Ddddd dddaaa dddaatttt dddduuss.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 00:00 schreef Ambrosius het volgende:
Stuk beter dan de vorige afleveringen, alleen had Erben beter meteen naar Dalfsen kunnen gaan.
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 01:36 schreef dndiek het volgende:
Erben hoeft van mij nooit meer op tv te komen
Ook nietquote:
dat ie maar een wak in mag rijden.quote:
Zwolluh!quote:Op dinsdag 17 maart 2009 00:00 schreef Ambrosius het volgende:
Stuk beter dan de vorige afleveringen, alleen had Erben beter meteen naar Dalfsen kunnen gaan.
ik vond het vooral bij dat filmpje van Gebreselassi enorm storend, alsof hij een klein kind voorleestquote:Op dinsdag 17 maart 2009 12:14 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Zwolluh!
Ik vind de begeleidende stem van Wilfried wel tenenkrommend, gisteren ook bij dat Honda item.
Hij leek idd een beetje op de Pianomanquote:Op maandag 16 maart 2009 21:37 schreef Boor-rat het volgende:
hahahahahaha ik lag DUBBEL! Eerst sowieso die gehele verschijning (blonde jap) dan dat carnaval, en dan die piano-act
Stotterende ADHDer die zegt dat hij rust heeft gevonden, samen met ADHD Wilfriedjequote:Op dinsdag 17 maart 2009 11:57 schreef Boor-rat het volgende:
Erben bashen![]()
rescept voor zo iemand!
(hij was wel saai gister, maar oké...)
Ach gossie, 'het is te veel! Ik kan het niet meer aan! Ik wil russtt' beetje opgewektheid kan geen kwaad.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 16:20 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Stotterende ADHDer die zegt dat hij rust heeft gevonden, samen met ADHD Wilfriedje![]()
Echt hoor
Ja maar nu even niet, hij was best alert op dit soort dingen dus.....de vorm , versleten?quote:Op maandag 23 maart 2009 17:04 schreef rubbereend het volgende:
Lance heeft volgens mij altijd vrij veel geluk gehad qua wielerblessures toch?
Gadverdamme, Mart Smeets.quote:Op maandag 23 maart 2009 16:57 schreef maril het volgende:
Holland sport (N3, 20:30)
- Mart Smeets over de terugkomst van Lance Armstrong
- Jeffrey Herlings (14), crosser
- Abdi Nageeye, Nederlands kampioen veldlopen
Sowieso fijn dat-ie in een goed humeur lijkt te zijn.quote:Op maandag 23 maart 2009 20:40 schreef Bjoro het volgende:
mooi dat Mart zo enthousiast is over curling !
ongelofelijk he ?quote:Op maandag 23 maart 2009 20:46 schreef golfer het volgende:
Wat een omzwervingen heeft die jongen gemaakt.
quote:Op maandag 23 maart 2009 20:43 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Sowieso fijn dat-ie in een goed humeur lijkt te zijn.
Aan je avatar te zien ben jij fan maar je zult toch toe moeten geven dat er met Mart geen land te bezeilen valt als hij de bokkenpruik op heeft.quote:
Ja, wat een contrast als je net DWDD hebt gezien. Bijna het tegenovergestelde.quote:Op maandag 23 maart 2009 20:52 schreef Bruce117 het volgende:
Grappig, vrolijk mannetje die veldloper
Alleen is haar stem niet zo opwindend.quote:Op maandag 23 maart 2009 21:00 schreef tong80 het volgende:
Ineke Bartels :
'Je voelt de hartslag tussen je benen, ze gaan zweten en je ziet het dan aan hun tong.'
Geil onderwerp.
Dat is uiteraard geheel volgens de verwachtingquote:
Over de Grand National open ik jaarlijks een topic.quote:
Zeker boeiend.quote:Op maandag 23 maart 2009 21:18 schreef mcyodogg het volgende:
Ik ben wel een fan van Mart hoor. Hoe de man over sport kan praten.
alsjeblieft zeg Mart Smeetsquote:Op maandag 23 maart 2009 21:18 schreef mcyodogg het volgende:
Ik ben wel een fan van Mart hoor. Hoe de man over sport kan praten.
Mwah, valt nog zwaar tegen hoor, als je het over het wielrennen van tegenwoordig hebt is de kennis niet veel meer dan de gemiddelde Nederlander.quote:Op maandag 23 maart 2009 21:19 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zeker boeiend.
Je kan niet zeggen dat ie geen kenner is.
we zetten tong ff een rondje tegen Shani Davis !quote:
Ik ontken dat niet, wil hem feitelijk ook nooit in een interview zien, hij is daar gewoon niet sterk in,met name als hij die bokkenpruik op heeft. Vanavond was hij weer uitermate charmant.quote:Op maandag 23 maart 2009 20:50 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Aan je avatar te zien ben jij fan maar je zult toch toe moeten geven dat er met Mart geen land te bezeilen valt als hij de bokkenpruik op heeft.
Als je de persoon Smeets niet aanstaat (tot zo ver we hem kennen), dan kan ik wel zien waar dat vandaan komt. Hij is nogal 'aanwezig' en dan daag je ook wel uit. Aan de andere kant vind ik dat ook wel fascinerend aan hem, maar als vakman heb ik nog wel de meeste waardering voor hem. Of hij nou de Avondetappe presenteert, of de laatste kilometers van Parijs-Roubaix, of hij nou met de cameraman erop uit gaat voor een filmpje, of de manier waarop hij ijn eigen draai geeft aan een standaard autocue-tekst, hij doet het met verve en hij is bovendien autenthiek en geen eenheidsworst zoals veel van zijn collega's.quote:Op maandag 23 maart 2009 21:21 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
alsjeblieft zeg Mart Smeetskneus is het
Grappig, ik vind Pauw ook al de beste presentator. Althans van die programma's die ik zo door de week heen zie. Misschien is er nog wat onontdekt talent.quote:Op maandag 23 maart 2009 21:32 schreef maril het volgende:
[..]
Ik ontken dat niet, wil hem feitelijk ook nooit in een interview zien, hij is daar gewoon niet sterk in,met name als hij die bokkenpruik op heeft. Vanavond was hij weer uitermate charmant.
Tegen mensen als Wilfried de Jong en bv Jeroen Pauw heeft hij veel respect.
Jeroen Pauw vind hij volgens mij ook de beste presentator. Hoogstwaarschijnlijk doordat ze alletwee soms geil zitten te doen bij vrouwelijke gasten.
Zeker weten doe ik het niet hoor, maar ik vermoed het.quote:Op maandag 23 maart 2009 21:39 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Grappig, ik vind Pauw ook al de beste presentator. Althans van die programma's die ik zo door de week heen zie. Misschien is er nog wat onontdekt talent.
Allemaal waar, maar zijn werkelijk grenzeloze zelfingenomenheid verpest het voor mij. Iedere keer weer.quote:Op maandag 23 maart 2009 21:36 schreef mcyodogg het volgende:
Aan de andere kant vind ik dat ook wel fascinerend aan hem, maar als vakman heb ik nog wel de meeste waardering voor hem. Of hij nou de Avondetappe presenteert, of de laatste kilometers van Parijs-Roubaix, of hij nou met de cameraman erop uit gaat voor een filmpje, of de manier waarop hij ijn eigen draai geeft aan een standaard autocue-tekst, hij doet het met verve en hij is bovendien autenthiek en geen eenheidsworst zoals veel van zijn collega's.
Bauke en Henkquote:20.25-21.30 uur HOLLAND SPORT
Holland Sport laat iedere week zijn
licht schijnen over het sportweekend.
Live ontvangt Wilfried de Jong zijn
gasten en Ocobar zorgt voor de muziek.
Judoka Henk Grol is te gast.Hij
bespreekt met Wilfried de mooiste
acties van zijn judohelden.Ook te gast
is het liefdeskoppel Raemon Sluiter en
Fatima Moreira de Melo.Waar Sluiter
vorige week zijn comeback maakte op het
tennisveld,besloot Fatima eerder dit
jaar te stoppen met tophockey.
In de Holland Sportbioscoop een filmpje
over Rabo-wielrenner Bauke Mollema.
volgens Wilfried net bij DWDD ookquote:Op maandag 30 maart 2009 17:27 schreef golfer het volgende:
Volgens mij zou Sjoerd Hamburger ook nog komen vertellen over de Boat Race (Oxford tegen Cambridge) waar hij zondag aan mee deed.
Komt die echt weer ?quote:
Paar interviews van hem gezien. Leuke enthousiaste vent.quote:Op maandag 30 maart 2009 17:27 schreef golfer het volgende:
Volgens mij zou Sjoerd Hamburger ook nog komen vertellen over de Boat Race (Oxford tegen Cambridge) waar hij zondag aan mee deed.
Idd.quote:Op maandag 30 maart 2009 20:31 schreef Bjoro het volgende:
in de sportweek van deze week ook een interview met hem !
het is koudquote:Op maandag 30 maart 2009 20:34 schreef Ambrosius het volgende:
Wilfried snapt de banken-grap van Sluiter niet.
ik ook niet.....helaasquote:
helaas Tong, hij was gisteren!quote:
vroeger deed hij aan korfballenquote:Op maandag 30 maart 2009 20:43 schreef rubbereend het volgende:
helaas Tong, hij was gisteren!
Shitquote:
je bent in de war met de Formule 1...geeft niets tong, ik haal die 2 ook wel eens door elkaar !quote:
Is ook sterk afhankelijk van de gast natuurlijk. Die keer dat ze hetzelfde deden met een F1-race op Spa mislukte volledig door ADHD-er Chabot.quote:Op maandag 30 maart 2009 20:50 schreef Ambrosius het volgende:
Erg leuk item, ook goed dat ze zoiets eens uitgebreid behandelen en het niet in een kutfilmpje afdone.
Ze waren allebei zondag, maar dat maakt verder niet uit.quote:Op maandag 30 maart 2009 20:51 schreef Bjoro het volgende:
[..]
je bent in de war met de Formule 1...geeft niets tong, ik haal die 2 ook wel eens door elkaar !
Wel eens van Post-icons gehoord?quote:Op maandag 30 maart 2009 21:02 schreef Ambrosius het volgende:
Ze waren allebei zondag, maar dat maakt verder niet uit.
quote:
Jij fietst 100 km solo met wind aan 40 km/h?quote:Op maandag 30 maart 2009 21:01 schreef Reddiablo het volgende:
30 km-h over het fietspad hoge snelheid???? Mwoah... da's niet bepaald bijzonder hoor :s
En steeds dat woord 'Schatje'quote:Op maandag 30 maart 2009 21:19 schreef Bjoro het volgende:
wel leuk dat woordje "verkering" weer eens te horen
quote:Op maandag 30 maart 2009 21:19 schreef wimderon het volgende:
[..]
Jij fietst 100 km solo met wind aan 40 km/h?
Ja iddquote:
Hij zei toch dat ze dan gediskwalificeerd zouden zijn? Ze moesten dus gas bij geven om te zorgen dat Cambridge hun niet zou raken.quote:Op maandag 30 maart 2009 21:20 schreef N.i.c.k het volgende:
ere wie ere toekomt; het programma heeft zicht vanaf de real madrid aflevering weer helemaal herpakt.
al heb ik nog iedere maandagavond het moment; Wilfred stel nou deze vraag ! (mag dat, met de riemen door elkaar botsen ?).
Die had de cultheld moeten worden op Fokquote:
Als Cambridge de achterkant van Oxford zou raken wel ja, maar het clashen met de riemen is wel toegestaan.quote:Op maandag 30 maart 2009 21:22 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Hij zei toch dat ze dan gediskwalificeerd zouden zijn? Ze moesten dus gas bij geven om te zorgen dat Cambridge hun niet zou raken.
nee dat was bij het afhouden van het midden, waar de stroming optimaal zou zijn.quote:Op maandag 30 maart 2009 21:22 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Hij zei toch dat ze dan gediskwalificeerd zouden zijn? Ze moesten dus gas bij geven om te zorgen dat Cambridge hun niet zou raken.
dat begreep ik er ook van !quote:Op maandag 30 maart 2009 21:23 schreef HocBarr het volgende:
Als Cambridge de achterkant van Oxford zou raken wel ja, maar het clashen met de riemen is wel toegestaan.
Nee, dat is alleen bij het raken van de boten (Cambridge wilde in laatste instantie Oxford nog 'rammen'). Dan zou Oxford gediskwalificeerd worden omdat dat dan als blocken word gezien.quote:Op maandag 30 maart 2009 21:22 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook.quote:Op maandag 30 maart 2009 21:35 schreef marcodej het volgende:
[..]
Nee, dat is alleen bij het raken van de boten (Cambridge wilde in laatste instantie Oxford nog 'rammen'). Dan zou Oxford gediskwalificeerd worden omdat dat dan als blocken word gezien.
Je reageerde op het raken van de riemen.quote:
Mwhaquote:Luciano da Silva is te gast. De Braziliaanse keeper van FC Groningen wordt in het noorden al vergeleken met clublegende Tonny van Leeuwen.
Marianne Vos is gevolgd tijdens de Ronde van Vlaanderen.
Gesprek met speedskiër Merijn Vunderink, die tijdens afdalingen op de ski snelheden van boven de tweehonderd kilometer per uur haalt
Wat nou "Mwha"?quote:
Hij heeft ook in België gekeept, maar inderdaad erg goed.quote:Op maandag 6 april 2009 20:44 schreef tong80 het volgende:
Genieten van Dione
Mooie doelpalen
Hoe lang is ie al in Nederland ? Hij spreekt goed nederlands.
Hij heeft een tijdje in België gezeten, vandaar dat hij goed Nederlands spreekt.quote:Op maandag 6 april 2009 20:44 schreef tong80 het volgende:
Genieten van Dione
Mooie doelpalen
Hoe lang is ie al in Nederland ? Hij spreekt goed nederlands.
en wat spreekt die jongen goed nederlands...petje afquote:Op maandag 6 april 2009 20:51 schreef golfer het volgende:
Leuke gozer, die keeper.
Of petje op ?quote:Op maandag 6 april 2009 20:54 schreef Bjoro het volgende:
[..]
en wat spreekt die jongen goed nederlands...petje af
en die mensen moeten dan nog dik 4 kilometerquote:
Dat maakt dit programma zo leukquote:
inderdaad, dat gaat echt ziek hardquote:Op maandag 6 april 2009 21:20 schreef Bjoro het volgende:
whoooohhh....speedskieen ...wat een helden zijn dat zeg !
Een eikel is hetquote:
Dat wou ik ook net posten.quote:Op maandag 6 april 2009 21:28 schreef marcodej het volgende:
Nou, de ideale vervanger van Mathijs is bij deze gevonden denk ik.
(Hoewel ik het programma de laatste tijd al wel steeds meer het oude niveau vind halen)
Inderdaadquote:Op maandag 6 april 2009 21:29 schreef wimderon het volgende:
Dione stelde een aantal zinnige vragen aan die skiër. Zou prima meekunnen als mede-presentator en het zou Wilfried ook goed doen.
Echt he, Arnhem Zuid ten topquote:
Gewoon lekker volks, geen denker, maar niks mis mee.quote:Op maandag 13 april 2009 20:34 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Iets te simpele ziel imo.
Doe jij aan goede doelen? "M'n dochter".
Bijna Braziliaans...quote:Op maandag 13 april 2009 20:36 schreef Fortitudo het volgende:
''bijna Braziliaans.'' Jammer dat Romero uit Argentinie komt, Wilfried
hij had 'm wel door. ajax uit winnen wequote:
Holy Fuckquote:Op maandag 13 april 2009 20:58 schreef Dos37 het volgende:
de meest getatoeëerde is Cissé
[ afbeelding ]
Door die vader heeft ie wel het geld om te kunnen rijden.quote:Op maandag 13 april 2009 21:06 schreef Ambrosius het volgende:
Moet niet makkelijk zijn voor dat manneke met zo'n vader en nu al die aandacht.
Precies lijkt me geen volkssport.quote:Op maandag 13 april 2009 21:07 schreef Adelante het volgende:
[..]
Door die vader heeft ie wel het geld om te kunnen rijden.
mwah ik vind het nog wel meevallen. Ik denk dat het een hoop ouders push-eriger zijn langs de lijn bij een gemiddelde jeugd voetbalwedstrijd........quote:Op maandag 13 april 2009 21:13 schreef Adelante het volgende:
Het klinkt een beetje push-erig zoals pappa het pad voor zijn zoon heeft uitgestippeld
Stoichkow nam hemquote:
Die tegen Frankrijk? Wat was dat een prachtige goal inderdaadquote:Op maandag 13 april 2009 21:18 schreef tong80 het volgende:
Die van Roberto Carlos zal zo wel langs komen.
hij moest zijn Björn Borg-onderbroek laten zienquote:Op maandag 13 april 2009 21:20 schreef Ambrosius het volgende:
Hijs je broek op man.
een kasseiquote:
Verstappen heeft wel degelijk de top bereikt.quote:Op dinsdag 14 april 2009 00:39 schreef golfer het volgende:
Bah, zit het restje wat ik had opgenomen te bekijken en zie in Jos Verstappen het prototype van de foute vader die zelf niet echt de top heeft bereikt en daarin zijn zoon drilt om die top wel te bereiken.
Kind van 11 heeft echt niet zelf besloten dit te doen.
Jos is de beste F1-rijder die Nederland gehad heeft. En ik vond hem juist helemaal niet pusherig over. Eerder weloverwogen en redelijk. Een gemiddelde vader langs de lijn bij een partijtje tussen F'jes is tien keer erger.quote:Op dinsdag 14 april 2009 00:39 schreef golfer het volgende:
Bah, zit het restje wat ik had opgenomen te bekijken en zie in Jos Verstappen het prototype van de foute vader die zelf niet echt de top heeft bereikt en daarin zijn zoon drilt om die top wel te bereiken.
Kind van 11 heeft echt niet zelf besloten dit te doen.
Idd en Maxje wilde op z'n 4e al Karts rijden (ook niet gek als je papa wekelijks in een F1 auto ziet scheuren)quote:Op dinsdag 14 april 2009 12:55 schreef marcodej het volgende:
[..]
Jos is de beste F1-rijder die Nederland gehad heeft. En ik vond hem juist helemaal niet pusherig over. Eerder weloverwogen en redelijk. Een gemiddelde vader langs de lijn bij een partijtje tussen F'jes is tien keer erger.
Geen prettig figuur, maar hier kwam hij best redelijk over.
quote:Veel aandacht voor landskampioen AZ. Aanvoerder Stijn Schaars blikt aan de picknicktafel terug op het succesvolle seizoen.
Wilfried de Jong gaat op bezoek bij oud AZ-speler Kristen Nygaard in Nimes, met wie hij via de radio de kampioenswedstrijd van AZ volgt. Nygaard kreeg in 1994 een ernstig auto-ongeluk, waarvan hij nooit helemaal herstelde. Dirk Scheringa hielp hem daarna financieel op de been.
Verder te gast tophockeyer Teun de Nooijer en golfsurfer Yannick de Jager
Beetje matig iddquote:
ben ik wel benieuwd naarquote:
Mja, hij laat de publiciteit zich graag aanleunen...quote:Op maandag 20 april 2009 20:29 schreef golfer het volgende:
Scheringa komt hier dus ook al opduiken. Later zit ie ook nog bij P&W.
Hij verdient hetquote:Op maandag 20 april 2009 20:32 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Mja, hij laat de publiciteit zich graag aanleunen...
Ja hoor vind ik ook, geen problemen mee. Alleen het komt niet helemaal overeen met dat ie altijd wordt neergezet als zo'n bescheiden man...quote:
Hij verdient al genoeg met die woekerleningen van hem.quote:
Dat is een andere discussiequote:Op maandag 20 april 2009 20:36 schreef golfer het volgende:
[..]
Hij verdient al genoeg met die woekerleningen van hem.
Die grappen over Borsato ook, niemand die lachte, keurig.quote:Op maandag 20 april 2009 20:52 schreef koemleit het volgende:
Bertje Dopertje serieus zeg
Kan die vent weer opgesloten worden in de inrichting waaruit hij ontsnapt is?quote:
Genieten dit.quote:Op maandag 20 april 2009 20:55 schreef golfer het volgende:
Nygaard.Mijn keuze voor het beste Scandinavier-toernooi.
Je bent te jong om te begrijpen wat de broertjes Molenaar en Wastora voor AZ hebben betekend.quote:
Wat een rare opmerking.quote:
Gaat het toch totaal niet om? Ik vond 'r gewoon irritant praten en dingen zeggen.quote:Op maandag 20 april 2009 21:18 schreef golfer het volgende:
[..]
Je bent te jong om te begrijpen wat de broertjes Molenaar en Wastora voor AZ hebben betekend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |