We klikten ernstig op exact hetzelfde momentquote:Op maandag 16 maart 2009 22:05 schreef Susi het volgende:
En potverdorie Roel, had jij zomaar nummer #302 !
quote:Op maandag 16 maart 2009 21:53 schreef Sirolf het volgende:
Kwestie van even overschakelen naar MP3FM, zo draai ik nu Royksopp - Happy Up Here.
oeh !quote:Op maandag 16 maart 2009 22:05 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
We klikten ernstig op exact hetzelfde moment.
1 punt wat?quote:
Hans is je medestander. Hoewel.... die zie ik binnenkort wel overstag gaanquote:Op maandag 16 maart 2009 22:19 schreef LeonH het volgende:
[..]
1 punt wat?
Volgens mij ben ik de enige in dit topic wat geen Twitter heeft en er ook totaal geen behoefte aan heeft
Jup, maar begin inderdaad wel steeds meer overtuigd te raken en ik vind het ook zeker meer toevoegen als bijvoorbeeld Hyvesquote:Op maandag 16 maart 2009 22:20 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hans is je medestander. Hoewel.... die zie ik binnenkort wel overstag gaan.
QFT!quote:Op maandag 16 maart 2009 22:23 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Jup, maar begin inderdaad wel steeds meer overtuigd te raken en ik vind het ook zeker meer toevoegen als bijvoorbeeld Hyves.
Hansquote:Op maandag 16 maart 2009 22:23 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Jup, maar begin inderdaad wel steeds meer overtuigd te raken en ik vind het ook zeker meer toevoegen als bijvoorbeeld Hyves.
Ik ook niet. Vind het al heel wat dat ik Facebook hebquote:Op maandag 16 maart 2009 22:19 schreef LeonH het volgende:
[..]
1 punt wat?
Volgens mij ben ik de enige in dit topic wat geen Twitter heeft en er ook totaal geen behoefte aan heeft
Niet zeuren Cos. Ik zag je wel springen door de kamer!quote:Op maandag 16 maart 2009 22:27 schreef cosmick het volgende:
Eh, ok.
Nee. Ik was muisstil. Ik knipperde zelfs niet met mijn ogen!quote:Op maandag 16 maart 2009 22:29 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Niet zeuren Cos. Ik zag je wel springen door de kamer!
Vond het bij MetMichiel qua muziek best wel te doenquote:Op maandag 16 maart 2009 22:29 schreef themauster het volgende:
gutenabend![]()
Was het vanaf 4 uur beetje te doen met de muziek vandaag?
Zijn we toch een stukje dichter in de buurt van wereldvredequote:]
En Hans zou tof zijn als je twitter neemt
*steekt hand op*quote:Op maandag 16 maart 2009 22:19 schreef LeonH het volgende:
[..]
1 punt wat?
Ik denk dat ze binnenkort in R'dam staanquote:Op maandag 16 maart 2009 22:24 schreef Christiaan het volgende:
Ik gok KoL op LL.
Whehehequote:Op maandag 16 maart 2009 22:30 schreef cosmick het volgende:
[..]
Nee. Ik was muisstil. Ik knipperde zelfs niet met mijn ogen!
Roep dat nou niet te hard want anders gaan ze weer worden gedraaid...quote:Op maandag 16 maart 2009 22:31 schreef Christiaan het volgende:
Kings of Leon zijn stom.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |