bedoel je tussentijd of de tijd ervoorquote:Op woensdag 18 maart 2009 00:53 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik moet inderdaad zeggen dat sinds NB een hoax bleek te zijn de kwaliteit die er daarvoor met enige regelmaat te vinden was weg is.
Er zijn in de tijd prima wetenschappelijke en morele gesprekken geweest, en niet alleen omtrent de zogenaamde aandoening van Mirre.
Het is maar de vraag of dat nu niet al zo is. Sommige wetenschappers opereren dat we ons wel bewust zijn van de daden maar deze niet kunnen aansturen. Het zou volgens hun slecht een bijeffect zijn. Een waan dat de keuzes die we onbewust al hebben gemaakt bewust aansturen.quote:Op woensdag 18 maart 2009 00:58 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Het zou z'n voordelen hebben, maar aan de andere kant zouden we dan instinctief worden en daar heb ik ook niet zoveel zin in.
De tijd met NB (voor zijn tijd was ik zelf ook niet zo actief). Ik heb, mede met hem, zeer interessante gesprekken gehad.quote:Op woensdag 18 maart 2009 00:59 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
bedoel je tussentijd of de tijd ervoor
je hebt nu 2 dagen de tijd om het nivo omhoog te halenquote:Op woensdag 18 maart 2009 01:05 schreef Zotheid het volgende:
[..]
De tijd met NB (voor zijn tijd was ik zelf ook niet zo actief). Ik heb, mede met hem, zeer interessante gesprekken gehad.
Maak mij mod en fok is geredquote:Op woensdag 18 maart 2009 01:06 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
je hebt nu 2 dagen de tijd om het nivo omhoog te halen
Dan komen de gebanden idd weer terugquote:Op woensdag 18 maart 2009 01:06 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 18 maart 2009 01:06 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 18 maart 2009 01:08 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Gaat het al omhoog?
ik heb het over n ander nivoquote:Op woensdag 18 maart 2009 01:08 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Gaat het al omhoog?
succes met de samenvatting, ik zie m wel per pm okquote:
eten is belangrijkerquote:Op woensdag 18 maart 2009 01:10 schreef swarmahoer het volgende:
ik stel voor een B&H CUL krentebolletjes topic te maken
Krentenbolletjes topic als in tieten topic?quote:Op woensdag 18 maart 2009 01:10 schreef swarmahoer het volgende:
ik stel voor een B&H krentebolletjes topic te maken
je bent vrij om die ook te plaatsen natuurlijkquote:Op woensdag 18 maart 2009 01:11 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Krentenbolletjes topic als in tieten topic?
quote:Op woensdag 18 maart 2009 01:11 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Krentenbolletjes topic als in tieten topic?
spreekt voor zich?quote:Op woensdag 18 maart 2009 01:10 schreef swarmahoer het volgende:
ik stel voor een KPD B&Hkrentebolletjes topic te maken
Ik vind het zo al stukken beter eigenlijk. Een beetje diepgang is helemaal niet zo verkeerd. Ik had pas een discussie in de R&P SC, en daar deed men een stuk serieuzer, wat de discussie wel ten goede kwam en niet na een argument waar men geen weerwoord op wist eenquote:Op woensdag 18 maart 2009 01:06 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
Ik doe niks ander de laatste 10 minuten.quote:Op woensdag 18 maart 2009 01:12 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
je bent vrij om die ook te plaatsen natuurlijk
wat een raar hoofdquote:
eigelijk zijn daar wel de B&H topics voor hequote:Op woensdag 18 maart 2009 01:13 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ik doe niks ander de laatste 10 minuten.
quote:Op woensdag 18 maart 2009 01:14 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
eigelijk zijn daar wel de B&H topics voor he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |