Dat geld voor alle amsterdammers hoor, alleen jammer dat ze zo vreselijk eigenwijs zijn en er niet aan willenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:30 schreef Ritmo het volgende:
Sowieso goed dat Biseswar veel met Fer en Wijnaldum optrekt. Die hebben denk ik wel een goede invloed op hem.
De club heeft helemaal niks gevraagd. Het iniatief komt vanuit de Supportersvereniging.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 10:20 schreef fuckbuddy het volgende:
Wat een verhaal man, donaties lopen vragen als topclub zijnde
Jorien is een leugenachtige kale klootzak.quote:Had Jorien toch gelijk een jaar of wat geleden..
gewoon echt hequote:Op zaterdag 21 maart 2009 10:53 schreef Happel het volgende:
Jorien is een leugenachtige kale klootzak.
Gast wij hebben timmer op de goal staan hehquote:Op zaterdag 21 maart 2009 10:20 schreef fuckbuddy het volgende:
Wat een verhaal man, donaties lopen vragen als topclub zijnde.
Had Jorien toch gelijk een jaar of wat geleden..
En winnen in Alkmaar zou een stunt zijn, realistisch is het niet, maar met Joey de clown op doel weet je het maar nooit.
Mooi dat die molukse verrader niet meedoet!
Ik regel de zon morgen....
quote:Op zaterdag 21 maart 2009 10:20 schreef fuckbuddy het volgende:
Mooi dat die molukse verrader niet meedoet!
Landzaatquote:Op zaterdag 21 maart 2009 13:19 schreef TN-FR het volgende:
[..]
En waarom is Giovanni nou weer een verrader?
Gio....quote:
Tegen het einde van het tijdperk Jorien was de club op een haar na failliet. Dat hij dat zelf inziet snap ik ook wel, hij heeft het toen zover laten komen.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 13:41 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Gio....
Enne ik denk dat Jorien juist de enige eerlijke persoon is geweest.
Die zag al dat er zaken faliekant de mist in gingen bij F'noord.
Maar goed, Gudde doet het wel goed met F'noord gelukkig..
redelijk gunstige uitslag iddquote:Op zaterdag 21 maart 2009 20:35 schreef Palmboom313 het volgende:
NEC 0-0Verlies je morgen dan loopt NEC maar 1 punt uit
alleen met hoeveel is de vraagquote:Op zaterdag 21 maart 2009 20:44 schreef TC03 het volgende:
Morgen gewoon weer winnen.
Alhoewel, ons middenveld is wel erg verzwakt zonder Van Bronckhorst en Tomasson.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |