Schijnen live wel steengoed te zijn.quote:Op maandag 16 maart 2009 22:31 schreef Christiaan het volgende:
Kings of Leon zijn stom.
Toch is dit ergens toch wel een ijzersterk nummer.quote:Op maandag 16 maart 2009 22:32 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Roep dat nou niet te hard want anders gaan ze weer worden gedraaid...
edit:
Ah, ik hoor ze al
KoL bedoel jequote:Op maandag 16 maart 2009 22:35 schreef cosmick het volgende:
[..]
Toch is dit ergens toch wel een ijzersterk nummer.
Persoonlijk vind ik 'm wel sterker dan Use Somebody. Die plaat heeft toch een wat hoger zeik gehalte.quote:Op maandag 16 maart 2009 22:35 schreef cosmick het volgende:
[..]
Toch is dit ergens toch wel een ijzersterk nummer.
Zaterdag.quote:Op maandag 16 maart 2009 22:42 schreef themauster het volgende:
Mijn nichtje wil naar Kol in ahoy vanaf wanneer zijn er kaarten te koop? ik heb het niet verstaan
Trustenquote:Op maandag 16 maart 2009 22:42 schreef muisje-eliza het volgende:
ik WAS hier ook nog...tijdens MetMichiel notabene, maar mn moedertje had menthale steun nodig...en nu...3 uur verder kom ik maar even toedeloe zeggen..
Fijne avond nog allemaal![]()
![]()
* muisje-eliza zoekt mee maar Milow heeft ze allemaal opgekochtquote:Op maandag 16 maart 2009 22:41 schreef Roel_Jewel het volgende:
* Roel_Jewel zoekt naar een anti-Milow-zalfje.
Jij ookquote:Op maandag 16 maart 2009 22:42 schreef muisje-eliza het volgende:
ik WAS hier ook nog...tijdens MetMichiel notabene, maar mn moedertje had menthale steun nodig...en nu...3 uur verder kom ik maar even toedeloe zeggen..
Fijne avond nog allemaal![]()
![]()
Vanaf 9 of 10 uur bij ticketservice denk ik dan staat nog niks op internet verder dusquote:
Wa's het voordeel daarvan ten opzichte van bijvoorbeeld de torrentboer?quote:Op maandag 16 maart 2009 21:58 schreef Roel_Jewel het volgende:
Die TWXT-twitteraar nog toegevoegd? Daar kun je nog een pallet Royksopp binnentrekken.
Gastquote:Op maandag 16 maart 2009 22:47 schreef DiedjeeJ het volgende:
Peeps!![]()
[..]
Wa's het voordeel daarvan ten opzichte van bijvoorbeeld de torrentboer?
Dat hij leuke actuele muziek en/of mixen selecteertquote:Op maandag 16 maart 2009 22:47 schreef DiedjeeJ het volgende:
Peeps!![]()
[..]
Wa's het voordeel daarvan ten opzichte van bijvoorbeeld de torrentboer?
Ah, niets bijzonders dus. Dat houd ik wel bij via blogs enzo.quote:Op maandag 16 maart 2009 22:50 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat hij leuke actuele muziek en/of mixen selecteert. Meer bedoeld om nieuwe muziek te ontdekken dan muziek die je al kent binnen te trekken
.
Komt goed !quote:Op maandag 16 maart 2009 22:54 schreef LeonH het volgende:
Damn volgend uur pas de kaarten voor KoL... En bij mij begint het bier nu echt er in te hakken. Hoop dat ik het volhoud. En dat voor een maandag
Dank, Hans.quote:Op maandag 16 maart 2009 23:00 schreef -Hans- het volgende:
Ah, daar is Ruud Wessels weer met zijn Europa kinderhulp.. Overigens is Ruud Wessels deze week niet te horen op Regio FM. Dat wilde ik toch even met jullie delen
^^ Nou dat dusquote:Op maandag 16 maart 2009 22:58 schreef Roel_Jewel het volgende:
Hopelijk gaat Corton niet élke minuut gebruiken om te verkondigen dat kaarten voor iets gaat weggeven. Er zijn ook mensen die voor de muziek luisteren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |