Geweldigquote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:22 schreef denB het volgende:Nico
![]()
LOL, net loop ik naar mn manager om mn logboeken op te halen die hij had moeten tekenen.
Dus ik vraag zo, zijn mn logboeken al getekend?
Hij: Nee nog zijn, moet je ze nu hebben? Of mag ik ze na kijken en morgen geven?
Ik: Nee ik wil ze nu hebben!
Hij: *verbaasd gezicht* Je maakt een grapje zeker?
Ik: Nee, je geeft me een keuze tussen ja en nee en ik geef je nee.
Hij:En nu d'r uit eigenwijs rot jong dat je bent
Niet mijn smaak, maar wel een lekker nummerquote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:23 schreef Daph_ het volgende:
+ Daph_ die stiekem de radio aangezet heeft en nu right round luistert
sterkquote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:22 schreef denB het volgende:
Nico
![]()
LOL, net loop ik naar mn manager om mn logboeken op te halen die hij had moeten tekenen.
Dus ik vraag zo, zijn mn logboeken al getekend?
Hij: Nee nog zijn, moet je ze nu hebben? Of mag ik ze na kijken en morgen geven?
Ik: Nee ik wil ze nu hebben!
Hij: *verbaasd gezicht* Je maakt een grapje zeker?
Ik: Nee, je geeft me een keuze tussen ja en nee en ik geef je nee.
Hij:En nu d'r uit eigenwijs rot jong dat je bent
Ik word best vrolijk van dat nummerquote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:26 schreef denB het volgende:
[..]
Niet mijn smaak, maar wel een lekker nummer![]()
Wie is datquote:
lekker nummerquote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:23 schreef Daph_ het volgende:
+ Daph_ die stiekem de radio aangezet heeft en nu right round luistert
* Bootje84 luistert ook juizequote:
ik vind dr niet mooi.. misschien niet echt mooie opname nu, maar een raar hoofdquote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:34 schreef Yesse het volgende:
[..]
Een meisje van Americas next top model cycle 12
Allison dus, 20 jaar
Fixedquote:
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:43 schreef Daph_ het volgende:
Ik ga opruimen en lekker naar huis
Daaaaag![]()
ik zit ook tot half 6quote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:46 schreef jna het volgende:
ik ben volgens mij de enige die hier nog zit als iedereen weg is
SPOILER: Allison Big EyeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: AminatOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Crazy CeliaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Freckle FoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: KortnieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: LondonOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: NatalieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: NijahOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Bitchy SandraOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Burned TahliaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TeyonaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja ik volg hetVind Celia, Fo, London en Tahlia het leukst. Tahlia heb ik echt respect voor, die is vanaf haar middel verbrand toen ze 3 jaar was en doet toch gewoon mee. Celia en London zijn gewoon lekker gek en Fo heeft leuke sproetjes.
[ Bericht 3% gewijzigd door Yesse op 17-03-2009 16:58:29 ]Fuck the EBU![]()
Ik ga met de auto denk ik.. weet eigenlijk niet of dat het makkelijkste is.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:48 schreef jna het volgende:
[..]
Hoe ga jij morgen naar Ajax? Auto of OV?![]()
Waar moet je vandaan komen?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:48 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Ik ga met de auto denk ik.. weet eigenlijk niet of dat het makkelijkste is.Jawel, je keek.![]()
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:48 schreef Yesse het volgende:
ANTM Post:SPOILER: Allison Big EyeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: AminatOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Crazy CeliaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Freckle FoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: KortnieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: LondonOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: NatalieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: NijahOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Bitchy SandraOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Burned TahliaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laatste spoiler werkt niet. Verder is het echt tieten zoeken..SPOILER: TeyonaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja ik volg hetVind Celia, Fo, London en Tahlia het leukst. Tahlia heb ik echt respect voor, die is vanaf haar middel verbrand toen ze 3 jaar was en doet toch gewoon mee. Celia en London zijn gewoon lekker gek en Fo heeft leuke sproetjes.
Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P![]()
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:48 schreef Yesse het volgende:
ANTM Post:SPOILER: Allison Big EyeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: AminatOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Crazy CeliaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Freckle FoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: KortnieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: LondonOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: NatalieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: NijahOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Bitchy SandraOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Burned TahliaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vind geen van allen knapSPOILER: TeyonaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja ik volg hetVind Celia, Fo, London en Tahlia het leukst. Tahlia heb ik echt respect voor, die is vanaf haar middel verbrand toen ze 3 jaar was en doet toch gewoon mee. Celia en London zijn gewoon lekker gek en Fo heeft leuke sproetjes.
![]()
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis![]()
Jij valt alleen op iemand als ze tieten heeft?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:52 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Laatste spoiler werkt niet. Verder is het echt tieten zoeken..
Jawel, je keek.![]()
Wat is het verhaal achter Burned Tahlia?
Daarvan zitten er hier al genoeg op mijn werk inderdaadquote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:55 schreef jna het volgende:
[..]
Pas je op dat je geen kakkerlakken meeneemt per ongeluk
Ga jij wel met het OV? Ik ga wel ff kijken hoe het zit qua reistijd enzo. Misschien beter als alleen in de auto zitten.![]()
Heeft ze dr halve leven in een poederdoos geleefd ofsoquote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:56 schreef jna het volgende:
Ik zou Kortnie wel doen hoor
Heet ze trouwens echt zo?niet Courtney toevallig?
Ik zit al in Amsterdam dus hoef alleen de metro te pakken naar bijlmer/arena of duivendrecht.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:57 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Daarvan zitten er hier al genoeg op mijn werk inderdaad
Ga jij wel met het OV? Ik ga wel ff kijken hoe het zit qua reistijd enzo. Misschien beter als alleen in de auto zitten.Jawel, je keek.![]()
Het zijn modellen, die hebben geen tieten want tieten is vet en vet en modellen gaan niet samenquote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:52 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Laatste spoiler werkt niet. Verder is het echt tieten zoeken..![]()
Ze heet echt Kortnie jaquote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:56 schreef jna het volgende:
Ik zou Kortnie wel doen hoor
Heet ze trouwens echt zo?niet Courtney toevallig?
Nee in de zon, zij is echt zo bruin dat ze haar soms 'witter' moeten makenquote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:58 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Heeft ze dr halve leven in een poederdoos geleefd ofso
Ze was 3 toen haar moeder 'even wegliep' en toen trok Talia aan het alom bekende doekje met daarop de theepot. En die is dus wat er dan gebeurd, ook haar armen zijn helemaal verbrand.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:57 schreef Bravebart het volgende:
Wat is het verhaal achter Burned Tahlia?Fuck the EBU
Forum Opties Forumhop: Hop naar: