klopt en Slory ook!quote:Op donderdag 19 maart 2009 20:10 schreef gitaarsnaar het volgende:
Mario Been moet daar ook in de buurt wonen
Ik doneer wel wat. Ken wel wat missen.quote:Op donderdag 19 maart 2009 11:58 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Hij is juist wel slim, aangezien die doorheeft dat er geen miljoenen mensen bereid zijn geld te doneren.Iemand hier die gaat doneren trouwens?
quote:De KNVB heeft Feyenoord een voorwaardelijke boete van 7500 boete, vanwege kwetsende spreekkoren bij de wedstrijd tegen FC Groningen. Feyenoord moet voor 9 april een plan van aanpak indienen over hoe de club in de toekomst verbaal geweld wil voorkomen. Anders moet Feyenoord alsnog betalen.
Hoi versteegrobquote:Op donderdag 19 maart 2009 21:46 schreef gitaarsnaar het volgende:
http://www.fr-legioen.nl/index.php?option=com_content&view=article&id=674:boete-voor-feyenoord-en-fc-utrecht&catid=59:feyenoord-nieuws
[..]
weer te laatquote:Op donderdag 19 maart 2009 21:50 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Hoi versteegrob
Het grote Feijenoordtopic #459
Ik weet niet of jij wel eens geld overmaakt maar volgens mij ken je nog altijd zelf kiezen hoeveel je stort.quote:Op donderdag 19 maart 2009 11:44 schreef denthemen het volgende:
Die voorzitter van jullie suppvereniging is ook niet de slimste ; eerst zeggen dat als miljoenen fans allemaal een euro geven dat je dan veel geld hebt en dan even later zeggen dat je vanaf 10 euro kan doneren
Krimpen aan den IJssel toch?quote:Op donderdag 19 maart 2009 19:21 schreef Luni het volgende:
Weet ook waar Van Bronckhorst woont, huis is denk ik 2x zo groot en heeft veel mooiere auto's, zie hem regelmatig rijden.
Hangt er vanaf, als het via ideal is bepaalt de site zelf hoeveel je moet overmaken.quote:Op donderdag 19 maart 2009 22:13 schreef De_Slagert het volgende:
[..]
Ik weet niet of jij wel eens geld overmaakt maar volgens mij ken je nog altijd zelf kiezen hoeveel je stort.
Klinkt positief.quote:Feyenoord bezuinigt eerst op kantoor
ROTTERDAM - Feyenoord begint de bezuinigingen op kantoor. Het personeel van de noodlijdende club krijgt vrijdagmiddag tijdens een bijeenkomst in de Kuip van algemeen directeur Eric Gudde te horen welke maatregelen moeten worden genomen om de begroting voor volgend seizoen sluitend te krijgen.
Over de inhoud van de boodschap van Gudde wil de club nog geen mededelingen doen. ,,Omdat we eerst al het personeel willen inlichten,’’ meldt een woordvoerder, die bevestigt dat de club ‘drastisch moet bezuinigen’.
Bij Feyenoord werken zo’n 140 mensen. De club kampt met een schuld van 21 miljoen euro en stevent dit seizoen af op een begrotingstekort van drie miljoen. Directeur Gudde liet eerder al weten dat iedereen ‘van hoog tot laag in de organisatie’ zijn bijdrage zal moeten leveren om Feyenoord weer gezond te maken.
quote:Feyenoord bezuinigt eerst op kantoor
ROTTERDAM - Feyenoord begint de bezuinigingen op kantoor. Het personeel van de noodlijdende club krijgt vrijdagmiddag tijdens een bijeenkomst in de Kuip van algemeen directeur Eric Gudde te horen welke maatregelen moeten worden genomen om de begroting voor volgend seizoen sluitend te krijgen.
afbeelding vergroten FOTO ANP
Over de inhoud van de boodschap van Gudde wil de club nog geen mededelingen doen. ,,Omdat we eerst al het personeel willen inlichten,’’ meldt een woordvoerder, die bevestigt dat de club ‘drastisch moet bezuinigen’.
Bij Feyenoord werken zo’n 140 mensen. De club kampt met een schuld van 21 miljoen euro en stevent dit seizoen af op een begrotingstekort van drie miljoen. Directeur Gudde liet eerder al weten dat iedereen ‘van hoog tot laag in de organisatie’ zijn bijdrage zal moeten leveren om Feyenoord weer gezond te maken.
en waar woon jij?quote:Op donderdag 19 maart 2009 18:48 schreef jorienvdherik het volgende:
http://maps.google.nl/maps?f=q&source=s_q&hl=nl&geocode=&q=ikea+barendrecht&sll=52.469397,5.509644&sspn=4.22344,11.645508&ie=UTF8&ll=51.847656,4.526668&spn=0,359.988627&t=h&z=17&layer=c&cbll=51.847691,4.52646&panoid=f7RAx3fOrS4A0DZqkG2Nsw&cbp=12,3.24003135572224,,0,-5.018867924528303
Hier woont een Feyenoorder
Wat ik hoorde is dat ruim 50% die daar werkt totaal niks heeft met Feyenoord, lijkt me duidelijk waar ze op kunnen bezuinigen...quote:
Idemquote:Op donderdag 19 maart 2009 20:52 schreef Staanplaats het volgende:
[..]
Ik doneer wel wat. Ken wel wat missen.
Met een beetje geld per man, kennen we de club toch een extra zetje geven..
En je mobieltje heeft ook geen uitroeptekens?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 08:43 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
zat met mijn mobieltje online, en dan is de Y makkelijker en sneller dan IJ
quote:Drie wapperende vlaggen op ’n strontschuit
Door HUGO BORST
[COLUMN] Collega Sjoerd Mossou had me uitgenodigd om tafelheer te zijn bij het interview dat hij had met Leroy Fer, Georgino Wijnaldum en Diego Biseswar, de drie wapperende vlaggen op de strontschuit die Feyenoord dit seizoen is.
afbeelding vergroten Vervuld van vreugde loopt Leroy Fer weg nadat hij Feyenoord op 1-0 heeft gezet. FOTO PIM RAS
We zaten in Pincoffs, het mooiste hotel van Rotterdam. Ik zei tegen de drie Feyenoorders dat ze hier geweldige suites hebben waar je heerlijk een nachtje met je vrouw kunt doorbrengen.
Of bijvrouw natuurlijk zei ik er uitdagend achteraan.
Ze lachten besmuikt. Om eraan toe te voegen dat ze daar dus niet aan deden. Wijnaldum geloofde ik op zijn woord. Beschaafde Rotterdammer van Surinaamse komaf. Het gevaar van vrouwen? Hij schudde zijn rastahoofd. Hij heeft een vriendin en die kent hij al lang. Hij leeft voor het voetbal. In die valkuil trapt hij echt niet. Zijn oma heeft ‘m gewaarschuwd.
Is het niet schattig, dacht ik. Ik ben dol op Surinamers die weglopen met hun oma. Surinamers eren ouderen nog. Afijn.
De stilste van de drie was Leroy Fer, zondag jl. matchwinner. Hij zweeg bij voorkeur. Achteraf hadden Mossou en ik hem moeten vragen om rappend te antwoorden. Dat schijnt hij fantastisch te kunnen, samen met Vernon Anita van Ajax trouwens.
De Amsterdammer Diego Biseswar herinnerde ik aan zijn doelpunt tegen Sparta in de Kuip. Hij raakte ‘m finaal verkeerd. Als hij die bal goed had geraakt en die bal dus over was gegaan stond mijn geplaagde club nu een plek hoger. Hij zat er anders lekker in meneer, zei hij.
Gaat hij nou of gaat hij nou niet weg? Collega Mossou en ik vroegen het Biseswar maar ook Wijnaldum en Fer keken hem opvallend vragend aan. Biseswars antwoord bevatte nieuws. Of niet? Oordeelt u zelf, lees het interview zaterdag in AD Sportwereld.
Opzienbarend ten slotte is het eerherstel dat zij Gert Jan Verbeek gunnen. Had Feyenoord geen drie maar twintig Biseswarren, Wijnaldums of Fers gehad – Feyenoord had op zeker de Coolsingel gestaan.
quote:Vlemmings: 'Wij kunnen ook van AZ winnen'
20/03/2009 11:00
Onder leiding van interim-trainer Leon Vlemmings vindt Feyenoord zichzelf ineens weer terug in de strijd om een ticket voor de play-offs om Europees voetbal. Wat is er veranderd sinds het ontslag van hoofdtrainer Gertjan Verbeek? Vlemmings geeft Voetbal International tekst en uitleg.
Met tien punten uit de laatste vier wedstrijden lijkt u met Feyenoord het lek boven te hebben.
Leon Vlemmings: 'Dat is wat mij betreft wel duidelijk zichtbaar als je kijkt naar de resultaten. Voetballend kan en moet het beter, vind ik. In balbezit spelen we fases goed voetbal, maar het verval is te groot. We wisselen tijdens wedstrijden goed nog te vaak af met slecht. Dat moet er wel uit, al compenseren we momenteel veel met de wedstrijdmentaliteit. Er staat nu een groep met spelers die voor elkaar door het vuur willen.'
Hoe verklaart u de wisselvalligheid in het spel van uw ploeg?
'Het vertrek van Gertjan Verbeek heeft invloed gehad op de spelers, terwijl we ook nog te maken kregen met supporters die zich tegen de ploeg keerden. Die fase moesten we goed zien door te komen, terwijl we óók nog het probleem hadden dat we niet te ver op de ranglijst konden terugzakken. Nu de rust is weergekeerd en de fans weer achter de ploeg staan, zie je het voetbal langzaam beter worden. Maar het is ook logisch dat het nog niet negentig minuten top is.'
Feit is dat Feyenoord nu ineens weer meedoet.
'We kunnen nog wat van het seizoen maken, ja. Die wetenschap inspireert. Je merkt het ook aan de ploeg. De spelers willen revanche voor de eerste seizoenshelft en dat kan door ons te plaatsen voor Europees voetbal. Ik heb dat altijd als doel gehad, ook in de moeilijke tijd. Op zulke momenten moet je zoeken naar uitdagingen, doelen en niet naar beneden kijken. Dat zorgt voor negativisme, terwijl deze groep juist behoefte had aan positivisme.'
Als het lukt, hoe schat u die prestatie dan in?
'Als een prestatie van groot formaat. Vergeet niet dat we van ver komen. Het gat met de negende plaats was ook meer dan acht punten. Erg groot, ja, maar dat was ook het aantal wedstrijden dat we nog hadden te spelen. We zijn er overigens nog lang niet, al hebben we een aantal stappen gezet. De eerste was de moeilijke tijd die we hebben overleefd, de tweede was het verkleinen van het gat met de clubs boven ons.'
Als Feyenoord zich voor de play-offs wil plaatsen, moet het zondag een goed resultaat halen tegen AZ, de aanstaande kampioen.
'Ik kijk uit naar die wedstrijd. We hebben gewonnen van NAC Breda en PSV, maar AZ is de koploper en best voetballende ploeg in de Eredivisie. Ik ben benieuwd hoe ver wij zijn. Maar als NAC daar kan winnen, kan Feyenoord het ook.'
Lolbroekquote:Op vrijdag 20 maart 2009 10:08 schreef Tomasso het volgende:
[..]
En je mobieltje heeft ook geen uitroeptekens?
Durft dat joch er eindelijk voor uit te komen, kom jij met zo'n opmerking..quote:Op vrijdag 20 maart 2009 14:50 schreef Ritmo het volgende:
[..]
![]()
Vergeet niet uit te loggen als je op Fok zit op openbare computers.
Nou , wat een verassingquote:Op vrijdag 20 maart 2009 14:27 schreef Merkie het volgende:
Ik ben homo.
SCH heeft net een ban gelukkigquote:Op vrijdag 20 maart 2009 14:27 schreef Merkie het volgende:
Ik ben homo.
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 15:00 schreef ursel het volgende:
[..]
Durft dat joch er eindelijk voor uit te komen, kom jij met zo'n opmerking..
Precies. Al mag Timmer van mij wel weer geblesseerd raken.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 15:07 schreef Sloggi het volgende:
Zondag moeten we gewoon blessurevrij doorkomen, en geen kaarten pakken. Alles wat we zondag pakken is mooi meegenomen, ik reken nergens op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |