nou, de oudste is een halfbroer. de middelste is daar weer een halfbroer van (maar dan met dezelfde moeder). maar ik heb hen twee altijd op dezelfde manier als m'n oudste broers beschouwd. de jongste is een volle broer. heb dus van alles wat. behalve een zus.quote:Op maandag 16 maart 2009 23:12 schreef Reinhilde het volgende:
die kwartbroer mag je idd even uitleggen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En op die meneer lijk ik sowieso niet, want dat is mijn stiefpaps
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nog leuker is dat ik er via hem nog een extra zwager bij heb ook.quote:Op maandag 16 maart 2009 23:17 schreef Reinhilde het volgende:
Jaaaaa! Maneek! Ik ben benieuwd!
Bix, ingewikkeld! Maar wel leuk, zo'n 'extra' broer!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De linker, in het zwarte overhemd
Nee he. Het grappige is, dat ik wel op m'n zusje lijk, zeker als ik foto's van mezelf zie op haar leeftijd. We hebben dus een andere moeder en dezelfde vader, dus schijnbaar lijk ik toch op hem qua uiterlijk.quote:Op maandag 16 maart 2009 23:24 schreef bixister het volgende:
chell, ik zie toch wel iets van de stralende ogen van je moeder! maar echt sprekend: nee, op geen van beiden.
Goed he?quote:Op maandag 16 maart 2009 23:27 schreef bixister het volgende:
haha reinhilde, die serieuze blik erbij.
Tja ik ben ook getrouwdquote:Op maandag 16 maart 2009 23:28 schreef bixister het volgende:
marlieske, bedoel je m'n zwager? hij is een geweldige kok, dus kan vast ook wel beschuit smeren.maar al wel eeuwen getrouwd met m'n broer dus.
Dat ligt eraan wat je onder goed verstaat hequote:Op maandag 16 maart 2009 23:27 schreef RockabeIIa het volgende:
Kim, komt dat wel goed?
Hij is wel errug leuk hoorquote:Op maandag 16 maart 2009 23:09 schreef bixister het volgende:
voor zover ik weet (ik kon 'm vanavond niet bereiken dus heb niet de meest recente info) is de oudste vrijgezel op 't moment, leah. maar jij niet geloof ik he?
dat andere meisje ben ik nietquote:Op dinsdag 17 maart 2009 07:08 schreef YPPY het volgende:
De helft van de dag zit ik in de auto, dus dat gaat goed komen popples.
Wat lijken jullie erg niet op elkaar zeg. De kleding is nog de grootste overeenkomst.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 15% gewijzigd door Stout op 17-03-2009 09:18:52 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nu ga ik werken![]()
I'm with her!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook een bro heeft![]()
later nog meer fam. bleek te hebben vaders had zich uitgeleefd
[ Bericht 17% gewijzigd door BE op 17-03-2009 09:07:29 ]
Ik heb de post even aangepast.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 09:02 schreef Lois het volgende:
Rottdog jouw plaatje veroorzaakt een popup met een inlogschermpje, kun je hem ergens anders hosten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.twee keer is scheepsrecht![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
neej joh, hoe kom je daar nou bijquote:Op dinsdag 17 maart 2009 09:25 schreef Ticootje het volgende:
vicky wat lijken jullie op elkaar zeg!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier had uw advertentie kunnen staan :P
denk niet dat die vanmij dat erg vindquote:Op dinsdag 17 maart 2009 09:32 schreef Brighteyes het volgende:
Alle spoilers ten spijt, vinden jullie broers en zussen dat nou echt ok? Dat jullie ze ergens online gooien?Of ben ik nu een spoil-sport.
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |