Ja en ik ga er vanuit dat ik met een macbook gewoon 4 jaar zou doen. Of is dat onrealistisch?quote:Op woensdag 18 maart 2009 00:27 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
voor 600 euro heb je al n behoorlijk goede laptop volgens mij
ik ga er sowieso vanuit dat ik om de 1,5 a 2 jaar n nieuwe koop, gewoon omdat ie verouderd is
(koop er liever om de 1,5 jaar een van 700 dan een keer in de 4 jaar een van 1200 ofzo
je moet juist geld uitgeven om de economie te stimulerenquote:Op woensdag 18 maart 2009 00:26 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Zeker in tijden van kredietcrisis
Ik heb nu ook zo'n mooi 22" schermquote:Op woensdag 18 maart 2009 00:26 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ik heb alleen een macbook.
Wel altijd raar als ik in het weekend achter de 24" (denk ik?) iMac van mijn vader zit.
Heb je wel gelijk in, als je een auto wil kopen moet je het nu doen.quote:Op woensdag 18 maart 2009 00:29 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
je moet juist geld uitgeven om de economie te stimulerenaan mij zal het niet liggen, die crisis
dat is voor ieder voor zich natuurlijk, als je kijkt wat voor laptop je 3 jaar geleden had, ik moet er niet aan denken om daar nog een jaar mee te werkenquote:Op woensdag 18 maart 2009 00:29 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja en ik ga er vanuit dat ik met een macbook gewoon 4 jaar zou doen. Of is dat onrealistisch?
Daarom koop ik ook het liefst het nieuwste model.
Hahaha.quote:Op woensdag 18 maart 2009 00:30 schreef Hetiszover het volgende:
Waarom krijgen HBO'ers trouwens ook studentenkorting
Hij is ook zeker mooi.quote:Op woensdag 18 maart 2009 00:25 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mooier is smaak, ik heb de witte en die vind ik best mooi.
Wat is er multitouch aan dan?
Ik kan nu zo'n 5/6 uur normaal werken. Dus tekstverwerken, internetten. Dvd kijken gaat ongeveer 3 uur met een volle accu.quote:Op woensdag 18 maart 2009 00:25 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
en zeker als ik mn laptop op school niet nodig heb wil ik alsnog tijd kunnen doden onderwegdan is zon grote laptop onhandig (en de accu trekt het maar 1,5 uur)
D_A?quote:Op woensdag 18 maart 2009 00:30 schreef Hetiszover het volgende:
bedankt voor het terugbrengen van het nivo in de SCquote:Op woensdag 18 maart 2009 00:30 schreef Hetiszover het volgende:
Ja maar voor 600 euro krijg je nooit het beste model. En werk je dus 2 jaar met minderwaardige laptopsquote:Op woensdag 18 maart 2009 00:30 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
dat is voor ieder voor zich natuurlijk, als je kijkt wat voor laptop je 3 jaar geleden had, ik moet er niet aan denken om daar nog een jaar mee te werken
dus ook, over 2 jaar hebben ze veeeel betere laptops, dus koop ik gewoon n nieuwe tegen die tijd
Zie PI, ik vond hem zelf ook slecht.quote:
Die ogen/neus.quote:
Neequote:
Wat cool! Dat scrollen kan ik wel.quote:Op woensdag 18 maart 2009 00:30 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Hij is ook zeker mooi.
Waar is de knop gebleven?
Het verbazingwekkende nieuwe trackpad is tegelijkertijd één grote knop. Je kunt drukken/klikken waar je maar wilt. En doordat er geen aparte knop is, heb je 39% meer ruimte op het gladde glazen oppervlak. Nu je ook Multi-Touch-bewegingen op MacBook kunt gebruiken, kun je echt alles met je vingers doen. Met twee vingers kun je omhoog en omlaag scrollen op een pagina. Als je wilt in- of uitzoomen, maak je een knijpbeweging. Door met drie vingers te vegen, kun je door je fotoverzamelingen bladeren en als je een afbeelding wilt draaien, maak je die beweging met je vingertoppen. Er zijn ook nieuwe bewegingen met vier vingers. Veeg omhoog of omlaag om Exposé te gebruiken en naar links of rechts om tussen geopende programma's te schakelen. Als je erg gehecht bent aan rechts klikken, kun je hiervoor zelfs een apart gebied instellen dat toegang biedt tot snelmenu's. Als je het Multi-Touch-trackpad een poosje hebt gebruikt, zul je je afvragen hoe je ooit zonder hebt gekund.
Het werkt echt geweldig, en snel. Als ik achter een windowspc zit mis ik het echt. Ik gebruik ook geen muis meer terwijl ik voorheen altijd een muis naast m'n laptop had staan.
[..]
Ik kan nu zo'n 5/6 uur normaal werken. Dus tekstverwerken, internetten. Dvd kijken gaat ongeveer 3 uur met een volle accu.
2 jaar geleden vond ik de snelheid ook goed, omdat het niet beter konquote:Op woensdag 18 maart 2009 00:31 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja maar voor 600 euro krijg je nooit het beste model. En werk je dus 2 jaar met minderwaardige laptopswerk ik liever 4 jaar met een hele goede laptop.
Het design zou me toch nooit vervelen, en als de snelheid nu goed is, waarom zou je dan nóg sneller willen?
Herkenbaar. Dan moet ik altijd wat meer afstand van het scherm nemen want whoowh!quote:Op woensdag 18 maart 2009 00:26 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ik heb alleen een macbook.
Wel altijd raar als ik in het weekend achter de 24" (denk ik?) iMac van mijn vader zit.
Ze letten er volgens mij niet heel erg op. Ik heb niks in hoeven vullen in elk geval.quote:Op woensdag 18 maart 2009 00:28 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Vanaf wanneer kan ik die studentenkorting trouwens krijgen? Zeker pas als ik een collegekaart oid heb?
Kan ik niet iemand dat ding voor me laten kopen die al studeert?
Voeding kapot ?quote:Op woensdag 18 maart 2009 00:34 schreef Devvie het volgende:
Mijn laptop is kapot, hij eet zn stroom niet meer
Nu moet ik aan die reclame denken met die bedorven stroom.quote:Op woensdag 18 maart 2009 00:34 schreef Devvie het volgende:
Mijn laptop is kapot, hij eet zn stroom niet meer
Kom jij dan met een onderwerp over de vragen des levensquote:Op woensdag 18 maart 2009 00:35 schreef Devvie het volgende:
Jongens jongens, wat zijn we weer materialistisch bezig hier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |