Helemaal mee eenschquote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:00 schreef Dribbel_ het volgende:
Bijwerken okee, maar helemaal weghalen en dan alleen zo;n streepje zetten
Zijn er mensen die dat daadwerkelijk mooi vinden ?
vooral als ze het bij anderen tekenenquote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:05 schreef Maanvis het volgende:
Wenkbrauwen tekenen is echt een afknapper voor mij.
Dat bovenste oog lijkt wel op die van een paard.quote:
Geen idee van wie die is, random google. Maar idd nu je het zegt de vergelijkenis met een paard is echt héél treffendquote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:09 schreef Jenglejack het volgende:
[..]
Dat bovenste oog lijkt wel op die van een paard.
Onderste oog isDaar zou ik wel mijn zaad in willen kanonneren. Is toch Angelina Jolie ?
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:08 schreef afcajos het volgende:
Het is wachten op die foto van dat dikke wijf met die extreem getekende wenkbrauwen uit het topic: vreemde hyvesprofielen
* gaat even zoeken
Michael Jackson?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:13 schreef Yngwie het volgende:
Getekende wenkbrauwen zijn wel zo afschuwelijk![]()
[ afbeelding ]
Ja dat vroeg ik me dus af of die er ook echt zijn, of dat het alleen die vrouwen zijn die zichzelf dan mooi vindenquote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:30 schreef Dlocks het volgende:
En het erge is nog dat er mannen zijn die het mooi vinden
Zwarte band pijpenquote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:12 schreef jeroen25 het volgende:
Of rond de lippen een dun lijntje.
*Minkuukel checkt fobo en moet grinneken*quote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:22 schreef Jenglejack het volgende:![]()
Die mensen gaan wel heel erg ver.
Hoe kankerblind moet je zijn om niet te realiseren dat je er als een gedrocht uit ziet met die shit.
Je kan ook gewoon sterven en er niemand mee lastig vallen..quote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:34 schreef pisnicht het volgende:
Nee dan kan je beter gewoon je oorspronkelijke wenkbrauwen laten zitten
[ afbeelding ]
Ja, die wenkbrauwen zijn ook wel het ergst aan die fotoquote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:34 schreef pisnicht het volgende:
Nee dan kan je beter gewoon je oorspronkelijke wenkbrauwen laten zitten
[ afbeelding ]
Die beschrijvingen er bij zijn helemaal epicquote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:35 schreef LaGuna88 het volgende:
[..]
Haha, ik wil niet weten wat mensen gepost hebben onder die foto`s ...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |