nou, de oudste is een halfbroer. de middelste is daar weer een halfbroer van (maar dan met dezelfde moeder). maar ik heb hen twee altijd op dezelfde manier als m'n oudste broers beschouwd. de jongste is een volle broer. heb dus van alles wat. behalve een zus.quote:Op maandag 16 maart 2009 23:12 schreef Reinhilde het volgende:
die kwartbroer mag je idd even uitleggen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En op die meneer lijk ik sowieso niet, want dat is mijn stiefpaps
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nog leuker is dat ik er via hem nog een extra zwager bij heb ook.quote:Op maandag 16 maart 2009 23:17 schreef Reinhilde het volgende:
Jaaaaa! Maneek! Ik ben benieuwd!
Bix, ingewikkeld! Maar wel leuk, zo'n 'extra' broer!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De linker, in het zwarte overhemd
Nee he. Het grappige is, dat ik wel op m'n zusje lijk, zeker als ik foto's van mezelf zie op haar leeftijd. We hebben dus een andere moeder en dezelfde vader, dus schijnbaar lijk ik toch op hem qua uiterlijk.quote:Op maandag 16 maart 2009 23:24 schreef bixister het volgende:
chell, ik zie toch wel iets van de stralende ogen van je moeder! maar echt sprekend: nee, op geen van beiden.
Goed he?quote:Op maandag 16 maart 2009 23:27 schreef bixister het volgende:
haha reinhilde, die serieuze blik erbij.
Tja ik ben ook getrouwdquote:Op maandag 16 maart 2009 23:28 schreef bixister het volgende:
marlieske, bedoel je m'n zwager? hij is een geweldige kok, dus kan vast ook wel beschuit smeren.maar al wel eeuwen getrouwd met m'n broer dus.
Dat ligt eraan wat je onder goed verstaat hequote:Op maandag 16 maart 2009 23:27 schreef RockabeIIa het volgende:
Kim, komt dat wel goed?
Hij is wel errug leuk hoorquote:Op maandag 16 maart 2009 23:09 schreef bixister het volgende:
voor zover ik weet (ik kon 'm vanavond niet bereiken dus heb niet de meest recente info) is de oudste vrijgezel op 't moment, leah. maar jij niet geloof ik he?
dat andere meisje ben ik nietquote:Op dinsdag 17 maart 2009 07:08 schreef YPPY het volgende:
De helft van de dag zit ik in de auto, dus dat gaat goed komen popples.
Wat lijken jullie erg niet op elkaar zeg. De kleding is nog de grootste overeenkomst.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 15% gewijzigd door Stout op 17-03-2009 09:18:52 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nu ga ik werken![]()
I'm with her!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook een bro heeft![]()
later nog meer fam. bleek te hebben vaders had zich uitgeleefd
[ Bericht 17% gewijzigd door BE op 17-03-2009 09:07:29 ]
Ik heb de post even aangepast.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 09:02 schreef Lois het volgende:
Rottdog jouw plaatje veroorzaakt een popup met een inlogschermpje, kun je hem ergens anders hosten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.twee keer is scheepsrecht![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
neej joh, hoe kom je daar nou bijquote:Op dinsdag 17 maart 2009 09:25 schreef Ticootje het volgende:
vicky wat lijken jullie op elkaar zeg!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier had uw advertentie kunnen staan :P
denk niet dat die vanmij dat erg vindquote:Op dinsdag 17 maart 2009 09:32 schreef Brighteyes het volgende:
Alle spoilers ten spijt, vinden jullie broers en zussen dat nou echt ok? Dat jullie ze ergens online gooien?Of ben ik nu een spoil-sport.
![]()
Die van mij zou me kielhalen als hij er achter kwam dat ik dat had gedaan. Zn filmpjes met zn auto's posten vind ie wel oké, maar daar is voor jullie geen zak aanquote:Op dinsdag 17 maart 2009 09:32 schreef Brighteyes het volgende:
Alle spoilers ten spijt, vinden jullie broers en zussen dat nou echt ok? Dat jullie ze ergens online gooien?Of ben ik nu een spoil-sport.
![]()
oh maar.. ik heb mn foto's voor alleen vrienden staan (als het goed is) omdat ik het niet nodig vind dat de hele wereld ze ziet.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 09:36 schreef easy-going het volgende:
Deze foto staat online(hebben ze zelf online gezet bedoel ik dus)
die van mij gooit zich ook online op hyves en partyflock enzo.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 09:32 schreef Brighteyes het volgende:
![]()
Dit is de profielfoto van hun eigen hyvesquote:Op dinsdag 17 maart 2009 09:38 schreef moussy het volgende:
[..]
oh maar.. ik heb mn foto's voor alleen vrienden staan (als het goed is) omdat ik het niet nodig vind dat de hele wereld ze ziet.
oww nah dan maakt het niet uit tochquote:Op dinsdag 17 maart 2009 09:40 schreef easy-going het volgende:
[..]
Dit is de profielfoto van hun eigen hyves
Anders zou ik het er ook niet zo snel opzetten hoor, dus ik begrijp de "waarschuwing" wel.quote:
Hé modje, daar is een felicitatietopic voorquote:Op dinsdag 17 maart 2009 09:40 schreef RockabeIIa het volgende:
Hey, reminds me, PM was gister jarig! Nog van harte PM-woman!!!
[ afbeelding ]
herr von flick bedoel je?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 09:42 schreef Brighteyes het volgende:Ik vroeg het me alleen maar af. Op zich snap ik het wel, als ze toch al online staan, maar toch...
Ik dacht net 'ik heb niet eens een foto van mijn zusje online staan', maar die zal idd ook wel op haar hyves staan.
Maar goed, ik mag niks zeggen, ik gooide de foto van een collega hier online.![]()
![]()
Ik heb een tip voor je:quote:Op dinsdag 17 maart 2009 09:56 schreef pinquit het volgende:
het weerwat een heerlijkheid. krijg zomaar zin om allerlei dingen te gaan doen
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 10:05 schreef easy-going het volgende:
[..]
Ik heb een tip voor je:
http://www.nu.nl/economie(...)ij-eerste-kamer.html
Ik ookquote:Op dinsdag 17 maart 2009 09:56 schreef pinquit het volgende:
het weerwat een heerlijkheid. krijg zomaar zin om allerlei dingen te gaan doen
Als jij nou gewoon gaat bevallen.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 10:07 schreef texelonia het volgende:
[..]
Ik ook
Maar wat in hemelsnaamPlus dat ik niet teveel kan doen, want dan ben ik vanavond/morgen weer een wrak....
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 10:05 schreef easy-going het volgende:
[..]
Ik heb een tip voor je:
http://www.nu.nl/economie(...)ij-eerste-kamer.html
Ik vind het een prima ideequote:Op dinsdag 17 maart 2009 10:11 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Als jij nou gewoon gaat bevallen.![]()
Dan ga ik nu echtechtecht de rotzooi opruimen.![]()
hele leuke kinderen hoor, die van 17 maart)
Gefeliciteerd Cattie!quote:Op dinsdag 17 maart 2009 10:26 schreef cattie het volgende:
It's my birthday, it's my birthday.... Vandaag ben ik 30 geworden!![]()
![]()
En vandaag is Fee voor het eerst aan het oefenen op het kdv. En ik vind het net zo rot als bij Ive. Nou ja, nog even en dan kan ik haar alweer ophalen.
Ik heb trouwens wel 2 broers, maar zou ze niet lekker willen noemen.
Tuuk! Dat snap ik op zich ook wel.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 10:27 schreef bixister het volgende:
ik heb ze weer weggehaald hoor. maar 't is soms wel leuk om even te spammen met broers (of kinderen) waar je trots op bent, toch?
naakt door de kamer gaan hupsen, druk je jen bij de ontbijtjesbezorger in de armen..quote:Op dinsdag 17 maart 2009 09:59 schreef Ticootje het volgende:
hier ook heerlijk de zon...
M. is zondag jarig en ik heb echt geen idee wat ik moet geven. maar dan ook echt niet.
Ik zit wel te denken aan een superdeluxe ontbijt... lekker met champagne enzo, op bed. Leker met zn 3en (Priscil is helaas bij haar moeder) croisantjes in bed verkruimelen...
Maar nu nog een leuk kadootje...
Te vroeg gejogenquote:Op dinsdag 17 maart 2009 11:02 schreef k_i_m het volgende:
Yes! Het kind ligt vervroegd in bed, dat betekent dat ik straks lekker kan wandelen omdat ze niet de hele middag in haar nest ligt te stinken.
Meisterstuck doue!quote:Op dinsdag 17 maart 2009 11:30 schreef Memmel het volgende:
Mont Blanc vulpennen zijnMijn favoriete schrijfgoed!
Meisterstuck Classic?
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 13:16 schreef Chell het volgende:
Ja dat vind ik bij de wii Fit ook frustrerend, dat ie zo exact weet hoeveel erbij is gekomen. Aan het feit dat mijn poppetje ontploft ben ik inmiddels wel gewend
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 13:53 schreef mijsje het volgende:
een klein stukje is er over, dat is het toetje van vanavond...yummie!
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:05 schreef Ticootje het volgende:
Ah, bij ons scheiten de mannen graag op het vrouwentoilet...
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:03 schreef huuphuup het volgende:hahaha dat plaatje
ja nee maar het is dus een vrouw, gescheiden toiletten enzo
Rijgersquote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:11 schreef mijsje het volgende:
whahahaha, scheiten als een rijger...![]()
(ik kan me daar ook nog een topic van herinneren...iemand die zat was van de rijgers bij de veiver... )
Ja, maar gisteren wel. En toen vond ik het ook al stom. En toen zag ik het nu weer staan en toen kon ik het niet laten.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:17 schreef mijsje het volgende:
BE, maar het gaat ook over zo'n vent dan al niet boerend, zuipend, rokend met zo'n vies vergeeld vlekkerig hemd... het ging ook niet over een klein lief roze baby'tje (of bruin, kan natuurlijk ook)
overvolle bakken van de Rentokil zijn idd
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:19 schreef huuphuup het volgende:
Oooh dat is ook smerig inderdaad BE, ik was ze alweer bijna vergeten die bakken. Bij ons zijn de toiletten vrij krap en ik zit dus ook altijd een beetje scheef die rentokil te ontwijken*ril* gelukkig heb ik em al een tijdje niet hoeven te gebruiken dat scheelt
![]()
En ik ben het helemaal met je eens hoor, ik zeg eigenlijk nooit dingen als schijten, zeiken, pissen en meer van dat slag. Ik vind het plat en ordinair en vooral onnodig.
Laatst nog een discussie met een kennis. Hij --> "ja, wat moet ik dan zeggen? Ik moet drukken? Dag, al die wijven (!) met hun eisen" ik --> "mja je kan ook gewoon zeggen dat je even naar de wc gaat, persoonlijk interesseert het me namelijk niet echt wát je daar gaat doen verder." Begreep ie helemaal niets van en hij vond dat ik me ontzettend aan zat te stellen.achja, dan niet. Ik vind het gewoon niet zo nodig.
Eet smakelijk Fuente!
Er wilt nooit iemand afscheid nemen...quote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:28 schreef Memmel het volgende:
Tico, even voor mijn beeldvorming: je doet je behoefte, dan ga je naar de woonkamer en vraagt of iemand nog even afschijt wil nemen? Die persoon gaat mee, zegt 'dag dag dikke doei doei' en dán pas doe jij doortrekken?
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:28 schreef Memmel het volgende:
Tico, even voor mijn beeldvorming: je doet je behoefte, dan ga je naar de woonkamer en vraagt of iemand nog even afschijt wil nemen? Die persoon gaat mee, zegt 'dag dag dikke doei doei' en dán pas doe jij doortrekken?
Ik heb het al zo vaak gelezen en toch schiet ik al in de lach bij de allereerste reactie.quote:
En toch blijven proberen, hè?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:30 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Er wilt nooit iemand afscheid nemen...
Dat deed Y. op een bbq bij mijn oudersquote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:32 schreef Ticootje het volgende:
om even een beeld te scheppen uit wat voor familie ik kom.
We zaten ooit eens bij een leuk restaurant met heel de familie ter ere van de verjaardag van mijn opa. Mijn oom was daar dus geweest en was blijkbaar zo trots op zijn vers gedraaide drol dat hij er een foto van had gemaakt en die aan iedereen liet zien.
Is dit de Y. die wij allebei (allebij) kennen? Dat heeft hij namelijk wel vaker gedaan...quote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:34 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Dat deed Y. op een bbq bij mijn oudersvieslel, en ik maar naar de telefoon staren van hè?! waar zit ik in hemelsnaam naar te kijken?? maar toen ik die grijns op zn bakkes zag wist ik wel hoe laat het was
Muh, lekker bijdehand, mn woordenboek is leeg, als in, de batterijenwil ik me een keer voorbereiden...
Zijn ultieme droom was ook 2 toiletten tegenover elkaar, dat je elkaar kon aankijken tijdens het schijten.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:43 schreef huuphuup het volgende:
Ja dat was dezelfde Y.![]()
En hem kennende hoeft het niet per se dezelfde foto te zijn hoor mijsje (meisje!! hahaha)
Vieslel is toch een normaal woordnet als goorlel. Mn lief kende het ook al niet
vrienden van ons zeggen: even een eitje bakkenquote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:47 schreef Memmel het volgende:
Wat is dat toch met mannen en poepen. Zo heeft mijn broer er een hele lijst van uitdrukkingen voor:
1. Een bruine trui breien
2. Zijn ruggengraat verlengen
3. Uit zijn darm boeren
Vroegah ging het hier rond de klok van drieën nog wel eens over wat we vanavond zouden eten. Maar ik heb spontaan geen trek meer hoor.
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:47 schreef Memmel het volgende:
Wat is dat toch met mannen en poepen. Zo heeft mijn broer er een hele lijst van uitdrukkingen voor:
1. Een bruine trui breien
2. Zijn ruggengraat verlengen
3. Uit zijn darm boeren
Vroegah ging het hier rond de klok van drieën nog wel eens over wat we vanavond zouden eten. Maar ik heb spontaan geen trek meer hoor.
"ff mn darmen uit baggeren"quote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:48 schreef mijsje het volgende:
[..]
vrienden van ons zeggen: even een eitje bakken
Zal ik het even ombuigen dan?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:47 schreef Memmel het volgende:
Zo van: ik ga even iets voor mezelf doen?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:58 schreef texelonia het volgende:
Op m'n werk noemen ze naar de wc gaan (volgens mij ongeacht of het plassen of poepen is) "iets voor jezelf doen". Ik weet niet waarom maar vind dat zoooo irritant
Ik had niet anders van je verwacht, met je hints over je toiletgewoonten en wat daar al dan niet de trigger van is!quote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:55 schreef Troel het volgende:
*rent snel het topic uit*
Het zal mij dus echt worst wezen hoe anderen het noemen. Ik moet regelmatig "pissen als een rendier" "de blaas legen" "de aardappels afgieten"
Sorry
de leiding een had geven..quote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:58 schreef texelonia het volgende:
Op m'n werk noemen ze naar de wc gaan (volgens mij ongeacht of het plassen of poepen is) "iets voor jezelf doen". Ik weet niet waarom maar vind dat zoooo irritant
Hier ga ik denk ik wel makkelijker doorheen komen dan door de vorige, maar ik viel gisteren al na anderhalve blz in slaap. Straks in de trein maar eens een echt beginnetje maken.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:58 schreef Ticootje het volgende:
scarpetta BE? Ik ben ook begonnen... maar het wil niet vlotten, druk druk druk.
Het zijn wel termen die ik meestal enkel thuis gebruik overigensquote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:59 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik had niet anders van je verwacht, met je hints over je toiletgewoonten en wat daar al dan niet de trigger van is!![]()
mijsje, de nieuwste van Patricia Cornwell, Scarpetta. Die gaan we lezen met het leesclubje.
quote:
ow ja, het leesclubje...quote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:59 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik had niet anders van je verwacht, met je hints over je toiletgewoonten en wat daar al dan niet de trigger van is!![]()
mijsje, de nieuwste van Patricia Cornwell, Scarpetta. Die gaan we lezen met het leesclubje.
Ah, wij zijn dus beiden niet zo van het ordinairequote:Op dinsdag 17 maart 2009 15:01 schreef Brighteyes het volgende:
[..]Ik zeg wel eens toilettair ontspannen, maar dan echt alleen maar tussen F. en mij onderling.
Ja dat ja...quote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:59 schreef Fuente het volgende:
[..]
Zo van: ik ga even iets voor mezelf doen?
[ Bericht 18% gewijzigd door BE op 17-03-2009 15:12:40 ]I'm so glamourous I piss glitter!
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 15:10 schreef RockabeIIa het volgende:
Sorry! Ik moest er gewoon een verzinnen en hier neerkwakken
Scarpetta van Patricia Cornwell.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 15:06 schreef Saffier het volgende:
Welk boek BE? Moet nog wat vermaeck hebben voor vrijdagiets om te lachen lijkt of prettig
.
Tobias mag trouwens niet 'vieslellen' van me, niet met zijn drinken klieren dus bijv. Toen hij van de week weer bezig was moest hij stoppen met die 'smeerlapperij' wilde hij weten wat het was
Pinq bedankt voor het goede idee! Ik ben gaan skaten net met Tobias op zijn fiets, heerlijk!
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 15:10 schreef RockabeIIa het volgende:
Sorry BE! Ik moest er gewoon een verzinnen en hier neerkwakken
Laat hij ook de deur open staan?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 15:10 schreef mijsje het volgende:
ik zeg gewoon: ik ga even naar de wc/het toilet, maar alleen als ernaar gevraagd wordt. (wat ga je doen?)
manlief zegt gewoon ordinair wat hij gaat doen...dan zeg ik ook: dat wilde ik helemaal niet weten...
Hoezo? Brei jij bruine truien? Laat je de deur open staan? Gooi je je maandverband niet netjes weg? Maak je foto's van je creaties?quote:
waarschijnlijk doelde hij hierop BE...quote:Op dinsdag 17 maart 2009 15:10 schreef mijsje het volgende:
manlief zegt gewoon ordinair wat hij gaat doen...dan zeg ik ook: dat wilde ik helemaal niet weten...
nee dit topic schiet steeds omhoog omdat ik zo stom was te reageren op dat lekkere toetjequote:Op dinsdag 17 maart 2009 15:15 schreef mijsje het volgende:
[..]
nee hoor, hoe kom je daar nou bij? heb je kriebelende oren?
*note zetten gaat... met mijn zeefhoofd vergeet ik dat soort info...quote:Op dinsdag 17 maart 2009 15:16 schreef mijsje het volgende:
[..]
waarschijnlijk doelde hij hierop BE...
Ja, wij hebben thuis een wedstrijd-pot!quote:
niet een warm en dampend kunstje?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 15:24 schreef Memmel het volgende:
[..]
Ja, wij hebben thuis een wedstrijd-pot!
Je begint me een eenvoudige i, maar al snel is een k een koud kunstje!
Dat zeg ik ook wel us tegen mijn vent, die vervolgens in een deuk ligt.. Mafkeesquote:Op dinsdag 17 maart 2009 15:26 schreef Vicky het volgende:
Ik zeg tegen Amber regelmatig dat ze een vieslel is
Beter dan een wind van vorenquote:Op dinsdag 17 maart 2009 15:43 schreef Rijstebuiltje het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook wel us tegen mijn vent, die vervolgens in een deuk ligt.. Mafkees
Vervolgens krijg ik dan ook weer de wind van voren..
Mijne stinken niet.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |