idem ditoquote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:57 schreef fraubitch het volgende:
zelfs mooi weer helpt niet om mijn knoop in de maag weg te halen..
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:57 schreef fraubitch het volgende:
zelfs mooi weer helpt niet om mijn knoop in de maag weg te halen..
een kusje van jou welquote:
en nog 1tje van mijquote:
Sterkte!quote:Op dinsdag 17 maart 2009 23:25 schreef zwartedoos het volgende:
Doodongelukkig. Dacht dat er vanavond een verzoeningspoging kwam maar tis alleen maar definitief gewordenVriendje kwijt
meer dan een hele dikke knuffel al is het viritueel kan ik je ook niet gevenquote:Op dinsdag 17 maart 2009 23:25 schreef zwartedoos het volgende:
Doodongelukkig. Dacht dat er vanavond een verzoeningspoging kwam maar tis alleen maar definitief gewordenVriendje kwijt
Maandag?quote:Op woensdag 18 maart 2009 16:53 schreef kwiwi het volgende:
goed! en zin in maandag(oke dat duurt nog even, maar toch
)
Dat gaat je toch niet lukkenquote:Op woensdag 18 maart 2009 20:14 schreef candygirl het volgende:
zometeen mijn dinnetje maar proberen op te vrolijken..............
zo ken ik nog wel iemandquote:Op donderdag 19 maart 2009 13:35 schreef skyrebel het volgende:
moeite om me te concentreren en totaal geen zin meer in te werken
*agreequote:Op vrijdag 20 maart 2009 12:27 schreef Enfermera het volgende:
Eersttoen
toen
voor een vriendin van me.
Men are pigs.
Nahquote:Op vrijdag 20 maart 2009 12:27 schreef Enfermera het volgende:
Eersttoen
toen
voor een vriendin van me.
Men are pigs.
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 00:34 schreef fraubitch het volgende:
ik zou je graag een kusje terug willen geven, maar heb net overgegeven. voor het eerst sinds jaren(details
)
super leuke avond gehad, en heel verstandig geweest om niet mee te gaan stappen aangezien ik morgen voreg moet werkenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 18:49 schreef candygirl het volgende:
vanaaf 'speeltjes' party![]()
![]()
Nu vlug douchen en hopenlijk over mijn moe/dipje heen komen
Kom nou zeg, je weekend zal toch wel uit meer bestaan dan wachten tot je kunt 'shoppen' ?quote:Op zaterdag 21 maart 2009 00:28 schreef candygirl het volgende:
[..]
super leuke avond gehad, en heel verstandig geweest om niet mee te gaan stappen aangezien ik morgen voreg moet werken![]()
maar pff was het maar al morgenmiddag, weekend ,shoppen
quote:Op zaterdag 21 maart 2009 00:31 schreef fatje het volgende:
[..]
Kom nou zeg, je weekend zal toch wel uit meer bestaan dan wachten tot je kunt 'shoppen' ?
Ik hoef geen details hoor, maar het is interessant dat je shoppen als synoniem noemt voor 'weekend'.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 00:54 schreef candygirl het volgende:
[..]
euhhhhhhhhh........... haha wel hoor, uitslapen, van mijn
genieten
![]()
, spannend boek uitlezen, de nieuwe Wii uitproberen ,,relaxen,lekker eten enzzzzzzzz ! nog meer details
quote:
quote:Op zondag 22 maart 2009 03:19 schreef fraubitch het volgende:
het kutte gevoel wegstoppen lukt steeds beter! Pokerface on en gaan...
ik voel me goed omdat jij je goed voelt!quote:
Dat dus, en misschien vanmiddag vrouwelijk bezoek dus ook enigzins opgewondenquote:
quote:
quote:
t gaat niet doorquote:
quote:Op zondag 22 maart 2009 20:41 schreef Lunar het volgende:
M'n beste vriendinnetje heeft vandaag besloten een punt achter onze vriendschap te zetten na 6 jaar. Puur voor haar religie.
Nog steeds verlaten dus
Tina Turnerquote:Op maandag 23 maart 2009 00:10 schreef SuspendedAnimation het volgende:
Super.
Het dak ging er af in het Gelredome.
én voor de verandering zwaar klotequote:
Dat had ik ook 'n beetje, gezonde spanning. Maar nu 't voorbij is, komt dat gevoel van 't zal wel weer net niet ..quote:
was erg confronterend,maar of ik er nu iets aan gehad hebquote:Op maandag 23 maart 2009 13:42 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Dat had ik ook 'n beetje, gezonde spanning. Maar nu 't voorbij is, komt dat gevoel van 't zal wel weer net niet ..
in nigeria?quote:
nu al?? lucky youquote:
student hequote:
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 07:09 schreef zwartedoos het volgende:
Zwaar klote
Het kan verkerenquote:
moodswings ftwquote:
Oehh sterkte!quote:Op woensdag 25 maart 2009 09:21 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Kut
Van de trap gevallen, blauw en kan haast niet lopen.
??quote:Op woensdag 25 maart 2009 16:59 schreef Maanvis het volgende:
kwiwi, ga eerst eens reageren in het wii topic
Dit is niet echt jouw week he?quote:Op woensdag 25 maart 2009 19:40 schreef fraubitch het volgende:
Zwaar kut, alle ellende komt in een keer weer.. godverdomme
OMG.............net de slaapkamerkast opnieuw ingeruimd..............de rokjes die me niet meer pasten weggegooid...........maarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr...................ik heb nog 27 rokjes overquote:Op woensdag 25 maart 2009 16:14 schreef candygirl het volgende:
de slaapkamer aant ombouwen,heb me alleen beetje verkeken op het werk
weet niet hoe ie heet was op tv met ashtonquote:
Wat heb je gedaan dan?quote:Op donderdag 26 maart 2009 10:24 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Een stukje beter.. veel blauwe plekken en overal gekneusd, maar het gaat wel.
Toch maar eens proberen wat te studeren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |