Een eikel is hetquote:
Dat wou ik ook net posten.quote:Op maandag 6 april 2009 21:28 schreef marcodej het volgende:
Nou, de ideale vervanger van Mathijs is bij deze gevonden denk ik.
(Hoewel ik het programma de laatste tijd al wel steeds meer het oude niveau vind halen)
Inderdaadquote:Op maandag 6 april 2009 21:29 schreef wimderon het volgende:
Dione stelde een aantal zinnige vragen aan die skiër. Zou prima meekunnen als mede-presentator en het zou Wilfried ook goed doen.
Echt he, Arnhem Zuid ten topquote:
Gewoon lekker volks, geen denker, maar niks mis mee.quote:Op maandag 13 april 2009 20:34 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Iets te simpele ziel imo.
Doe jij aan goede doelen? "M'n dochter".
Bijna Braziliaans...quote:Op maandag 13 april 2009 20:36 schreef Fortitudo het volgende:
''bijna Braziliaans.'' Jammer dat Romero uit Argentinie komt, Wilfried
hij had 'm wel door. ajax uit winnen wequote:
Holy Fuckquote:Op maandag 13 april 2009 20:58 schreef Dos37 het volgende:
de meest getatoeëerde is Cissé
[ afbeelding ]
Door die vader heeft ie wel het geld om te kunnen rijden.quote:Op maandag 13 april 2009 21:06 schreef Ambrosius het volgende:
Moet niet makkelijk zijn voor dat manneke met zo'n vader en nu al die aandacht.
Precies lijkt me geen volkssport.quote:Op maandag 13 april 2009 21:07 schreef Adelante het volgende:
[..]
Door die vader heeft ie wel het geld om te kunnen rijden.
mwah ik vind het nog wel meevallen. Ik denk dat het een hoop ouders push-eriger zijn langs de lijn bij een gemiddelde jeugd voetbalwedstrijd........quote:Op maandag 13 april 2009 21:13 schreef Adelante het volgende:
Het klinkt een beetje push-erig zoals pappa het pad voor zijn zoon heeft uitgestippeld
Stoichkow nam hemquote:
Die tegen Frankrijk? Wat was dat een prachtige goal inderdaadquote:Op maandag 13 april 2009 21:18 schreef tong80 het volgende:
Die van Roberto Carlos zal zo wel langs komen.
hij moest zijn Björn Borg-onderbroek laten zienquote:Op maandag 13 april 2009 21:20 schreef Ambrosius het volgende:
Hijs je broek op man.
een kasseiquote:
Verstappen heeft wel degelijk de top bereikt.quote:Op dinsdag 14 april 2009 00:39 schreef golfer het volgende:
Bah, zit het restje wat ik had opgenomen te bekijken en zie in Jos Verstappen het prototype van de foute vader die zelf niet echt de top heeft bereikt en daarin zijn zoon drilt om die top wel te bereiken.
Kind van 11 heeft echt niet zelf besloten dit te doen.
Jos is de beste F1-rijder die Nederland gehad heeft. En ik vond hem juist helemaal niet pusherig over. Eerder weloverwogen en redelijk. Een gemiddelde vader langs de lijn bij een partijtje tussen F'jes is tien keer erger.quote:Op dinsdag 14 april 2009 00:39 schreef golfer het volgende:
Bah, zit het restje wat ik had opgenomen te bekijken en zie in Jos Verstappen het prototype van de foute vader die zelf niet echt de top heeft bereikt en daarin zijn zoon drilt om die top wel te bereiken.
Kind van 11 heeft echt niet zelf besloten dit te doen.
Idd en Maxje wilde op z'n 4e al Karts rijden (ook niet gek als je papa wekelijks in een F1 auto ziet scheuren)quote:Op dinsdag 14 april 2009 12:55 schreef marcodej het volgende:
[..]
Jos is de beste F1-rijder die Nederland gehad heeft. En ik vond hem juist helemaal niet pusherig over. Eerder weloverwogen en redelijk. Een gemiddelde vader langs de lijn bij een partijtje tussen F'jes is tien keer erger.
Geen prettig figuur, maar hier kwam hij best redelijk over.
quote:Veel aandacht voor landskampioen AZ. Aanvoerder Stijn Schaars blikt aan de picknicktafel terug op het succesvolle seizoen.
Wilfried de Jong gaat op bezoek bij oud AZ-speler Kristen Nygaard in Nimes, met wie hij via de radio de kampioenswedstrijd van AZ volgt. Nygaard kreeg in 1994 een ernstig auto-ongeluk, waarvan hij nooit helemaal herstelde. Dirk Scheringa hielp hem daarna financieel op de been.
Verder te gast tophockeyer Teun de Nooijer en golfsurfer Yannick de Jager
Beetje matig iddquote:
ben ik wel benieuwd naarquote:
Mja, hij laat de publiciteit zich graag aanleunen...quote:Op maandag 20 april 2009 20:29 schreef golfer het volgende:
Scheringa komt hier dus ook al opduiken. Later zit ie ook nog bij P&W.
Hij verdient hetquote:Op maandag 20 april 2009 20:32 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Mja, hij laat de publiciteit zich graag aanleunen...
Ja hoor vind ik ook, geen problemen mee. Alleen het komt niet helemaal overeen met dat ie altijd wordt neergezet als zo'n bescheiden man...quote:
Hij verdient al genoeg met die woekerleningen van hem.quote:
Dat is een andere discussiequote:Op maandag 20 april 2009 20:36 schreef golfer het volgende:
[..]
Hij verdient al genoeg met die woekerleningen van hem.
Die grappen over Borsato ook, niemand die lachte, keurig.quote:Op maandag 20 april 2009 20:52 schreef koemleit het volgende:
Bertje Dopertje serieus zeg
Kan die vent weer opgesloten worden in de inrichting waaruit hij ontsnapt is?quote:
Genieten dit.quote:Op maandag 20 april 2009 20:55 schreef golfer het volgende:
Nygaard.Mijn keuze voor het beste Scandinavier-toernooi.
Je bent te jong om te begrijpen wat de broertjes Molenaar en Wastora voor AZ hebben betekend.quote:
Wat een rare opmerking.quote:
Gaat het toch totaal niet om? Ik vond 'r gewoon irritant praten en dingen zeggen.quote:Op maandag 20 april 2009 21:18 schreef golfer het volgende:
[..]
Je bent te jong om te begrijpen wat de broertjes Molenaar en Wastora voor AZ hebben betekend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |