Dat is je geraaie ook, keb hier een banknop bij de hand dus je bent zo weg.quote:
Keb?quote:Op woensdag 18 maart 2009 11:56 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Dat is je geraaie ook, keb hier een banknop bij de hand dus je bent zo weg.
Van de oude banken met noppen.quote:Op woensdag 18 maart 2009 11:56 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Dat is je geraaie ook, keb hier een banknop bij de hand dus je bent zo weg.
quote:
Wat heb je moeten doen met remlof voor je unban?quote:
quote:
Hij heeft nog steeds een banquote:Op woensdag 18 maart 2009 12:01 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Wat heb je moeten doen met remlof voor je unban?
quote:
Joh, vandaar m`n verkankerde naamquote:
Goeie tip, ik heb hem nu ookquote:Op woensdag 18 maart 2009 12:03 schreef miodzio het volgende:
[..]
![]()
Ik heb jouw UI als bureaublad achtergrond.![]()
Klik.
Internetheld, terwijl ik je iele smoelwerk irl tot pulp mepquote:
quote:
Nu pas zie ik z`n naamquote:
Ik zou het toch niet fijn vinden. Met m'n tampeloeris in een grotje roeren waar NG al eens zijn kwakje in heeft gedeponeertquote:
Ik zag op zijn UI niet eens dat het Megan was.quote:Op woensdag 18 maart 2009 12:03 schreef miodzio het volgende:
[..]
![]()
Ik heb jouw UI als bureaublad achtergrond.![]()
Klik.
Omdat peer.quote:Op woensdag 18 maart 2009 11:57 schreef Juicyhil het volgende:
Waarom staat m`n UI niet meer in de OP
Ik ben stamgast sinds het eerste uur.
Ik ook!quote:
Jij was toch overgelopen daar ONZ of PUB?quote:Op woensdag 18 maart 2009 11:57 schreef Juicyhil het volgende:
Waarom staat m`n UI niet meer in de OP
Ik ben stamgast sinds het eerste uur.
Wie zegt dat hij dat heeft gedaan dan?quote:Op woensdag 18 maart 2009 12:06 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ik zou het toch niet fijn vinden. Met m'n tampeloeris in een grotje roeren waar NG al eens zijn kwakje in heeft gedeponeert
quote:Op woensdag 18 maart 2009 12:04 schreef Noowel_Gellugur het volgende:
[..]
Internetheld, terwijl ik je iele smoelwerk irl tot pulp mep
Ik heb daar zoveel achtergelaten, dat drinkt een olifant in een jaar aan water.quote:Op woensdag 18 maart 2009 12:07 schreef MarkM het volgende:
[..]
Wie zegt dat hij dat heeft gedaan dan?
Jij wilt beweren dat NG geen seks met dr heeft gehad?quote:Op woensdag 18 maart 2009 12:07 schreef MarkM het volgende:
[..]
Wie zegt dat hij dat heeft gedaan dan?
quote:Op woensdag 18 maart 2009 12:09 schreef Noowel_Gellugur het volgende:
[..]
Ik heb daar zoveel achtergelaten, dat drinkt een olifant in een jaar aan water.
quote:Op woensdag 18 maart 2009 12:04 schreef Noowel_Gellugur het volgende:
[..]
Internetheld, terwijl ik je iele smoelwerk irl tot pulp mep
quote:Op woensdag 18 maart 2009 12:09 schreef Noowel_Gellugur het volgende:
[..]
Ik heb daar zoveel achtergelaten, dat drinkt een olifant in een jaar aan water.
godver, het duurde ff voor ik deze door hadquote:Op woensdag 18 maart 2009 11:58 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Van de oude banken met noppen.
[ afbeelding ]
Ik ben helemaal niet overgelopen, ik hang daar ook maar wat rondquote:Op woensdag 18 maart 2009 12:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jij was toch overgelopen daar ONZ of PUB?
Ik zeg ook maar wat
Tuurlijk ben je daar gewild. Je luistert vrouwenmuziek, en daar zitten veel vrouwen.quote:Op woensdag 18 maart 2009 12:11 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet overgelopen, ik hang daar ook maar wat rond![]()
Kijk, ik ben overal gewild.
quote:
quote:Op woensdag 18 maart 2009 12:11 schreef BobbyB het volgende:
[..]
godver, het duurde ff voor ik deze door had
Hier tegenwoordig ook andersquote:Op woensdag 18 maart 2009 12:12 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Tuurlijk ben je daar gewild. Je luistert vrouwenmuziek, en daar zitten veel vrouwen.
Ja, kijk dat kan dus niet he...quote:Op woensdag 18 maart 2009 12:11 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Dus hossel ik iedereen daar.quote:Op woensdag 18 maart 2009 12:12 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Tuurlijk ben je daar gewild. Je luistert vrouwenmuziek, en daar zitten veel vrouwen.
quote:
Inderdaad. Ik ben trouw aan de KLB SC, Juicy niet, en daarom staat ie niet meer in de OP.quote:Op woensdag 18 maart 2009 12:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, kijk dat kan dus niet he...
Loyaliteit ftw.
Same here.quote:Op woensdag 18 maart 2009 12:11 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Die hebben zich laten bannen of zijn weggegaan. Zulke bazen zijn het dus niet.quote:Op woensdag 18 maart 2009 12:14 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Da's waar. Wat is er met de oude vertrouwde bazen SC gebeurd
Een van haar beste foto'squote:
quote:Op woensdag 18 maart 2009 12:14 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik ben trouw aan de KLB SC, Juicy niet, en daarom staat ie niet meer in de OP.
Leuk hoor, nu verslik ik me omdat ik in de lach schoot, sukkelquote:
Dat verandert wel zodra je uit je puberteit bentquote:
En waar wou je die tegenkomen?quote:
Ach, alsof hij geen meisje kan hosselen. Zelfs ik vind hem een leuke kop hebbenquote:
quote:
Laat maar komen, ik breek al z`n vingers zodat we meteen een kutuser lichter zijn.quote:
Hihiquote:Op woensdag 18 maart 2009 12:16 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ach, alsof hij geen meisje kan hosselen. Zelfs ik vind hem een leuke kop hebben
quote:Op woensdag 18 maart 2009 12:17 schreef Noowel_Gellugur het volgende:
[..]
Laat maar komen, ik breek al z`n vingers zodat we meteen een kutuser lichter zijn.
* Gaat portretrechten op die foto zettenquote:
Is prima, maar ik zie dan liever de SC meisjes modderworstelen.quote:Op woensdag 18 maart 2009 12:18 schreef Florian_ het volgende:
Kunnen we niet een keer een KLB SC meet houden? En dan gaan MarkM en NG olieworstelen
Die meet is er toch pas geweestquote:Op woensdag 18 maart 2009 12:18 schreef Florian_ het volgende:
Kunnen we niet een keer een KLB SC meet houden? En dan gaan MarkM en NG olieworstelen
Jij komt toch niet naar meets.quote:Op woensdag 18 maart 2009 12:18 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Is prima, maar ik zie dan liever de SC meisjes modderworstelen.
*snacks nuttigt*quote:Op woensdag 18 maart 2009 12:17 schreef Noowel_Gellugur het volgende:
[..]
Laat maar komen, ik breek al z`n vingers zodat we meteen een kutuser lichter zijn.
Neen. Die krijgen van die haken aan hun voeten gemonteerd (zoals die hanen bij van die hanengevechten) en die moeten dan tot de dood op elkaar inhakken. En wie wint mag vervolgens aan BP zijn penis zuigen, zodat hij dat ook een keer meemaakt.quote:Op woensdag 18 maart 2009 12:18 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Is prima, maar ik zie dan liever de SC meisjes modderworstelen.
Ben ik al.quote:Op woensdag 18 maart 2009 12:16 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Dat verandert wel zodra je uit je puberteit bent
Als je 18 bent bedoel ik.quote:
quote:
quote:Op woensdag 18 maart 2009 12:20 schreef remlof het volgende:
Kutkloons worden verwijderd as you all know.
Hoi
Omdat jij ook niet komt.quote:Op woensdag 18 maart 2009 12:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jij komt toch niet naar meets.
quote:Op woensdag 18 maart 2009 12:20 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Neen. Die krijgen van die haken aan hun voeten gemonteerd (zoals die hanen bij van die hanengevechten) en die moeten dan tot de dood op elkaar inhakken. En wie wint mag vervolgens aan BP zijn penis zuigen, zodat hij dat ook een keer meemaakt.
Ben al wegquote:Op woensdag 18 maart 2009 12:20 schreef remlof het volgende:
Kutkloons worden verwijderd as you all know.
Jaquote:Op woensdag 18 maart 2009 12:21 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Als je 18 bent bedoel ik.
Edit:Dat is morgen al
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |