Dan zou je op zich ook even Amsterdam in kunnen gaan ipv op Schiphol zitten wachten?quote:Op maandag 23 maart 2009 09:07 schreef Thetallguy het volgende:
Mja ik ga hier normaal gesproken zo kwart over 5 de deur uit, vandaar. We hebben het er nog wel over
Is het ook! Ik was alleen even vergeten dat chilisaus in Ghana ook écht CHILIsaus is. Bijna overal is "pittig" een beetje mwa voor mij, maar hier is het echt lekker PITTIG.quote:
Op Schiphol of in het centrum?quote:
Dat is klote!quote:Op donderdag 26 maart 2009 09:45 schreef Hik het volgende:
Bleeeeh... ben gisteren beroofd!![]()
Zit echt in zo'n mini-stadje in het noorden van Ghana en gisteren stond er ineens een kerel met een machete voor onze neus (was met een collega). Klinkt enger dan het was eigenlijk, maar natuurlijk wel alles afgegeven en nu tas-, VISA-, geld- en telefoonloos (ik was net naar de ATM geweest dus vandaar de VISA en het geld).
Helden op slippers...quote:Op donderdag 26 maart 2009 15:12 schreef flipsen het volgende:
Het heldhaftige politieteam maakte gelukkig veel goed
Vanwege de nodige klussen in huis kon ik niet meer naar Schiphol komen. Wel nog even met Fogel thee en koffie gedronken in De Balie aan het Leidseplein. Was gezellig.quote:
Smaken verschillen!quote:Op vrijdag 27 maart 2009 09:24 schreef Blik het volgende:
Orval![]()
naar mijn mening het smerigste Belgisch biertje wat er bestaat
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 12:48 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Smaken verschillen!
Maar Orval is in eerste instantie niet echt een makkelijk te drinken biertje. Wordt m.i. beter na de tweede keer het vijfde glas![]()
Kingston heeft handige extra kleine muizen die zo goed als niks wegen voor dit soort situatiesquote:Op zaterdag 28 maart 2009 13:33 schreef Hik het volgende:
I wish... Internet ligt er hier om de paar minuten weer uit.
Overigens zou het sowieso geen zin hebben. Heb geen muis hier; dan redt ik het niet...
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 13:35 schreef Hik het volgende:
Zijn jullie trouwens allemaal al lid geworden van Llink?!
Nog een paar honderd, dat zou toch moeten lukken?
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 13:35 schreef Hik het volgende:
Zijn jullie trouwens allemaal al lid geworden van Llink?!
Nog een paar honderd, dat zou toch moeten lukken?
Verder ook veel mooie programma's!quote:Op zaterdag 28 maart 2009 19:56 schreef Blik het volgende:
[..]
![]()
alleen voor 3opreis ga ik geen lid worden van een omroep
De samenvattig klinkt goedquote:Op zondag 29 maart 2009 22:32 schreef Fogel het volgende:
Filmtip: Män som hatar kvinnor
Je kan veel zeggen over Zweden, maar boeken schrijven en films maken zijn ze erg goed in!
PS In Nederland komt de film pas 13 Augustus 2009 uit, in Belgie 13 Mei al (vast in het Frans).
De regisseur is een Deen. Die zijn de laatste jaren ook goed bezig op filmgebied. Filmtip: alles van de regisseur Anders Thomas Jensen.quote:Op zondag 29 maart 2009 22:32 schreef Fogel het volgende:
Filmtip: Män som hatar kvinnor
Je kan veel zeggen over Zweden, maar boeken schrijven en films maken zijn ze erg goed in!
PS In Nederland komt de film pas 13 Augustus 2009 uit, in Belgie 13 Mei al (vast in het Frans).
Waren ze dat al niet minstens sinds Dogma?quote:Op zondag 29 maart 2009 23:09 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
De regisseur is een Deen. Die zijn de laatste jaren ook goed bezig op filmgebied. Filmtip: alles van de regisseur Anders Thomas Jensen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |