quote:Op zaterdag 21 maart 2009 10:20 schreef fuckbuddy het volgende:
Mooi dat die molukse verrader niet meedoet!
Landzaatquote:Op zaterdag 21 maart 2009 13:19 schreef TN-FR het volgende:
[..]
En waarom is Giovanni nou weer een verrader?
Gio....quote:
Tegen het einde van het tijdperk Jorien was de club op een haar na failliet. Dat hij dat zelf inziet snap ik ook wel, hij heeft het toen zover laten komen.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 13:41 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Gio....
Enne ik denk dat Jorien juist de enige eerlijke persoon is geweest.
Die zag al dat er zaken faliekant de mist in gingen bij F'noord.
Maar goed, Gudde doet het wel goed met F'noord gelukkig..
redelijk gunstige uitslag iddquote:Op zaterdag 21 maart 2009 20:35 schreef Palmboom313 het volgende:
NEC 0-0Verlies je morgen dan loopt NEC maar 1 punt uit
alleen met hoeveel is de vraagquote:Op zaterdag 21 maart 2009 20:44 schreef TC03 het volgende:
Morgen gewoon weer winnen.
Alhoewel, ons middenveld is wel erg verzwakt zonder Van Bronckhorst en Tomasson.
Als je n kroeg hebt gevonden die vaker Feyenoord uitzendt in 013 moet je het ff laten wetenquote:Op zaterdag 21 maart 2009 17:00 schreef TN-FR het volgende:
Even kijken of ze het in Tilburg in de kroeg uitzenden, heb geen zin om helemaal naar Rotterdam te gaan.
Als we mulder krijgen en van dijk blijft nog ff dan zal piet ook wel niet komen toch?quote:Op zaterdag 21 maart 2009 23:19 schreef Schiedammert het volgende:
zit hem nou een paar weekjes te volgen, maar die velthuizen moet gewoon lekker bij vitesse blijven hoor
van mij hoeft het niet iigquote:Op zondag 22 maart 2009 11:20 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
Als we mulder krijgen en van dijk blijft nog ff dan zal piet ook wel niet komen toch?
K. ik denk dat onze zoektocht dan eindigt aangezien we dezelfde kroegen wel kennenquote:Op zondag 22 maart 2009 11:19 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
Als je n kroeg hebt gevonden die vaker Feyenoord uitzendt in 013 moet je het ff laten weten![]()
Heb gezocht en niet gevonden...
Inderdaad zonde maar goed 1 puntje mee dan ik vooraf had verwacht. Volgende 2 wedstrijden winnen.quote:Op zondag 22 maart 2009 16:27 schreef Hamilcar het volgende:
Beetje jammer dat Bruins die 100% kans er niet in prikt.
Hij doet alllllllllllllllllés fout bij die kans. Mijn god.quote:Op zondag 22 maart 2009 16:27 schreef Hamilcar het volgende:
Beetje jammer dat Bruins die 100% kans er niet in prikt.
quote:Op zondag 22 maart 2009 16:24 schreef Palmboom313 het volgende:
0-0 redelijk uitslag waarbij AZ niet mag klagen. Utrecht en NEC niets uitgelopen en je loopt ook nog 1 puntje in op NAC
Tja, dan kan ik er nog zo zes opnoemen die dat niet doen.quote:Op zondag 22 maart 2009 16:32 schreef Ritmo het volgende:
Heel netjes hoor, een punt uit Alkmaar. Als die waardeloze Makaay en/of Bruins gewoon hun kans hadden benut hadden we zelfs gewonnen daar. Die 2 horen niet bij Feyenoord.
Klopt, maar die (Timmer, Lucius, Biseswar) spelen zo nu en dan nog een goede wedstrijd. Makaay is momenteel echt een van de meest waardeloze eredivisiespitsen. Die heeft dit hele seizoen nog echt niets goed gedaan, net als Bruins.quote:Op zondag 22 maart 2009 16:34 schreef Happel het volgende:
[..]
Tja, dan kan ik er nog zo zes opnoemen die dat niet doen.
Doe dat eens.quote:Op zondag 22 maart 2009 16:34 schreef Happel het volgende:
[..]
Tja, dan kan ik er nog zo zes opnoemen die dat niet doen.
Ja, daar ben ik ook bang voorquote:Op zondag 22 maart 2009 16:35 schreef Palmboom313 het volgende:
Nu moeten we wel winnen van Volendam en Heracles anders is alles voor niets geweest
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |