nou, de oudste is een halfbroer. de middelste is daar weer een halfbroer van (maar dan met dezelfde moeder). maar ik heb hen twee altijd op dezelfde manier als m'n oudste broers beschouwd. de jongste is een volle broer. heb dus van alles wat. behalve een zus.quote:Op maandag 16 maart 2009 23:12 schreef Reinhilde het volgende:
die kwartbroer mag je idd even uitleggen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En op die meneer lijk ik sowieso niet, want dat is mijn stiefpaps
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nog leuker is dat ik er via hem nog een extra zwager bij heb ook.quote:Op maandag 16 maart 2009 23:17 schreef Reinhilde het volgende:
Jaaaaa! Maneek! Ik ben benieuwd!
Bix, ingewikkeld! Maar wel leuk, zo'n 'extra' broer!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De linker, in het zwarte overhemd
Nee he. Het grappige is, dat ik wel op m'n zusje lijk, zeker als ik foto's van mezelf zie op haar leeftijd. We hebben dus een andere moeder en dezelfde vader, dus schijnbaar lijk ik toch op hem qua uiterlijk.quote:Op maandag 16 maart 2009 23:24 schreef bixister het volgende:
chell, ik zie toch wel iets van de stralende ogen van je moeder! maar echt sprekend: nee, op geen van beiden.
Goed he?quote:Op maandag 16 maart 2009 23:27 schreef bixister het volgende:
haha reinhilde, die serieuze blik erbij.
Tja ik ben ook getrouwdquote:Op maandag 16 maart 2009 23:28 schreef bixister het volgende:
marlieske, bedoel je m'n zwager? hij is een geweldige kok, dus kan vast ook wel beschuit smeren.maar al wel eeuwen getrouwd met m'n broer dus.
Dat ligt eraan wat je onder goed verstaat hequote:Op maandag 16 maart 2009 23:27 schreef RockabeIIa het volgende:
Kim, komt dat wel goed?
Hij is wel errug leuk hoorquote:Op maandag 16 maart 2009 23:09 schreef bixister het volgende:
voor zover ik weet (ik kon 'm vanavond niet bereiken dus heb niet de meest recente info) is de oudste vrijgezel op 't moment, leah. maar jij niet geloof ik he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |