Geweldigquote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:22 schreef denB het volgende:Nico
![]()
LOL, net loop ik naar mn manager om mn logboeken op te halen die hij had moeten tekenen.
Dus ik vraag zo, zijn mn logboeken al getekend?
Hij: Nee nog zijn, moet je ze nu hebben? Of mag ik ze na kijken en morgen geven?
Ik: Nee ik wil ze nu hebben!
Hij: *verbaasd gezicht* Je maakt een grapje zeker?
Ik: Nee, je geeft me een keuze tussen ja en nee en ik geef je nee.
Hij:En nu d'r uit eigenwijs rot jong dat je bent
Niet mijn smaak, maar wel een lekker nummerquote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:23 schreef Daph_ het volgende:
+ Daph_ die stiekem de radio aangezet heeft en nu right round luistert
sterkquote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:22 schreef denB het volgende:
Nico
![]()
LOL, net loop ik naar mn manager om mn logboeken op te halen die hij had moeten tekenen.
Dus ik vraag zo, zijn mn logboeken al getekend?
Hij: Nee nog zijn, moet je ze nu hebben? Of mag ik ze na kijken en morgen geven?
Ik: Nee ik wil ze nu hebben!
Hij: *verbaasd gezicht* Je maakt een grapje zeker?
Ik: Nee, je geeft me een keuze tussen ja en nee en ik geef je nee.
Hij:En nu d'r uit eigenwijs rot jong dat je bent
Ik word best vrolijk van dat nummerquote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:26 schreef denB het volgende:
[..]
Niet mijn smaak, maar wel een lekker nummer![]()
Wie is datquote:
lekker nummerquote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:23 schreef Daph_ het volgende:
+ Daph_ die stiekem de radio aangezet heeft en nu right round luistert
* Bootje84 luistert ook juizequote:
ik vind dr niet mooi.. misschien niet echt mooie opname nu, maar een raar hoofdquote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:34 schreef Yesse het volgende:
[..]
Een meisje van Americas next top model cycle 12
Allison dus, 20 jaar
Fixedquote:
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:43 schreef Daph_ het volgende:
Ik ga opruimen en lekker naar huis
Daaaaag![]()
ik zit ook tot half 6quote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:46 schreef jna het volgende:
ik ben volgens mij de enige die hier nog zit als iedereen weg is
SPOILER: Allison Big EyeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: AminatOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Crazy CeliaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Freckle FoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: KortnieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: LondonOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: NatalieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: NijahOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Bitchy SandraOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Burned TahliaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TeyonaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja ik volg hetVind Celia, Fo, London en Tahlia het leukst. Tahlia heb ik echt respect voor, die is vanaf haar middel verbrand toen ze 3 jaar was en doet toch gewoon mee. Celia en London zijn gewoon lekker gek en Fo heeft leuke sproetjes.
[ Bericht 3% gewijzigd door Yesse op 17-03-2009 16:58:29 ]Fuck the EBU![]()
Ik ga met de auto denk ik.. weet eigenlijk niet of dat het makkelijkste is.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:48 schreef jna het volgende:
[..]
Hoe ga jij morgen naar Ajax? Auto of OV?![]()
Waar moet je vandaan komen?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:48 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Ik ga met de auto denk ik.. weet eigenlijk niet of dat het makkelijkste is.Jawel, je keek.![]()
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:48 schreef Yesse het volgende:
ANTM Post:SPOILER: Allison Big EyeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: AminatOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Crazy CeliaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Freckle FoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: KortnieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: LondonOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: NatalieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: NijahOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Bitchy SandraOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Burned TahliaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laatste spoiler werkt niet. Verder is het echt tieten zoeken..SPOILER: TeyonaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja ik volg hetVind Celia, Fo, London en Tahlia het leukst. Tahlia heb ik echt respect voor, die is vanaf haar middel verbrand toen ze 3 jaar was en doet toch gewoon mee. Celia en London zijn gewoon lekker gek en Fo heeft leuke sproetjes.
Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P![]()
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:48 schreef Yesse het volgende:
ANTM Post:SPOILER: Allison Big EyeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: AminatOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Crazy CeliaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Freckle FoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: KortnieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: LondonOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: NatalieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: NijahOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Bitchy SandraOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Burned TahliaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vind geen van allen knapSPOILER: TeyonaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja ik volg hetVind Celia, Fo, London en Tahlia het leukst. Tahlia heb ik echt respect voor, die is vanaf haar middel verbrand toen ze 3 jaar was en doet toch gewoon mee. Celia en London zijn gewoon lekker gek en Fo heeft leuke sproetjes.
![]()
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis![]()
Jij valt alleen op iemand als ze tieten heeft?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:52 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Laatste spoiler werkt niet. Verder is het echt tieten zoeken..
Jawel, je keek.![]()
Wat is het verhaal achter Burned Tahlia?
Daarvan zitten er hier al genoeg op mijn werk inderdaadquote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:55 schreef jna het volgende:
[..]
Pas je op dat je geen kakkerlakken meeneemt per ongeluk
Ga jij wel met het OV? Ik ga wel ff kijken hoe het zit qua reistijd enzo. Misschien beter als alleen in de auto zitten.![]()
Heeft ze dr halve leven in een poederdoos geleefd ofsoquote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:56 schreef jna het volgende:
Ik zou Kortnie wel doen hoor
Heet ze trouwens echt zo?niet Courtney toevallig?
Ik zit al in Amsterdam dus hoef alleen de metro te pakken naar bijlmer/arena of duivendrecht.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:57 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Daarvan zitten er hier al genoeg op mijn werk inderdaad
Ga jij wel met het OV? Ik ga wel ff kijken hoe het zit qua reistijd enzo. Misschien beter als alleen in de auto zitten.Jawel, je keek.![]()
Het zijn modellen, die hebben geen tieten want tieten is vet en vet en modellen gaan niet samenquote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:52 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Laatste spoiler werkt niet. Verder is het echt tieten zoeken..![]()
Ze heet echt Kortnie jaquote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:56 schreef jna het volgende:
Ik zou Kortnie wel doen hoor
Heet ze trouwens echt zo?niet Courtney toevallig?
Nee in de zon, zij is echt zo bruin dat ze haar soms 'witter' moeten makenquote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:58 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Heeft ze dr halve leven in een poederdoos geleefd ofso
Ze was 3 toen haar moeder 'even wegliep' en toen trok Talia aan het alom bekende doekje met daarop de theepot. En die is dus wat er dan gebeurd, ook haar armen zijn helemaal verbrand.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:57 schreef Bravebart het volgende:
Wat is het verhaal achter Burned Tahlia?Fuck the EBU![]()
Eigenlijk wel ja. Als er niets op zit vind ik er niets aan..quote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:55 schreef jna het volgende:
[..]
Jij valt alleen op iemand als ze tieten heeft?Leer spaties gebruiken!
Bij nader inzien (en kijken of er niemand met me meekijkt hierquote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:58 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Heeft ze dr halve leven in een poederdoos geleefd ofso) vind ik London toch leuker
Jawel, je keek.![]()
Ze kan niet praten nie en zingen nie.quote:Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D![]()
Das wel beter ja!quote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:59 schreef jna het volgende:
[..]
Ik zit al in Amsterdam dus hoef alleen de metro te pakken naar bijlmer/arena of duivendrecht.
Filerijden is ook niet leuk, dus ik denk dat ik maar de trein pak. Moet alleen mijn jas goed dichtknopen over mijn ajax shirtje![]()
![]()
Kán niet gezond zijnquote:Op dinsdag 17 maart 2009 17:00 schreef Yesse het volgende:
[..]
Nee in de zon, zij is echt zo bruin dat ze haar soms 'witter' moeten makenBuh, vervelendquote:[..]
Ze was 3 toen haar moeder 'even wegliep' en toen trok Talia aan het alom bekende doekje met daarop de theepot. En die is dus wat er dan gebeurd, ook haar armen zijn helemaal verbrand.Levert dat geen problemen op bij shoots? Dat bladen haar niet gaan willen enzo?
Die is ook wel ok jaquote:Op dinsdag 17 maart 2009 17:01 schreef jna het volgende:
[..]
Bij nader inzien (en kijken of er niemand met me meekijkt hier) vind ik London toch leuker
Ze is alleen een Jesus street preacherquote:Op dinsdag 17 maart 2009 17:01 schreef jna het volgende:
[..]
Bij nader inzien (en kijken of er niemand met me meekijkt hier) vind ik London toch leuker
maar wel enorm gestoord dus dat maakt haar wel tof
Maybe, maar juist daarom zit ze er waarschijnlijk is, ze hebben de laatste tijd ook steeds vaker "Plus size models". En volgend seizoen (ja er komt een cycle 13) hebben ze alleen meisjes die "klein" zijn. Dus 5"7 of kleiner. Dat is dus 1.70 of kleiner, ben ik net 1 CM te grootquote:Op dinsdag 17 maart 2009 17:03 schreef Bravebart het volgende:
Buh, vervelendLevert dat geen problemen op bij shoots? Dat bladen haar niet gaan willen enzo?
Natalie heeft geloof ik C cup maar dat zie je niet door de foto.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 17:01 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Eigenlijk wel ja. Als er niets op zit vind ik er niets aan..Fuck the EBU![]()
Alsof jij daar aan mee zou doenquote:Op dinsdag 17 maart 2009 17:06 schreef Yesse het volgende:
[..]
Maybe, maar juist daarom zit ze er waarschijnlijk is, ze hebben de laatste tijd ook steeds vaker "Plus size models". En volgend seizoen (ja er komt een cycle 13) hebben ze alleen meisjes die "klein" zijn. Dus 5"7 of kleiner. Dat is dus 1.70 of kleiner, ben ik net 1 CM te groot![]()
Oja:SPOILER: London beforeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU![]()
Ik moet tot 01.30, dus denk het bijna nietquote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:46 schreef jna het volgende:
ik ben volgens mij de enige die hier nog zit als iedereen weg is
Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!![]()
En je bustequote:
En de rest van m'n lichaam zit tussen "normaal voor modellen (= niks)" en "Plus size (= maat 40/42)" in met m'n 36/38quote:
Tyra zelf heeft trouwens wel tietenSPOILER: Tyra tietOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door Yesse op 17-03-2009 17:19:40 ]Fuck the EBU![]()
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 17:10 schreef Yesse het volgende:
Oja:Ik vind haar op deze foto leuker.SPOILER: London beforeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Ik ben te groot geschapen voor mannelijk modelquote:Op dinsdag 17 maart 2009 17:13 schreef Yesse het volgende:
[..]
En de rest van m'n lichaam zit tussen "normaal voor modellen (= niks)" en "Plus size (= maat 40/42)" in met m'n 36/38
-edit- Schoenenmodel bedoelde ik...Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
Terugweg vanuit Amsterdam naar Rotterdam is alleen een beetje problematisch zo laat
Misschien toch maar de auto pakken, tijd weggaan en dan maar voor veel geld parkeren![]()
![]()
Soms pakt een make over goed uit.. maar je kan het ook goed verklotenquote:Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Ja, dit seizoen hebben ze voor het eerst iemand 'zo gelaten'.. Niet eens puntjes gekniptquote:Op dinsdag 17 maart 2009 17:18 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Soms pakt een make over goed uit.. maar je kan het ook goed verklotenGeloof Natalie...
Fuck the EBU![]()
Modellen? Magere Heininnen zijn het
Of in leiden parkeren ofzo.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 17:17 schreef Psychonikeo het volgende:
Terugweg vanuit Amsterdam naar Rotterdam is alleen een beetje problematisch zo laat
Misschien toch maar de auto pakken, tijd weggaan en dan maar voor veel geld parkerenJawel, je keek.![]()
Zozo, hele rondreis!quote:![]()
Model staan voor wat? Anorexiareclames? Vind het maar ongezonde lelijke wezens. Doe mij maar een gezonde Hollandse [of Fryske] meid!
quote:quote:Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
quote:
Doutze is ook niet zo dikquote:Op dinsdag 17 maart 2009 17:31 schreef The_Dean het volgende:
Model staan voor wat? Anorexiareclames? Vind het maar ongezonde lelijke wezens. Doe mij maar een gezonde Hollandse [of Fryske] meid!
![]()
![]()
Whehequote:Weet ik
Je moeder zwaait ook altijd vriendelijk.
Morgen maar eens achterstallige zooi weg gaan werken en driftig op zoek gaan naar een stageplek in de buurt.
Vandaag me voorlopig studieadvies binnengekregen: positief![]()
![]()
Die vind ik dan ook niet zo bijzonderquote:
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 17:34 schreef Platina het volgende:
Morgen maar eens achterstallige zooi weg gaan werken en driftig op zoek gaan naar een stageplek in de buurt.
Vandaag me voorlopig studieadvies binnengekregen: positief
En de rest waarschijnlijk 2 erwten op een plankje.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 17:06 schreef Yesse het volgende:
Natalie heeft geloof ik C cup maar dat zie je niet door de foto.
Een flinke B-cup is toch wel minimaal vind ik. Een vrouw zonder tieten mist gewoon iets..Leer spaties gebruiken!
Beetje Mysteryland muziek doet 't goed met dit weer
Ik voel me alweer wat meer thuis in NL
Signature.![]()
Koning
Druk aan de arbeidquote:
Jep! Tot half tweequote:Op dinsdag 17 maart 2009 18:13 schreef eer-ik het volgende:
Nu?
Hou wel van een beetje pittig
Ik op zich ook wel maar niet met dit weerquote:
Gelukkig kan ik ook gewoon thuis op m'n balkon in de zon werken.
Na 17:00 nog effe met een pilsie in de zon het laatste werk afmaken
Signature.![]()
Och, ben nu overdag lekker thuisquote:Op dinsdag 17 maart 2009 18:27 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik op zich ook wel maar niet met dit weer
Gelukkig kan ik ook gewoon thuis op m'n balkon in de zon werken.
Na 17:00 nog effe met een pilsie in de zon het laatste werk afmaken
Zo. Windows Vista Business 64 bit NL is binnen
Leer spaties gebruiken!
Snert
Heb nog wel wat snert overquote:
Ja; tietenquote:Op dinsdag 17 maart 2009 17:39 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
En de rest waarschijnlijk 2 erwten op een plankje.
Een flinke B-cup is toch wel minimaal vind ik. Een vrouw zonder tieten mist gewoon iets..
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leer spaties gebruiken!
Oh dat klinkt niet al te best.. Niks te doen ook?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 20:31 schreef Puala het volgende:
[..]
Gaat wel.. eenzaam avondje![]()
En met jou?
Nwah hier gaat het wel, ben een beetje chagrijnig vanwege het eten enzo maar verder okee
Ben blij als het weekend is![]()
![]()
Best veel te doen, morgen brainstormdag. Alvast wat voorbereiden dusquote:Op dinsdag 17 maart 2009 20:35 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Oh dat klinkt niet al te best.. Niks te doen ook?
Nwah hier gaat het wel, ben een beetje chagrijnig vanwege het eten enzo maar verder okee
Ben blij als het weekend is
![]()
En euhm, eten dat chagrijnig maakt?
Weekend jaaaaaaaaa![]()
![]()
SuccesLukt dat in bed?
We gingen pas eten om 19.45 dus toen was ik over mijn honger heen
Weekend
Ben even met mijn zusjes Nintendo DS spelen![]()
![]()
Niet echt mijn stijl/maat denk ikquote:
ook druk drukd ruk, vandaar dat ik ook een uur later bijna reageerquote:Op dinsdag 17 maart 2009 20:44 schreef Puala het volgende:
[..]
drukdrukdruk tegenwoordig.
En hoe gaat het bij jou?
Ben effe Afrika fotoboek aan het maken
Signature.![]()
Dagcijfers zijn er(sorry als ik iemand vergeten benquote:Op dinsdag 17 maart 2009 21:01 schreef Stomme_Eend het volgende:Top 100 van maandag 16 maart 2009
Plaats / aantal berichten / gebruiker
07. 184 Daph_
10. 163 Psychonikeo
16. 135 Piles
18. 130 Bravebart
25. 112 motorbloempje
41. 091 jna
53. 078 PieterBas
74. 066 eer-ik
79. 063 Bootje84
94. 055 Milou__
Deze cijfers zijn op werkdagen na 9:00 en in het weekeinde de gehele dag geldig.
)
![]()
Ik sta er weer eens in
Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Ik dacht dat je in slaap gevallen wasquote:Op dinsdag 17 maart 2009 21:26 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ook druk drukd ruk, vandaar dat ik ook een uur later bijna reageer
Ben effe Afrika fotoboek aan het maken
![]()
![]()
Haha, nee, daar was het te vroeg voorquote:
Ik zie net dat mijn fotoboekje bijna 1 GB aan geheugen trekt bij het laden ervan
Effe wat aanpassen maar denk ik zo...Signature.![]()
Sterker nog, in safari kan ik de helft niet laden, en in firefox doet ie weer iets anders raars...
Iemand toevallig waarbij het wel fatsoenlijk wil?
Ding staat hierSignature.![]()
Ik ga zo welquote:Op dinsdag 17 maart 2009 22:07 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Haha, nee, daar was het te vroeg voor
Ik zie net dat mijn fotoboekje bijna 1 GB aan geheugen trekt bij het laden ervan
Effe wat aanpassen maar denk ik zo...
![]()
Ben alleen de foto's van vandaag aan het uploaden en op het moment al 5 min naar een en dezelfde foto aan het staren![]()
![]()
Slaap lekker stagevrienden!
Leer spaties gebruiken!
google chrome hier, eerste 9 foto's doen het.. alleen het laden is echt rete traagquote:Op dinsdag 17 maart 2009 22:09 schreef eer-ik het volgende:
Sterker nog, in safari kan ik de helft niet laden, en in firefox doet ie weer iets anders raars...
Iemand toevallig waarbij het wel fatsoenlijk wil?
Ding staat hier
![]()
![]()
Vroeg me dus af wat een Zweeds woord betekende in een liedje, het bleek dus voor verkrachter te staan.
Allen die niet dansen zijn verkrachters...![]()
Nou ja, die zullen ook wel afvragen waarom wij een liedje hebben met... En wie niet springt, die is een homofiel...
Het is ook een pagina van zo'n 100 MB dus dat verbaast me ook niks op zichquote:Op dinsdag 17 maart 2009 22:12 schreef Puala het volgende:
[..]
google chrome hier, eerste 9 foto's doen het.. alleen het laden is echt rete traag
Nu effe een batch draaien om de foto's en masse te verkleinen, wellicht dat het dan wel lukt...Signature.![]()
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 21:54 schreef Daph_ het volgende:
Dagcijfers zijn er
[..]
(sorry als ik iemand vergeten ben)
ik heb 1,5 mbit internet, wat doe je me aanquote:Op dinsdag 17 maart 2009 22:13 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Het is ook een pagina van zo'n 100 MB dus dat verbaast me ook niks op zich
Nu effe een batch draaien om de foto's en masse te verkleinen, wellicht dat het dan wel lukt...
![]()
![]()
Haha, sorryquote:Op dinsdag 17 maart 2009 22:14 schreef Puala het volgende:
[..]
ik heb 1,5 mbit internet, wat doe je me aan
Ik ga het effe fixen, vind het opzich wel een leuk boekie zo, alleen deze grootte is onhandelbaar
Signature.![]()
Vette foto!quote:Op dinsdag 17 maart 2009 22:13 schreef Puala het volgende:
[ afbeelding ]
Ben ik de enige die onder de indruk is van die foto of .. ?Sometimes the journey is the goal
ik zal er nog is op kijken dan als het verandert isquote:Op dinsdag 17 maart 2009 22:15 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Haha, sorry
Ik ga het effe fixen, vind het opzich wel een leuk boekie zo, alleen deze grootte is onhandelbaar
![]()
![]()
Het mysterieuze. Je ziet alleen een lief gezicht en het maakt me nieuwsgierig naar de rest (zonder bootje-achtige bijbedoelingen). En de hoek van de foto houd me besnijding, en dat komt voornamelijk door die mooie, diep in de ziel kijkende, ogen.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 22:18 schreef Puala het volgende:
[..]
Waarom vind je dat als ik dat vragen mag?
[ Bericht 3% gewijzigd door The_Dean op 17-03-2009 22:33:09 ]Sometimes the journey is the goal
da's goed.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 22:18 schreef Puala het volgende:
[..]
ik zal er nog is op kijken dan als het verandert is
lang leve photoshop, alles in 1 keer verkleinen ftw.Signature.![]()
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 22:27 schreef eer-ik het volgende:
[..]
da's goed.
lang leve photoshop, alles in 1 keer verkleinen ftw.
photoshop
![]()
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 22:27 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Het mysterieuze. Je ziet alleen een lief gezicht en het maakt me nieuwsgierig naar de rest (zonder bootje-achtige bijbedoelingen). En de hoek van de foto houd me besnijding.
dankjewel.
Morgen tijdens de cursus vragen ze om de mening van anderen, dus dit is wel handig![]()
![]()
Heb er even wat bij ge-editquote:Op dinsdag 17 maart 2009 22:30 schreef Puala het volgende:
dankjewel.
Morgen tijdens de cursus vragen ze om de mening van anderen, dus dit is wel handig
Weet je eigenlijk dat ik dat ben op die foto?quote:![]()
[ Bericht 1% gewijzigd door Puala op 17-03-2009 22:41:30 ]![]()
Hmm, apart.
Het lijkt er al een stuk meer op zo, echter laat de viewer maar 46 afbeeldingen van de 92 zien.
Wel is alles geladen zie ik maar ze zijn niet zichtbaar verder.
En hij maakt er een puinhoop van bij de eerste 2 foto's, deze staan over elkaar...
Het laden is wel snel nu, 't is ook 10% van wat het eerst was
Signature.![]()
Neequote:Op dinsdag 17 maart 2009 22:34 schreef Puala het volgende:
[..]
Weet je eigenlijk dat ik dat ben op die foto?![]()
![]()
Dan heb je gruwelijk mooie ogenquote:
Bootje is wel een ondertussen een begrip geworden
Eleu
Bartholomeus
quote:Goeienavond kindersquote:
Wat een levendige boel hier
Anyway, ik ga aan het werkIk ga vandaag twee klussen afronden, ik voel het
Tsjakkaaaaaa!!!
![]()
Begeleidster komt vandaag met haar kindje even naar kantoor![]()
Nou daaaaaaaag![]()
![]()
![]()
![]()
hoiquote:Op woensdag 18 maart 2009 08:20 schreef Puala het volgende:
Goedemorgen trouwens![]()
Gelijk door naar een 2e vergadering![]()
![]()
![]()
GoeiemoggelLeer spaties gebruiken!
goed zo!!quote:Op woensdag 18 maart 2009 08:54 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Dat verklaart een hoopMoet je nog lang?
Ik ben druk aan het werk
Ik moet nog een klein stukje lopen alleen nu![]()
![]()
these boots are made for walkingquote:Op woensdag 18 maart 2009 09:00 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
goed zo!!
Ik moet nog een klein stukje lopen alleen nu
And that's just what they'll do
On of these days these boots are gonna walk all over you![]()
![]()
quote:Op woensdag 18 maart 2009 09:07 schreef Daph_ het volgende:
[..]
these boots are made for walking
And that's just what they'll do
On of these days these boots are gonna walk all over you![]()
En aanwezig![]()
![]()
Goedzoquote:![]()
Ik kom er net achter dat mijn manager er niet is en dat ik niet verder kan zonder dat ik stukken van hem krijg dus dit wordt weer een leuke dag![]()
![]()
waarom zou je last hebben van je ogen?quote:Op woensdag 18 maart 2009 09:10 schreef Yesse het volgende:
Geen last van m'n ogen olé olétevens wel een beetje moe
En je moet ook gewoon op tijd gaan slapen en niet zo laat naar de film gaan![]()
![]()
Last van je ogen? Hoezo?quote:Op woensdag 18 maart 2009 09:10 schreef Yesse het volgende:
Geen last van m'n ogen olé olétevens wel een beetje moe
![]()
quote:Op woensdag 18 maart 2009 09:10 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Goedzo![]()
Ik kom er net achter dat mijn manager er niet is en dat ik niet verder kan zonder dat ik stukken van hem krijg dus dit wordt weer een leuke dag
oooh.. en je plannen waren zo goed![]()
![]()
Ik weet hetquote:Op woensdag 18 maart 2009 09:11 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
oooh.. en je plannen waren zo goed
Ik heb nu een ander klusje maar ik weet niet precies wat ik moet doen
Hoezeeee![]()
![]()
3de wiskunde (waarschijnlijk word ik bij het begin van de les eruit gestuurd.)
tussenuur
mentorles (waarschijnlijk 50% tussenuur)
tussenuur
M&O
tussenuur
schoolvoetbal training
School.![]()
Pluspunt is wel dat ik eerste twee uur vrij heb.![]()
jeeejquote:Op woensdag 18 maart 2009 09:18 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik weet het
Ik heb nu een ander klusje maar ik weet niet precies wat ik moet doen
Hoezeeee![]()
Gelukkig ben je wel enthousiast![]()
![]()
Omdat ik dat altijd hadquote:Op woensdag 18 maart 2009 09:11 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
waarom zou je last hebben van je ogen?
En je moet ook gewoon op tijd gaan slapen en niet zo laat naar de film gaan
Niet meer omdat ik nu weer wat het isquote:
Fuck the EBU![]()
drukke plannen.. gelukkig kon je uitslapenquote:Op woensdag 18 maart 2009 09:20 schreef FastFox91 het volgende:
3de wiskunde (waarschijnlijk word ik bij het begin van de les eruit gestuurd.)
tussenuur
mentorles (waarschijnlijk 50% tussenuur)
tussenuur
M&O
tussenuur
schoolvoetbal training
School.![]()
Pluspunt is wel dat ik eerste twee uur vrij heb.![]()
![]()
Jaaaaa want vanmiddag kan ik weer hardlopenquote:Op woensdag 18 maart 2009 09:21 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
jeeej![]()
Gelukkig ben je wel enthousiast
En dan ga ik lopen met stopwatch dus dan kan ik bijhouden of ik mijn PR verbreek![]()
![]()
![]()
ah.. duidelijkquote:Op woensdag 18 maart 2009 09:21 schreef Yesse het volgende:
[..]
Omdat ik dat altijd had![]()
[..]
Niet meer omdat ik nu weer wat het is![]()
![]()
quote:Op woensdag 18 maart 2009 09:24 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Jaaaaa want vanmiddag kan ik weer hardlopen
En dan ga ik lopen met stopwatch dus dan kan ik bijhouden of ik mijn PR verbreek![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hoi!!quote:wat een lul is het ookquote:Op woensdag 18 maart 2009 09:24 schreef Daph_ het volgende:
Dikke papzak ging weer eens koffie halen..Alleen voor zichzelf
![]()
![]()
Vroeg slapen was hier ook het plan, maar was toch weer half 1 voor ik echt sliep volgens mijquote:Op woensdag 18 maart 2009 09:26 schreef Milou__ het volgende:
Hai
Ja goed. Gister lekker vroeg gaan slapen![]()
Met jou?![]()
Dus best moe nu![]()
Maar vandaag wel weer aan het werk![]()
![]()
Vandaag ga ik sowieso mijn PR verbrekenquote:Op woensdag 18 maart 2009 09:29 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
Hoi!!
[..]
wat een lul is het ook
Ik heb er namelijk nog geen
![]()
Ja het is een lulole ole
![]()
![]()
haha..quote:Op woensdag 18 maart 2009 09:30 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Vandaag ga ik sowieso mijn PR verbrekenIk heb er namelijk nog geen
![]()
Ja het is een lulole ole
![]()
![]()
Het heet officieel "Blepharitis" en het is gewoon een chronische ontsteking aan je oogrand en/of ooglid. Maar met babyshampoo schoonmaken werktquote:
Fuck the EBU![]()
Klinkt echt reuze vervelendquote:Op woensdag 18 maart 2009 09:32 schreef Yesse het volgende:
[..]
Het heet officieel "Blepharitis" en het is gewoon een chronische ontsteking aan je oogrand en/of ooglid. Maar met babyshampoo schoonmaken werkt
Maar gelukkig heb je een oplossing![]()
![]()
Aah toen sliep ik alquote:Op woensdag 18 maart 2009 09:29 schreef Piles het volgende:
[..]
Vroeg slapen was hier ook het plan, maar was toch weer half 1 voor ik echt sliep volgens mij![]()
Dus best moe nu![]()
Maar vandaag wel weer aan het werk![]()
Internet problemen hier![]()
![]()
Mjah was het ook alsof je 24/7 as in je ogen hebt dat niet weg wilquote:Op woensdag 18 maart 2009 09:34 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Klinkt echt reuze vervelend
Maar gelukkig heb je een oplossingMaar nu
Fuck the EBU![]()
Ik vind het al verschrikkelijk als een mini-vuiltje in zitquote:Op woensdag 18 maart 2009 09:36 schreef Yesse het volgende:
[..]
Mjah was het ook alsof je 24/7 as in je ogen hebt dat niet weg wilMaar nu
maaarrrrrr..YESSE can see again!!
bovenstaande kan iets gedramatiseerd zijn![]()
![]()
Dan moet je niet tot 's avonds laat op de computer zitten, dan slaap je minder goedquote:Op woensdag 18 maart 2009 09:41 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja, toch welMaar voordat ik eens slaap joh
![]()
![]()
![]()
Hahaha mijn zicht was trouwens daarvoor ook al primaquote:Op woensdag 18 maart 2009 09:37 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Ik vind het al verschrikkelijk als een mini-vuiltje in zit
maaarrrrrr..YESSE can see again!!
bovenstaande kan iets gedramatiseerd zijn![]()
Heb geen afwijkingen
( is ook getest bij de oogarts.. voor het eerst
)
Fuck the EBU![]()
ik ben jaloersquote:Op woensdag 18 maart 2009 09:43 schreef Yesse het volgende:
[..]
Hahaha mijn zicht was trouwens daarvoor ook al primaHeb geen afwijkingen
( is ook getest bij de oogarts.. voor het eerst
)
![]()
![]()
Ja, scheelt dat ook nog?quote:Op woensdag 18 maart 2009 09:43 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Dan moet je niet tot 's avonds laat op de computer zitten, dan slaap je minder goedIk doe wat dat betreft echt alles verkeerd volgens mij
![]()
![]()
Maar ben nu aardig moe, dus vanavond zal slapen wel iets makkelijker gaanAls ik maar niet te lang ga liggen nadenken enzo
![]()
![]()
Weet niet?quote:Op woensdag 18 maart 2009 09:45 schreef Psychonikeo het volgende:
Piles.. waarom is het 3 dagen geleden sinds je statistieken zijn ge-update?![]()
![]()
beetje bij beetje!quote:Op woensdag 18 maart 2009 09:47 schreef Daph_ het volgende:
Ik heb een beetje een idee wat ik moet doen![]()
![]()
Bij mij werkt het welquote:Op woensdag 18 maart 2009 09:47 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja, scheelt dat ook nog?Ik doe wat dat betreft echt alles verkeerd volgens mij
![]()
![]()
Maar ben nu aardig moe, dus vanavond zal slapen wel iets makkelijker gaanAls ik maar niet te lang ga liggen nadenken enzo
![]()
Niet teveel piekeren jij!![]()
![]()
Dat zegt tie..quote:quote:StageSC
Totaal aantal topics: 882
Totaal aantal posts: 265115
Laatste update op 15-03-2009 14:05
Meest gebruikte smiley: - 40942 keer
Meest gebruikte posticon: - 145997 keer![]()
Oh Ooohquote:Op woensdag 18 maart 2009 09:45 schreef Psychonikeo het volgende:
Piles.. waarom is het 3 dagen geleden sinds je statistieken zijn ge-update?![]()
![]()
Afgelopen maandag kreeg ik toch een vacature aangeboden via Hyves. Nu krijg ik een tik... waar mijn reactie blijft...
echt..quote:Op woensdag 18 maart 2009 09:58 schreef PieterBas het volgende:
Afgelopen maandag kreeg ik toch een vacature aangeboden via Hyves. Nu krijg ik een tik... waar mijn reactie blijft...![]()
![]()
ik kan niet eens boos op jou zijn..quote:
wat fijnquote:Op woensdag 18 maart 2009 09:53 schreef Daph_ het volgende:
Jeez ik snap geen hol van wat ik nu aan het doen ben![]()
![]()
Dat is liefquote:Op woensdag 18 maart 2009 09:59 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ik kan niet eens boos op jou zijn..![]()
[..]
wat fijn
Nee niet echtIk heb het nog nooit gedaan en ik heb geen flauw idee wat ik ermee moet
Maar we blijven vrolijk![]()
![]()
jeeeeejquote:Op woensdag 18 maart 2009 10:00 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Dat is lief
Nee niet echtIk heb het nog nooit gedaan en ik heb geen flauw idee wat ik ermee moet
Maar we blijven vrolijk
![]()
![]()
quote:Op woensdag 18 maart 2009 09:48 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Bij mij werkt het wel![]()
Niet teveel piekeren jij!![]()
Ik probeer het echt, maar het lukt nog niet ergRaarquote:Vanavond ff kijken als ik thuis ben
![]()
![]()
Ik zal ook meteen vragen.. hoe ze dan aan mijn cv zijn gekomen...quote:
Ah blijven proberenquote:Op woensdag 18 maart 2009 10:03 schreef Piles het volgende:
[..]
![]()
Ik probeer het echt, maar het lukt nog niet erg![]()
Als ik dadelijk weg ben, ligt het aan mijn internet![]()
![]()
Ik ben zo blijquote:Op woensdag 18 maart 2009 09:49 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Ik heb bewondering voor je blijheid
![]()
![]()
![]()
No hurries.. maar dan weet je het in ieder gevalquote:Op woensdag 18 maart 2009 10:03 schreef Piles het volgende:
[..]
RaarVanavond ff kijken als ik thuis ben
Ik ben ook benieuwd.. Klinkt wel als een heel hip bedrijfquote:Op woensdag 18 maart 2009 10:07 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik zal ook meteen vragen.. hoe ze dan aan mijn cv zijn gekomen...![]()
![]()
quote:Het is al iets positiever geworden de laatste tijd, van piekeren naar dromen
Kunnen we mooi aan het werkquote:Als ik dadelijk weg ben, ligt het aan mijn internet![]()
![]()
Dat scheeltquote:Op woensdag 18 maart 2009 10:10 schreef Piles het volgende:
[..]Het is al iets positiever geworden de laatste tijd, van piekeren naar dromen
Kunnen we mooi aan het werk![]()
Dat wel, maar als internet het niet doet, doet hier de printer ook niet..
Dus dan blijft er nog bar weinig werk over![]()
![]()
Als ik aan de locatie ziet.. is het best een klein bedrijf...quote:Op woensdag 18 maart 2009 10:09 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
No hurries.. maar dan weet je het in ieder geval
[..]
Ik ben ook benieuwd.. Klinkt wel als een heel hip bedrijf
en als je er mag hyven, dan mag je er ook vast wel fokkenquote:Op woensdag 18 maart 2009 10:12 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Als ik aan de locatie ziet.. is het best een klein bedrijf...![]()
![]()
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeu
Haiquote:Op woensdag 18 maart 2009 10:15 schreef Bravebart het volgende:
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeu![]()
![]()
Ja, professioneel fokkenquote:Op woensdag 18 maart 2009 10:13 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
en als je er mag hyven, dan mag je er ook vast wel fokken
Hoiquote:Hoe is het met oe Milou?
quote:![]()
Joah goed![]()
En wat een weeertje
![]()
![]()
zo.. klinkt ideaalquote:
trouwens die nieuwe update voor de iPhone is wel kinky. Levert me meteen weer een bak werk op![]()
![]()
Bartje
Dan wordt het een lange dagquote:Op woensdag 18 maart 2009 10:12 schreef Milou__ het volgende:
Dat scheelt![]()
Dat wel, maar als internet het niet doet, doet hier de printer ook niet..
Dus dan blijft er nog bar weinig werk overMaar voorlopig ben je er nog
![]()
![]()
![]()
Dan moet ik zeker ook een abo nemenquote:
Hier is het bewolkt en koudquote:Hopen dat het vanmiddag beter wordt
Nog wel jaquote:Op woensdag 18 maart 2009 10:21 schreef Piles het volgende:
Dan wordt het een lange dagMaar voorlopig ben je er nog
![]()
![]()
Ga nu wel even mijn computer overnieuw opstarten![]()
![]()
Oja, hier is het ook bewolktquote:Maar met de gordijnen dicht leek het best lekker
![]()
Pilsjequote:
Kom eens uit je nest johquote:Op woensdag 18 maart 2009 10:24 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Oja, hier is het ook bewolktMaar met de gordijnen dicht leek het best lekker
![]()
![]()
Al mag ik eigenlijk niks zeggen![]()
![]()
Man, ik ben al vanaf half 8 wakkerquote:Op woensdag 18 maart 2009 10:26 schreef Piles het volgende:
[..]
Kom eens uit je nest joh![]()
Al mag ik eigenlijk niks zeggenZat alleen papers te lezen ipv te fokken
Doe je goedquote:Op woensdag 18 maart 2009 10:27 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Man, ik ben al vanaf half 8 wakkerZat alleen papers te lezen ipv te fokken
Je kan het ook overdrijven natuurlijkquote:Op woensdag 18 maart 2009 10:27 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Man, ik ben al vanaf half 8 wakkerZat alleen papers te lezen ipv te fokken
![]()
![]()
![]()
Mja, ik had dr zin an
En nu ga ik college volgen over de Lithobates pipiens en Rana chensinensis, ofteweeeeeeel
Kikkertjeeeeees![]()
![]()
![]()
Fijne dag nog iedereen![]()
Nu heb ik trek in kikkersquote:Op woensdag 18 maart 2009 10:30 schreef Bravebart het volgende:
Mja, ik had dr zin an
En nu ga ik college volgen over de Lithobates pipiens en Rana chensinensis, ofteweeeeeeel
[ afbeelding ]
Kikkertjeeeeees![]()
![]()
![]()
Fuck the EBU![]()
Hihiquote:
Nu heb ik trek in kikkersquote:Op woensdag 18 maart 2009 10:30 schreef Bravebart het volgende:
Mja, ik had dr zin an
[ afbeelding ]
Kikkertjeeeeees![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zit in mijn tas.. Ik durf hem niet op mijn bureau te leggen omdat ik bang ben dat die dikke chagrijn 'm opeetquote:![]()
![]()
Altijd je snoepjes/chocola verbergen dus..quote:Op woensdag 18 maart 2009 10:37 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Zit in mijn tas.. Ik durf hem niet op mijn bureau te leggen omdat ik bang ben dat die dikke chagrijn 'm opeet
Of zelf gewoon opetenquote:Op woensdag 18 maart 2009 10:38 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Altijd je snoepjes/chocola verbergen dus..![]()
![]()
Agree!quote:Op woensdag 18 maart 2009 10:38 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Altijd je snoepjes/chocola verbergen dus..
Dat doe ik ook
In mn bureaula ligt een mooi zak drop, en niemand die er wat van krijg![]()
![]()
Bij hem wel jaquote:Op woensdag 18 maart 2009 10:38 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Altijd je snoepjes/chocola verbergen dus..
Heb net braaf een appeltje gegetenWil wedden dat hij het tweede appeltje niet zal opeten
![]()
![]()
Nee ik eet 'm nog niet op! Ik wil bewijzen dat ik zonder kanquote:
Gisteren zelfs geen chocoladecakeje genomen bij thuiskomst (doe ik altijd)![]()
![]()
Dat is natuurlijk gezondquote:Op woensdag 18 maart 2009 10:39 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Bij hem wel ja
Heb net braaf een appeltje gegetenWil wedden dat hij het tweede appeltje niet zal opeten
Whahahaquote:Op woensdag 18 maart 2009 10:39 schreef denB het volgende:
[..]
Agree!
Dat doe ik ook
In mn bureaula ligt een mooi zak drop, en niemand die er wat van krijg
En het valt niet op dat jij de hele dag zit te eten en er na afloop lege zakken drop in de prullenbak liggen?
![]()
![]()
Kun je hem netzo goed aan die dikke chagerijnige collega geven. Misschien doet hij dan voortaan niet zo chagerijnigquote:Op woensdag 18 maart 2009 10:40 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Nee ik eet 'm nog niet op! Ik wil bewijzen dat ik zonder kan
Gisteren zelfs geen chocoladecakeje genomen bij thuiskomst (doe ik altijd)![]()
![]()
![]()
Nee want ik mag 'm zaterdag opetenquote:Op woensdag 18 maart 2009 10:42 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Kun je hem netzo goed aan die dikke chagerijnige collega geven. Misschien doet hij dan voortaan niet zo chagerijnig![]()
Die man is altijd chagrijnig. Hij kan niet met pc's omgaan dus bij het neerzetten van zijn laptop begint ie al knorrig te wordenEn alstie geen werk heeft (zoals nu) dan wordt ie nogal humeurig.. Bij de lunch eet ie wel hoor, hij wacht daar maar lekker op
Mijnkitkat chunky mini
![]()
![]()
quote:Op woensdag 18 maart 2009 10:43 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Nee want ik mag 'm zaterdag opeten
Die man is altijd chagrijnig. Hij kan niet met pc's omgaan dus bij het neerzetten van zijn laptop begint ie al knorrig te wordenEn alstie geen werk heeft (zoals nu) dan wordt ie nogal humeurig.. Bij de lunch eet ie wel hoor, hij wacht daar maar lekker op
Mijnkitkat chunky mini
![]()
Wat een mooie dag wordt het zaterdag![]()
![]()
Jaaaaaaquote:Op woensdag 18 maart 2009 10:45 schreef Piles het volgende:
[..]
![]()
Wat een mooie dag wordt het zaterdag
Dan ga ik ook nog zwemmen
Heb zin in het weekendddd![]()
![]()
Wel jammer dat het een mini is danquote:Op woensdag 18 maart 2009 10:43 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Nee want ik mag 'm zaterdag opeten
Mijnkitkat chunky mini
2 hapjes en hij is op
![]()
![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: