Ddddd dddaaa dddaatttt dddduuss.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 00:00 schreef Ambrosius het volgende:
Stuk beter dan de vorige afleveringen, alleen had Erben beter meteen naar Dalfsen kunnen gaan.
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 01:36 schreef dndiek het volgende:
Erben hoeft van mij nooit meer op tv te komen
Ook nietquote:
dat ie maar een wak in mag rijden.quote:
Zwolluh!quote:Op dinsdag 17 maart 2009 00:00 schreef Ambrosius het volgende:
Stuk beter dan de vorige afleveringen, alleen had Erben beter meteen naar Dalfsen kunnen gaan.
ik vond het vooral bij dat filmpje van Gebreselassi enorm storend, alsof hij een klein kind voorleestquote:Op dinsdag 17 maart 2009 12:14 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Zwolluh!
Ik vind de begeleidende stem van Wilfried wel tenenkrommend, gisteren ook bij dat Honda item.
Hij leek idd een beetje op de Pianomanquote:Op maandag 16 maart 2009 21:37 schreef Boor-rat het volgende:
hahahahahaha ik lag DUBBEL! Eerst sowieso die gehele verschijning (blonde jap) dan dat carnaval, en dan die piano-act
Stotterende ADHDer die zegt dat hij rust heeft gevonden, samen met ADHD Wilfriedjequote:Op dinsdag 17 maart 2009 11:57 schreef Boor-rat het volgende:
Erben bashen![]()
rescept voor zo iemand!
(hij was wel saai gister, maar oké...)
Ach gossie, 'het is te veel! Ik kan het niet meer aan! Ik wil russtt' beetje opgewektheid kan geen kwaad.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 16:20 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Stotterende ADHDer die zegt dat hij rust heeft gevonden, samen met ADHD Wilfriedje![]()
Echt hoor
Ja maar nu even niet, hij was best alert op dit soort dingen dus.....de vorm , versleten?quote:Op maandag 23 maart 2009 17:04 schreef rubbereend het volgende:
Lance heeft volgens mij altijd vrij veel geluk gehad qua wielerblessures toch?
Gadverdamme, Mart Smeets.quote:Op maandag 23 maart 2009 16:57 schreef maril het volgende:
Holland sport (N3, 20:30)
- Mart Smeets over de terugkomst van Lance Armstrong
- Jeffrey Herlings (14), crosser
- Abdi Nageeye, Nederlands kampioen veldlopen
Sowieso fijn dat-ie in een goed humeur lijkt te zijn.quote:Op maandag 23 maart 2009 20:40 schreef Bjoro het volgende:
mooi dat Mart zo enthousiast is over curling !
ongelofelijk he ?quote:Op maandag 23 maart 2009 20:46 schreef golfer het volgende:
Wat een omzwervingen heeft die jongen gemaakt.
quote:Op maandag 23 maart 2009 20:43 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Sowieso fijn dat-ie in een goed humeur lijkt te zijn.
Aan je avatar te zien ben jij fan maar je zult toch toe moeten geven dat er met Mart geen land te bezeilen valt als hij de bokkenpruik op heeft.quote:
Ja, wat een contrast als je net DWDD hebt gezien. Bijna het tegenovergestelde.quote:Op maandag 23 maart 2009 20:52 schreef Bruce117 het volgende:
Grappig, vrolijk mannetje die veldloper
Alleen is haar stem niet zo opwindend.quote:Op maandag 23 maart 2009 21:00 schreef tong80 het volgende:
Ineke Bartels :
'Je voelt de hartslag tussen je benen, ze gaan zweten en je ziet het dan aan hun tong.'
Geil onderwerp.
Dat is uiteraard geheel volgens de verwachtingquote:
Over de Grand National open ik jaarlijks een topic.quote:
Zeker boeiend.quote:Op maandag 23 maart 2009 21:18 schreef mcyodogg het volgende:
Ik ben wel een fan van Mart hoor. Hoe de man over sport kan praten.
alsjeblieft zeg Mart Smeetsquote:Op maandag 23 maart 2009 21:18 schreef mcyodogg het volgende:
Ik ben wel een fan van Mart hoor. Hoe de man over sport kan praten.
Mwah, valt nog zwaar tegen hoor, als je het over het wielrennen van tegenwoordig hebt is de kennis niet veel meer dan de gemiddelde Nederlander.quote:Op maandag 23 maart 2009 21:19 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zeker boeiend.
Je kan niet zeggen dat ie geen kenner is.
we zetten tong ff een rondje tegen Shani Davis !quote:
Ik ontken dat niet, wil hem feitelijk ook nooit in een interview zien, hij is daar gewoon niet sterk in,met name als hij die bokkenpruik op heeft. Vanavond was hij weer uitermate charmant.quote:Op maandag 23 maart 2009 20:50 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Aan je avatar te zien ben jij fan maar je zult toch toe moeten geven dat er met Mart geen land te bezeilen valt als hij de bokkenpruik op heeft.
Als je de persoon Smeets niet aanstaat (tot zo ver we hem kennen), dan kan ik wel zien waar dat vandaan komt. Hij is nogal 'aanwezig' en dan daag je ook wel uit. Aan de andere kant vind ik dat ook wel fascinerend aan hem, maar als vakman heb ik nog wel de meeste waardering voor hem. Of hij nou de Avondetappe presenteert, of de laatste kilometers van Parijs-Roubaix, of hij nou met de cameraman erop uit gaat voor een filmpje, of de manier waarop hij ijn eigen draai geeft aan een standaard autocue-tekst, hij doet het met verve en hij is bovendien autenthiek en geen eenheidsworst zoals veel van zijn collega's.quote:Op maandag 23 maart 2009 21:21 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
alsjeblieft zeg Mart Smeetskneus is het
Grappig, ik vind Pauw ook al de beste presentator. Althans van die programma's die ik zo door de week heen zie. Misschien is er nog wat onontdekt talent.quote:Op maandag 23 maart 2009 21:32 schreef maril het volgende:
[..]
Ik ontken dat niet, wil hem feitelijk ook nooit in een interview zien, hij is daar gewoon niet sterk in,met name als hij die bokkenpruik op heeft. Vanavond was hij weer uitermate charmant.
Tegen mensen als Wilfried de Jong en bv Jeroen Pauw heeft hij veel respect.
Jeroen Pauw vind hij volgens mij ook de beste presentator. Hoogstwaarschijnlijk doordat ze alletwee soms geil zitten te doen bij vrouwelijke gasten.
Zeker weten doe ik het niet hoor, maar ik vermoed het.quote:Op maandag 23 maart 2009 21:39 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Grappig, ik vind Pauw ook al de beste presentator. Althans van die programma's die ik zo door de week heen zie. Misschien is er nog wat onontdekt talent.
Allemaal waar, maar zijn werkelijk grenzeloze zelfingenomenheid verpest het voor mij. Iedere keer weer.quote:Op maandag 23 maart 2009 21:36 schreef mcyodogg het volgende:
Aan de andere kant vind ik dat ook wel fascinerend aan hem, maar als vakman heb ik nog wel de meeste waardering voor hem. Of hij nou de Avondetappe presenteert, of de laatste kilometers van Parijs-Roubaix, of hij nou met de cameraman erop uit gaat voor een filmpje, of de manier waarop hij ijn eigen draai geeft aan een standaard autocue-tekst, hij doet het met verve en hij is bovendien autenthiek en geen eenheidsworst zoals veel van zijn collega's.
Bauke en Henkquote:20.25-21.30 uur HOLLAND SPORT
Holland Sport laat iedere week zijn
licht schijnen over het sportweekend.
Live ontvangt Wilfried de Jong zijn
gasten en Ocobar zorgt voor de muziek.
Judoka Henk Grol is te gast.Hij
bespreekt met Wilfried de mooiste
acties van zijn judohelden.Ook te gast
is het liefdeskoppel Raemon Sluiter en
Fatima Moreira de Melo.Waar Sluiter
vorige week zijn comeback maakte op het
tennisveld,besloot Fatima eerder dit
jaar te stoppen met tophockey.
In de Holland Sportbioscoop een filmpje
over Rabo-wielrenner Bauke Mollema.
volgens Wilfried net bij DWDD ookquote:Op maandag 30 maart 2009 17:27 schreef golfer het volgende:
Volgens mij zou Sjoerd Hamburger ook nog komen vertellen over de Boat Race (Oxford tegen Cambridge) waar hij zondag aan mee deed.
Komt die echt weer ?quote:
Paar interviews van hem gezien. Leuke enthousiaste vent.quote:Op maandag 30 maart 2009 17:27 schreef golfer het volgende:
Volgens mij zou Sjoerd Hamburger ook nog komen vertellen over de Boat Race (Oxford tegen Cambridge) waar hij zondag aan mee deed.
Idd.quote:Op maandag 30 maart 2009 20:31 schreef Bjoro het volgende:
in de sportweek van deze week ook een interview met hem !
het is koudquote:Op maandag 30 maart 2009 20:34 schreef Ambrosius het volgende:
Wilfried snapt de banken-grap van Sluiter niet.
ik ook niet.....helaasquote:
helaas Tong, hij was gisteren!quote:
vroeger deed hij aan korfballenquote:Op maandag 30 maart 2009 20:43 schreef rubbereend het volgende:
helaas Tong, hij was gisteren!
Shitquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |