Meh, tot nu toe vooral veel lange-sluiter-tijden, stof en valse reflectiesquote:Op dinsdag 17 maart 2009 15:19 schreef Koekz het volgende:
*klik klik klik*
Wel grappige foto'sFotosoep contest lijkt het mij meer op
Dat lijkt wel Jan Klaasen uit de film van ome willem.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 15:32 schreef sjoep het volgende:
Heel veel "Normal explanation, but not faked" naar mijn idee.
Ik zie ze zelfs niet eens zonder de toelichtende tekst.
Vooral deze, heb ik sterke vraagtekens bij, want volgens mij zijn er niet zoveel mensen die geesten echt zo duidelijk zien.
[ afbeelding ]
Wil je trouwens over het congres praten, of over "geesten op foto's"?
Ik vond het gewoon een lelijke vrouw met een rugzak.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 15:36 schreef DoctorB het volgende:
[..]
Dat lijkt wel Jan Klaasen uit de film van ome willem.
Ik vind het gewoon een donkere ruimte erachter waar via een opening weer wat licht in valt op de ruwe stenen van de muur - kijk nou gewoon eens naar de originele foto.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 15:50 schreef sjoep het volgende:
[..]
Ik vond het gewoon een lelijke vrouw met een rugzak.
Ik heb weleens geesten gezien die zagen er net zo duidelijk uit als mensen .quote:Op dinsdag 17 maart 2009 15:32 schreef sjoep het volgende:
Heel veel "Normal explanation, but not faked" naar mijn idee.
Ik zie ze zelfs niet eens zonder de toelichtende tekst.
Vooral deze, heb ik sterke vraagtekens bij, want volgens mij zijn er niet zoveel mensen die geesten echt zo duidelijk zien.
[ afbeelding ]
quote:Wil je trouwens over het congres praten, of over "geesten op foto's"?
Allesch isch bespreeckbaer !quote:Op dinsdag 17 maart 2009 15:32 schreef sjoep het volgende:
Wil je trouwens over het congres praten, of over "geesten op foto's"?
Mmm, moet ik mijn idee daarover toch eens bijstellenquote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:40 schreef Summers het volgende:
[..]
Ik heb weleens geesten gezien die zagen er net zo duidelijk uit als mensen .
[..]
Daar keek ik ook eerst naar, en toen dacht ik een toerist te zien die naar beneden keek.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:30 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon een donkere ruimte erachter waar via een opening weer wat licht in valt op de ruwe stenen van de muur - kijk nou gewoon eens naar de originele foto.
Dus tja de eerste foto vond ik al geloofwaardigquote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:54 schreef sjoep het volgende:
[..]
Mmm, moet ik mijn idee daarover toch eens bijstellen
Ik zie ze zelf niet, daarom moet ik afgaan op wat ik hoor van anderen.
heb je het over "ghost in the door "?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:54 schreef sjoep het volgende:
[..]
Mmm, moet ik mijn idee daarover toch eens bijstellen
Ik zie ze zelf niet, daarom moet ik afgaan op wat ik hoor van anderen.
[..]
Daar keek ik ook eerst naar, en toen dacht ik een toerist te zien die naar beneden keek.
Geen geest dus.
Nu ik duidelijk naar de uitsnede kijk, lijkt het meer een man te zijn met historisch aandoende kleding aan.
Zie jij die opening op de foto waar dat licht uit zou moeten komen?
Ik namelijk niet.
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:54 schreef sjoep het volgende:
Zie jij die opening op de foto waar dat licht uit zou moeten komen?
Ik namelijk niet.
quote:In this photograph the area where the figure appears is in darkness.
http://www.flickr.com/photos/lorelei76/2522025117/
Now, in this photograph the area is lit up.
http://www.flickr.com/photos/grahamchandler/2285198547/
From this photograph we can prove that the castle has interior lighting.
http://www.flickr.com/photos/ellissay/528645898/
Misschien gewoon eens die reacties lezen ofzo want het kasteel schijnt gewoon verlichting binnen de muren te hebbenquote:Clear ly if you cover the “body” you can see the head is light shining on bricks, the bricks are the same colour as the face etc, another interesting illusion changed by our brains (such as they are)
Die van de foto uit deze post:quote:Op woensdag 18 maart 2009 08:40 schreef Summers het volgende:
[..]
heb je het over "ghost in the door "?
Dan word je volgens mij al beïnvloed hoor, als je gaat lezen. Ik kijk naar de foto en zeg wat ik er van vind.quote:Op woensdag 18 maart 2009 09:10 schreef Flammie het volgende:
Misschien gewoon eens die reacties lezen ofzo want het kasteel schijnt gewoon verlichting binnen de muren te hebben![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |