abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67083512

Het vorige deel: <http://forum.fok.nl/topic/1267274 >

Voor wie is "Slank de herfst in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Mocht je door de slowchat de afvaltips niet meer zien? Dan is dit jouw topic!

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! De OP is hier te vinden.

[ Bericht 89% gewijzigd door DevilsAndDust op 15-03-2009 21:40:03 ]
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  zondag 15 maart 2009 @ 21:28:33 #2
236335 neen
schone schijn
pi_67083519
ja
het lijkt niet wat het is
  zondag 15 maart 2009 @ 21:28:44 #3
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_67083524
dat was ook een goede TT geweest!
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_67083528
quote:
Op zondag 15 maart 2009 21:24 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Ik ben me er van bewust Maargoed, ik ga maar een weekendje, dus dan ga ik er ook gewoon lekker van genieten
En terecht! Tip: check de keten T.G.I. Fridays. Goedkope cocktails!!
En natuurlijk naar het theater gaan; er zijn er veel in Praag en de voorstellingen zijn heel erg divers.
pi_67083556
*TVP.

En nu tvkijken & slapen.

Daag !
pi_67083564
DaD: voor de meeste mensen zou ik How To Eat aanraden, maar misschien is voor jou -bakfanaat- de Domestic Goddess beter
pi_67083623
Ik was vandaag bijna taart gaan bakken. Maar het recept lag thuis en ik kon het niet op internet vinden. Wat een redding . Nu ga ik het van de week alsnog doen.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_67083666
Ik ga ook mijn kookskillz weer eens uitbreiden. Ik kook eigenlijk nooit meer uit kookboeken. Maar eigenlijk wel weer leuk om iets totaal nieuws te kunnen....
  zondag 15 maart 2009 @ 21:34:37 #9
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_67083773
TVP
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
pi_67083805
quote:
Op zondag 15 maart 2009 21:29 schreef ColdFeet het volgende:
DaD: voor de meeste mensen zou ik How To Eat aanraden, maar misschien is voor jou -bakfanaat- de Domestic Goddess beter
Staan er ook basistechnieken en zo in How To Eat? Ik ben nog steeds een beginneling hè. .
  zondag 15 maart 2009 @ 21:35:59 #11
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_67083828
ik heb trouwens Feast: food that celebrates life van nigella, erg leuk!

Al was m'n vriendje boos om de stance die ze inneemt tov vegetariers!
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_67083840
quote:
Op zondag 15 maart 2009 21:28 schreef DevilsAndDust het volgende:
OP volgt, ik ben net met m'n vuist in de spitskool aan het pielen. .

Dit is trouwens ook hoe je zuurkool maakt: stampen met zout, net zolang tot er vocht vrijkomt.
Behalve een pot met waterslot en een steen erop is dat de complete ingredientenlijst van zuurkool.

Zuurkoolpot: leuk souvenir uit Praag .
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  zondag 15 maart 2009 @ 21:36:48 #13
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_67083847
Koken is leuk (voor bakken heb ik mijn man). Helaas ontbreekt het me de laatste tijd aan tijd én inspiratie en eten we dus wat fantasieloos. Morgen staat er trouwens kalkoenfilet met ananas en prei + rijst op het menu.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  zondag 15 maart 2009 @ 21:42:45 #14
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_67084061
Hoi .
Niet meer actief op Fok!
pi_67084076
quote:
Op zondag 15 maart 2009 21:28 schreef cinnamongirl het volgende:

[..]

En terecht! Tip: check de keten T.G.I. Fridays. Goedkope cocktails!!
En natuurlijk naar het theater gaan; er zijn er veel in Praag en de voorstellingen zijn heel erg divers.
Staat genoteerd. Cocktails

Enne, in welke taal is dat dan?
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_67084147
Ik heb het recept 'fluweelzachte kip korma' gemaakt uit de nieuwste Allerhande. Lekker!
En goedkoper dan pakjes en zakjes; de saus bestaat uit Griekse yoghurt, een paar tl garam masala, gember, knoflook en een rood pepertje.
  zondag 15 maart 2009 @ 21:50:33 #17
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_67084396
ik was ook écht blij dit weekend. bewijsje:

voor morgen heb ik eindelijk weer een PLAN, dus i hoop dat er een eind komt aan mijn falen, mijn stress, mij gevreet en dat ik weer een beetje ga afvallen...ronde 2!
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
pi_67084628
Ik ga .

D&D, ik hoop dat jullie het bijleggen voor het slapen gaan. Anders zit je daar met je koolsla en gehaktballetjes in die rottrein morgenochtend .

ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_67084715
quote:
Op zondag 15 maart 2009 21:56 schreef sigme het volgende:
Ik ga .

D&D, ik hoop dat jullie het bijleggen voor het slapen gaan. Anders zit je daar met je koolsla en gehaktballetjes in die rottrein morgenochtend .

Komt goed. . Welterusten en werkse morgen!

Ik heb nu een soort mental image van mezelf met een paar enorme bakken kool en ballen. .
  zondag 15 maart 2009 @ 21:59:10 #20
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_67084725
Mooi koppie heb je Kwak

Ik ga ook slapen... schaatsen afkijken gaat sowieso niet lukken... om 4.30 gaat de wekkert weer.

Fijne avond en bis morgen
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 15 maart 2009 @ 22:01:02 #21
163650 Greys
pi_67084793
Wat een cute foto Kwak!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zondag 15 maart 2009 @ 22:11:26 #22
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_67085139
tenks everyone...

enneh, sterkte voor DaD
  zondag 15 maart 2009 @ 22:33:56 #23
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_67086068
Tvp-ity of tvp-ness!

Blij Kwakje!
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_67086730
quote:
Op zondag 15 maart 2009 21:35 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Staan er ook basistechnieken en zo in How To Eat? Ik ben nog steeds een beginneling hè. .
Ik heb 'm zelf niet, maar ik dacht van wel, ja. Ik heb van Nigella de Goddelijke Huisvrouw en Feest. Die laatste is ook erg leuk; wel vaak erg grote hoeveelheden!

Als je een goeie Turk hebt gevonden daar in Grunn, moet je zeker eens een boek van Claudia Roden aanschaffen, dat is echt de beste Midden-Oosten foodwriter, vind ik
Nynke, die kun je ook nog bestellen bij Amazon. HET boek heet volgens mij in het Engels Arabesque.
  zondag 15 maart 2009 @ 23:21:13 #25
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_67087788
õh men... ik kijk de x factor herhaling, en die té jonge, té matige jongen...laurens ofzo... is ZO mijn type dat t eng wordt. qua uiterlijk dan he....

ugh...kwijl...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')