Nee de interne aansluiting van de lader (de aansluiting in de laptop dus) is gebroken..quote:
Hmhm, daar heb je een punt. Maar hele slechte ben ik het niet mee eens, ik zit nu op een pc van zo'n 4 jaar geleden ofzo en dit ding werkt nog steeds heel goed.quote:Op woensdag 18 maart 2009 00:33 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
2 jaar geleden vond ik de snelheid ook goed, omdat het niet beter kon
en als je om de 2 jaar de helft eraan uitgeeft voor ''halve'' kwaliteit of om de 4 jaar 100% uitgeeft aan hele kwaliteit heb je in principe een gelijke kwaliteit over die 4 jaar
alleen heb ik dan elk jaar iets minder goede, en jij in t begin n hele goede, en later n hele slechte
Pwnedquote:Op woensdag 18 maart 2009 00:34 schreef Devvie het volgende:
Mijn laptop is kapot, hij eet zn stroom niet meer
Dat is een kutwerk kan ik je vertellenquote:Op woensdag 18 maart 2009 00:36 schreef Devvie het volgende:
[..]
Nee de interne aansluiting van de lader (de aansluiting in de laptop dus) is gebroken..![]()
Moet er dus met de soldeerbout in om hem te fixen..
Hele slechte? Dat zal ook wel meevallen denk ik.quote:Op woensdag 18 maart 2009 00:33 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
2 jaar geleden vond ik de snelheid ook goed, omdat het niet beter kon
en als je om de 2 jaar de helft eraan uitgeeft voor ''halve'' kwaliteit of om de 4 jaar 100% uitgeeft aan hele kwaliteit heb je in principe een gelijke kwaliteit over die 4 jaar
alleen heb ik dan elk jaar iets minder goede, en jij in t begin n hele goede, en later n hele slechte
Maar alleen aan de zijkant of niet? Ik kan gewoon over het gehele touchpad dmv 2 vingers scrollen. Dus ook horizontaal of schuin.quote:Op woensdag 18 maart 2009 00:33 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Wat cool! Dat scrollen kan ik wel.
Nog geneukt?quote:Op woensdag 18 maart 2009 00:36 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Kom jij dan met een onderwerp over de vragen des levens
die blijft ook echt grappigquote:Op woensdag 18 maart 2009 00:37 schreef Marurk het volgende:
Dit is Apple's uitvinding voor de toekomst.
Geen toetsenbord meer, maar één groot clickweel.
Nee. Ik zit in het buitenland en mijn vriendin in Nederlandquote:
En het gaat weer over seks!quote:
tering dat is pas onhandig..quote:Op woensdag 18 maart 2009 00:37 schreef Marurk het volgende:
Dit is Apple's uitvinding voor de toekomst.
Geen toetsenbord meer, maar één groot clickweel.
Terechtquote:
In een ideale wereld misschien!quote:
Inderdaad.quote:Op woensdag 18 maart 2009 00:39 schreef Devvie het volgende:
[..]
tering dat is pas onhandig..nog slomer dan smsen
Nee hele pad.quote:Op woensdag 18 maart 2009 00:37 schreef Zotheid het volgende:
Maar alleen aan de zijkant of niet? Ik kan gewoon over het gehele touchpad dmv 2 vingers scrollen. Dus ook horizontaal of schuin.
Geef mij de lapo en je zult het in het volgende topic zienquote:Op woensdag 18 maart 2009 00:41 schreef Hetiszover het volgende:
Een paar goeie tietenfoto's zouden ook wel beter zijn
pc is anders dan een laptop he!!quote:Op woensdag 18 maart 2009 00:37 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hmhm, daar heb je een punt. Maar hele slechte ben ik het niet mee eens, ik zit nu op een pc van zo'n 4 jaar geleden ofzo en dit ding werkt nog steeds heel goed.
seks is materialistisch als je een fleshlight/opblaaspop hebt..quote:Op woensdag 18 maart 2009 00:42 schreef Hetiszover het volgende:
Seks is toch niet materialistisch als het om liefde gaat?
Ik wil ook eens de lapoquote:Op woensdag 18 maart 2009 00:43 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Geef mij de lapo en je zult het in het volgende topic zien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |