quote:Op woensdag 18 maart 2009 01:06 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
je hebt nu 2 dagen de tijd om het nivo omhoog te halen
quote:Op woensdag 18 maart 2009 01:08 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Gaat het al omhoog?
ik heb het over n ander nivoquote:Op woensdag 18 maart 2009 01:08 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Gaat het al omhoog?
succes met de samenvatting, ik zie m wel per pm okquote:
eten is belangrijkerquote:Op woensdag 18 maart 2009 01:10 schreef swarmahoer het volgende:
ik stel voor een B&H CUL krentebolletjes topic te maken
Krentenbolletjes topic als in tieten topic?quote:Op woensdag 18 maart 2009 01:10 schreef swarmahoer het volgende:
ik stel voor een B&H krentebolletjes topic te maken
je bent vrij om die ook te plaatsen natuurlijkquote:Op woensdag 18 maart 2009 01:11 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Krentenbolletjes topic als in tieten topic?
quote:Op woensdag 18 maart 2009 01:11 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Krentenbolletjes topic als in tieten topic?
spreekt voor zich?quote:Op woensdag 18 maart 2009 01:10 schreef swarmahoer het volgende:
ik stel voor een KPD B&Hkrentebolletjes topic te maken
Ik vind het zo al stukken beter eigenlijk. Een beetje diepgang is helemaal niet zo verkeerd. Ik had pas een discussie in de R&P SC, en daar deed men een stuk serieuzer, wat de discussie wel ten goede kwam en niet na een argument waar men geen weerwoord op wist eenquote:Op woensdag 18 maart 2009 01:06 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
je hebt nu 2 dagen de tijd om het nivo omhoog te halen
Ik doe niks ander de laatste 10 minuten.quote:Op woensdag 18 maart 2009 01:12 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
je bent vrij om die ook te plaatsen natuurlijk
wat een raar hoofdquote:
eigelijk zijn daar wel de B&H topics voor hequote:Op woensdag 18 maart 2009 01:13 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ik doe niks ander de laatste 10 minuten.
quote:Op woensdag 18 maart 2009 01:14 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
eigelijk zijn daar wel de B&H topics voor he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |