SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://takemeoutrtl5.hyves.nl/
Bekijk oude afleveringen Hier
Vorige delen:
Take Me Out = (Géén) HOAX #3
Take Me Out = (Géén) HOAX #2
Take Me Out = HOAX
Zie ook hier [RTL5]Take me out.
[ Bericht 4% gewijzigd door Hetiszover op 18-03-2009 19:27:19 ]Want ik ben verzekerd, dat noch dood noch leven, noch engelen noch machten, noch heden noch toekomst, noch krachten, noch hoogte noch diepte, noch iets anders mij zal kunnen scheiden van de liefde van God.
Dat wil ik ook weten! Ik mis Danielle!quote:Op woensdag 18 maart 2009 19:14 schreef fyah het volgende:
hoe laat komt het eigenlijk op internet te staan elke dag?
Direct na de uitzending op tv volgens mijquote:Op woensdag 18 maart 2009 19:15 schreef Mendeljev het volgende:
[..]
Dat wil ik ook weten! Ik mis Danielle!
Pic?quote:
Ja om 20.15 ofzo al. Als het goed is staat er "verwacht" als je nu naar rtlgemist.nl gaat met de tijd erbij.quote:Op woensdag 18 maart 2009 19:17 schreef -Techno- het volgende:
[..]
Direct na de uitzending op tv volgens mij
Bonusplaatje, nu ff tussen spoilers gezetquote:
Done.quote:
Monique volgens mijquote:Op woensdag 18 maart 2009 19:37 schreef Pwoekie het volgende:
wie is die vieze lelelijke dikke blondine die denkt dat ze lekker is...
Hoe was het?quote:
Goed, wel een bende weerquote:
quote:Op woensdag 18 maart 2009 19:37 schreef Pwoekie het volgende:
wie is die vieze lelelijke dikke blondine die denkt dat ze lekker is...
Dik [X]quote:
Ik zou haar wel doenquote:Op woensdag 18 maart 2009 19:42 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Dik [X]
Lelijk [X]
Wacht maar tot over 20 jaar. Ik heb al een beeld van hoe ze dan eruit ziet.
ja idd, zo'n dik vis lelijk schreeuwwijf achter een viskraam.quote:Op woensdag 18 maart 2009 19:42 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Dik [X]
Lelijk [X]
Wacht maar tot over 20 jaar. Ik heb al een beeld van hoe ze dan eruit ziet.
herinner me opeens dat ik planet of the apes nog een keer weer wil zienquote:Op woensdag 18 maart 2009 19:50 schreef Asskicker14 het volgende:
Conchita.
Daar wil ik nog niet dood onder gevonden worden. Net als die Daniëlle en Karina.
quote:Op woensdag 18 maart 2009 19:58 schreef MervinMinky het volgende:
Bij een van de dames stond onder het naam 'valt op een man met symetrisch gezicht' oid.![]()
dikke typo, moet gewoon symmetrisch zijn.
quote:Op woensdag 18 maart 2009 20:21 schreef koffiegast het volgende:
iemand pics van Edina (als ik het goed spel?) die chick uit bosnie herzegowa
ze lijkt op me ex
Ja die hequote:Op woensdag 18 maart 2009 20:30 schreef -Techno- het volgende:
[ afbeelding ]
ConchitaWaarom druk je steven nou in godsnaam weg??? Wij willen niet tegen jouw kop aan kijken!
quote:Op woensdag 18 maart 2009 20:54 schreef koffiegast het volgende:
kan niemand ff van hyves alle pics plaatse aangezien er mensen zijn zonder hyves? bij voorbaat dank
Over symmetrie gesproken:quote:Op woensdag 18 maart 2009 19:58 schreef MervinMinky het volgende:
Bij een van de dames stond onder het naam 'wilt man met symetrisch gezicht' oid.![]()
dikke typo, moet gewoon symmetrisch zijn.
[ afbeelding ]
Zeg me dat dit niet waar is![]()
Daar zou ik dus me hond nog van aftrappenquote:Op woensdag 18 maart 2009 21:00 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Over symmetrie gesproken:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 18 maart 2009 20:58 schreef koffiegast het volgende:
[..]
dat er wel iemand zo vrij is omdat ff te doen
en zij is 19??? ik zou denken dat het iemand is die een drugsverslaving achter de rug heeft, een scheiding, man is vreemdgegaan, uit huis is gezet en elke dag een andere vent heeftquote:Op woensdag 18 maart 2009 21:00 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Over symmetrie gesproken:
[ afbeelding ]
voeg tienersvoorgeld van don & ad toe ;Dquote:Op woensdag 18 maart 2009 21:09 schreef Pwoekie het volgende:
hahaha,die hyves is open....
ik voeg ff gadgets toe :d
Karina is dus echt van Don&Ad?quote:Op woensdag 18 maart 2009 21:16 schreef Maanvis het volgende:
[..]
voeg tienersvoorgeld van don & ad toe ;D
quote:Op woensdag 18 maart 2009 21:29 schreef Pwoekie het volgende:
iemand een link naar het bewuste don en ad karina filmpje?
Zelf niet gedownload dus weet niet wat je moet verwachtenquote:Op maandag 16 maart 2009 08:19 schreef Bredewout92 het volgende:
www.filestube.com en zoek naar tvg tania
Ja dat zie je toch zelf ook wel.quote:
misschien vanwege het julia principe; "Naast hem ben ik natuurlijk heel mooi".quote:Op woensdag 18 maart 2009 21:51 schreef Stevennn het volgende:
wtf...
Waarom klikte die gast Inge weg... :S
ik snap niet dat daar mannen op vallen...quote:Op woensdag 18 maart 2009 21:46 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ja dat zie je toch zelf ook wel.
Maargoed, jorinde is nog veel erger.
Blijkbaar heeft ze ook met can't buy me love meegedaan overigens...
Filmpje 1
ik wou zeggen filmpje 2.. maargoed.. tis meer dan een hobby denk ik, nog meer filmpjes
[ afbeelding ]
nsfw plaatje
Volgens mij is Oesha ook wel een inhoudsloze doos. Maarja, een shemale meenemen is ook niet alles inderdaad.quote:Op woensdag 18 maart 2009 22:22 schreef RicardoSmit het volgende:
Wtf, die eerste gast van die afl. vandaag was echt kkdom. Hij stemt fucking oesha weg. En daarna Inge. Geen smaak
Alsof die gasten daar gaan staan om een wijf met inhoud te scorenquote:Op woensdag 18 maart 2009 22:23 schreef Mendeljev het volgende:
[..]
Volgens mij is Oesha ook wel een inhoudsloze doos. Maarja, een shemale meenemen is ook niet alles inderdaad.
http://www.filestube.com/50ed1e2515fc7c7503e9/details.htmlquote:Op woensdag 18 maart 2009 21:29 schreef Pwoekie het volgende:
iemand een link naar het bewuste don en ad karina filmpje?
En Tara toch ook al?quote:Op woensdag 18 maart 2009 22:22 schreef RicardoSmit het volgende:
Wtf, die eerste gast van die afl. vandaag was echt kkdom. Hij stemt fucking oesha weg. En daarna Inge. Geen smaak
In de vorige delen is dat ruim toegelicht en bevestigd door haar zelfquote:
Sinds die trollen ook meeposten gaan de posts veel te snelquote:Op woensdag 18 maart 2009 22:41 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
In de vorige delen is dat ruim toegelicht en bevestigd door haar zelf
quote:Op woensdag 18 maart 2009 20:26 schreef beeer het volgende:
Ik vind die Linda (blond krulhaar) wel gruwelijk mooi
Je neemt alleen maar lelijke wijven?quote:Op woensdag 18 maart 2009 22:50 schreef Pwoekie het volgende:
ik zie zoveel mooiere meiden op mijn uni, werk of op straat. waarom altijd die lelijke dozen?
zelfs mijn exen zijn knapper en dat zegt wat
Lees de eerste twee topic maar eens. Ze hebben een hoop dingen, bijvoorbeeld die krachtpatser die wel even wat dames op ging tillen, regelrecht gekopieerd van de Britse versie.quote:
Dat is wel heel slecht, even zoeken naar de andere delen.quote:Op donderdag 19 maart 2009 07:54 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Lees de eerste twee topic maar eens. Ze hebben een hoop dingen, bijvoorbeeld die krachtpatser die wel even wat dames op ging tillen, regelrecht gekopieerd van de Britse versie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |