En "wij" zijn daar mede verantwoordelijk voor.quote:Op woensdag 18 maart 2009 18:36 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat is een groot probleem inderdaad. Spelers krijgen niet de tijd om te acclimatiseren.
Daar ben ik het niet mee eens. Het Feyenoordpubliek is zo ongeveer het meest spelers-vriendelijke publiek dat er is. Zolang je geen arrogant gedrag vertoont krijg je alle kansen in de Kuip.quote:Op woensdag 18 maart 2009 19:25 schreef Juk het volgende:
[..]
En "wij" zijn daar mede verantwoordelijk voor.
Als een speler als Bastos zijn eerste 2 wedstrijden niet goed speelt wordt hij verguist.
En zo kan je een vrij imposante lijst maken van spelers die bij Feyenoord, door wat voor omstandigheden dan ook, niet slagen maar daarna ergens anders wel goed spelen.
Ja, inderdaad. Heel veel spelers zijn al weg bij Feyenoord voordat ze überhaupt in Feyenoord 1 hebben gespeeld, of heel weinig. Die hebben niet eens de kans gehad om de hoon van het publiek over zich heen te krijgen. Bijv. Van Persie was volgens mij echt niet gehaat bij het publiek.quote:Op woensdag 18 maart 2009 19:27 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Daar ben ik het niet mee eens. Het Feyenoordpubliek is zo ongeveer het meest spelers-vriendelijke publiek dat er is. Zolang je geen arrogant gedrag vertoont krijg je alle kansen in de Kuip.
Nietr helemaal mee eens. Maar zoals al zo vaak gezegd, bij een top3 club is er gewoon veel meer aandacht en druk dan bij een subtopper. Daar vallen uiteindelijk vaak de meeste spelers over en bloeien dan weer op in een rustigere omgeving.quote:Op woensdag 18 maart 2009 19:27 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Daar ben ik het niet mee eens. Het Feyenoordpubliek is zo ongeveer het meest spelers-vriendelijke publiek dat er is. Zolang je geen arrogant gedrag vertoont krijg je alle kansen in de Kuip.
quote:Timmer lijkt uitwedstrijd tegen AZ te halen
Henk Timmer lijkt klaar om komend weekeinde aan te treden tegen koploper AZ. De doelman van Feyenoord heeft de training van woensdag goed doorstaan. Hij viel zondag in het duel met PSV geblesseerd aan zijn hoofd uit.
Normaal gesproken blijft Timmer daarom ook in de selectie van het Nederlands elftal, dat zich na het weekeinde gaat voorbereiden op de interlands in Amsterdam tegen Schotland en Macedonië. Bondscoach Bert van Marwijk heeft voor de wedstrijden in zekere zin een keepersprobleem.
Maarten Stekelenburg, normaliter de nummer één, zit bij Ajax op de bank. Naast Timmer is ook de derde geselecteerde doelman, Michel Vorm van FC Utrecht, niet helemaal fit. Voor de zekerheid belde Van Marwijk nog met Edwin van der Sar. De doelman van Manchester United voelt echter niets voor een rentree.
kutquote:
Omdat hij niet goed genoeg was?quote:Op woensdag 18 maart 2009 18:56 schreef TC03 het volgende:
ik snap bijvoorbeeld ook niet dat Jordi Buijs meteen verkocht is aan De Graafschap zonder ook maar één minuut speeltijd te krijgen.
Niet zo vreemd toch.............quote:Op woensdag 18 maart 2009 19:36 schreef Keltie het volgende:
Happel heb een punt..
Zie maar bij Charisteas, die kreeg vanaf dag 1 al geen kans
Lurling ook niet maar verder krijgt iedereen kansen. Alleen Timmer en Lucius hebben ze wat mij betreft verbruid al gaat die vuurwerkhoer wel met de week iets beter ballen!quote:Op woensdag 18 maart 2009 19:36 schreef Keltie het volgende:
Happel heb een punt..
Zie maar bij Charisteas, die kreeg vanaf dag 1 al geen kans
Hij ken alleen niet ingooien!quote:Op woensdag 18 maart 2009 20:27 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Lurling ook niet maar verder krijgt iedereen kansen. Alleen Timmer en Lucius hebben ze wat mij betreft verbruid al gaat die vuurwerkhoer wel met de week iets beter ballen!
Ja, maar verhuur hem dan eerst een jaar. Nu is hij meteen verkocht.quote:Op woensdag 18 maart 2009 20:13 schreef Luni het volgende:
[..]
Omdat hij niet goed genoeg was?
Dat blijkt in ieder geval wel, want hij staat volgens mij bij De Graafshap volgens mij niet eens elke week in de basis
jepquote:
gewoon niet verliezen daarquote:Op woensdag 18 maart 2009 21:26 schreef Hofpleinfontein het volgende:
Hopen op een stunt zondag
Gelijkspel vind ik ook een stunt.quote:
quote:Feyenoord aast op Boudewijn Zenden. De oud-PSV'er vertrekt aan het einde van het seizoen bij het Franse Olympique Marseille.
Feyenoord ziet in de aanvaller de beoogde opvolger voor de vertrekkende Diego Biseswar. Volgens de papieren versie van Voetbal International hopen de Rotterdammers deze week al de onderhandelingen met Zenden af te ronden. Ook Jerzy Dudek staat op het punt een contract te tekenen bij de stadionclub. Beide spelers zijn transfervrij.
Zenden begon zijn carrière bij PSV en speelde verder voor FC Barcelona, Chelsea, Middlesbrough, Liverpool en dus Olympique Marseille. Daarnaast kwam Zenden 54 keer uit voor het Nederlands elftal, waarin hij zeven keer scoorde.
Als dit waar isquote:Op woensdag 18 maart 2009 22:51 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]! Ik hoop dat dit een grapje is
!
Ik dacht dat ze van de 'dure' spelers afwilden, eventueel zelfs transfervrij? Denken ze werkelijk dat zenden voor 3 biertjes en een appel komt ballen?
Zou ook WEER een oude speler zonder restwaarde zijn.
Rzasa en Gyan hebben wel een UEFA Cup gewonnenquote:Op woensdag 18 maart 2009 20:44 schreef Staanplaats het volgende:
Zoveel hoef je niet te kunnen om op handen gedragen te worden, kijk naar Rzasa en Gyan..
Jankmuilen als Greene daar is geen plek voor
Hmmz, beetje apart weer...quote:Op woensdag 18 maart 2009 22:51 schreef Chewbalhaar het volgende:
!
Ik dacht dat ze van de 'dure' spelers afwilden, eventueel zelfs transfervrij? Denken ze werkelijk dat zenden voor 3 biertjes en een appel komt ballen?
quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:34 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Iemand al het nieuwe logo van Rotterdam gezien? Wel een beetje gejat hoor...
http://i43.tinypic.com/30icjtt.jpg
Zat ik ook over na te denken, alleen je kan nooit bouwen aan de toekomst door te beginnen met het contracteren van spelers van 36 en 33.quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:35 schreef heiden6 het volgende:
Ik weet niet wat ik ervan moet denken. Aan de ene kant: weer een ouwe lul. Aan de andere kant moet je ook niet al te principiëel zijn en een speler die goed genoeg is en transfervrij weigeren. De vraag is alleen: hoe goed is Boudewijn Zenden (nog)?
Wil je er nog een speler bij krijgen met een salaris van 2 miljoenquote:Op woensdag 18 maart 2009 23:35 schreef heiden6 het volgende:
Ik weet niet wat ik ervan moet denken. Aan de ene kant: weer een ouwe lul. Aan de andere kant moet je ook niet al te principiëel zijn en een speler die goed genoeg is en transfervrij weigeren. De vraag is alleen: hoe goed is Boudewijn Zenden (nog)?
pff, laat bolo maar lekker wegblijven hierquote:Op woensdag 18 maart 2009 22:51 schreef Chewbalhaar het volgende:
!
quote:Landzaat wil revanche
Door WIETSE DIJKSTRA
ROTTERDAM - Dat Feyenoord nog niet veel plezier heeft beleefd aan Denny Landzaat, is een understatement.
afbeelding vergroten Denny Landzaat in actie tijdens zijn rentree tegen Jong FC Utrecht. FOTO COR VOS
Na een moeizaam eerste half jaar in de Kuip, staat de middenvelder in zijn tweede seizoen al zeven maanden buitenspel. Maar voor de bijna herstelde routinier gloort eindelijk licht in de tunnel. Tijd voor revanche.
,,Ik wil graag wat laten zien,’’ zegt Landzaat (32), die maandag met succes zijn rentree maakte bij de beloftes. ,,Het gevoel dat ik me wil revancheren, had ik al aan het begin van dit seizoen. Ik weet dat ik vorig jaar geen topjaar heb gehad. Dat kostte me ook mijn positie bij het Nederlands elftal. Waar dat aan lag? In de eerste plaats aan mezelf. Ik had er meer van gehoopt. We hadden een goede start, maar daarna zakten we weg waardoor we al snel voor de titel waren uitgeschakeld.’’
Landzaat liep het EK op het laatste moment mis. Die kater wilde hij dit seizoen in Rotterdam wegspoelen. ,,Ik voelde me lekker in de voorbereiding. Samen met André Bahia heb ik de meeste speelminuten gemaakt. Alles voelde goed.’’
Maar na eerste competitiewedstrijd, uit tegen Heracles, ging het mis. Landzaat raakte tijdens de training geblesseerd aan zijn hamstring. ,,Er stond die week vanwege een interlandweekend niets op het spel, maar we trainden volle bak. Daar had ik wel mijn vraagtekens bij. ‘Is dit nu echt nodig?’ dacht ik. De helft van de groep was er niet eens en we hadden ook al een lange voorbereiding van acht weken gehad. Dat had ik niet eerder meegemaakt. Mijn hamstring raakte overbelast, waardoor ik een verrekking opliep.’’
Die aanvankelijk lichte blessure was voor Landzaat het begin van een lange lijdensweg. ,,Tot twee keer toe had ik last van een lichte verrekking in mijn rechterbeen, daarna liep ik een scheurtje op in mijn linkerbeen. Al met al ben ik vijf keer geblesseerd geraakt aan mijn hamstring. We zijn nu zeven maanden verder.’’
Trainer Gertjan Verbeek wil hij niets verwijten. ,,Hij handelde zoals hij dacht dat hij op basis van zijn ervaring moest handelen. Later las ik in de krant dat hij zich mijn blessure wel aantrok. Over het herstelproces hebben we wel discussies gehad. Als je drie keer probeert terug te komen, vraag je je wel af ‘is dit de juiste weg?’ Na de vierde keer mocht ik volledig extern revalideren.’’
Dat deed hij bij Leo Echteld in Amsterdam. ,,Niet omdat we bij Feyenoord geen goede fysiotherapeuten hebben. Maar omdat we een enorme lijst van blessures hadden, kreeg ik niet de aandacht die ik nodig had om zo snel en goed mogelijk terug te keren.’’
Na zijn vijfde rentree, een halve wedstrijd maandag tegen Jong FC Utrecht, is hij sinds lange tijd optimistisch gestemd. ,,De eerste 45 minuten zijn goed gegaan. Het voelt beter dan de vorige keren, maar we zitten nog steeds in de laatste fase. Daarom houd ik een slag om de arm. Ik ben al eerder in dit stadium geweest en weet dat ik er voorzichtig mee moet omgaan. Maar het is wel lekker dat ik sinds vorige week weer volledig meetrain met de groep en maandag weer zestig minuten met het tweede kan spelen.’’
Voor zijn rentree bij het eerste mikt hij op Volendam-uit (5 april). ,,We zijn goed op weg naar de play-offs. Ik hoop dat ik dit seizoen nog van waarde kan zijn. Is het niet in het veld, dan minimaal op de bank. Daar wordt de selectie toch ook niet slechter van?’’
gewoon echt he!!!quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:51 schreef Merkie het volgende:
Sja, gezeik steeds over dat harde trainen. Is alweer zolang geleden, trainer is weg, kap met janken en richt je op de play-offs. Heb het nu wel gehad hoor.
Mits goed genoeg, jazeker.quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:39 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Wil je er nog een speler bij krijgen met een salaris van 2 miljoen
Ze willen juist spelers, die een hoog salaris vangen transfervrij laten vertrekken en dan trek je wel een neuwe speler aanquote:Op donderdag 19 maart 2009 01:18 schreef heiden6 het volgende:
Het feit dat hij transfervrij is scheelt al een heleboel geld natuurlijk.
Nou dat hebben we gezien in die wedstrijden die hij wel speeldequote:Op donderdag 19 maart 2009 07:19 schreef jorienvdherik het volgende:
Landzaat als die ooit nog in Feyenoord 1 staat is het echt wel een versterking
Dat vind ik sowieso vreemd. Het lijkt me niet verstandig om heel erg te richten op lagere/minder salarissen. Van belang is juist om meer inkomsten te vergaren (structureel).quote:Op donderdag 19 maart 2009 07:49 schreef Luni het volgende:
[..]
Ze willen juist spelers, die een hoog salaris vangen transfervrij laten vertrekken en dan trek je wel een neuwe speler aan![]()
De spelers die ze willen laten vertrekken hebben notabene een transfersom gekost!
En toen werd je wakker..............quote:Op donderdag 19 maart 2009 08:47 schreef belanov het volgende:
Is het volgende scenario al voorbij gekomen?
Feyenoord wint zondag van AZ waardoor AZ uiteindelijk uit bij Ajax kampioen kan worden... wat ze ook doen en de hele arena een pijnlijke erehaag moet vormen voor AZ.... Omdat AZ dan al kampioen is laten ze het in hun wedstrijd tegen Twente allemaal lopen, waardoor Twente 2e wordt. Feyenoord wordt ondertussen 8e of 9e en mag meedoen aan de play-offs (helemaal omdat Heerenveen de beker wint) en verslaat daarin het compleet in elkaar gestorte PSV waardoor Feyenoord uiteindelijk net zoveel overhoudt aan dit seizoen als Ajax... maar zonder de erehaag tegen AZ
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |