 7 april 2009 18:48 schreef 2cv het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat ze daar mijn gezeur aardig zat zijn
Welneequote:Op dinsdag 7 april 2009 18:48 schreef 2cv het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat ze daar mijn gezeur aardig zat zijn
Was het maar kut, dan had ik er nog wat aanquote:
Oeh, gezelligquote:Op dinsdag 7 april 2009 21:12 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Hartpatienten-high-five!
Ik heb nog een waslijst met andere dingen erbij, dus ik ben ook een menselijk wrak! Yeeaah!
Zo erg is het (nog) niet. Er is hoopquote:Op maandag 20 april 2009 21:32 schreef Siniti het volgende:
Elke keer als ik die TT weer lees moet ik denken aan "geloof et nou ik heb et echt gehad"![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |