Naar verluidt vragen die meiden op de dag in Pattaya, waar ik nog nooit geweest ben en verre van blijf, maar 500 Baht. Denk je echt dat ze het een keertje voor 30 Baht zullen doen?quote:Op zaterdag 11 april 2009 10:00 schreef Elwood1802 het volgende:
Dan praat je maar 10eur van zo'n hoertje af, daar komt immers 90% van de Nederlanders voor
Dit kan niet goed komen ookquote:Op zondag 12 april 2009 13:04 schreef Athlon_2o0o het volgende:
http://www.nu.nl/algemeen(...)oodtoestand-uit.html
Die demonstranten hebben nu zelfs tanks gejat
WTF ligt dat nu weerquote:Op zondag 12 april 2009 13:47 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Als ze maar van Suvarnabhumi afblijven.
Is er wel zoveel van te merken dan? Als ik het zo zie concentreren die demonstraties zich vooral rond de regeringsgebouwen.quote:Op zondag 12 april 2009 15:34 schreef kepler het volgende:
Gaat goed daar in Thailand... Donderdag vertrek ik naar Bangkok![]()
Ik vlieg vanuit Singapore, dus mochten ze het vliegveld weer dichtgooien kan ik altijd nog over land. Maar echt vrolijk word ik er niet van. Hoe snel zullen ze komen met een negatief reisadvies? Was die er eigenlijk tijdens de vorige rellen?
Lijkt me niet dat ze dat nog een keer laten gebeuren.quote:Op zondag 12 april 2009 18:05 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Wat zijn goede alternatieven voor Suvarnabhumi? Ben bang dat ze het vliegveld weer dichtgooien.
Zo dacht ik er dus ook over. Dus ook maar een retour AMS-SIN geboekt en dan kijk ik terplekke wel of ik nog 24 uur in de bus moet zitten of dat het toch een vliegreis van 2,5 uur wordt.quote:Op zondag 12 april 2009 15:34 schreef kepler het volgende:
Gaat goed daar in Thailand... Donderdag vertrek ik naar Bangkok![]()
Ik vlieg vanuit Singapore, dus mochten ze het vliegveld weer dichtgooien kan ik altijd nog over land. Maar echt vrolijk word ik er niet van. Hoe snel zullen ze komen met een negatief reisadvies? Was die er eigenlijk tijdens de vorige rellen?
Tja, zou je denken. Als ze de internationale ASEAN-top met leiders van de regio niet in toom kunnen houden. En het voor elkaar krijgen hun tanks te laten jatten. Dan heb ik het idee dat ze echt niks meer onder controle hebben.quote:Op zondag 12 april 2009 18:51 schreef APK het volgende:
[..]
Lijkt me niet dat ze dat nog een keer laten gebeuren.
Leger staat dus blijkbaar achter de huidige regering (en de monarchie).quote:Thais leger schiet op demonstranten
Het Thaise leger heeft ingegrepen bij de demonstraties tegen de regering in Bangkok. De militairen hebben geschoten op betogers, die brandbommen naar hen gooiden op het belangrijkste kruispunt van de stad.
Tientallen demonstranten en militairen raakten gewond. De betogers trokken zich daarna terug in zijstraten rond het kruispunt. Enkele tienduizenden mensen zijn op de been. Ze eisen het aftreden van premier Abhisit. Die kondigde zondag de noodtoestand af.
Buitenlandse Zaken heeft Nederlanders in Thailand opgeroepen voorzichtig te zijn en demonstraties te mijden.
Dat lijkt me vrij logisch, het leger heeft immers Thaksin afgezet door middel van een coup.quote:Op maandag 13 april 2009 02:41 schreef APK het volgende:
[..]
Leger staat dus blijkbaar achter de huidige regering (en de monarchie).
'Logisch' en 'Thailand' gaat niet altijd samen.quote:Op maandag 13 april 2009 02:59 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Dat lijkt me vrij logisch, het leger heeft immers Thaksin afgezet door middel van een coup.
Wij vertrekken ook de 23e naar Bangkok vanhuit Dusseldorf. Blijven het eerste weekend wel in Bangkok omdat we met wat vrienden uit Maleisie hebben afgesproken daar. Hopelijk valt al die shit een beetje mee.quote:Op zondag 12 april 2009 20:21 schreef MCH het volgende:
De 23ste vliegen wij ook naar Bangkok. Gelukkig hoeven we maar een paar uur te vertoeven op het vliegveld om daarna door te vliegen naar Hanoi. Het zal allemaal wel loslopen.
En het blijft de komende dagen zo met dat Songkran, voor ongeveer een week ofzo.. en ik raad je niet aan naar een andere plaats te gaan, want daar kan het zomaar zijn dat het daar net begint...quote:Op maandag 13 april 2009 10:53 schreef BeardedDragon het volgende:
Asean top afgeblazen...yup, moest ervan komen...die top vond plaats bij mij om de hoek...
heb weinig van alles megekregen, behalve op een gegeven moment de helicopters met regeringsleiders die over mn appartement vlogen...
vandaag is de Songkran begonnen, en lijkt iedereen hier alles vergeten te zijn...
dat songkran heb ik gemerkt ook, helemaal zeikenat...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |