Ddddd dddaaa dddaatttt dddduuss.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 00:00 schreef Ambrosius het volgende:
Stuk beter dan de vorige afleveringen, alleen had Erben beter meteen naar Dalfsen kunnen gaan.
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 01:36 schreef dndiek het volgende:
Erben hoeft van mij nooit meer op tv te komen
Ook nietquote:
dat ie maar een wak in mag rijden.quote:
Zwolluh!quote:Op dinsdag 17 maart 2009 00:00 schreef Ambrosius het volgende:
Stuk beter dan de vorige afleveringen, alleen had Erben beter meteen naar Dalfsen kunnen gaan.
ik vond het vooral bij dat filmpje van Gebreselassi enorm storend, alsof hij een klein kind voorleestquote:Op dinsdag 17 maart 2009 12:14 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Zwolluh!
Ik vind de begeleidende stem van Wilfried wel tenenkrommend, gisteren ook bij dat Honda item.
Hij leek idd een beetje op de Pianomanquote:Op maandag 16 maart 2009 21:37 schreef Boor-rat het volgende:
hahahahahaha ik lag DUBBEL! Eerst sowieso die gehele verschijning (blonde jap) dan dat carnaval, en dan die piano-act
Stotterende ADHDer die zegt dat hij rust heeft gevonden, samen met ADHD Wilfriedjequote:Op dinsdag 17 maart 2009 11:57 schreef Boor-rat het volgende:
Erben bashen![]()
rescept voor zo iemand!
(hij was wel saai gister, maar oké...)
Ach gossie, 'het is te veel! Ik kan het niet meer aan! Ik wil russtt' beetje opgewektheid kan geen kwaad.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 16:20 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Stotterende ADHDer die zegt dat hij rust heeft gevonden, samen met ADHD Wilfriedje![]()
Echt hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |