Van Persie was wel een vele malen groter talent als Biseswar hoor.quote:Op woensdag 18 maart 2009 00:47 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Hij is nog jong.
Maar hij zal wel denken dat hij daar dan als de nieuwe ster wordt gepresenteerd in plaats van als talent, wat de komende twee jaar voornamelijk bekerwedstrijden en invalbeurten betekent. Niet dat daar iets mis mee is natuurlijk. Kijk maar wat er is geworden van Van Persie, dat was ook een talentje met een nare houding en nu is het een van de beste voetballers van Europa.
Ik wilde net zeggen inderdaad. Biseswar en Van Persie met elkaar vergelijking is echt schandalig. Iedereen kon zien aan Van Persie dat hij ook echt goed kon voetballen, bij Biseswar is dit verre van aanwezig.quote:Op woensdag 18 maart 2009 08:58 schreef Luni het volgende:
[..]
Van Persie was wel een vele malen groter talent als Biseswar hoor.
Ahum. Maduro speelt daar tegenwoordig ook in de basis dacht ikquote:Op woensdag 18 maart 2009 00:46 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Die jongen zelf kun je moeilijk iets kwalijk nemen inderdaad. Maar zo'n club als Valencia, wat moeten die toch met een speler als Biseswar. Ok hij heeft het dit seizoen aardig gedaan... Maar hij komt gewoon zwaar te kort voor dat niveau. Wat een scouting zeg
quote:Feyenoord is Tomasson weer weken kwijt
Feyenoord is Jon Dahl Tomasson weer voor enige tijd kwijt. De Deense aanvaller was net weer helemaal hersteld van het vele blessureleed dat hem dit seizoen al zo vaak buiten de selectie hield, maar afgelopen zondag in het duel met PSV sloeg het noodlot voor de zoveelste keer toe. Hij staat naar verwachting enkele weken buitenspel.
Om die reden heeft Tomasson zich af moeten melden bij de Deense bondscoach Morten Olsen, die ook voor het eerst in lange tijd weer een beroep hoopte te kunnen doen op de ervaren speler. Zijn rentree bij de nationale ploeg zal echter nog even op zich laten wachten, aangezien de Denen na de kwalificatieduels van eind maart en begin april pas weer in juni in actie komen.
Allereerst is het echter vooral een domper voor de speler zef. “Ik baal er verschrikkelijk van, te meer daar ik de blessure op zo’n lullige manier opgelopen heb”, zegt Tomasson op de website van Feyenoord. De 32-jarige spits liep de kwetsuur op in de tweede helft van het duel met PSV. Op dat moment was er niet eens een tegenstander in de buurt.
“Het begon net lekker te lopen en ik kon eindelijk weer van waarde zijn voor Feyenoord, in een belangrijke fase voor de club. Bovendien is het zuur dat ik nu ook weer twee cruciale interlands met Denemarken moet missen”, aldus Tomasson. “Maar het is niet anders en ik ga opnieuw heel hard aan mijn herstel werken.”
quote:Supporters zamelen geld in voor Feyenoord
ROTTERDAM - Supporters van Feyenoord gaan hun in geldnood verkerende club helpen. Tot en met de open dag voor het nieuwe voetbalseizoen kunnen fans geld storten op een speciaal geopende rekening. De gehele opbrengst van de geldinzamelingsactie komt ten goede aan Feyenoord.
De actie, genaamd Voor Feyenoord Van Ons, is een initiatief van de Feyenoord Supportersvereniging. Via een poll op de website van de supportersvereniging worden de mogelijke bestedingsdoelen (zoals bijvoorbeeld de jeugdopleiding) gekozen. Namens de leden doneert de Feyenoord Supportersvereniging de eerste 25.000 euro. Mensen die geld willen afstaan, wordt gevraagd minimaal 10 euro te doneren. Daarnaast collecteren vrijwilligers tijdens thuiswedstrijden.
Telegraaf
denk dat er niet veel geld wordt opgehaald.quote:
Godverdómme het zit ook niet een béétje tegen ook hè.quote:
Alle beetjes helpen.quote:Op woensdag 18 maart 2009 16:39 schreef Crane het volgende:
Tomasson.![]()
Met zo'n actie haal je misschien een paar ton op, maar dat is na een week weer op aan rentes.Goed bedoelt, maar het heeft weinig zin.
elke cent heeft zin op dit moment gekquote:Op woensdag 18 maart 2009 16:39 schreef Crane het volgende:
Tomasson.![]()
Met zo'n actie haal je misschien een paar ton op, maar dat is na een week weer op aan rentes.Goed bedoelt, maar het heeft weinig zin.
of je moet niet de eerste zijn die ze binnenhaalt op zo'n jonge leeftijd: hoeveel van dit soort kindslaafjes heeft het uiteindelijk gemaakt bij hun eerste club?quote:Op woensdag 18 maart 2009 18:27 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Weer een voorbeeld dat de scouting helemaal niet zo dramatisch is: Michel Bastos. Inmiddels 25 jaar en linkshalf van Lille.. is al betrokken geweest bij 20 van van de 40 goals.Stond 6 jaar geleden nog onder contract bij Feyenoord. Zonde weer, het zit echt in de behandeling van die jongens die in een vreemde cultuur komen.
Dat is een groot probleem inderdaad. Spelers krijgen niet de tijd om te acclimatiseren.quote:Op woensdag 18 maart 2009 18:27 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Weer een voorbeeld dat de scouting helemaal niet zo dramatisch is: Michel Bastos. Inmiddels 25 jaar en linkshalf van Lille.. is al betrokken geweest bij 20 van van de 40 goals.Stond 6 jaar geleden nog onder contract bij Feyenoord. Zonde weer, het zit echt in de behandeling van die jongens die in een vreemde cultuur komen.
quote:Op woensdag 18 maart 2009 18:27 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Mee eens, ik snap bijvoorbeeld ook niet dat Jordi Buijs meteen verkocht is aan De Graafschap zonder ook maar één minuut speeltijd te krijgen.quote:Op woensdag 18 maart 2009 18:36 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat is een groot probleem inderdaad. Spelers krijgen niet de tijd om te acclimatiseren.
Zou dat bij clubs als Heerenveen en Groningen beter geregeld zijn?quote:Op woensdag 18 maart 2009 18:36 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat is een groot probleem inderdaad. Spelers krijgen niet de tijd om te acclimatiseren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |