ja inderdaad maar die teller gaat de laatste paar dagen ook niet echt vooruit. Hoop wel dat ze het halenquote:Op woensdag 18 maart 2009 18:09 schreef Veerboot het volgende:
Er van uitgaande dat die FOK!/PowNed-actie geen grap is, zijn ze wel erg wanhopig nu
same here.quote:
Niet twijfelen, dit is gratis!quote:
een gratis abbo of een dvd ik weet het welquote:
Ik denk niet dat ze erg graag informatie geven over hoe leden weer op kunnen zeggen als ze nog niet eens het minimum aantal leden bereikt hebbenquote:Op woensdag 18 maart 2009 18:19 schreef BananaSplitje het volgende:
Is zo'n PowNed-abbo makkelijk op te zeggen? Ik wil best lid worden om te kijken wat PowNed uiteindelijk op TV gaat brengen. Maar mocht het me nou tegenvallen dan wil ik het wel makkelijk op kunnen zeggen.
Iemand een idee hoe dat geregeld is?
Uit de voorwaarden:quote:Op woensdag 18 maart 2009 18:19 schreef BananaSplitje het volgende:
Is zo'n PowNed-abbo makkelijk op te zeggen?
Je hoeft dus alleen maar een mailtje te sturen je bent lid-af.quote:2. Het lidmaatschap geldt tot wederopzegging. Opzegging van het lidmaatschap kan
plaatsvinden zowel door het lid als door PowNed, tegen het einde van een kalenderjaar, met
inachtneming van een opzegtermijn van één kalendermaand. Opzeggen kan per post naar
PowNed, Postbus 2824, 1000 CV Amsterdam of per mail secretariaat@powned.tv
Schijnt dat ze deze gast uitgenodigd hebben voor een gesprek.quote:Op woensdag 18 maart 2009 18:45 schreef TwyLight het volgende:
Beter reduceren ze trouwens de rutgertijd tot een minimum en niet constant zijn hoofd op mijn beeldscherm
Maar dan krijg je je geld terug, dus maakt het nog niet uit.quote:Op woensdag 18 maart 2009 19:01 schreef sander89 het volgende:
Ik word de 50000ste lid, als ze dat niet halen heeft het lid worden toch geen zin.
Een collega van mij had een aardige theorie:quote:Op woensdag 18 maart 2009 18:10 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
ja inderdaad maar die teller gaat de laatste paar dagen ook niet echt vooruit. Hoop wel dat ze het halenmaar voel me wel genaaid nu met al die acties
Denk ik ookquote:Op woensdag 18 maart 2009 19:06 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Een collega van mij had een aardige theorie:
De teller op hun website is compleet fake en ze hebben stiekem allang 50.000 leden.
Ik vind dit eigenlijk best wel plausibel, ik zie gewoon te vaak stickers en het zou perfect bij GeenStijl en Powned passen. Wat vinden jullie van deze theorie?
Ik hield de optie ook open, tot vandaag. Deze actie toont imo toch wel het tegendeel aan, denk dat PowNed het niet gaat redden nuquote:Op woensdag 18 maart 2009 19:06 schreef Fliepke het volgende:
[..]
De teller op hun website is compleet fake en ze hebben stiekem allang 50.000 leden.
Ik vind dit eigenlijk best wel plausibel, ik zie gewoon te vaak stickers en het zou perfect bij GeenStijl en Powned passen. Wat vinden jullie van deze theorie?
Rutger zei gisteren van niet in de Coen en Sander Show.quote:Op woensdag 18 maart 2009 19:06 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Nee hij zal even openlijk toegeven dat de teller fake is...quote:Op woensdag 18 maart 2009 19:37 schreef Meddo het volgende:
[..]
Rutger zei gisteren van niet in de Coen en Sander Show.
Hij is misschien niet fake maar loopt 2 maanden achterquote:Op woensdag 18 maart 2009 19:37 schreef Meddo het volgende:
[..]
Rutger zei gisteren van niet in de Coen en Sander Show.
kijk je toch evenquote:Op woensdag 18 maart 2009 20:01 schreef GSMboy het volgende:
Zijn er al pics van de NSFW stickermeisjes op de com.powned?
Je ontvangt geen spam. Dus lid worden!quote:Op woensdag 18 maart 2009 20:09 schreef henkde_j het volgende:
Hmm, ik wil wel lid worden maar geen spam ontvangen in mijn mail en in m'n brievenbus. Kan ik mij niet gewoon aanmelden als lid en mij meteen weer uitschrijven?
En die sticker sheiB van een aantal weken geleden?quote:Op woensdag 18 maart 2009 20:10 schreef Gorill0r het volgende:
[..]
Je ontvangt geen spam. Dus lid worden!
Pownew ookquote:Op woensdag 18 maart 2009 18:32 schreef Oksel het volgende:
Opgeven is geen probleem. Balkenende kan het ook.
[ afbeelding ]
Dus je krijgt geen enkele post in je brievenbus nadat je lid geworden bent? Als dat zo is wil ik het wel proberen.quote:Op woensdag 18 maart 2009 20:10 schreef Gorill0r het volgende:
[..]
Je ontvangt geen spam. Dus lid worden!
Dan schrijven ze geschiedenisquote:Op woensdag 18 maart 2009 20:45 schreef henkde_j het volgende:
Wat als ze nu gewoon de 300.000 hebben
?quote:Op woensdag 18 maart 2009 20:33 schreef BananaSplitje het volgende:
[..]
Dus je krijgt geen enkele post in je brievenbus nadat je lid geworden bent? Als dat zo is wil ik het wel proberen.
Dan zouden ze niet met dit soort trieste acties komen. Ze hebben hun populariteit en aanhang gewoon enorm overschat. En zometeen blijkt dat ze na deze dure acties (want ik ga er vanuit dat Fok! er mooi wat aan verdient) niet genoeg leden hebben of dat ze gewoon keihard worden geweigerd. Het imago van GS zal iig een flinke deuk oplopen, voor zover dat nog niet het geval is.quote:Op woensdag 18 maart 2009 20:45 schreef henkde_j het volgende:
Wat als ze nu gewoon de 300.000 hebben
Nee hoor, kost je ieder jaar weer 5,72 euro. Je kunt je natuurlijk wel binnen 11 maanden weer lid af maken, dan niet. Maar dat willen ze daar bij PowNed ook niet, want als ze nu die 50.000 hebben, moeten ze over 3 jaar naar de 150.000 doorgroeien (zie Llink en MAX nu) of ze verdwijnen dan weer.quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:55 schreef Meddo het volgende:
r wordt eenmalig 5,72 euro van je rekening afgeschreven
nah, ik heb ze gemachtigd om eenmalig iets af te schrijvenquote:Op donderdag 19 maart 2009 00:01 schreef Veerboot het volgende:
[..]
Nee hoor, kost je ieder jaar weer 5,72 euro. Je kunt je natuurlijk wel binnen 11 maanden weer lid af maken, dan niet. Maar dat willen ze daar bij PowNed ook niet, want als ze nu die 50.000 hebben, moeten ze over 3 jaar naar de 150.000 doorgroeien (zie Llink en MAX nu) of ze verdwijnen dan weer.
Het zou kunnen dat ze je na een jaar netjes vragen of je lid wilt blijven, maar ik denk dat er in de kleine lettertjes wel ergens staat dat je lid bent tot wederopzegging en dat ze jaarlijks geld mogen innen. Zo doet BNN het in ieder geval ook, die schrijven ieder jaar het bedrag weer van m'n rekening af.quote:Op donderdag 19 maart 2009 00:04 schreef Meddo het volgende:
[..]
nah, ik heb ze gemachtigd om eenmalig iets af te schrijven![]()
Bij mij niet. Toen ik lid werd is mij verteld dat het maar voor 1 jaar zou zijn. Als ik volgend jaar nog lid wil zijn moet ik me weer inschrijven.quote:Op donderdag 19 maart 2009 00:12 schreef Veerboot het volgende:
...
Zo doet BNN het in ieder geval ook, die schrijven ieder jaar het bedrag weer van m'n rekening af.
dat zou geen stijl zijnquote:Op donderdag 19 maart 2009 00:05 schreef jslavenburg het volgende:
Ik zit te denken...
Je krijgt het geld terug na 1 april van GS...maar het is toch geen belachelijke 1 april grap dat je het niet terug krijgt he?
Ik hoop dan dat je volgend jaar weer opnieuw toestemming moet geven. Ik zal wel lid blijven maar houd er niet echt van als er automatisch geld van mijn rekening gehaald word.quote:Op donderdag 19 maart 2009 07:27 schreef Symer het volgende:
[..]
Bij mij niet. Toen ik lid werd is mij verteld dat het maar voor 1 jaar zou zijn. Als ik volgend jaar nog lid wil zijn moet ik me weer inschrijven.
Verder staat in de algemene voorwaarden bij Powned dat je lid bent tot wederopzegging en dat ze elk jaar per automatische incasso 5 euro van je rekening halen, maar je machtigt Powned idd alleen maar voor een eenmalige afschrijving
Maar goed, als je voor december een mailtje stuurt dat je wil opzeggen ben je er al vanaf. Dus zo'n groot probleem lijkt het me niet.
Ja en dan?quote:Op donderdag 19 maart 2009 14:35 schreef Symer het volgende:
[..]
Dat kan! 10 mensen lid maken en je kunt 572 euro op je rekening bijschrijven.
toemaar wat optimistischquote:Op donderdag 19 maart 2009 14:35 schreef Symer het volgende:
[..]
Dus je krijgt wel brievenbuspost als je registreert?quote:Op donderdag 19 maart 2009 14:15 schreef TwyLight het volgende:
Net m'n PowNed stickers binnenLag ineens een PowNed envelop op de deurmat
nee maar als je stickers wil moet je een mailtje sturen en dan krijg je ze via de post. Je krijg niks ongevraagd.quote:Op donderdag 19 maart 2009 15:00 schreef BananaSplitje het volgende:
[..]
Dus je krijgt wel brievenbuspost als je registreert?
5.72 x 10 is geen 572 als je het mij vraagt...quote:Op donderdag 19 maart 2009 14:35 schreef Symer het volgende:
[..]
Waarom niet? Ik denk dat autoblog en fok stiekem niet echt de doelgroepen zijn. Sowieso zijn fokkers graag "anti".quote:Op donderdag 19 maart 2009 19:15 schreef Devz het volgende:
Ik vind het ook wel heel vreemd dat het zo langzaam gaat inderdaad, sinds de samenwerking met FOK! en Autoblog is geen enkele piek of versnelling te zien, terwijl het gratis is. Dat kan toch haast niet?
Precies, die teller is gelul. Ze zijn er allang.quote:Op donderdag 19 maart 2009 19:04 schreef henkde_j het volgende:
Ik vertrouw die teller voor geen meter. Het kan gewoon niet dat het zo langzaam gaat. Ze hebben al lang dik 50.000 leden binnen.
als ik mn pimp abbo maar gratis krijg en mn geld terugquote:Op donderdag 19 maart 2009 19:38 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Precies, die teller is gelul. Ze zijn er allang.
https://registratie.powned.tv/autoblog/quote:Op donderdag 19 maart 2009 17:03 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Jullie haadden het over een DVD-actie? Welke?
Ik denk dat dit zeer aannemelijk is inderdaad. Typisch GeenStijl om straks te zeggen dat ze misschien zelfs al over de 75.000 zitten of zo.quote:Op donderdag 19 maart 2009 19:38 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Precies, die teller is gelul. Ze zijn er allang.
Waarom doen ze dan al die acties. Ik denk dat het helemaal niet zo goed loopt als ze verwacht hadden.quote:Op donderdag 19 maart 2009 20:28 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Ik denk dat dit zeer aannemelijk is inderdaad. Typisch GeenStijl om straks te zeggen dat ze misschien zelfs al over de 75.000 zitten of zo.
Ik 50quote:
ga je echt promoten of gewoon opplakken?quote:Op donderdag 19 maart 2009 22:39 schreef Gorill0r het volgende:
[..]
Ik 50Rosita vond me lief denk ik.
Heb er nog 30 over ongeveer. Ga deze week nog een keer de stad in om te promoten en dan zijn ze op.
Plakkenquote:Op donderdag 19 maart 2009 23:16 schreef TwyLight het volgende:
[..]
ga je echt promoten of gewoon opplakken?ik plak ze gewoon in bushokjes en in de bus enzo
Opvallend, dat suggereert dat ze echt nog niet over de 50.000 zijn.quote:Op donderdag 19 maart 2009 20:33 schreef aardappel het volgende:
uit de actievoorwaarden:
Deze actie loopt tot uiterlijk 1 april 2009, maar zal direct worden stopgezet op het moment, dat
Powned zijn benodigde aantal leden heeft behaald. Dit zijn 50.000 leden.
Ik denk niet dat ze zoveel toe zouden geven en geld mis zouden lopen als je toch al makkelijk het aantal leden haalt. Dan is namelijk elk lid en dus geld een leuk extraatje.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 11:59 schreef yootje het volgende:
[..]
Opvallend, dat suggereert dat ze echt nog niet over de 50.000 zijn.
Mja, dat is alleen van Fok! he, dan heb je daarnaast ook nog Autoblog en Comedy Central die een soortgelijke actie hebben. En gewoon mensen die via GeenStijl registreren.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 12:20 schreef yootje het volgende:
Pakweg 470 leden per dag tot 1 april, ben benieuwdHet is in ieder geval spannend
Duh, dat zijn ze namelijk ook nog niet. Waarom denk je dat ze anders met dit soort debiele acties komen?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 11:59 schreef yootje het volgende:
[..]
Opvallend, dat suggereert dat ze echt nog niet over de 50.000 zijn.
De Fok-actie is op woensdag ingegaan, tot vanochtend hadden daar 500 mensen op gereageerd. Dat is ongeveer wat Powned normaal gesproken in anderhalve dag erbij krijgt. Toch is er idd geen piek te zien. Dat lijkt mij ook ietwat vreemd.quote:Op donderdag 19 maart 2009 19:15 schreef Devz het volgende:
Ik vind het ook wel heel vreemd dat het zo langzaam gaat inderdaad, sinds de samenwerking met FOK! en Autoblog is geen enkele piek of versnelling te zien, terwijl het gratis is. Dat kan toch haast niet?
Vanochtend stond er idd geen link bij, nu wel:quote:Op vrijdag 20 maart 2009 13:39 schreef Buitenspel het volgende:
Het is inderdaad vreemd. Comedy Central gaf er 1500 gratis weg. Ik wilde vanochtend via daar lid worden. Lukt het niet omdat ze al op zijn?
Volgens mij waren die alleen voor de eerste 25.000 leden. Anders moet je even op de compound kijken, daar stond volgens mij nog een e-mail adres voor promotie materiaal.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 13:46 schreef Buitenspel het volgende:
Oke, nu lid geworden. Laat die stickers maar komen!
Hoe krijg je die eigenlijk?
Ik ook, niets meer over gehoord. Ik denk dat deze actie mislukt is ...quote:Op vrijdag 20 maart 2009 14:59 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ben benieuwd naar de kijkcijfers.
Vorige week vrijdag trouwens 192.000 kijkers.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 14:59 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ben benieuwd naar de kijkcijfers.
wat een lelijke clip zegquote:Op vrijdag 20 maart 2009 16:30 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Die clip.
http://www.dumpert.nl/med(...)ew_videoclip_p3.html
Het nummer is best tof, maar die clip verneaukt het liedje gewoon.
zoveel geld hebben ze ook niet.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 16:34 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
wat een lelijke clip zeghad zeker sexy'er gekund
Het nummer is best tof?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 16:30 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Die clip.
http://www.dumpert.nl/med(...)ew_videoclip_p3.html
Het nummer is best tof, maar die clip verneaukt het liedje gewoon.
in dit geval niet gok ikquote:
Sowieso is het programma wat ze nu maken hopelijk geen maatstaaf voor de rest. Zo slecht allemaal. Geen fuck aan. Beetje mensen interviewen zijn we nu wel gewend van geenstijl.tv.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 15:40 schreef Impry het volgende:
[..]
Vorige week vrijdag trouwens 192.000 kijkers.
Dat was rond dat tijdstip het slechtst bekeken programma. (van publieke t/m Net 5)
22:13 startte Levensgevaarlijk op RTL7, die had 157.000 kijkers, maar om 23:04 weer wel 279.000 met Jupilerleague.
Dat vind ik juist het leukstequote:Op vrijdag 20 maart 2009 16:37 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Op het stukje 'Ik wil je billen zien' na dan.
Precies, daarom ben ik ook zo benieuwd wat ze gaan doen als het daadwerkelijk op TV komt.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 16:42 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Sowieso is het programma wat ze nu maken hopelijk geen maatstaaf voor de rest. Zo slecht allemaal. Geen fuck aan. Beetje mensen interviewen zijn we nu wel gewend van geenstijl.tv.
als ze nou gewoon hun billen lieten zien...quote:Op vrijdag 20 maart 2009 16:37 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Precies!quote:Op vrijdag 20 maart 2009 17:02 schreef aardappel het volgende:
[..]
als ze nou gewoon hun billen lieten zien...
Het was beter geweest als dat gewoon het hele nummer was ...quote:Op vrijdag 20 maart 2009 16:37 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Quoted for epic winquote:Op vrijdag 20 maart 2009 13:45 schreef Paul het volgende:
Nu comedy central ook nog haha
Nou als ze het nou niet meer halen eet ik mijn petje op
als je lid van de krant was kon je gratis lid van de omroep worden , of t ging zelfs automatisch , zoietsquote:Op vrijdag 20 maart 2009 18:30 schreef NoCigar het volgende:
Vraagje, misschien hoort ie hier niet thuis, maar goed: hoe kan het dat die (andere) Telegraaf-omroep meteen het benodigde aantal leden had zonder dat ik iets ehb gemerkt van een actie? Van Llink, powned Nederland c etc hoor ik nog wel eens wat, van Wakker Nederland alleen dat het opgericht was en dat ze ongeveer meteen 50.000 leden hadden.
omdat wakker nederland al veel telegraafleden hebben en die richt zich meer op oudere mensen, de doelgroep van powned is gierig. Er zijn echt superveel mensen geintereseert in powned maar denken "laat andere mensen maar betalen"quote:Op vrijdag 20 maart 2009 18:30 schreef NoCigar het volgende:
Vraagje, misschien hoort ie hier niet thuis, maar goed: hoe kan het dat die (andere) Telegraaf-omroep meteen het benodigde aantal leden had zonder dat ik iets ehb gemerkt van een actie? Van Llink, powned Nederland c etc hoor ik nog wel eens wat, van Wakker Nederland alleen dat het opgericht was en dat ze ongeveer meteen 50.000 leden hadden.
de teller op de site word bijgewerkt met de mensen die ook echt bevestigd zijn , ik had mn fok pimp abbo al een dag voordat ik op GS mn powned account hadquote:Op vrijdag 20 maart 2009 18:32 schreef MljoeK het volgende:
De CC actie is in ieder geval afgelopen ( https://registratie.powned.tv/comedy/ ). Maar de teller is sinds het begin van de actie nog niet met 1500 omhoog gegaan geloof ik. Denk dat de teller inderdaad achterloopt dus.
Je kreeg een mailtje met kort/krachtige informatie. Dan kon je een link aanklikken om je aan te melden, je kreeg dan een pagina waarin al je persoonsgegevens al ingevuld stonden. Was alleen nog een kwestie van een akkoord-vinkje zetten en OK klikken je was lid. Het geld wordt ingehouden op je abbo ofzo.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 18:32 schreef Jimbo het volgende:
[..]
als je lid van de krant was kon je gratis lid van de omroep worden , of t ging zelfs automatisch , zoiets
mja nu moeten ze nog zelf betalen he, straks krijgen ze super veel subsidie voor goede programmasquote:Op vrijdag 20 maart 2009 16:42 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Sowieso is het programma wat ze nu maken hopelijk geen maatstaaf voor de rest. Zo slecht allemaal. Geen fuck aan. Beetje mensen interviewen zijn we nu wel gewend van geenstijl.tv.
Bij de registratie stond dat ze verder niets met je adres deden, wat voor brieven worden er dan verstuurd? Niets toch? Tenzij je een aanvraag voor stickers doet.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 18:34 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ze doen alles met de hand daar vooral met die brieven opsturen ect. dat duurt gewoon lang.
Hier andersom,, gisteren aangemeld en had het userid van Maartena ingevuld en die is nog steeds abonnementsloos en ik heb al wel 2 mails van Powned binnen.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 18:34 schreef Jimbo het volgende:
[..]
de teller op de site word bijgewerkt met de mensen die ook echt bevestigd zijn , ik had mn fok pimp abbo al een dag voordat ik op GS mn powned account had
ze doen alles met de hand daar vooral met die brieven opsturen ect. dat duurt gewoon lang . dus mss zijn ze er al alleen met verwerken zijn ze pas op 4.064 leden die ze nog nodig hebben
ik heb me een paar weken geleden aangemeld en heb 1x een mailtje gekregenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 18:38 schreef swollywood het volgende:
[..]
Hier andersom,, gisteren aangemeld en had het userid van Maartena ingevuld en die is nog steeds abonnementsloos en ik heb al wel 2 mails van Powned binnen.
Jij denkt dus dat de acties geen invloed hebben op het ledenaantal?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 18:59 schreef MilaNL het volgende:
Yeah right. Die teller ging de hele tijd heel langzaam en nou ineens staan er 1000 bij
je krijgt het pas na 1april. ALS ze het halenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 19:02 schreef Gorill0r het volgende:
Hoe zit dat met de mensen die een ander lid hebben gemaakt via hun ref?
Ik heb drie mensen via mij lid gemaakt maar heb nog steeds geen 15 euro op mijn rekening.
Oh zo.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 19:03 schreef TwyLight het volgende:
[..]
je krijgt het pas na 1april. ALS ze het halen
Ik bedoel: die actie met FOK is er al sinds woensdag, en vandaag schiet het ineens omhoog. En als Comedy Central 1500 lidmaatschappen weggeeft moeten er dus 1500 bij komen. Of die teller loopt 2 dagen achter.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 19:02 schreef Impry het volgende:
[..]
Jij denkt dus dat de acties geen invloed hebben op het ledenaantal?
die is idd brilliant , stond in t begin al op de paginaquote:Op vrijdag 20 maart 2009 19:01 schreef Blaxje het volgende:
https://registratie.powned.tv/studenten/
Ik wist daar helemaal niet vanaf. Fucking leipe actie.
ik zat een beetje die url aan te passen, krijg ik ditquote:Op vrijdag 20 maart 2009 19:01 schreef Blaxje het volgende:
https://registratie.powned.tv/studenten/
Ik wist daar helemaal niet vanaf. Fucking leipe actie.
wat stond er?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:11 schreef Meddo het volgende:
[..]
ik zat een beetje die url aan te passen, krijg ik dit![]()
http://www.powned.tv/1april
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:11 schreef Meddo het volgende:
[..]
ik zat een beetje die url aan te passen, krijg ik dit![]()
http://www.powned.tv/1april
Ik hoop dat je een screenshot hebt gemaakt.quote:POWNED.TV
Page Not Found
Page not found - /1april
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:22 schreef Gorill0r het volgende:
[..]
[..]
Ik hoop dat je een screenshot hebt gemaakt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:24 schreef MilaNL het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
http://powned.fok.nl werkt niet meer =oquote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:33 schreef DrDentz het volgende:
Waar is nou die actie dat je een gratis fok abbo kreeg
Normaal zwaar ok, maar dit viel mij wat tegen. Hij had de auto geen seconde onder controlequote:
Llink had de 150.000 ook al binnen zeiden ze terwijl op de website anders staat omdat ze rekening houden met de foutmarge.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:52 schreef Specularium het volgende:
Rutger zei aan het begin nogal overtuigend dat de 50.000 zo goed als binnen waren voordat hij
bij Plasterk langsging. Dat zeg je niet als je er nog heel veel moet.
Ik weet het ook allemaal niet meer, ik merk het 1 April wel.
en dat ze niet naakt zijn!quote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:39 schreef Mani89 het volgende:
Dat nummer heeft wel potentie alleen jammer dat het is ingezongen door die krijsende hoeren.
Geen reden om te stoppen hoor, nieuw media wet : meer leden= meer zendtijd. Dus geen hokjescategorieen meer...quote:Op zaterdag 21 maart 2009 00:35 schreef TwyLight het volgende:
Denk dat ze de 50.000 hebben! De FOK! Actie is ook weg op de FP en de forum index!
Zeg ook niet dat ze moeten stoppen, maar de FOK! actie zou stoppen bij 50.000quote:Op zaterdag 21 maart 2009 00:45 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Geen reden om te stoppen hoor, nieuw media wet : meer leden= meer zendtijd. Dus geen hokjescategorieen meer...
Ah maar hun lid brengt lid aan actie dan ook, en die loopt nu nogquote:Op zaterdag 21 maart 2009 01:03 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Zeg ook niet dat ze moeten stoppen, maar de FOK! actie zou stoppen bij 50.000
Calling mystery inc. RIGHT NOW!!quote:Op zaterdag 21 maart 2009 01:27 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Ah maar hun lid brengt lid aan actie dan ook, en die loopt nu noghmm
quote:10-03-09 | 00:29 | 9.190 leden nodig = 921 nieuwe leden in één dag
11-03-09 | 00:29 | 8.173 leden nodig = 1017 nieuwe leden in één dag
12-03-09 | 00:29 | 7.224 leden nodig = 949 nieuwe leden in één dag
13-03-09 | 00:29 | 6.734 leden nodig = 490 nieuwe leden in één dag
14-03-09 | 02:54 | 6.562 leden nodig = 172 nieuwe leden in ca. één dag
15-03-09 | 02:57 | 6.431 leden nodig = 131 nieuwe leden in ca. één dag
16-03-09 | 02:57 | 6.345 leden nodig = 86 nieuwe leden in één dag
17-03-09 | 01:34 | 5.980 leden nodig = 365 nieuwe leden in ca. één dag
18-03-09 | 00:29 | 5.739 leden nodig = 241 nieuwe leden in één dag
19-03-09 | 00:39 | 5.394 leden nodig = 345 nieuwe leden in één dag
20-03-09 | 00:29 | 5.044 leden nodig = 350 nieuwe leden in één dag
21-03-09 | 00:29 | 3.816 leden nodig = 1228 nieuwe leden in één dag
Toch respect voor die algemeen directrice van Llink dat hij daar mocht komen voor een interview. Ze wist echt wel dat het er zo aan toe zou gaan. 20.810 leden halen ze nooitquote:Op zaterdag 21 maart 2009 14:25 schreef alexis_ het volgende:
Ik vond het tot en met het Llink gesprek een goede aflevering. Het auto item en die powned sletten zijn echt te slecht. Elias was ok, maar te kort. Wel leuk om dat even over Fontys te horen.
Ik zou lid zijn geworden als ze verder waren gegaan met Llink en iemand anders kritisch aan de tand hadden gevoeld. Ik wil gewoon een aflevering met alleen maar kritisch inhoudelijke noten zien. Nog even afwachten tot volgende week...
Kom op! Het is tenslotte gratis voor jouquote:Op zaterdag 21 maart 2009 14:25 schreef alexis_ het volgende:
Ik vond het tot en met het Llink gesprek een goede aflevering. Het auto item en die powned sletten zijn echt te slecht. Elias was ok, maar te kort. Wel leuk om dat even over Fontys te horen.
Ik zou lid zijn geworden als ze verder waren gegaan met Llink en iemand anders kritisch aan de tand hadden gevoeld. Ik wil gewoon een aflevering met alleen maar kritisch inhoudelijke noten zien. Nog even afwachten tot volgende week...
Gewoon een telfoutje van het script of zo.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 15:22 schreef aardappel het volgende:
hmm.. raar waar die 20K opeens vandaan kwam... iemand een idee?
wtf?quote:Gefeliciteerd, U bent nu lid van een omroepvereniging
dat is niet het mailtje van pownedquote:Op zaterdag 21 maart 2009 18:07 schreef Pek het volgende:
Alcohol maakt meer kapot dan je lief is![]()
[..]
wtf?
Nee dat is niet het mailtje van Powned want op het eind in het mailtje krijg je de lieve groeten van de ledenadministratie A.K.A de computer. Kijk zelf maar:quote:
Ach ja dat zien we dan wel weerquote:Op zondag 22 maart 2009 13:42 schreef Buitenspel het volgende:
Als ze de 50 000 halen, moeten ze wat later de 150 000 halen. Dat gaan ze nooit redden.
Als je op de PO bent heb je meteen een veel groter bereik.quote:Op zondag 22 maart 2009 13:42 schreef Buitenspel het volgende:
Als ze de 50 000 halen, moeten ze wat later de 150 000 halen. Dat gaan ze nooit redden.
Als het gewoon goeie tv wordt is het te doenquote:Op zondag 22 maart 2009 13:42 schreef Buitenspel het volgende:
Hoezo is dat genaaid worden? Plus als ze slim zijn hebben ze die foutmarge al in de teller verwerkt, dat heeft Llink wel gedaan volgens de voorzitter.quote:Op zondag 22 maart 2009 11:12 schreef rene90 het volgende:
Maar als ze 50.000 hebben kunnen ze alsnog genaaid worden toch? Je hebt die foutmarge welke nog wat leden kan schelen weer?
Nouja genaaid worden / dom zijn, meer bedoelt dat ze met 50.000 leden (met foutmarge niet verwerkt in de teller) er alsnog niet zijn.quote:Op zondag 22 maart 2009 14:07 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Hoezo is dat genaaid worden? Plus als ze slim zijn hebben ze die foutmarge al in de teller verwerkt, dat heeft Llink wel gedaan volgens de voorzitter.
Hoe weet jij zo zeker dat de teller wel kloptquote:Op zondag 22 maart 2009 14:12 schreef rene90 het volgende:
[..]
Nouja genaaid worden / dom zijn, meer bedoelt dat ze met 50.000 leden (met foutmarge niet verwerkt in de teller) er alsnog niet zijn.
Ze zouden er wel een foutmarge in verwerkt kunnen hebben (heeft Llink ook gedaan), maar wat sommigen eerst dachten dat ze nu wel het dubbele of zelfs meer leden hebben lijkt erg onrealistisch gezien de acties die ze nu houden.quote:Op zondag 22 maart 2009 14:17 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Hoe weet jij zo zeker dat de teller wel klopt?
Tjaquote:Op zondag 22 maart 2009 14:17 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Hoe weet jij zo zeker dat de teller wel klopt?
Het gaat ze er ook om dat ze erin komen, das de hele stunt.quote:Op zondag 22 maart 2009 13:42 schreef Buitenspel het volgende:
Tenzij ze samen gaan met Wakker Nederlandquote:Op zondag 22 maart 2009 13:42 schreef Buitenspel het volgende:
Denk je dat echt?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 18:33 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Er zijn echt superveel mensen geintereseert in powned maar denken "laat andere mensen maar betalen"
Dat mag niet.quote:Op zondag 22 maart 2009 17:59 schreef Gorill0r het volgende:
[..]
De Telegraaf heeft gewoon elke abonnement houder een lidmaatschap gegeven. Die zullen nu wel al op de 100.000 zitten denk ik.
Hehe, met BNN al in het bestel is dat helemaal niet zo'n gigantisch rare gedachte.quote:Op zondag 22 maart 2009 11:14 schreef Sander het volgende:
Plus, dan hoeven ze alsnog niet een plek te krijgen in het omroepbestel.
Die mensen hebben hun akkoord gegevenquote:
Die overeenkomst is wel heel erg opvallend ja. Het zou een typische Geenstijl truc zijn, maar zoiets zou vast niet toegestaan zijn lijkt mequote:Op zondag 22 maart 2009 17:59 schreef Gorill0r het volgende:
Dan zou PowNed (Publieke Omroep Wakker NEDerland) meteen met een B-status het bestel binnen komen. Gaan ze nooit meer weg
En waarom dat dan?quote:Op zondag 22 maart 2009 18:25 schreef Roi het volgende:
Als Powned 50.000 leden haalt gaat de commissie er naar kijken, (grote) kans dat het dan nog geweigerd wordt.
Plasterk was positiefquote:Op zondag 22 maart 2009 18:25 schreef Roi het volgende:
Als Powned 50.000 leden haalt gaat de commissie er naar kijken, (grote) kans dat het dan nog geweigerd wordt.
Llink heeft hetzelfde kunstje geflikt en dat mocht ook.quote:Op zondag 22 maart 2009 18:23 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Die overeenkomst is wel heel erg opvallend ja. Het zou een typische Geenstijl truc zijn, maar zoiets zou vast niet toegestaan zijn lijkt me
Maar dan moet het wel voor 1 april gebeuren. Daarna lijkt fuseren me niet echt een optie meer.quote:Op zondag 22 maart 2009 18:31 schreef Gorill0r het volgende:
[..]
Llink heeft hetzelfde kunstje geflikt en dat mocht ook.
Dat zullen ze wel al stiekem hebben geregeld denk ik. En maken ze het op 1 april bekend aan Nederland.quote:Op zondag 22 maart 2009 18:37 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Maar dan moet het wel voor 1 april gebeuren. Daarna lijkt fuseren me niet echt een optie meer.
Des te meer reden om te fuseren dus. Vergroot de kans op toelating enorm.quote:Een reden dat ze geweigerd kunnen worden is bijvoorbeeld dat hun moedermaatschappij ook al een publieke omroep wil beginnen en meer leden heeft binnengehaald. Een commerciële partij die twee publieke omroepen onder zich heeft zal niet heel enthousiast onthaalt worden gok ik. Daarnaast moeten ze ook nog maar bewijzen dat ze een aanvulling zijn op het huidige bestel, dus ze moeten met concrete plannen komen.
Sowieso mooi dat het dan al maanden 'in our face' is. Powned. Wellicht zit er wat in. Typisch Geenstijl.quote:Op zondag 22 maart 2009 18:23 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Die overeenkomst is wel heel erg opvallend ja. Het zou een typische Geenstijl truc zijn, maar zoiets zou vast niet toegestaan zijn lijkt me
danny heeft last van vroegtijdige zaadlozing, helaas voor rutger!quote:Op maandag 23 maart 2009 01:41 schreef -Laurens- het volgende:
Weet iemand waarom het nu niet meer mogelijk is om via FOK! gratis lid te worden van Powned?
Het nieuwsitem is nog wel terug te lezen, maar http://powned.fok.nl/ is niet meer te bereiken en zijn de banners blijkbaar ook van de site af.
Het gaat nu al snelquote:Op maandag 23 maart 2009 15:37 schreef Blaxje het volgende:
De laatste duizend gaan heel snel, denk ik.
*kuch* llink *kuch*quote:Op maandag 23 maart 2009 15:40 schreef northernlight81 het volgende:
Ik had nooit verwacht dat ze het zouden halen. Dus ervan uit gaande dat die laatste 2500 wel lukt de laatste week vind ik dat wel knap.
Qua media aandacht hebben ze het best goed gedaan ook. Je hoort er meer over dan van de andere omroepen.
Ja oke, Llink was alleen negatief. Ik bedoel van de nieuwe omroepen heb ik alleen van Powned wat gehoord en van de Telegraaf 1 week iets ofzo. Die andere als Popned daar hoor je nooit iets over.quote:
Whehe.quote:Platencontract voor PowNed Playmates?
AMSTERDAM - Powned Playmates Dorien, Carlijn en Marcella zouden dicht bij een platencontract zijn.
“Er is een enorme run op de single en het ziet er naar uit dat we later deze week hoog in de hitlijsten binnenkomen”, vertelt een woordvoerder van platenmaatschappij GSG.
“En gezien de vele aanvragen zijn we inderdaad aan het praten over een vervolg”.
Het management van de Playmates wil het nieuws echter nog niet bevestigen totdat het concreet is.
En na 10 minuten 50 leden erbij. Nog 2300 leden te gaan.quote:Op maandag 23 maart 2009 16:18 schreef Sphere het volgende:
Nou, nog 2350, de teller slaat op hol!
Een dezer dagen is het zover.
Maar in die ene week heeft de Telegraaf meer bereikt dan PowNed tot nu toe in al die maandenquote:Op maandag 23 maart 2009 15:52 schreef northernlight81 het volgende:
[..]
Ja oke, Llink was alleen negatief. Ik bedoel van de nieuwe omroepen heb ik alleen van Powned wat gehoord en van de Telegraaf 1 week iets ofzo. Die andere als Popned daar hoor je nooit iets over.
Door de scherpe uitsnedes is verwijderen echt heel lastig, als je ze goed aandrukt!quote:
2264 nu. Sprintje.quote:Op maandag 23 maart 2009 16:28 schreef Sphere het volgende:
[..]
En na 10 minuten 50 leden erbij. Nog 2300 leden te gaan.
103 leden in 23 minuten.quote:Op maandag 23 maart 2009 16:28 schreef Sphere het volgende:
[..]
En na 10 minuten 50 leden erbij. Nog 2300 leden te gaan.
http://www.volkskrant.nl/(...)rland_gaat_het_halenquote:Timmer: "Alleen Wakker Nederland gaat het halen"
Deel dit artikel
Printversie
Door Wilco Dekker
gepubliceerd op 19 maart 2009 11:00, bijgewerkt op 19 maart 2009 11:34
AMSTERDAM - Twaalf kandidaat-omroepen staan te trappelen om zich bij de bestaande 22 te voegen, maar alleen Wakker Nederland van De Telegraaf gaat het halen. Dat verwacht Gerard Timmer, de tv-directeur van de Publieke Omroep. Wakker Nederland heeft als enige het benodigde ledenaantal al binnen.
De site van Wakker Nederland (WNL)
De andere elf hebben nog minder dan twee weken om voor 1 april 50 duizend leden te halen. PowNed van GeenStijl is voor zover bekend het verst: de tv-poot van het weblog had woensdag nog ruim 5500 leden nodig. Dat lijkt haalbaar, maar het gaat om meer dan een lijstje inleveren, zegt Timmer, in 1997 zelf medeoprichter van BNN. "Je moet niet alleen 50 duizend namen hebben, die mensen moeten allemaal hun lidmaatschapsgeld ook daadwerkelijk betaald hebben voor 1 april, wat je met een accountantsverklaring moet aantonen. En dan is minder dan twee weken wel krap."
Kandidaten moeten niet alleen minimaal 50 duizend leden hebben om toegelaten te worden als omroep, ze moeten ook een brede programmering kunnen maken en aantoonbaar iets toevoegen aan het publieke bestel. Of PowNed aan al die voorwaarden kan voldoen, weet Timmer niet. Maar hij is wel benieuwd. "En dan vooral naar de scherpe journalistieke koers waar ze het over hebben. Maar dan moet ik eerst hun beleidsplan zien."
Van de rest heeft cultuuromroep C ruim 36 duizend leden. De ";Afro-omroep" SME had er eerder al ruim 41 duizend. "Maar op een bijeenkomst onlangs zeiden ze dat ze er nog even met de stofkam doorheen moesten", zegt Timmer. "En dan is het de vraag of ze het halen, want het ledenbestand wordt streng gecontroleerd."
Ja als je het heel rationel bekijk biedt het je natuurlijk alleen maar voordelen. Je betaalt even 5.72 maar krijgt het direct terug en je hebt dus een gratis abonnement.quote:Op maandag 23 maart 2009 17:36 schreef Nashje het volgende:
Serieus, dat er ook nog mensen zijn die lid worden van Powned omdat ze dan een FOKabo krijgen!
Wat heb je precies tegen GS als ik vragen mag? Of vind je het gewoon niet leuk omdat de meeste mensen al zo'n beeld hebben van GS?quote:Op maandag 23 maart 2009 17:50 schreef PhifeDawg het volgende:
[..]
Ja als je het heel rationel bekijk biedt het je natuurlijk alleen maar voordelen. Je betaalt even 5.72 maar krijgt het direct terug en je hebt dus een gratis abonnement.
Maarja, als daar tegenover staat dat ik Geenstijl moet steunen dan maar niet. Mijn principes zijn me meer waard dan een FOKabo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |