die ken ik allebei nietquote:Op maandag 16 maart 2009 21:28 schreef borisz het volgende:
Margriet van der Linden de nieuwe presentatrice van zomergasten.
Dat is bijna de dochter van Ciska Dresselhuis zelf.
Ik kan die intro gewoon niet uitstaanquote:Op maandag 16 maart 2009 21:27 schreef -Hans- het volgende:
Tijdmachine............... de muziek was so far best OK, maar dit is dan wel jammer
De plaat swingt wel heel erg mar de tekst is inderdaad een ander verhaal.. Ik ben daar persoonlijk niet zo'n fan vanquote:Op maandag 16 maart 2009 21:29 schreef LeonH het volgende:
[..]
Ik kan die intro gewoon niet uitstaan![]()
En aangezien ik ska normaal lekkere muziek vindt kan ik niet anders zeggen dan dat ik op deze plaat niet stil kan blijven zitten.
De tekst is weer een ander verhaal
Als ik hier het raam open zet kan ik jouw muziek nog horen, zo hard staat 'ie!quote:Op maandag 16 maart 2009 21:41 schreef -Hans- het volgende:
Oh My God dit is echt een BRILJANTE remix !!!!!!!!!!!!!
Nu gaat het geluid toch even heeeeeeeeeeeeeeel hard
bedankt voor het waarschuwenquote:Op maandag 16 maart 2009 21:41 schreef -Hans- het volgende:
Oh My God dit is echt een BRILJANTE remix !!!!!!!!!!!!!
Nu gaat het geluid toch even heeeeeeeeeeeeeeel hard
quote:Op maandag 16 maart 2009 21:43 schreef Sirolf het volgende:
Als ik hier het raam open zet kan ik jouw muziek nog horen, zo hard staat 'ie!
Even Michiel mailen als je hem vaker wil horenquote:Op maandag 16 maart 2009 21:43 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
bedankt voor het waarschuwen*begint al goed* heb em nog nie gehoord
oeh da danquote:Op maandag 16 maart 2009 21:46 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Even Michiel mailen als je hem vaker wil horen
Geloof het welquote:Op maandag 16 maart 2009 21:47 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
oeh da dangewoon naar michiel@3fm.nl
Bier zat in huis, maar mijn flesje bedoel ikquote:Op maandag 16 maart 2009 21:49 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
loop naar... em onee shit het is maandag![]()
koffie*roos is gestopt
*
Het is nog steeds wel handig voor schooldingen, als ze niet op die sites kunnen enzoquote:Op maandag 16 maart 2009 21:49 schreef Sirolf het volgende:
Stelling: eens, maar ook oneens. E-mail is niet 'zooooo 2008', maar eerder 'zoooooo 2005'...
daar gaan we vanuit dan heh, denk pinkpop of lowlands hehquote:Op maandag 16 maart 2009 21:51 schreef LeonH het volgende:
[..]
Bier zat in huis, maar mijn flesje bedoel ikBen alleen nog aan het twijfelen of ik een nieuwe zal pakken.
Nieuws over KoL? Komen ze weer naar NL dan?
Sure, ik gebruik 't ook wel nog steeds, maar vooral door al die spammers begint het toch wel een erg ouderwets medium te worden...quote:Op maandag 16 maart 2009 21:51 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Het is nog steeds wel handig voor schooldingen, als ze niet op die sites kunnen enzo
Kwestie van even overschakelen naar MP3FM, zo draai ik nu Royksopp - Happy Up Here.quote:Op maandag 16 maart 2009 21:52 schreef -Hans- het volgende:
Michiel tot morgen..![]()
Pffff zeikplaat dit.....
of blipfmquote:Op maandag 16 maart 2009 21:53 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Kwestie van even overschakelen naar MP3FM, zo draai ik nu Royksopp - Happy Up Here.
Oh dat is wel heel snel reactie terugquote:Op maandag 16 maart 2009 21:55 schreef Susi het volgende:
Even een mail verstuurd om die single van Starsailor
Misschien heeft 'ie wel gewoon een emailrule ingesteld.quote:Op maandag 16 maart 2009 21:56 schreef Susi het volgende:
[..]
Oh dat is wel heel snel reactie terug
Bedankt !
| 1 2 | REPLY WITH link |
Fijn plaatjequote:Op maandag 16 maart 2009 21:53 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Kwestie van even overschakelen naar MP3FM, zo draai ik nu Royksopp - Happy Up Here.
Ja, maar volgens mij ben ik nog niet geaccepteerd... Zie iig nog geen tweets verschijnen.quote:Op maandag 16 maart 2009 21:58 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Fijn plaatje.
Die TWXT-twitteraar nog toegevoegd? Daar kun je nog een pallet Royksopp binnentrekken.
Ohjaquote:Op maandag 16 maart 2009 21:58 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Misschien heeft 'ie wel gewoon een emailrule ingesteld.
[ code verwijderd ]
quote:Op maandag 16 maart 2009 22:01 schreef naatje_1 het volgende:
bwaha: http://twitpic.com/25vzm maar ik is weg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |