quote:
Laat maar komen, ik breek al z`n vingers zodat we meteen een kutuser lichter zijn.quote:
Hihiquote:Op woensdag 18 maart 2009 12:16 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ach, alsof hij geen meisje kan hosselen. Zelfs ik vind hem een leuke kop hebben
quote:Op woensdag 18 maart 2009 12:17 schreef Noowel_Gellugur het volgende:
[..]
Laat maar komen, ik breek al z`n vingers zodat we meteen een kutuser lichter zijn.
* Gaat portretrechten op die foto zettenquote:
Is prima, maar ik zie dan liever de SC meisjes modderworstelen.quote:Op woensdag 18 maart 2009 12:18 schreef Florian_ het volgende:
Kunnen we niet een keer een KLB SC meet houden? En dan gaan MarkM en NG olieworstelen
Die meet is er toch pas geweestquote:Op woensdag 18 maart 2009 12:18 schreef Florian_ het volgende:
Kunnen we niet een keer een KLB SC meet houden? En dan gaan MarkM en NG olieworstelen
Jij komt toch niet naar meets.quote:Op woensdag 18 maart 2009 12:18 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Is prima, maar ik zie dan liever de SC meisjes modderworstelen.
*snacks nuttigt*quote:Op woensdag 18 maart 2009 12:17 schreef Noowel_Gellugur het volgende:
[..]
Laat maar komen, ik breek al z`n vingers zodat we meteen een kutuser lichter zijn.
Neen. Die krijgen van die haken aan hun voeten gemonteerd (zoals die hanen bij van die hanengevechten) en die moeten dan tot de dood op elkaar inhakken. En wie wint mag vervolgens aan BP zijn penis zuigen, zodat hij dat ook een keer meemaakt.quote:Op woensdag 18 maart 2009 12:18 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Is prima, maar ik zie dan liever de SC meisjes modderworstelen.
Ben ik al.quote:Op woensdag 18 maart 2009 12:16 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Dat verandert wel zodra je uit je puberteit bent
Als je 18 bent bedoel ik.quote:
quote:
quote:Op woensdag 18 maart 2009 12:20 schreef remlof het volgende:
Kutkloons worden verwijderd as you all know.
Hoi
Omdat jij ook niet komt.quote:Op woensdag 18 maart 2009 12:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jij komt toch niet naar meets.
quote:Op woensdag 18 maart 2009 12:20 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Neen. Die krijgen van die haken aan hun voeten gemonteerd (zoals die hanen bij van die hanengevechten) en die moeten dan tot de dood op elkaar inhakken. En wie wint mag vervolgens aan BP zijn penis zuigen, zodat hij dat ook een keer meemaakt.
Ben al wegquote:Op woensdag 18 maart 2009 12:20 schreef remlof het volgende:
Kutkloons worden verwijderd as you all know.
Jaquote:Op woensdag 18 maart 2009 12:21 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Als je 18 bent bedoel ik.
Edit:Dat is morgen al
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |