wat een lelijke clip zegquote:Op vrijdag 20 maart 2009 16:30 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Die clip.
http://www.dumpert.nl/med(...)ew_videoclip_p3.html
Het nummer is best tof, maar die clip verneaukt het liedje gewoon.
zoveel geld hebben ze ook niet.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 16:34 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
wat een lelijke clip zeghad zeker sexy'er gekund
Het nummer is best tof?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 16:30 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Die clip.
http://www.dumpert.nl/med(...)ew_videoclip_p3.html
Het nummer is best tof, maar die clip verneaukt het liedje gewoon.
in dit geval niet gok ikquote:
Sowieso is het programma wat ze nu maken hopelijk geen maatstaaf voor de rest. Zo slecht allemaal. Geen fuck aan. Beetje mensen interviewen zijn we nu wel gewend van geenstijl.tv.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 15:40 schreef Impry het volgende:
[..]
Vorige week vrijdag trouwens 192.000 kijkers.
Dat was rond dat tijdstip het slechtst bekeken programma. (van publieke t/m Net 5)
22:13 startte Levensgevaarlijk op RTL7, die had 157.000 kijkers, maar om 23:04 weer wel 279.000 met Jupilerleague.
Dat vind ik juist het leukstequote:Op vrijdag 20 maart 2009 16:37 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Op het stukje 'Ik wil je billen zien' na dan.
Precies, daarom ben ik ook zo benieuwd wat ze gaan doen als het daadwerkelijk op TV komt.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 16:42 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Sowieso is het programma wat ze nu maken hopelijk geen maatstaaf voor de rest. Zo slecht allemaal. Geen fuck aan. Beetje mensen interviewen zijn we nu wel gewend van geenstijl.tv.
als ze nou gewoon hun billen lieten zien...quote:Op vrijdag 20 maart 2009 16:37 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Precies!quote:Op vrijdag 20 maart 2009 17:02 schreef aardappel het volgende:
[..]
als ze nou gewoon hun billen lieten zien...
Het was beter geweest als dat gewoon het hele nummer was ...quote:Op vrijdag 20 maart 2009 16:37 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Quoted for epic winquote:Op vrijdag 20 maart 2009 13:45 schreef Paul het volgende:
Nu comedy central ook nog haha
Nou als ze het nou niet meer halen eet ik mijn petje op
als je lid van de krant was kon je gratis lid van de omroep worden , of t ging zelfs automatisch , zoietsquote:Op vrijdag 20 maart 2009 18:30 schreef NoCigar het volgende:
Vraagje, misschien hoort ie hier niet thuis, maar goed: hoe kan het dat die (andere) Telegraaf-omroep meteen het benodigde aantal leden had zonder dat ik iets ehb gemerkt van een actie? Van Llink, powned Nederland c etc hoor ik nog wel eens wat, van Wakker Nederland alleen dat het opgericht was en dat ze ongeveer meteen 50.000 leden hadden.
omdat wakker nederland al veel telegraafleden hebben en die richt zich meer op oudere mensen, de doelgroep van powned is gierig. Er zijn echt superveel mensen geintereseert in powned maar denken "laat andere mensen maar betalen"quote:Op vrijdag 20 maart 2009 18:30 schreef NoCigar het volgende:
Vraagje, misschien hoort ie hier niet thuis, maar goed: hoe kan het dat die (andere) Telegraaf-omroep meteen het benodigde aantal leden had zonder dat ik iets ehb gemerkt van een actie? Van Llink, powned Nederland c etc hoor ik nog wel eens wat, van Wakker Nederland alleen dat het opgericht was en dat ze ongeveer meteen 50.000 leden hadden.
de teller op de site word bijgewerkt met de mensen die ook echt bevestigd zijn , ik had mn fok pimp abbo al een dag voordat ik op GS mn powned account hadquote:Op vrijdag 20 maart 2009 18:32 schreef MljoeK het volgende:
De CC actie is in ieder geval afgelopen ( https://registratie.powned.tv/comedy/ ). Maar de teller is sinds het begin van de actie nog niet met 1500 omhoog gegaan geloof ik. Denk dat de teller inderdaad achterloopt dus.
Je kreeg een mailtje met kort/krachtige informatie. Dan kon je een link aanklikken om je aan te melden, je kreeg dan een pagina waarin al je persoonsgegevens al ingevuld stonden. Was alleen nog een kwestie van een akkoord-vinkje zetten en OK klikken je was lid. Het geld wordt ingehouden op je abbo ofzo.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 18:32 schreef Jimbo het volgende:
[..]
als je lid van de krant was kon je gratis lid van de omroep worden , of t ging zelfs automatisch , zoiets
mja nu moeten ze nog zelf betalen he, straks krijgen ze super veel subsidie voor goede programmasquote:Op vrijdag 20 maart 2009 16:42 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Sowieso is het programma wat ze nu maken hopelijk geen maatstaaf voor de rest. Zo slecht allemaal. Geen fuck aan. Beetje mensen interviewen zijn we nu wel gewend van geenstijl.tv.
Bij de registratie stond dat ze verder niets met je adres deden, wat voor brieven worden er dan verstuurd? Niets toch? Tenzij je een aanvraag voor stickers doet.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 18:34 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ze doen alles met de hand daar vooral met die brieven opsturen ect. dat duurt gewoon lang.
Hier andersom,, gisteren aangemeld en had het userid van Maartena ingevuld en die is nog steeds abonnementsloos en ik heb al wel 2 mails van Powned binnen.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 18:34 schreef Jimbo het volgende:
[..]
de teller op de site word bijgewerkt met de mensen die ook echt bevestigd zijn , ik had mn fok pimp abbo al een dag voordat ik op GS mn powned account had
ze doen alles met de hand daar vooral met die brieven opsturen ect. dat duurt gewoon lang . dus mss zijn ze er al alleen met verwerken zijn ze pas op 4.064 leden die ze nog nodig hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |