zo is ie wel geplugged...quote:Op vrijdag 31 juli 2009 16:18 schreef Ritmo het volgende:
[..]
De Nederlandse Lady Gaga?Lijkt wel of zij dit nummer geproduceerd heeft.
Meen je dat?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 16:24 schreef Cybart het volgende:
[..]
zo is ie wel geplugged...
nouja, er is een buzz rond deze plaat gemaakt de afgelopen maanden door hem op youtube te plaatsen onder de noemer: Rihanna ft lady Gaga - Silly Boy
en daar klikt natuurlijk een hoop volk op
vandaar hij nu ook breed gereleased wordt
Not Fair is al een paar maanden uit, hoor. '22' is de nieuwe single.quote:
in een aantal landen (waaronder nederland) is "Fuck You" gereleased ipv "Not Fair"quote:Op vrijdag 31 juli 2009 16:45 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Not Fair is al een paar maanden uit, hoor. '22' is de nieuwe single.
http://rateyourmusic.com/release/single/lily_allen/22/
Hé Muziekstad, ook weer aanwezig?quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 17:04 schreef Muziekstad2000 het volgende:
Nieuwe single van het Haagse R.O.O.O.M, in samenwerking met Turbo B (rapper van Snap!) en Rumanetsa en Enchev: 2 rappers/producers uit Bulgarije.
Benieuwd wat jullie er van vinden.
Weer een (deels) Nederlandse productie die zo uit Amerika had kunnen komen, mooi.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 17:04 schreef Muziekstad2000 het volgende:
Nieuwe single van het Haagse R.O.O.O.M, in samenwerking met Turbo B (rapper van Snap!) en Rumanetsa en Enchev: 2 rappers/producers uit Bulgarije.
Benieuwd wat jullie er van vinden.
Nieuwe nummers!quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 17:20 schreef Retuobaksob het volgende:
The Black Eyed Peas - I Gotta Feeling
Flikker eens op.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 17:41 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Nieuwe nummers!Niet van 3 maanden oud.
Hé, gezelligquote:
Is dit nieuw? Klinkt zo bekendquote:Op woensdag 5 augustus 2009 22:06 schreef -Bubseltje- het volgende:
Allereerste single van haar.
Vindt het zelf wel een lekker nummer![]()
Dat belooft niet zoveel...quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 15:00 schreef ytram het volgende:
Zitten wel erg veel samples in van andere nummers...
Klopt, 'Back It Up' was eigenlijk bedoeld voor een Japanse act.quote:
Ik geloof ook al een maand of 4/5 oud in deze versie. Heb em al eens gedraaid onder alleen haar voornaam.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 15:30 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Klopt, 'Back It Up' was eigenlijk bedoeld voor een Japanse act.
Caro Emerald probeerde dit nummer ook uit en scoort nu naar aanleiding van haar live-optreden bij AT5.
Zelf heb ik 'Back It Up' voor het eerst gehoord bij de Vrijdag Freaknacht van 3FM, die er ook heeft bijgedragen dat dit nummer zo gewild is.
De videoclip heeft overigens ook wat, Caro die wat oude mannetjes vermaakt.
Caroline dus.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 15:33 schreef Muziekstad2000 het volgende:
[..]
Ik geloof ook al een maand of 4/5 oud in deze versie. Heb em al eens gedraaid onder alleen haar voornaam.
WTF?!quote:Op zondag 9 augustus 2009 17:44 schreef SHARKYKING het volgende:
Cobra Starship Ft. Leighton Meester- Good Girls Go Bad Official
Dan vind ik 'Picture Me' en 'Cocaine Cowboys' van Pitbull beter, alleen is daar jammer genoeg niks van te vinden op YT.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 15:00 schreef ytram het volgende:
Zitten wel erg veel samples in van andere nummers...
Goede shout! Die van Rank 1 kende ik nog niet, hele fijne.quote:
Potverdikkeme, zul je ze net hebbenquote:Op donderdag 13 augustus 2009 17:51 schreef EddyAlbena het volgende:
[..]
Dan vind ik 'Picture Me' en 'Cocaine Cowboys' van Pitbull beter, alleen is daar jammer genoeg niks van te vinden op YT.
Zo fout maar toch leuk.quote:
Rene Froger, blijf godverdomme van de dancemuziek af.quote:
Gewoon link kopieren en in je bericht zetten. Rest gaat vanzelf.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 10:24 schreef princesselisah het volgende:
Dotan - Since I saw you
Hoe plak ik dit youtube linkje hierin?
Lekker idd. 'One Love' van de gelijknamige CD is ook leuk.quote:Op woensdag 2 september 2009 14:06 schreef brtausi het volgende:
Llekker nummertje
Gaat misschien snel vervelen maar nu nog erg leuk
De hele cd is leuk kwam ik door bovenstaande tip achter, nogmaals bedanktquote:Op woensdag 2 september 2009 14:15 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Lekker idd. 'One Love' van de gelijknamige CD is ook leuk.
Inderdaadquote:Op maandag 7 september 2009 22:06 schreef e-wok het volgende:
[..]
De hele cd is leuk kwam ik door bovenstaande tip achter, nogmaals bedankt
Is al een tijdje uit, maar heeft nog weinig in Nederland gedaan inderdaad.quote:Op maandag 7 september 2009 23:30 schreef ranja het volgende:
Vergeet Florence & the Machine, Little Boots en La Roux... hier is Marina & the Diamonds.
Niet een heel nieuwe single maar ik denk niet dat die in Nederland al opgepikt is geweest.
Ik zag haar van't weekend op de bbc in een hoogtepuntenprogramma over de festivals.quote:Op dinsdag 8 september 2009 11:01 schreef Grobbel het volgende:
Is al een tijdje uit, maar heeft nog weinig in Nederland gedaan inderdaad.
Het deed me meteen aan Florence denkenquote:Op maandag 7 september 2009 23:30 schreef ranja het volgende:
Vergeet Florence & the Machine, Little Boots en La Roux... hier is Marina & the Diamonds.
Niet een heel nieuwe single maar ik denk niet dat die in Nederland al opgepikt is geweest.
Ik vind CHOOSE van die cd erg lekkerquote:Op woensdag 2 september 2009 14:15 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Lekker idd. 'One Love' van de gelijknamige CD is ook leuk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |