Dan zou je op zich ook even Amsterdam in kunnen gaan ipv op Schiphol zitten wachten?quote:Op maandag 23 maart 2009 09:07 schreef Thetallguy het volgende:
Mja ik ga hier normaal gesproken zo kwart over 5 de deur uit, vandaar. We hebben het er nog wel over
Is het ook! Ik was alleen even vergeten dat chilisaus in Ghana ook écht CHILIsaus is. Bijna overal is "pittig" een beetje mwa voor mij, maar hier is het echt lekker PITTIG.quote:
Op Schiphol of in het centrum?quote:
Dat is klote!quote:Op donderdag 26 maart 2009 09:45 schreef Hik het volgende:
Bleeeeh... ben gisteren beroofd!![]()
Zit echt in zo'n mini-stadje in het noorden van Ghana en gisteren stond er ineens een kerel met een machete voor onze neus (was met een collega). Klinkt enger dan het was eigenlijk, maar natuurlijk wel alles afgegeven en nu tas-, VISA-, geld- en telefoonloos (ik was net naar de ATM geweest dus vandaar de VISA en het geld).
Helden op slippers...quote:Op donderdag 26 maart 2009 15:12 schreef flipsen het volgende:
Het heldhaftige politieteam maakte gelukkig veel goed
Vanwege de nodige klussen in huis kon ik niet meer naar Schiphol komen. Wel nog even met Fogel thee en koffie gedronken in De Balie aan het Leidseplein. Was gezellig.quote:
Smaken verschillen!quote:Op vrijdag 27 maart 2009 09:24 schreef Blik het volgende:
Orval![]()
naar mijn mening het smerigste Belgisch biertje wat er bestaat
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 12:48 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Smaken verschillen!
Maar Orval is in eerste instantie niet echt een makkelijk te drinken biertje. Wordt m.i. beter na de tweede keer het vijfde glas![]()
Kingston heeft handige extra kleine muizen die zo goed als niks wegen voor dit soort situatiesquote:Op zaterdag 28 maart 2009 13:33 schreef Hik het volgende:
I wish... Internet ligt er hier om de paar minuten weer uit.
Overigens zou het sowieso geen zin hebben. Heb geen muis hier; dan redt ik het niet...
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 13:35 schreef Hik het volgende:
Zijn jullie trouwens allemaal al lid geworden van Llink?!
Nog een paar honderd, dat zou toch moeten lukken?
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 13:35 schreef Hik het volgende:
Zijn jullie trouwens allemaal al lid geworden van Llink?!
Nog een paar honderd, dat zou toch moeten lukken?
Verder ook veel mooie programma's!quote:Op zaterdag 28 maart 2009 19:56 schreef Blik het volgende:
[..]
![]()
alleen voor 3opreis ga ik geen lid worden van een omroep
De samenvattig klinkt goedquote:Op zondag 29 maart 2009 22:32 schreef Fogel het volgende:
Filmtip: Män som hatar kvinnor
Je kan veel zeggen over Zweden, maar boeken schrijven en films maken zijn ze erg goed in!
PS In Nederland komt de film pas 13 Augustus 2009 uit, in Belgie 13 Mei al (vast in het Frans).
De regisseur is een Deen. Die zijn de laatste jaren ook goed bezig op filmgebied. Filmtip: alles van de regisseur Anders Thomas Jensen.quote:Op zondag 29 maart 2009 22:32 schreef Fogel het volgende:
Filmtip: Män som hatar kvinnor
Je kan veel zeggen over Zweden, maar boeken schrijven en films maken zijn ze erg goed in!
PS In Nederland komt de film pas 13 Augustus 2009 uit, in Belgie 13 Mei al (vast in het Frans).
Waren ze dat al niet minstens sinds Dogma?quote:Op zondag 29 maart 2009 23:09 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
De regisseur is een Deen. Die zijn de laatste jaren ook goed bezig op filmgebied. Filmtip: alles van de regisseur Anders Thomas Jensen.
Så som i himmelen.quote:Op zondag 29 maart 2009 23:38 schreef Hik het volgende:
Ik ben niet zo heel erg thuis in de Scandinavische cinema, maar poosje geleden wel prachtige Zweedse film gezien over een koor, in een klein plaatsje... (naam vergeten)
Met de laatste jaren bedoel ik ook de laatste 10 - 15 jaar. Hij (die regisseur) heeft ook meegewerkt als schrijver aan diverse Dogma-films. Niet dat ik een groot fan ben van het dogma-principe.quote:
Het sneeuwt! Alweer! Ik begin het moe te worden... ik hou niet van warmte, vind sneeuw prima, maar iedere keer als de sneeuw bijna weggesmolten is komt er gvd weer een nieuwe lading. Nu is het genoeg!quote:Op maandag 30 maart 2009 10:52 schreef Hik het volgende:
Die ja! Mooie film...![]()
Ik ben ein-de-lijk weer in Accra aangekomen. Na de eerste dag van de vlucht te zijn gewipt (plaatsen aan anderen gegeven voor dat eigenlijk mocht) en de tweede dag 2 uur vertraging door bijtanken...
![]()
Zit hier in een heel leuk hotel, aan zee, een beetje te wachten op één van de partners... Is het bij jullie nog steeds zulk kloteweer?
Gisteren een hele gezellige bbq met een oud collega en een heleboel vrienden van haar, vandaag nog een training geven, morgen laatste voorbereidingen voor een grote presentatie op het Ministerie hier op woensdag. En die avond vlieg ik alweer terug...
Goed nieuws!quote:
Holy shit!quote:
Heb je een ferrari gehuurd, of misschien een helicopter?quote:Op zaterdag 4 april 2009 09:03 schreef UIO_AMS het volgende:
Vandaag heb ik een reünie van mijn middelbare school. Alleen het is niet in die middelbare school, maar in een geheel ander gebouw. Op een geheel andere locatie. En in plaats van een avondvullend programma is deze reünie van 13u00 tot 17u00.
Of 3 bodyguards en een stel strakke 20-jarige blondines...quote:Op zaterdag 4 april 2009 10:25 schreef Fogel het volgende:
[..]
Heb je een ferrari gehuurd, of misschien een helicopter?
Holy Goodness!!quote:
quote:Op zondag 5 april 2009 23:39 schreef DutchTrain het volgende:
Zo... weer een ongelooflijke hoeveelheid van 137 euro's uitgegeven aan een retourtje Boekarest met Austrian Airlines. 19 euro euro voor het ticket en de rest voor belastingen en toeslagen. Austrian rekent ook meteen voor je uit dat de vier vluchtjes bijelkaar 620 kilo CO2 kosten en je dat kan afkopen door 12 euro te stoppen in Oostenrijkse bosbouwprojecten
Het gaat mij toch om de totaalprijs. Maakt mij echt niet uit waaruit die opgebouwd is. Al was het 1 euro belasting en de rest voor het ticket, het is gewoon een goede deal voor zo'n ticket.quote:Op zondag 5 april 2009 23:49 schreef Bora-Bora het volgende:
Als ik dergelijke toeslagen op een low-budget ticket zie, hou ik het meestal gelijk voor gezien!
Wel grappig en leuk om wat van die oude gezichten weer te zien, maar op een gegeven moment ben je wel uitgepraat. Gelukkig dacht de Surinaams Indiase schone er op dat moment net zo over.quote:Op zondag 5 april 2009 23:34 schreef Bora-Bora het volgende:
Wassut leuk, UIO?
Vanaf welk vliegveld vlieg ik dan? En van welk vliegveld en via waar vlieg jij?quote:Op maandag 6 april 2009 08:25 schreef DutchTrain het volgende:
@ k_man (die ook eens voor een citytrip naar Boekarest zou moeten gaan) : Je kan voor 35 euro meer, zelfs rechtstreeks vliegen met Tarom
Tell us more UIO!quote:Op maandag 6 april 2009 09:24 schreef UIO_AMS het volgende:
Gelukkig dacht de Surinaams Indiase schone er op dat moment net zo over.
Tarom is de nationale maatschappij van Roemenië. Hebben ook binnenlandse vluchten.quote:
Kunnen ze bij Austrian ook...quote:Op maandag 6 april 2009 19:28 schreef Thetallguy het volgende:
Wordt trouwens geen fijne landing met zo'n 737-700 zonder neuswiel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |