En "wij" zijn daar mede verantwoordelijk voor.quote:Op woensdag 18 maart 2009 18:36 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat is een groot probleem inderdaad. Spelers krijgen niet de tijd om te acclimatiseren.
Daar ben ik het niet mee eens. Het Feyenoordpubliek is zo ongeveer het meest spelers-vriendelijke publiek dat er is. Zolang je geen arrogant gedrag vertoont krijg je alle kansen in de Kuip.quote:Op woensdag 18 maart 2009 19:25 schreef Juk het volgende:
[..]
En "wij" zijn daar mede verantwoordelijk voor.
Als een speler als Bastos zijn eerste 2 wedstrijden niet goed speelt wordt hij verguist.
En zo kan je een vrij imposante lijst maken van spelers die bij Feyenoord, door wat voor omstandigheden dan ook, niet slagen maar daarna ergens anders wel goed spelen.
Ja, inderdaad. Heel veel spelers zijn al weg bij Feyenoord voordat ze überhaupt in Feyenoord 1 hebben gespeeld, of heel weinig. Die hebben niet eens de kans gehad om de hoon van het publiek over zich heen te krijgen. Bijv. Van Persie was volgens mij echt niet gehaat bij het publiek.quote:Op woensdag 18 maart 2009 19:27 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Daar ben ik het niet mee eens. Het Feyenoordpubliek is zo ongeveer het meest spelers-vriendelijke publiek dat er is. Zolang je geen arrogant gedrag vertoont krijg je alle kansen in de Kuip.
Nietr helemaal mee eens. Maar zoals al zo vaak gezegd, bij een top3 club is er gewoon veel meer aandacht en druk dan bij een subtopper. Daar vallen uiteindelijk vaak de meeste spelers over en bloeien dan weer op in een rustigere omgeving.quote:Op woensdag 18 maart 2009 19:27 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Daar ben ik het niet mee eens. Het Feyenoordpubliek is zo ongeveer het meest spelers-vriendelijke publiek dat er is. Zolang je geen arrogant gedrag vertoont krijg je alle kansen in de Kuip.
quote:Timmer lijkt uitwedstrijd tegen AZ te halen
Henk Timmer lijkt klaar om komend weekeinde aan te treden tegen koploper AZ. De doelman van Feyenoord heeft de training van woensdag goed doorstaan. Hij viel zondag in het duel met PSV geblesseerd aan zijn hoofd uit.
Normaal gesproken blijft Timmer daarom ook in de selectie van het Nederlands elftal, dat zich na het weekeinde gaat voorbereiden op de interlands in Amsterdam tegen Schotland en Macedonië. Bondscoach Bert van Marwijk heeft voor de wedstrijden in zekere zin een keepersprobleem.
Maarten Stekelenburg, normaliter de nummer één, zit bij Ajax op de bank. Naast Timmer is ook de derde geselecteerde doelman, Michel Vorm van FC Utrecht, niet helemaal fit. Voor de zekerheid belde Van Marwijk nog met Edwin van der Sar. De doelman van Manchester United voelt echter niets voor een rentree.
kutquote:
Omdat hij niet goed genoeg was?quote:Op woensdag 18 maart 2009 18:56 schreef TC03 het volgende:
ik snap bijvoorbeeld ook niet dat Jordi Buijs meteen verkocht is aan De Graafschap zonder ook maar één minuut speeltijd te krijgen.
Niet zo vreemd toch.............quote:Op woensdag 18 maart 2009 19:36 schreef Keltie het volgende:
Happel heb een punt..
Zie maar bij Charisteas, die kreeg vanaf dag 1 al geen kans
Lurling ook niet maar verder krijgt iedereen kansen. Alleen Timmer en Lucius hebben ze wat mij betreft verbruid al gaat die vuurwerkhoer wel met de week iets beter ballen!quote:Op woensdag 18 maart 2009 19:36 schreef Keltie het volgende:
Happel heb een punt..
Zie maar bij Charisteas, die kreeg vanaf dag 1 al geen kans
Hij ken alleen niet ingooien!quote:Op woensdag 18 maart 2009 20:27 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Lurling ook niet maar verder krijgt iedereen kansen. Alleen Timmer en Lucius hebben ze wat mij betreft verbruid al gaat die vuurwerkhoer wel met de week iets beter ballen!
Ja, maar verhuur hem dan eerst een jaar. Nu is hij meteen verkocht.quote:Op woensdag 18 maart 2009 20:13 schreef Luni het volgende:
[..]
Omdat hij niet goed genoeg was?
Dat blijkt in ieder geval wel, want hij staat volgens mij bij De Graafshap volgens mij niet eens elke week in de basis
jepquote:
gewoon niet verliezen daarquote:Op woensdag 18 maart 2009 21:26 schreef Hofpleinfontein het volgende:
Hopen op een stunt zondag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |