10 kilo in twee maanden ! Wat goed !quote:Op maandag 16 maart 2009 22:01 schreef Sl33pw4lk3r het volgende:
Dames (en enkele heren), hoewel ik niet actief heb meegepost toch een bedankje voor jullie allemaal:
BEDANKT!
![]()
Ook ik doe sinds enige tijd met de afvalrace mee en ben op streefgewicht (10 kilo eraf in 2 mnd; BMI is 3 punten gezakt tot net onder de 21). Al jullie gepost (mijn gelurk) en lijstjes heeft daar zeker aan meegeholpen, het helpt prima als ondersteuning.
Thnx en blijf volhouden!
tof zegquote:Op maandag 16 maart 2009 22:01 schreef Sl33pw4lk3r het volgende:
Dames (en enkele heren), hoewel ik niet actief heb meegepost toch een bedankje voor jullie allemaal:
BEDANKT!
![]()
Ook ik doe sinds enige tijd met de afvalrace mee en ben op streefgewicht (10 kilo eraf in 2 mnd; BMI is 3 punten gezakt tot net onder de 21). Al jullie gepost (mijn gelurk) en lijstjes heeft daar zeker aan meegeholpen, het helpt prima als ondersteuning.
Thnx en blijf volhouden!
Met buikspieren krijgt ook de vette massa meer vorm. Echt waarquote:Op maandag 16 maart 2009 21:55 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Groot verschil: bij mij zit er een dikker laagje om de spieren dan bij jouDus ik moet eerst afvallen en dán buikspieroefeningetjes doen denk ik! Nu zie je het toch niet
Ja helaas wel en ik weet nog steeds niet wat ik verkeerd gedaan hebquote:Op maandag 16 maart 2009 22:01 schreef SiTuSavais het volgende:
[..]
Doet je voet nog steeds pijn? Kusje derop![]()
Ben je wel al naar Artis geweest?(ik meen me te herinneren dat dat niet doorging door pijn aan je voet)
zenksquote:Op maandag 16 maart 2009 21:48 schreef conleche het volgende:
Staat je mooi Mo!! Haar ook leuk, zo uit je gezicht!
Heee! Die eerste ken ik nog niet, wat leukquote:Op maandag 16 maart 2009 21:56 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
http://www.twohundredsitups.com/test.html
ik heb deze site in mn favo's staan, samen met
http://hundredpushups.com/index.html
moet nog steeds beginnen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, maar bedenk eens hoe stoer het klinkt als je kan zeggen "200 situps? Pfoe, eitjequote:
Mja dat is de enige oefening die ik ervoor kenquote:Op maandag 16 maart 2009 22:23 schreef motorbloempje het volgende:
doe je schuine buikspieren ook niet als je je situps met je rechterelleboog naar je linker been doet enzo?dus met afwisselen?
Jawel. Je kan ook met je handen je enkels proberen te raken: de pinguin, noemen we die....quote:Op maandag 16 maart 2009 22:23 schreef motorbloempje het volgende:
doe je schuine buikspieren ook niet als je je situps met je rechterelleboog naar je linker been doet enzo?dus met afwisselen?
En de benen schuin ipv recht kan toch ookquote:Op maandag 16 maart 2009 22:23 schreef motorbloempje het volgende:
dunno, maa rje kunt denk ik wel afwisselen ofzo?quote:Op maandag 16 maart 2009 22:24 schreef SiTuSavais het volgende:
[..]
Mja dat is de enige oefening die ik ervoor ken, maar horen die bij die 200 situps dan?
geen idee, ik weet er niets vanquote:Op maandag 16 maart 2009 22:25 schreef neen het volgende:
[..]
En de benen schuin ipv recht kan toch ook
quote:Op maandag 16 maart 2009 22:18 schreef Miss_S het volgende:
Mijn uiteindelijke bowlingoutfit trouwens van vrijdag
Kokerrok en bloemetjesgordijnBowlt dat niet ontzettend onhandig? Ik loop dan het liefste in een makkelijke broek...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh, en bowlingschoenen zullen er vast heel charmant onder staan
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
Mascha van beautygloss.nlquote:Op maandag 16 maart 2009 21:20 schreef motorbloempje het volgende:
oeh, dat ene meisje met die "van de zon, krijg je kanker" filmpjes had een filmpje over smokey eyes.. eens even terugkijken!
quote:Op maandag 16 maart 2009 22:18 schreef Miss_S het volgende:
Mijn uiteindelijke bowlingoutfit trouwens van vrijdag
Kokerrok en bloemetjesgordijnmooie bowlingbalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja doei.
Rozequote:Op maandag 16 maart 2009 22:29 schreef Greys het volgende:
Leuk Miss_S, die bijpassende kleur bowlingbal!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |