SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://takemeoutrtl5.hyves.nl/
Bekijk oude afleveringen Hier
Vorige delen:
Take Me Out = (Géén) HOAX #3
Take Me Out = (Géén) HOAX #2
Take Me Out = HOAX
Zie ook hier [RTL5]Take me out.
[ Bericht 4% gewijzigd door Hetiszover op 18-03-2009 19:27:19 ]Want ik ben verzekerd, dat noch dood noch leven, noch engelen noch machten, noch heden noch toekomst, noch krachten, noch hoogte noch diepte, noch iets anders mij zal kunnen scheiden van de liefde van God.
Dat wil ik ook weten! Ik mis Danielle!quote:Op woensdag 18 maart 2009 19:14 schreef fyah het volgende:
hoe laat komt het eigenlijk op internet te staan elke dag?
Direct na de uitzending op tv volgens mijquote:Op woensdag 18 maart 2009 19:15 schreef Mendeljev het volgende:
[..]
Dat wil ik ook weten! Ik mis Danielle!
Pic?quote:
Ja om 20.15 ofzo al. Als het goed is staat er "verwacht" als je nu naar rtlgemist.nl gaat met de tijd erbij.quote:Op woensdag 18 maart 2009 19:17 schreef -Techno- het volgende:
[..]
Direct na de uitzending op tv volgens mij
Bonusplaatje, nu ff tussen spoilers gezetquote:
Done.quote:
Monique volgens mijquote:Op woensdag 18 maart 2009 19:37 schreef Pwoekie het volgende:
wie is die vieze lelelijke dikke blondine die denkt dat ze lekker is...
Hoe was het?quote:
Goed, wel een bende weerquote:
quote:Op woensdag 18 maart 2009 19:37 schreef Pwoekie het volgende:
wie is die vieze lelelijke dikke blondine die denkt dat ze lekker is...
Dik [X]quote:
Ik zou haar wel doenquote:Op woensdag 18 maart 2009 19:42 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Dik [X]
Lelijk [X]
Wacht maar tot over 20 jaar. Ik heb al een beeld van hoe ze dan eruit ziet.
ja idd, zo'n dik vis lelijk schreeuwwijf achter een viskraam.quote:Op woensdag 18 maart 2009 19:42 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Dik [X]
Lelijk [X]
Wacht maar tot over 20 jaar. Ik heb al een beeld van hoe ze dan eruit ziet.
herinner me opeens dat ik planet of the apes nog een keer weer wil zienquote:Op woensdag 18 maart 2009 19:50 schreef Asskicker14 het volgende:
Conchita.
Daar wil ik nog niet dood onder gevonden worden. Net als die Daniëlle en Karina.
quote:Op woensdag 18 maart 2009 19:58 schreef MervinMinky het volgende:
Bij een van de dames stond onder het naam 'valt op een man met symetrisch gezicht' oid.![]()
dikke typo, moet gewoon symmetrisch zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |