quote:Op maandag 16 maart 2009 21:00 schreef MariaEtcetera het volgende:
Mooi Mo! Je kan de kleur ook hebbenEn je cupmaat is gegroeid
29 januari geïmplanteerd, 6 maart geactiveerd. Nog maar net dusquote:Op maandag 16 maart 2009 20:56 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
Goed geraden !![]()
Wanneer ongeveer? Mijn zusje heeft er inmiddels al 4 jaar één, vroeger hoorde ze voor slechts 20%, nu weer voor 85%.
quote:Op maandag 16 maart 2009 21:06 schreef Laureline het volgende:
Het leukst is die foto met die enorme motorhandschoenen ernaast!
quote:Op maandag 16 maart 2009 21:09 schreef motorbloempje het volgende:
omdat het kon, gewoon, voor op de motor!
Wat ik zelf vaak doe wat mooi staat en snel is:quote:Op maandag 16 maart 2009 21:13 schreef motorbloempje het volgende:
wil dit keer iets meer make-up doen, maar niet teveel eigenlijk...
ben daar echt niet makkelijk meemaar mn ogen mogen iets meer open lijken dan de vorige keren
quote:Op maandag 16 maart 2009 21:17 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Wat ik zelf vaak doe wat mooi staat en snel is:
Lijntje op bovenste ooglid (met kohl en evt wattenstaafjes moet dat iedereen lukkenzelf gebruik ik eyeliner)
Oogschaduw (donkergrijs ben ik zelf van fan, maar weet niet of dat bij je jurk past. Of smokey zoals Tink zegt!, beetje glitters (echt subtiel) onder wenkbrauw en in binnenste ooghoeken
Wimpers krullen en veel mascara boven, onder heel netjes werken
Maar ik heb al redelijk grote ogen van mezelf, geen idee of dit iedereen staat.
ik hoef in mn gezicht enzo niet meer af te vallen idd, maar de blubberbuik (tm) mag nog wel 'ff' wegquote:Op maandag 16 maart 2009 21:20 schreef Miss_S het volgende:
Ziet er goed uit MoBlo! Je moet echt niet meer afvallen
Dat zeg je altijd wel, maar post eens een foto volgens mij is er echt helemaal niets blubberigs aanquote:Op maandag 16 maart 2009 21:27 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik hoef in mn gezicht enzo niet meer af te vallen idd, maar de blubberbuik (tm) mag nog wel 'ff' wegmaar die zie je lekker niet in deze jurk
![]()
![]()
Aha, nou wat zegt de rest?quote:Op maandag 16 maart 2009 21:40 schreef motorbloempje het volgende:
ik heb die foto's al eens gepmmedvraag maar aan de rest
Buikspieroefeningen zijn lekkahquote:Op maandag 16 maart 2009 21:44 schreef motorbloempje het volgende:
ja, dat moet ik écht vol gaan houdenen niet het na een paar keer opgeven omdat 't vervelend is
Kloptquote:Op maandag 16 maart 2009 21:46 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Buikspieroefeningen zijn lekkahdat brandende gevoel als je denkt dat je de volgende serie herhalingen niet haalt, en het dan toch doet. En dan dat ze de volgende dag de hele tijd trekken en zeuren terwijl je buik keistevig is
Op het moment zelf wordt mijn buik inderdaad ook zo, maar de dag erna is hij superquote:Op maandag 16 maart 2009 21:51 schreef MariaEtcetera het volgende:
Mijn buik wordt niet kei-stevig met buikspieroefeningen, eerder een soort blubberige pijnlijke massaEn ik kan er niet veel
En ik word er misselijk van
![]()
Dag cootje! Hoe is het met joe!
Ik doe ze pas 2 weken en je ziet het verschil al!quote:Op maandag 16 maart 2009 21:51 schreef MariaEtcetera het volgende:
Mijn buik wordt niet kei-stevig met buikspieroefeningen, eerder een soort blubberige pijnlijke massaEn ik kan er niet veel
![]()
Mond zou ik niets aan te doen, beetje gloss ofzo. En dan idd je ogen laten knallen.quote:Op maandag 16 maart 2009 21:17 schreef Tinkepink het volgende:
Bij die jurk kan je ook best veel makeup dragen zonder dat het teveel wordt. Mooie smokey eyes ofzo of juist een hele diepe kleur lippenstift (niet beide!)...
Groot verschil: bij mij zit er een dikker laagje om de spieren dan bij jouquote:Op maandag 16 maart 2009 21:53 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik doe ze pas 2 weken en je ziet het verschil al!
Ik word er ook misselijk vanquote:Op maandag 16 maart 2009 21:51 schreef MariaEtcetera het volgende:
![]()
Hee poppemieke, het gaat goed! Morgen de sleutel van je huisje hè?!quote:Op maandag 16 maart 2009 21:51 schreef MariaEtcetera het volgende:
![]()
http://www.twohundredsitups.com/test.htmlquote:Op maandag 16 maart 2009 21:53 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik doe ze pas 2 weken en je ziet het verschil al!
Mo, dat zijn er echt superveelquote:Op maandag 16 maart 2009 21:56 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
http://www.twohundredsitups.com/test.html
ik heb deze site in mn favo's staan, samen met
http://hundredpushups.com/index.html
moet nog steeds beginnen
Mooizo!quote:Op maandag 16 maart 2009 21:56 schreef conleche het volgende:
[..]
Hee poppemieke, het gaat goed! Morgen de sleutel van je huisje hè?!![]()
![]()
Buikspieroefeningen moet je gewoon volhouden, dan komt het vanzelf goed. Eerst zit er nog een laagje vet over, maar als dat verdwijnt dan heb je gewoon een mooi plat buukske!! Je hoeft het ook niet te forceren, doe er gewoon een paar, elke dag en je zal merken dat je er al snel meer zal kunnen!
muisje!quote:Op maandag 16 maart 2009 21:58 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Mo, dat zijn er echt superveelik doe 2x per week in de sportschool, en dan steeds 3x15 herhalingen. Daar zie je al verschil mee.
Als je meteen met 200 wil beginnen dan raak je supersnel gedemotiveerd omdat het toch niet lukt. Ik heb na 10 situps al pijn in mijn buikspieren.
Doet je voet nog steeds pijn? Kusje deropquote:Op maandag 16 maart 2009 21:59 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Mooizo!En jaaa morgen sleutel!
![]()
En ik ga deze week naar de dok en dan gaat die mn voetje fixen en dan kan ik sporten en resultaat: slanke maria!Da's de theorie in ieder geval
Wat goed!quote:Op maandag 16 maart 2009 22:01 schreef Sl33pw4lk3r het volgende:
Dames (en enkele heren), hoewel ik niet actief heb meegepost toch een bedankje voor jullie allemaal:
BEDANKT!
![]()
Ook ik doe sinds enige tijd met de afvalrace mee en ben op streefgewicht (10 kilo eraf in 2 mnd; BMI is 3 punten gezakt tot net onder de 21). Al jullie gepost (mijn gelurk) en lijstjes heeft daar zeker aan meegeholpen, het helpt prima als ondersteuning.
Thnx en blijf volhouden!
Sorry, late reactie - mijn internet doet de hele dag al raar. Net telfort gebeld, er was een instelling verkeerd bij hen ofzo - alles doet het weer gelukkig nuquote:Op maandag 16 maart 2009 21:04 schreef Viking84 het volgende:
[..]
29 januari geïmplanteerd, 6 maart geactiveerd. Nog maar net dus. Hoe oud is je zusje?
.
@ Muis:.
@ Mo:![]()
![]()
Batsen?
.
10 kilo in twee maanden ! Wat goed !quote:Op maandag 16 maart 2009 22:01 schreef Sl33pw4lk3r het volgende:
Dames (en enkele heren), hoewel ik niet actief heb meegepost toch een bedankje voor jullie allemaal:
BEDANKT!
![]()
Ook ik doe sinds enige tijd met de afvalrace mee en ben op streefgewicht (10 kilo eraf in 2 mnd; BMI is 3 punten gezakt tot net onder de 21). Al jullie gepost (mijn gelurk) en lijstjes heeft daar zeker aan meegeholpen, het helpt prima als ondersteuning.
Thnx en blijf volhouden!
tof zegquote:Op maandag 16 maart 2009 22:01 schreef Sl33pw4lk3r het volgende:
BEDANKT!
![]()
Thnx en blijf volhouden!
Met buikspieren krijgt ook de vette massa meer vorm. Echt waarquote:Op maandag 16 maart 2009 21:55 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Groot verschil: bij mij zit er een dikker laagje om de spieren dan bij jouDus ik moet eerst afvallen en dán buikspieroefeningetjes doen denk ik! Nu zie je het toch niet
Ja helaas wel en ik weet nog steeds niet wat ik verkeerd gedaan hebquote:Op maandag 16 maart 2009 22:01 schreef SiTuSavais het volgende:
[..]
Doet je voet nog steeds pijn? Kusje derop![]()
Ben je wel al naar Artis geweest?(ik meen me te herinneren dat dat niet doorging door pijn aan je voet)
zenksquote:Op maandag 16 maart 2009 21:48 schreef conleche het volgende:
Staat je mooi Mo!! Haar ook leuk, zo uit je gezicht!
Heee! Die eerste ken ik nog niet, wat leukquote:Op maandag 16 maart 2009 21:56 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
moet nog steeds beginnen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, maar bedenk eens hoe stoer het klinkt als je kan zeggen "200 situps? Pfoe, eitjequote:
Mja dat is de enige oefening die ik ervoor kenquote:Op maandag 16 maart 2009 22:23 schreef motorbloempje het volgende:
doe je schuine buikspieren ook niet als je je situps met je rechterelleboog naar je linker been doet enzo?dus met afwisselen?
Jawel. Je kan ook met je handen je enkels proberen te raken: de pinguin, noemen we die....quote:Op maandag 16 maart 2009 22:23 schreef motorbloempje het volgende:
doe je schuine buikspieren ook niet als je je situps met je rechterelleboog naar je linker been doet enzo?dus met afwisselen?
En de benen schuin ipv recht kan toch ookquote:Op maandag 16 maart 2009 22:23 schreef motorbloempje het volgende:
dunno, maa rje kunt denk ik wel afwisselen ofzo?quote:Op maandag 16 maart 2009 22:24 schreef SiTuSavais het volgende:
[..]
Mja dat is de enige oefening die ik ervoor ken, maar horen die bij die 200 situps dan?
geen idee, ik weet er niets vanquote:Op maandag 16 maart 2009 22:25 schreef neen het volgende:
[..]
En de benen schuin ipv recht kan toch ook
quote:Op maandag 16 maart 2009 22:18 schreef Miss_S het volgende:
Mijn uiteindelijke bowlingoutfit trouwens van vrijdag
Kokerrok en bloemetjesgordijnBowlt dat niet ontzettend onhandig? Ik loop dan het liefste in een makkelijke broek...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh, en bowlingschoenen zullen er vast heel charmant onder staan
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
Mascha van beautygloss.nlquote:Op maandag 16 maart 2009 21:20 schreef motorbloempje het volgende:
oeh, dat ene meisje met die "van de zon, krijg je kanker" filmpjes had een filmpje over smokey eyes.. eens even terugkijken!
quote:Op maandag 16 maart 2009 22:18 schreef Miss_S het volgende:
Mijn uiteindelijke bowlingoutfit trouwens van vrijdag
Kokerrok en bloemetjesgordijnmooie bowlingbalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja doei.
Rozequote:Op maandag 16 maart 2009 22:29 schreef Greys het volgende:
Leuk Miss_S, die bijpassende kleur bowlingbal!
Thanks, ik ben er ook wel het type voorquote:Op maandag 16 maart 2009 22:43 schreef Greys het volgende:
Miss_S, ik vind het wel wat hebben hoor, zo'n outfitje en dan bowlingschoenen er onder!!
Als jij er in kunt bowlen dan moet je dat vooral doen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 16 maart 2009 22:47 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Thanks, ik ben er ook wel het type voorIk ben ook diverse keren gaan bowlen in een rokjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Je moet je buikspieren al aanspannen om uberhaupt je benen in de lucht te kunnen houden. Je maakt het dus gewoon zwaarder, dan. Dunkt mij.quote:Op maandag 16 maart 2009 22:28 schreef SiTuSavais het volgende:
Wat voor nut heeft het eigenlijk om je benen tijdens de sit-ups in de lucht te houden, eventueel met het ene been over én een stukje lager dan het andere? Dat deden we steeds met jazzballet, maar ik heb nooit gevraagd waar het eigenlijk voor was.
Ohjaquote:Op maandag 16 maart 2009 23:24 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Je moet je buikspieren al aanspannen om uberhaupt je benen in de lucht te kunnen houden. Je maakt het dus gewoon zwaarder, dan. Dunkt mij.
En Maria: geef niet op, ook bij wat vet op je buik zie verschil, echt! Bij mij is het het verschil tussen een blubberpens of een tamelijk strakke buik met wat vet erop. En ik train die abs (maar) drie keer per week.
grappige sitesquote:Op maandag 16 maart 2009 21:56 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
moet nog steeds beginnen
Geeft nietquote:Op maandag 16 maart 2009 22:05 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
Sorry, late reactie - mijn internet doet de hele dag al raar. Net telfort gebeld, er was een instelling verkeerd bij hen ofzo - alles doet het weer gelukkig nu.
Mijn zusje is 14, ze heeft een chronische darmaandoening waarvoor ze haar hele leven al heel veel in het ziekenhuis heeft gelegen en medicijnen heeft gebruikt. Waarschijnlijk is ze door de bijwerkingen van die medicijnen doof geworden, maar dat is nu dus gelukkig grotendeels verholpen.Ze zei in het begin steeds dat ze zich een robot voelde
. Nu is ze er helemaal aan gewend, ik zal morgen wel eens vragen of ze nog steeds 'anders' hoort.
Ik ben altijd bleek, ook in de zomerquote:Op maandag 16 maart 2009 23:18 schreef ColdFeet het volgende:
Superleuk bloesje, Miss_S. Maar ik vind met zo'n wintertintje dat zwart haar je heel bleek maaktKun je het dan niet beter donkerblond verven, ofzo?
En wat houdt dat in? Dat je helemaal niet gaat hardlopen? En waarom kun je nu niet hardlopen dan?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 08:29 schreef Miss_S het volgende:
Ik ben trouwens 2 uur te vroeg opgestaan om te kunnen hardlopen
Ik las het anders: ze is twee uur eerder opgestaan dan eigenlijk nodig was, juist zodat ze nu nog kan hardlopenquote:Op dinsdag 17 maart 2009 08:30 schreef Viking84 het volgende:
[..]
En wat houdt dat in? Dat je helemaal niet gaat hardlopen? En waarom kun je nu niet hardlopen dan?
De Duitse stapt net de deur uit. Heeft zich niet eens gewassen ofzo. Iewww. Ik ga zo lekker douchen
.
Waren ze lekker?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 08:31 schreef XcUZ_Me het volgende:
Gutenmorgen
Ik ben mijn 2e lijndag begonnen met 2 crackertjes met halvajam
()
Gelukkig schijnt de zon
Hahahaha. Ja, zo kun je hem ook lezen. Stukje logischer ookquote:Op dinsdag 17 maart 2009 08:32 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Ik las het anders: ze is twee uur eerder opgestaan dan eigenlijk nodig was, juist zodat ze nu nog kan hardlopen![]()
Ofnie?
If it's a yes: goed bezig miss S
Ze waren best lekker, maar ik lust er nog wel 10quote:Op dinsdag 17 maart 2009 08:33 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Waren ze lekker?
Ik begin deze (lijn)dag met een goede portie brinta![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |