Inderdaad, het kloptquote:Op dinsdag 21 april 2009 17:12 schreef 2cv het volgende:
Niet kunnen lopen lijkt mij ook erg vervelend. Ik ben al een keer of 2 van vermoeidheid door m'n knie heen gegaan. Gewoon been wat niet meer recht blijft als je staat of loopt. Vrij vervelend. Anderzijds kan je met een probleem aan je benen beter revalideren en/of jezelf versterken dan wanneer je iets met je hart hebt. Tenminste, dat is bij mijn weten zo. Je mag me corrigeren als ik het mis heb. Maar als het klopt: prijs je gelukkig !
quote:Op dinsdag 21 april 2009 21:47 schreef Richfield het volgende:
Sterkte!
Dat is kut zeg. En dus ook niet meer lassen aan Citroëns en Fok!stok.quote:Op dinsdag 21 april 2009 23:24 schreef 2cv het volgende:
Vanavond er achter gekomen dat lassen elektromagnetische straling geeft (van straling weet ik niets) en dat dat wel eens een pacemaker kan beïnvloeden. Als dat zo is is het dag dag baan.
lassen is iig zeker niet het gezondste beroep. en niet allen magnetische straling maar ook radioactief toch wil ik je heeeeeeeeel veeeeel sterkte wensen de komende tijdquote:Op dinsdag 21 april 2009 23:24 schreef 2cv het volgende:
Vanavond er achter gekomen dat lassen elektromagnetische straling geeft (van straling weet ik niets) en dat dat wel eens een pacemaker kan beïnvloeden. Als dat zo is is het dag dag baan.
Het doet me wel wat, maar ik zou niet weten hoe ik er op moet reagerenquote:Op dinsdag 21 april 2009 23:52 schreef Inverted_World het volgende:
Doen al die " Sterkte" posts je eigenlijk wat? Je maakt als 1 van de weinigen daadwerkelijk een serieus topic aan bij KLB, en ik ben wel benieuwd hoe je zoiets nu ziet. Wel tof dat hier zowaar niet gekut wordt, al zou dat wel heel laag zijn natuurlijk. Maargoed, pure interesse.
dat geld natuurlijk ook voor de sterkte's maar ja wat moet je anders nog toevoegen...quote:Op dinsdag 21 april 2009 23:54 schreef 2cv het volgende:
[..]
Het doet me wel wat, maar ik zou niet weten hoe ik er op moet reagerenIk heb zelf het idee dat als ik elke keer 'dankje' zeg het dan na 10 keer niet zo gemeend meer lijkt.
Lees dan maar even terug.quote:Op donderdag 23 april 2009 07:58 schreef PiRANiA het volgende:
Goed topic. En laat even weten wat het nou uiteindelijk blijkt te zijn
ik heb niet alles gelezen
Samenvatting: grote operatie en daarna ga ik dood.quote:Op donderdag 23 april 2009 07:58 schreef PiRANiA het volgende:
Goed topic. En laat even weten wat het nou uiteindelijk blijkt te zijn
ik heb niet alles gelezen
Niet zo negatief... you'll make itquote:Op donderdag 23 april 2009 10:44 schreef 2cv het volgende:
[..]
Samenvatting: grote operatie en daarna ga ik dood.
Goede samenvatting.quote:Op donderdag 23 april 2009 10:44 schreef 2cv het volgende:
[..]
Samenvatting: grote operatie en daarna ga ik dood.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |