Ik ben helemaal niet overgelopen, ik hang daar ook maar wat rondquote:Op woensdag 18 maart 2009 12:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jij was toch overgelopen daar ONZ of PUB?
Ik zeg ook maar wat
Tuurlijk ben je daar gewild. Je luistert vrouwenmuziek, en daar zitten veel vrouwen.quote:Op woensdag 18 maart 2009 12:11 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet overgelopen, ik hang daar ook maar wat rond![]()
Kijk, ik ben overal gewild.
quote:
quote:Op woensdag 18 maart 2009 12:11 schreef BobbyB het volgende:
[..]
godver, het duurde ff voor ik deze door had
Hier tegenwoordig ook andersquote:Op woensdag 18 maart 2009 12:12 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Tuurlijk ben je daar gewild. Je luistert vrouwenmuziek, en daar zitten veel vrouwen.
Ja, kijk dat kan dus niet he...quote:Op woensdag 18 maart 2009 12:11 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Dus hossel ik iedereen daar.quote:Op woensdag 18 maart 2009 12:12 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Tuurlijk ben je daar gewild. Je luistert vrouwenmuziek, en daar zitten veel vrouwen.
quote:
Inderdaad. Ik ben trouw aan de KLB SC, Juicy niet, en daarom staat ie niet meer in de OP.quote:Op woensdag 18 maart 2009 12:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, kijk dat kan dus niet he...
Loyaliteit ftw.
Same here.quote:Op woensdag 18 maart 2009 12:11 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Die hebben zich laten bannen of zijn weggegaan. Zulke bazen zijn het dus niet.quote:Op woensdag 18 maart 2009 12:14 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Da's waar. Wat is er met de oude vertrouwde bazen SC gebeurd
Een van haar beste foto'squote:
quote:Op woensdag 18 maart 2009 12:14 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik ben trouw aan de KLB SC, Juicy niet, en daarom staat ie niet meer in de OP.
Leuk hoor, nu verslik ik me omdat ik in de lach schoot, sukkelquote:
Dat verandert wel zodra je uit je puberteit bentquote:
En waar wou je die tegenkomen?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |