abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67160678
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 09:21 schreef sjoep het volgende:

Dan word je volgens mij al beïnvloed hoor, als je gaat lezen. Ik kijk naar de foto en zeg wat ik er van vind.

NEE! Dan weet je waar het licht vandaan komt en hoef je geen obvious vragen te stellen

Verder lees je toch ook dit forum of niet soms ? Als je echt niet beinvloed wil worden zoals je stelt lees je deze thread gewoon ook niet en houd je je mening toch gewoon voor je zelf of niet dan? Wel consequent blijven he
  woensdag 18 maart 2009 @ 09:29:40 #27
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_67160779
Ghost in de house ://www.niburu.nl/index.php?articleID=20303&feature=player_embedded
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  woensdag 18 maart 2009 @ 09:33:42 #28
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_67160873
Ik zie niet wat het licht ermee te maken heeft , ik zie toch duidelijk een man , al heeft hij de kleuren van de stenen dan nog zou het kunnen wat mij betreft , sommige geesten zie je wel duidelijk maar zijn doorzichtig dus zie je ook de muur erachter en de kleuren van de muur er door heen .
pi_67161008
Een Illusion.
Misschien eens iets over lezen op google.com. Er zijn zoveel foto's of afbeeldingen waarin iets op iets lijkt (je brain herkend bekende patronen e.d.) maar het iets totaal anders is Iedereen is vatbaar voor dergelijke illusies btw

Elders in deze thread:
quote:
Dat onze hersenen er een gezicht in herkennen is niet zo verwonderlijk, hersenen zijn getraind in het zien van gezichten in dingen. (De maan bijvoorbeeld)
Deze vind ik heel sterk overigens :

http://www.chessbase.com/puzzle/puzz10b.htm

[ Bericht 19% gewijzigd door Flammie op 18-03-2009 09:47:11 ]
  woensdag 18 maart 2009 @ 09:45:42 #30
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_67161123
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 09:21 schreef sjoep het volgende:
Dan word je volgens mij al beïnvloed hoor, als je gaat lezen. Ik kijk naar de foto en zeg wat ik er van vind.
En je hersenen zijn nou eenmaal miljoenen jaren lang geevolueerd om gezichten te herkennen / zien, zelfs waar ze niet zijn. (gezicht op de maan enzo)
Dat is nou eenmaal evolutionair voordeliger.

Dus misschien is het voortaan een idee om niet direct op je eerste indruk af te gaan,
maar gebruik te maken van dat andere dat we evolutionair ontwikkeld hebben :
de ratio.
zzz
  woensdag 18 maart 2009 @ 09:46:13 #31
31101 _Led_
pi_67161139
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 09:33 schreef Summers het volgende:
Ik zie niet wat het licht ermee te maken heeft , ik zie toch duidelijk een man , al heeft hij de kleuren van de stenen dan nog zou het kunnen wat mij betreft , sommige geesten zie je wel duidelijk maar zijn doorzichtig dus zie je ook de muur erachter en de kleuren van de muur er door heen .
"I want to believe" noem ik dat.
zzz
  woensdag 18 maart 2009 @ 10:00:20 #32
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_67161531
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 09:46 schreef _Led_ het volgende:

[..]

"I want to believe" noem ik dat.
Of : "ik wil perse dat het niet bestaat want dat is eng "
pi_67161637
Waarom zou dat eng zijn ? :S

Nee sorry dat wil ik nou echt eens weten
Je leeft tenminste nog nadat je een spookje gezien hebt.. Een ontmoeting met Dahmer bijvoorbeeld liep voor veel mensen anders af
  woensdag 18 maart 2009 @ 10:06:31 #34
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_67161676
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 09:45 schreef _Led_ het volgende:

[..]

En je hersenen zijn nou eenmaal miljoenen jaren lang geevolueerd om gezichten te herkennen / zien, zelfs waar ze niet zijn. (gezicht op de maan enzo)
Dat is nou eenmaal evolutionair voordeliger.
die hersenen doen het dus prima want voor 99% herkennen ze gezichten waar ze er wel zijn .
je familie,collega's , buren , filmsterren enz .
quote:
Dus misschien is het voortaan een idee om niet direct op je eerste indruk af te gaan,
maar gebruik te maken van dat andere dat we evolutionair ontwikkeld hebben :
de ratio.
  woensdag 18 maart 2009 @ 10:06:32 #35
31101 _Led_
pi_67161677
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 10:00 schreef Summers het volgende:

[..]

Of : "ik wil perse dat het niet bestaat want dat is eng "
Nee, dat lijkt me geen passende alternatieve beschrijving van jouw instelling.
zzz
  woensdag 18 maart 2009 @ 10:07:08 #36
8372 Bastard
Persona non grata
pi_67161689
quote:
Plaatje klopt niet.. zijn niet dezelfde kleuren grijs.
The truth was in here.
  woensdag 18 maart 2009 @ 10:09:28 #37
31101 _Led_
pi_67161751
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 10:07 schreef Bastard het volgende:

[..]

Is exact dezelfde kleur.
Beide 107,107,107 met de colorpicker, check maar in Gimp/Photoshop/Paint.Net

Het staat zelfs uitgelegd en aangetoond op die pagina !
zzz
  woensdag 18 maart 2009 @ 10:10:19 #38
8372 Bastard
Persona non grata
pi_67161784
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 09:33 schreef Summers het volgende:
Ik was er niet bij dus zeg niks met zekerheid.. want waarom word er zo vreemd gefilmd, dat snap ik al niet.. trap op en af.
Anyway, zelfde idee zou je kunnen nabootsen als je een kleine bron van verlichting hebt en er dan iets voorbij laat lopen.. alleen dat is dan weer niet zo doorzichtige denk ik?
Dus sja, komt bij mij ook wel echt over dan.
The truth was in here.
pi_67161822
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 10:07 schreef Bastard het volgende:

[..]

Check anders even met die photoshop tool Zijn precies dezelfde kleuren grijs. DIt bewijst natuurlijk weer het punt:

Iedereen is te foppen. Every person is Gullible en zowel je ogen alsmede je gevoel kunnen je bedriegen
  woensdag 18 maart 2009 @ 10:11:49 #40
8372 Bastard
Persona non grata
pi_67161827
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 10:09 schreef _Led_ het volgende:

[..]

Is exact dezelfde kleur.

Beide 107,107,107 met de colorpicker, check maar in Gimp/Photoshop/Paint.Net
Dan liegt paint!
Wat maakt het dan dat die 2 kleuren hetzelfde lijken, als die groene staaf afplak zie ik nog steeds hetzelfde, wat ik ook probeer met mn handen af te plakken, blijft hetzelfde.. why??
The truth was in here.
pi_67161912
Optische Illusie. Je gevoel vult de blanks in
Allemaal die dingen die we eigenlijk al een tijdlang discussieren in TRU

Knip het anders even uit in Paint en leg ze naast elkaar ofzo.
En check die link, daarin staat alles uitgelegt, dat is natuurlijk het voordeel van bronnen willen checken toch ?
  woensdag 18 maart 2009 @ 10:18:40 #42
8372 Bastard
Persona non grata
pi_67162029
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 10:14 schreef Flammie het volgende:
Optische Illusie. Je gevoel vult de blanks in
Allemaal die dingen die we eigenlijk al een tijdlang discussieren in TRU

Knip het anders even uit in Paint en leg ze naast elkaar ofzo.
En check die link, daarin staat alles uitgelegt, dat is natuurlijk het voordeel van bronnen willen checken toch ?
Maar goed, ik ben mij wel bewust van optische illusies hoor
En ik denk ook dat we daarom gezichten zien in wolken.. maar dat wil niet zeggen dat alles een optische illusie is
The truth was in here.
  woensdag 18 maart 2009 @ 10:20:37 #43
31101 _Led_
pi_67162095
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 10:11 schreef Bastard het volgende:

[..]

Dan liegt paint!
Wat maakt het dan dat die 2 kleuren hetzelfde lijken, als die groene staaf afplak zie ik nog steeds hetzelfde, wat ik ook probeer met mn handen af te plakken, blijft hetzelfde.. why??
Begint dan eindelijk door te dringen dat je hersenen je redelijk vaak voor de gek houden ?
Onhou dat en denk daar in andere situaties eens aan, dan hoef je niet overal geesten te zien.
zzz
pi_67162247
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 10:20 schreef _Led_ het volgende:

[..]

Begint dan eindelijk door te dringen dat je hersenen je redelijk vaak voor de gek houden ?
Onhou dat en denk daar in andere situaties eens aan, dan hoef je niet overal geesten te zien.
Dat is wat ik zeg dus..

Kijk vooral ook deze foto's eens

Dat zijn dus echt geen gezichten maar toch zien we er gezichten in. Waarom zou dat dan niet kunnen bij die "geestverschijnsel' in het kasteel
De enige reden dat het dan onmogelijk is, is omdat het in een geestcontext geplaats word. Je hersens, gevoel, ogen houden je evengoed voor de gek hoor
  woensdag 18 maart 2009 @ 10:24:59 #45
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_67162249
Waarom dan ALTIJD roepen om foto's of filmpjes ?
Hoe zou het er dan uit moeten zien ? vertel dat dan maar .
Wie het weet mag het zeggen ....
  woensdag 18 maart 2009 @ 10:26:53 #46
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_67162308
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 10:24 schreef Flammie het volgende:

[..]

Dat is wat ik zeg dus..

[ afbeelding ]

[ [url= http://www.coolopticalill(...)ee-head-illusion.jpg ]afbeelding[/url] ]

Dat zijn dus echt geen gezichten maar toch zien we er gezichten in. Waarom zou dat dan niet kunnen bij de "geestverschijnsel' in het kasteel
Bij je foto geven je hersenen ook door dat het een optische illusie is en dat het lijkt op een paard maar gewoon stenen zijn .
Niemand gelooft in geesten in een wolk bijv , iedereen snapt dat een gezicht in een wolk alleen daarop lijkt .
In wolken kan je alles zien , hele strijdtonelen , zelfs kinderen begrijpen dat het ergens op lijkt maar niet echt is .
pi_67162367
Misschien een domme vraag:

Je zegt dat niemand weet hoe geesten eruit zien en hoe ze zich manifesteren. Hoe weet JIJ dan dat datgene wat je ziet een geest is, als je zelf toch niet weet hoe ze zich manifesteren of hoe ze eruit zien?
pi_67162404
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 10:26 schreef Summers het volgende:

[..]

Bij je foto geven je hersenen ook door dat het een optische illusie is en dat het lijkt op een paard maar gewoon stenen zijn .
Niemand gelooft in geesten in een wolk bijv , iedereen snapt dat een gezicht in een wolk alleen daarop lijkt .
Je wist toch niet hoe geesten zich manifesteren? Waarom is dat dan wel ineens onmogelijk?
  woensdag 18 maart 2009 @ 10:37:29 #49
8372 Bastard
Persona non grata
pi_67162626
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 10:24 schreef Flammie het volgende:

[..]

Dat is wat ik zeg dus..

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Dat zijn dus echt geen gezichten maar toch zien we er gezichten in. Waarom zou dat dan niet kunnen bij die "geestverschijnsel' in het kasteel
De enige reden dat het dan onmogelijk is, is omdat het in een geestcontext geplaats word. Je hersens, gevoel, ogen houden je evengoed voor de gek hoor
Ja maar jij ziet overal dan spoken in!

Maar goed, wat dat filmpje betreft, even los of het op een man 'lijkt' laten we zeggen een schim komt voorbij.
The truth was in here.
  woensdag 18 maart 2009 @ 10:45:13 #50
31101 _Led_
pi_67162848
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 10:26 schreef Summers het volgende:

[..]

In wolken kan je alles zien , hele strijdtonelen , zelfs kinderen begrijpen dat het ergens op lijkt maar niet echt is .
tuurlijk, het is absoluut onmogelijk om voor de gek gehouden te worden.
Kijk bijvoorbeeld maar naar Bastards reactie op het schaakbord, hij had direct door dat het een optische illusie was, want dat gaven zijn hersenen meteen door.
Iedereen snapt dat, zelfs kinderen begrijpen dat.

Zeg Bastard,Summers zegt dat iedereen inclusief kinderen slimmer zijn dan jij, ik zou dat niet pikken
zzz
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')