Schijnen live wel steengoed te zijn.quote:Op maandag 16 maart 2009 22:31 schreef Christiaan het volgende:
Kings of Leon zijn stom.
Toch is dit ergens toch wel een ijzersterk nummer.quote:Op maandag 16 maart 2009 22:32 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Roep dat nou niet te hard want anders gaan ze weer worden gedraaid...
edit:
Ah, ik hoor ze al
KoL bedoel jequote:Op maandag 16 maart 2009 22:35 schreef cosmick het volgende:
[..]
Toch is dit ergens toch wel een ijzersterk nummer.
Persoonlijk vind ik 'm wel sterker dan Use Somebody. Die plaat heeft toch een wat hoger zeik gehalte.quote:Op maandag 16 maart 2009 22:35 schreef cosmick het volgende:
[..]
Toch is dit ergens toch wel een ijzersterk nummer.
Zaterdag.quote:Op maandag 16 maart 2009 22:42 schreef themauster het volgende:
Mijn nichtje wil naar Kol in ahoy vanaf wanneer zijn er kaarten te koop? ik heb het niet verstaan
Trustenquote:Op maandag 16 maart 2009 22:42 schreef muisje-eliza het volgende:
ik WAS hier ook nog...tijdens MetMichiel notabene, maar mn moedertje had menthale steun nodig...en nu...3 uur verder kom ik maar even toedeloe zeggen..
Fijne avond nog allemaal![]()
![]()
* muisje-eliza zoekt mee maar Milow heeft ze allemaal opgekochtquote:Op maandag 16 maart 2009 22:41 schreef Roel_Jewel het volgende:
* Roel_Jewel zoekt naar een anti-Milow-zalfje.
Jij ookquote:Op maandag 16 maart 2009 22:42 schreef muisje-eliza het volgende:
ik WAS hier ook nog...tijdens MetMichiel notabene, maar mn moedertje had menthale steun nodig...en nu...3 uur verder kom ik maar even toedeloe zeggen..
Fijne avond nog allemaal![]()
![]()
Vanaf 9 of 10 uur bij ticketservice denk ik dan staat nog niks op internet verder dusquote:
Wa's het voordeel daarvan ten opzichte van bijvoorbeeld de torrentboer?quote:Op maandag 16 maart 2009 21:58 schreef Roel_Jewel het volgende:
Die TWXT-twitteraar nog toegevoegd? Daar kun je nog een pallet Royksopp binnentrekken.
Gastquote:Op maandag 16 maart 2009 22:47 schreef DiedjeeJ het volgende:
Peeps!![]()
[..]
Wa's het voordeel daarvan ten opzichte van bijvoorbeeld de torrentboer?
Dat hij leuke actuele muziek en/of mixen selecteertquote:Op maandag 16 maart 2009 22:47 schreef DiedjeeJ het volgende:
Peeps!![]()
[..]
Wa's het voordeel daarvan ten opzichte van bijvoorbeeld de torrentboer?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |