quote:
 !
 !

Lekker de heenweg met de trein vol Ajacieden.
 Lekker de heenweg met de trein vol Ajacieden.  1-3 achter met de rust en eindstand 3-3
 1-3 achter met de rust en eindstand 3-3  

Ik las het.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 23:19 schreef DuvelDuvel het volgende:
Iedereen trouwens in het rood wit naar het stadion morgen.

Ik doe morgen mijn rood-witte stropdas wel om naar mijn werk.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 23:41 schreef Noshiba het volgende:
Net nog even 2 shirts naar m'n neefje en een maat gebracht die wouden ook in het rood wit

Hoe komt het toch dat ik nooit meer limo's voor t gebouw zie?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 23:43 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Ik doe morgen mijn rood-witte stropdas wel om naar mijn werk.

Dat geld gaat nu allemaal naar mij.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 23:54 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Hoe komt het toch dat ik nooit meer limo's voor t gebouw zie?

Ah okay, bedankt voor de uitleg Palmboom. Als iemand dit even aan de scheids doorgeeft is het allemaal duidelijk.quote:Op woensdag 18 maart 2009 00:16 schreef Palmboom313 het volgende:
Ajax moet 1-0 winnen of met 2 doelpunten verschil dan zijn ze door. Bij 2-1 is het verlengen.

quote:Op dinsdag 17 maart 2009 23:52 schreef MaxC het volgende:
Echt, mensen die het uitdoelpunten-principe niet snappen zouden niet naar voetbal mogen kijken

quote:Op dinsdag 17 maart 2009 23:41 schreef Noshiba het volgende:
Net nog even 2 shirts naar m'n neefje en een maat gebracht die wouden ook in het rood wit

Nopquote:Op dinsdag 17 maart 2009 23:19 schreef DuvelDuvel het volgende:
Iedereen trouwens in het rood wit naar het stadion morgen.

, hoera
 , hoera   
  , hoera
 , hoera   
  , hoera
, hoera   

Ajax
  Ajax   

In Amsterdam is het altijd feestquote:Rellen verwacht bij Ajax- Marseille
dinsdag 17 maart, door micky, Amsterdam, 21:15u, RTV NH
Burgemeester Cohen neemt extra veiligheidsmaatregelen in verband met de voetbalwedstrijd Ajax-Olympique Marseille morgenavond.
De gemeente en de politie zetten alles op alles op de voetbalwedstrijd Ajax-Olympique Marseille woensdagavond rustig te laten verlopen. De politie heeft aanwijzingen dat er ongeregeldheden kunnen ontstaan rondom de match in de Amsterdam Arena, meldde de gemeente dinsdag.
Om rellen te voorkomen zijn woensdag extra veiligheidsmaatregelen van kracht. Zo hebben gemeente en politie twee risicogebieden aangewezen - in de binnenstad en rondom het stadion- waar publiek preventief kan worden gefouilleerd. Verder is een forse politiemacht op de been.
Tijdens de wedstrijd Olympique Marseille-Ajax vorige week in Frankrijk zijn er confrontaties geweest tussen supporters van beide clubs. De Franse aanhang ging de Ajax supporters te lijf met stokken en ijzeren staven. Op diverse voetbalsites staan oproepen tot vergelding.

.
.

Ook geen stokbrood hequote:Op woensdag 18 maart 2009 03:33 schreef TheZapster het volgende:
Ik eet vandaag geen croissantjes!!
HAHAHA DAT ZAL ZE LEREN DIE FRANSEN!
 .
.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |