Is goed voor je. Loop je de loze calorien er meteen weer af (*gaat nu Viks blog lezen want is benieuwd hoe het herstelproces verloopt)quote:Op maandag 16 maart 2009 17:22 schreef Viking84 het volgende:
Verdomme. Mark komt net thuis met patat. Nu moet ik zelf patat gaan halen
.
Doei!
herstelprocesquote:Op maandag 16 maart 2009 17:24 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Is goed voor je. Loop je de loze calorien er meteen weer af (*gaat nu Viks blog lezen want is benieuwd hoe het herstelproces verloopt)
Valkuil numero uno, ik doe dat ook best vaak.quote:Op maandag 16 maart 2009 17:50 schreef Viking84 het volgende:
[..]
herstelproces
revalidatieproces bedoel je
patat
kroket
frik speciaal
maar ik heb iets te vieren dus het mag.
Dat mijn revalidatie zo goed ging vandaagquote:Op maandag 16 maart 2009 17:52 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Valkuil numero uno, ik doe dat ook best vaak."Jamaar ik ben zielig, dus ik mag!
" of "Jamaar *insert happening* is vet tof dus moet gevierd worden
".
Maar wat moet er gevierd worden? *pakt taart*
wat studeer je??quote:Op maandag 16 maart 2009 18:21 schreef SiTuSavais het volgende:
Bleuh, zit een flinke verkoudheid aan te komen (zal mijn meneer wel achterna gaan).
Ik weet helemaal niet meer wat ik moet kiezenVandaag eerste mastervoorlichting gehad en er is zo véél. En ik vind alles leuk, maar niets zo leuk dat het er meteen uitspringt.
Ik verbaasde me ook heel erg over het feit dat er 80 à 90% van de masterstudenten naar het buitenland schijnt te gaan bij mijn opleiding. Ik geloof niet dat me dat heel erg trektMaar dan heb ik meteen een achterstand qua CV. Dilemma
Lijstje:
O: brinta met magere melk
L: 6 sneeën brood met pindakaas of jam
T: appel
D: kiproerbak-iets of pitabroodjes met tonijn en salade.
Tof blog weerquote:
Nu biomedische technologie. Wat ik straks doe weet ik dus nog nietquote:
Dat lijkt mij echt een tof gebied. Ik wil ook die richting (bio-organische chemie) op gaanquote:Op maandag 16 maart 2009 18:28 schreef SiTuSavais het volgende:
[..]
Nu biomedische technologie. Wat ik straks doe weet ik dus nog nietWaarschijnlijk iets met NMR/MRI of een beetje richting de bio-organische chemie ofzo.
Leuk dat het al beter gaatquote:
Nee! De patat van 't Hoekje! (Handwerkerszijde oid?).quote:Op maandag 16 maart 2009 18:28 schreef uniekhoorn het volgende:
Viking, patat van degene op de kade, naast de bowling... die is toch het lekkerst??
quote:Op maandag 16 maart 2009 18:27 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Tof blog weer. Net klaar met lezen. Je begint steeds beter te horen dus? Heb je er nu wel vertrouwen in dat alles ooit 'normaal' gaat klinken?
Nee, ik heb er niet zo heel veel vertrouwen in dat alles 'normaal' gaat klinkenquote:Op maandag 16 maart 2009 18:29 schreef SiTuSavais het volgende:
[..]
Leuk dat het al beter gaatHeb je er zelf nou ook meer vertrouwen in? Je klinkt wel enthousiaster
Dat is het ook volgens mijquote:Op maandag 16 maart 2009 18:29 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Dat lijkt mij echt een tof gebied. Ik wil ook die richting (bio-organische chemie) op gaan.
Ik vroeg me laatst af hoe ik me dat moet voorstellen. Dat het niet-mechanisch klinkt. Vertalen je hersenen het dan naar de normale geluiden, omdat je wéét dat het zo moet klinken, ofzo?quote:Op maandag 16 maart 2009 18:33 schreef Viking84 het volgende:
[..]
[..]
Nee, ik heb er niet zo heel veel vertrouwen in dat alles 'normaal' gaat klinkenHet klinkt gewoon nog supermechanisch. Maar dat die oefeningen zo goed gaan geeft me wel vertrouwen dat het alleen maar beter gaat natuurlijk. Maar of dat zonder mechanische klank zal zijn, dat moet ik nog zien
.
Ja m'n hersenen moeten het geluid 'natuurlijk' gaan vinden. Deels kan ik natuurlijk wel op m'n auditieve geheugen vertrouwen, deels niet, omdat het heel anders klinkt. Toch hoor ik veel mensen wel zeggen: "Dit en dat geluid klinkt weer zoals ik gewend ben met hoorapparaat". Ik ben er nog niet helemaal over uit of ik m'n eerdere hoorervaringen los moet laten of dat ik er juist m'n voordeel mee moet doen. Goed puntquote:Op maandag 16 maart 2009 18:34 schreef SiTuSavais het volgende:
[..]
Ik vroeg me laatst af hoe ik me dat moet voorstellen. Dat het niet-mechanisch klinkt. Vertalen je hersenen het dan naar de normale geluiden, omdat je wéét dat het zo moet klinken, ofzo?
ik weet eigenlijk niet zeker of ik dit al gevraagd had![]()
Een greep uit de vele oefeningen:quote:Op maandag 16 maart 2009 18:37 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wat voor oefeningen moet je dan zoal doen?
Nee joh, het is een fatamormoblo!quote:Op maandag 16 maart 2009 19:31 schreef BlaatschaaP het volgende:
[..]
Te lui voor. Ben echt moe.
Je bent weer terug?.
quote:
Omdat ik niet kan kiezenquote:Op maandag 16 maart 2009 20:05 schreef neen het volgende:
WACHT FF
Viking... zag ik nou dat jij én een frik. spec. én een kroket nam? Dat is teveel van het goeie he, teveel kcal van het goeie! Waarom niet alleen een kroket?
Qua kcal is dat toch eerder te weinig dan teveel?quote:Op maandag 16 maart 2009 20:13 schreef Miss_S het volgende:
Mijn lunch vandaag was een paaseitje, lange vinger en 2 spekkies
Ja er komen weer een paar balansdaagjes aan
Normaal neem ik niet eens patatquote:Op maandag 16 maart 2009 20:16 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Qua kcal is dat toch eerder te weinig dan teveel?
Ik zou eerder voor een gezondere lunch gaan
En Viking, wat een BS. Wees eens wat strenger voor jezelf, mens. Patat voor een keer is OK, maar 2 snacks erbij?
Ja hoor, alleen dan zonder gezichtquote:Op maandag 16 maart 2009 20:01 schreef Greys het volgende:
Blaat, ik ben wel benieuwd naar je haar!
Krijgen we uiteindelijk wel een foto, als je niet meer moe bent?
Ja, we kunnen elkaar de hand schudden. Ik ben woensdag 2 weken geleden van de trap gevallen. Echt van boven naar beneden. Blauwe bil, rechterknie die stuk is, 2 blauwe schenen + enkels en een dikke rechterhand.quote:Op maandag 16 maart 2009 20:20 schreef ColdFeet het volgende:
Och ja, ik ben chago XM, want niet gesport en een enorme bloeduitstorting op mijn linkerbilIk kan amper zitten! En ik moet nog de hele avond werken
Jee, dat zal een nasty smak geweest zijnquote:Op maandag 16 maart 2009 20:22 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja, we kunnen elkaar de hand schudden. Ik ben woensdag 2 weken geleden van de trap gevallen. Echt van boven naar beneden. Blauwe bil, rechterknie die stuk is, 2 blauwe schenen + enkels en een dikke rechterhand.
Ik zou het zo'n knap staaltje aanpassingsvermogen vinden als dat zomaar kan. Krijgen mensen die nooit hebben kunnen horen ooit zo'n ding?quote:Op maandag 16 maart 2009 18:36 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja m'n hersenen moeten het geluid 'natuurlijk' gaan vinden. Deels kan ik natuurlijk wel op m'n auditieve geheugen vertrouwen, deels niet, omdat het heel anders klinkt. Toch hoor ik veel mensen wel zeggen: "Dit en dat geluid klinkt weer zoals ik gewend ben met hoorapparaat". Ik ben er nog niet helemaal over uit of ik m'n eerdere hoorervaringen los moet laten of dat ik er juist m'n voordeel mee moet doen. Goed punt. Zal ik morgen eens aan de logopedist voorleggen
.
Ik weet eigenlijk niet hoeveel kcal het is, maar gezonder moet zekerquote:Op maandag 16 maart 2009 20:16 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Qua kcal is dat toch eerder te weinig dan teveel?
Ik zou eerder voor een gezondere lunch gaan
Ja behoorlijk. Heb mezelf al maar omgedoopt tot Frau Flick, omdat ik nog steeds mn been niet kan strekken en dus mank loopquote:Op maandag 16 maart 2009 20:25 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Jee, dat zal een nasty smak geweest zijnNog veel last van?
Nouja, dan weet je hoe het voelt! Maar, van de trap vallen is wel je ding, begrijp ik?quote:Ik ben er dit keer goed afgekomen, het waren maar een paar treden. Afgelopen zomer een keer van bovenaan gevallen, toen was ik dus echt helemaal bont en blauw![]()
Whehehe. En nee, maar wij hebben echt zo'n nare gladde houten trap zonder leuning in huis. meneer is er ook al twee keer afgemieterdquote:Op maandag 16 maart 2009 20:27 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja behoorlijk. Heb mezelf al maar omgedoopt tot Frau Flick, omdat ik nog steeds mn been niet kan strekken en dus mank loop
[..]
Nouja, dan weet je hoe het voelt! Maar, van de trap vallen is wel je ding, begrijp ik?
Maar anti-slip-strips plakken ho maar. Herkenbaarquote:Op maandag 16 maart 2009 20:29 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Whehehe. En nee, maar wij hebben echt zo'n nare gladde houten trap zonder leuning in huis. meneer is er ook al twee keer afgemieterd
Ja, maar bij jongere kinderen ligt de succeskans hoger dan bij dove volwassenen. Als je doof bent vergroeit het bot bij je gehoorzenuw nml, en dat kan de plaatsing en werking van een CI of ABI verminderen.quote:Op maandag 16 maart 2009 20:26 schreef SiTuSavais het volgende:
[..]
Ik zou het zo'n knap staaltje aanpassingsvermogen vinden als dat zomaar kan. Krijgen mensen die nooit hebben kunnen horen ooit zo'n ding?
Eigenlijk niet. In principe komen alleen post-linguaal doven in aanmerking.quote:Op maandag 16 maart 2009 20:26 schreef SiTuSavais het volgende:
[..]
Ik zou het zo'n knap staaltje aanpassingsvermogen vinden als dat zomaar kan. Krijgen mensen die nooit hebben kunnen horen ooit zo'n ding?
Dan had ik nu niet zo'n lunch gehad als dat zo wasquote:Op maandag 16 maart 2009 20:31 schreef Goodbye het volgende:
Miss_S, naar mijn idee heb jij al 2 weken balansdagen!
Nietesquote:Op maandag 16 maart 2009 20:33 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Eigenlijk niet. In principe komen alleen post-linguaal doven in aanmerking.
als je dit los leest, is dit écht héél raarquote:Op maandag 16 maart 2009 20:33 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nietesdove kinderen worden ook gewoon geimplanteerd.
Okéquote:Op maandag 16 maart 2009 20:33 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Dan had ik nu niet zo'n lunch gehad als dat zo was
Maar na elk weekend is het wel nodig ja
Vertel!quote:Op maandag 16 maart 2009 20:36 schreef Goodbye het volgende:
[..]
OkéBij mij werkt dat nooit
![]()
Ik heb een mooi eetplan gemaakt voor deze week waar ik ook gewoon echt zin in hebVandaag lekker boodschapjes voor gedaan!
Lijstje zien?quote:
I'm trying! Vandaag precies nageleefd en geen moment snaaitrek gehadquote:
Ja dove kinderen. Maar dat bedoelde zij niet denk ikquote:Op maandag 16 maart 2009 20:33 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nietesdove kinderen worden ook gewoon geimplanteerd.
Ik kan niet na één dag snaaien weer keurig eten. Dan sla ik doorquote:
Dat kan inderdaadquote:Op maandag 16 maart 2009 20:48 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik kan niet na één dag snaaien weer keurig eten. Dan sla ik door
quote:Op maandag 16 maart 2009 18:37 schreef Viking84 het volgende:
O! Ik ga trouwens eens zoeken of ik een geluidsfragmentje kan vinden dat ongeveer weergeeft wat ik nu hoor! Is misschien wel even leuk voor de geïnteresseerden.
Ja, heb een CI gekregenquote:Op maandag 16 maart 2009 20:51 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
Vraagje: heb je een CI gekregen toevallig? Ik viel vorige week in dit topic, dus heb niet meegekregen wat er aan de hand is. Maar je verhalen over mechanisch geluid komen me bekend voor; mijn zusje heeft namelijk een CI.
Goed geraden !quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
quote:Op maandag 16 maart 2009 20:57 schreef motorbloempje het volgende:
galajurkfoto'seven voor mams gemaakt en kan meteen wel ff spammen
Wat zie je er mooi uit! Zo vrolijk ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |