Het was allemaal al bedacht en ze vonden het goedkoper (niet dusquote:
quote:Op maandag 16 maart 2009 15:03 schreef Piles het volgende:
Kriebelt? Chronische jeuk is het onderhand
[..]
Het was allemaal al bedacht en ze vonden het goedkoper (niet dus)
En ze moesten met christelijk reisdingens
huh ga je toch met andere mensen dan? dan begreep ik je net verkeerdquote:Op maandag 16 maart 2009 15:03 schreef Piles het volgende:
Kriebelt? Chronische jeuk is het onderhand
[..]
Het was allemaal al bedacht en ze vonden het goedkoper (niet dus)
En ze moesten met christelijk reisdingens
14 dagen Alanya (26-8 - 9-9)quote:
Normaal wil er nooit iemand mee, maar nu dus wel, dus enige kansquote:Op maandag 16 maart 2009 15:04 schreef jna het volgende:
[..]
huh ga je toch met andere mensen dan? dan begreep ik je net verkeerd
Geen perenijsjes?quote:Op maandag 16 maart 2009 15:05 schreef Bravebart het volgende:
Ik weet wel wat ik nú ga doen, raketten kopen![]()
quote:Op maandag 16 maart 2009 15:05 schreef jna het volgende:
Moet meteen terugdenken aan die clip van gabbertje: Tering, dat kriebelt
Dan zou ik gewoon gaan vliegen in m'n 1tje hoor. Ik zie ze wel bij het appartement daar.quote:Op maandag 16 maart 2009 15:05 schreef Piles het volgende:
[..]
Normaal wil er nooit iemand mee, maar nu dus wel, dus enige kans
Raketjesquote:Op maandag 16 maart 2009 15:05 schreef Bravebart het volgende:
Wat een tijd was datquote:Op maandag 16 maart 2009 15:05 schreef jna het volgende:
Moet meteen terugdenken aan die clip van gabbertje: Tering, dat kriebelt
Deze mail ik even door naar de AIVD!!quote:Op maandag 16 maart 2009 15:05 schreef Bravebart het volgende:
Wie was dat dan?quote:Op maandag 16 maart 2009 15:08 schreef jna het volgende:
[..]
Die gast die dat zei zat later nog in "afkicken" van bnn
Das ook zo watquote:Op maandag 16 maart 2009 15:06 schreef jna het volgende:
Dan zou ik gewoon gaan vliegen in m'n 1tje hoor. Ik zie ze wel bij het appartement daar.
Gekquote:Ik durf het bijna niet te vragen maar je staat toch niet op een camping?
Zal ik enthousiast reageren, of zal ik het een keer latenquote:Op maandag 16 maart 2009 15:08 schreef PieterBas het volgende:
en ik heb nog plaats voor een persoon in mijn hotelkamer.. moet je wel naast me liggen
Die kijken hier nu vol op na mijn dubieuze 12 maart grappenquote:Op maandag 16 maart 2009 15:08 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Deze mail ik even door naar de AIVD!!
Oh ja.. dan doe ik geen moeitequote:Op maandag 16 maart 2009 15:11 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Die kijken hier nu vol op na mijn dubieuze 12 maart grappen
Laat dan maarquote:Op maandag 16 maart 2009 15:11 schreef Piles het volgende:
[..]
Zal ik enthousiast reageren, of zal ik het een keer laten![]()
Wat is het doel van deze trip..? Ik ben op tijd terug om mee te gaanquote:Op maandag 16 maart 2009 15:08 schreef PieterBas het volgende:
Vakantie gaat sowieso naar Stockholm 11-12-13 september
en ik heb nog plaats voor een persoon in mijn hotelkamer.. moet je wel naast me liggen
Sowieso naar de halve marathon van Stockholm kijken... en het vrouwelijk schoon aanschouwen.quote:Op maandag 16 maart 2009 15:13 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Wat is het doel van deze trip..? Ik ben op tijd terug om mee te gaan
Ga naar huisquote:Op maandag 16 maart 2009 15:16 schreef Milou__ het volgende:
Ik ben klaar voor vandaag![]()
Mijn plan is af, brieven zijn verstuurd en alle mails zijn beantwoord![]()
Jammer dat ik nog 1 uur en 1 kwartier over heb
Om gezellig hier te postenquote:Op maandag 16 maart 2009 15:16 schreef Milou__ het volgende:
Ik ben klaar voor vandaag![]()
Mijn plan is af, brieven zijn verstuurd en alle mails zijn beantwoord![]()
Jammer dat ik nog 1 uur en 1 kwartier over heb
Ik heb het vorige seizoen ook af en toe gezien.. Dus vandaarquote:Op maandag 16 maart 2009 15:11 schreef jna het volgende:
[..]
Niet dit seizoen, maar het seizoen ervoor. Weet niet meer wat z'n naam was.
Die gast met die "losse" kaakquote:Op maandag 16 maart 2009 15:20 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik heb het vorige seizoen ook af en toe gezien.. Dus vandaar
ik was het nietquote:Op maandag 16 maart 2009 15:20 schreef PieterBas het volgende:
Krijg ik net een smsje van een maat van mij..
"Gefeliciteerd met je nieuwe baan.. en het bijna afstuderen.. wordt het dan NU eens tijd voor een vrouw.. of een man.. whatever you like"
en bedankt
Ja, je hebt nu een baan dus je kunt je nu een vrouw "betalen"quote:Op maandag 16 maart 2009 15:20 schreef PieterBas het volgende:
Krijg ik net een smsje van een maat van mij..
"Gefeliciteerd met je nieuwe baan.. en het bijna afstuderen.. wordt het dan NU eens tijd voor een vrouw.. of een man.. whatever you like"
en bedankt
Nee, die bewaar ik tot de echte zomerquote:Op maandag 16 maart 2009 15:06 schreef Piles het volgende:
[..]
Geen perenijsjes?dat was toch ook hier
Juistquote:
Die weten ervanquote:Op maandag 16 maart 2009 15:08 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Deze mail ik even door naar de AIVD!!
zoiets ja.. de grappenmakerquote:Op maandag 16 maart 2009 15:22 schreef jna het volgende:
[..]
Ja, je hebt nu een baan dus je kunt je nu een vrouw "betalen"
Of bier brouwen.quote:
Heb je nu raketjes gehaaldquote:Op maandag 16 maart 2009 15:23 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nee, die bewaar ik tot de echte zomer
[..]
Juist
[..]
Die weten ervanMaar ik betaal smeergeld, dus ze doen niet moeilijk
Jaquote:
Deed een studiegenoot van mij. Alleen woonde die gast boven een kledingwinkel en was het opeens gaan lekken toen ie niet thuis wasquote:
quote:Op maandag 16 maart 2009 15:28 schreef jna het volgende:
[..]
Deed een studiegenoot van mij. Alleen woonde die gast boven een kledingwinkel en was het opeens gaan lekken toen ie niet thuis was![]()
Je raad het vervolg al
Deel die ijsjes dan eens rondquote:Op maandag 16 maart 2009 15:28 schreef Bravebart het volgende:
Verdammt, ik ben echt in een enorm goeie bui
quote:
Bierdouche, wel goed voor je haarquote:Op maandag 16 maart 2009 15:28 schreef jna het volgende:
[..]
Deed een studiegenoot van mij. Alleen woonde die gast boven een kledingwinkel en was het opeens gaan lekken toen ie niet thuis was![]()
Je raad het vervolg al
Jaquote:
Check!quote:
Jaquote:Op maandag 16 maart 2009 15:33 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Het wordt lente --> De zomer komt dichterbij![]()
![]()
Neeee dat mag nietquote:Op maandag 16 maart 2009 15:35 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja![]()
Maar komende dagen wordt weer kouder
quote:Op maandag 16 maart 2009 15:33 schreef Daph_ het volgende:
[..]
![]()
Het schijntquote:
ROKJESquote:Op maandag 16 maart 2009 15:33 schreef Daph_ het volgende:
[..]
![]()
quote:
Als het in het weekend maar weer lekker wordt danquote:
quote:Op maandag 16 maart 2009 15:37 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Het schijntMaar nu nog ff lekker met de tuindeuren open
Vliegtuigen spotten?quote:Op maandag 16 maart 2009 15:39 schreef Piles het volgende:
[..]
Als het in het weekend maar weer lekker wordt dan![]()
Misschien dan weer eens een dagje Schiphol doen![]()
Altijd leuk als ik elke ochtend en middag weer op schiphol stop met de trein en alle mensen enorm zie kloten met baggagequote:Op maandag 16 maart 2009 15:39 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik stap dan liever op de fiets en ga naar Scheveningen!quote:Op maandag 16 maart 2009 15:39 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik ga morgen alquote:Op maandag 16 maart 2009 15:42 schreef Milou__ het volgende:
[..]
![]()
Ik heb een vrijkaartje gekregen voor pathe, wie wilt er mee![]()
Welke film?quote:Op maandag 16 maart 2009 15:42 schreef Milou__ het volgende:
[..]
![]()
Laat de stormloop beginnenquote:Op maandag 16 maart 2009 15:42 schreef Milou__ het volgende:
[..]
![]()
Serieus?quote:
Ik ook.quote:
is dat aanbod Inclusief overnachting?quote:Op maandag 16 maart 2009 15:42 schreef Milou__ het volgende:
[..]
![]()
Hier ook nietquote:Op maandag 16 maart 2009 15:45 schreef Milou__ het volgende:
![]()
Bij mij in de buurt zit helemaal geen pathe
Wij gaan toch niet samen?quote:
10 minuutjes rijdenquote:Op maandag 16 maart 2009 15:45 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Geldig voor alle films![]()
[..]
![]()
Voordeel van een grote stadquote:Op maandag 16 maart 2009 15:45 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Geldig voor alle films![]()
[..]
![]()
Ga je Kuip?quote:
Iedereen zijn meug toch?quote:Op maandag 16 maart 2009 15:50 schreef Piles het volgende:
[..]
SerieusDe meeste mensen snappen het niet
Wij zijn van het weekend naar Eindhoven geweest en wilden naar Eindhoven Airport.. Alleen hadden ze glas voor het panorama terrace gehangen dus we konden geen foto's makenquote:Op maandag 16 maart 2009 15:50 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik hoef niet meer te kijken naar schipholquote:Op maandag 16 maart 2009 15:50 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat wel, maar dan nogquote:
Ja, das wel een beetje jammer jaquote:Op maandag 16 maart 2009 15:52 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Wij zijn van het weekend naar Eindhoven geweest en wilden naar Eindhoven Airport.. Alleen hadden ze glas voor het panorama terrace gehangen dus we konden geen foto's maken
Haha das balen. Dat heb je wel eens hequote:Op maandag 16 maart 2009 15:53 schreef Bootje84 het volgende:
Zit ik een recensie te schrijven van het hotel waar ik ben geweest, druk ik op verzenden.
Krijg ik de melding dat het bericht te lang is. Mijn bericht was 5500 tekens, terwijl de grens op 900 ligt
Hier moet ik je als Westlander corrigeren.quote:Op maandag 16 maart 2009 15:48 schreef denB het volgende:
[..]
Voordeel van een grote stad
Hebben dr hier twee
1 in de stad (binnenhof/buitenhof) en 1 op Scheveningen!
Of die hele fucking restrictie weg. Plaats er maar een spoilertag bijquote:Op maandag 16 maart 2009 15:54 schreef denB het volgende:
[..]
Haha das balen. Dat heb je wel eens he
Vind dat ze dr dan maar een teller bij moeten plaatsen
Ahja de Spui is nieuw, vergetenquote:Op maandag 16 maart 2009 15:54 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Hier moet ik je als Westlander corrigeren.
Er zijn er 3 in Den Haag. 2 in de stad Buitenhof en Spui en dan Scheveningen nog.
Ik neem dan ook geen één foto op Schipholquote:Op maandag 16 maart 2009 15:52 schreef denB het volgende:
[..]
Ik hoef niet meer te kijken naar schiphol
Heb een paar jaar al zoveel foto's gemaakt dat de fun dr vanaf is
Mja op Schiphol kun je het veel beter zien ookquote:Op maandag 16 maart 2009 15:54 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat wel, maar dan nog
[..]
Ja, das wel een beetje jammer ja
Ja, andersquote:Op maandag 16 maart 2009 15:55 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
curious case of benjamin button..
laat dit toch anders zijn
denB, je wordt gewoon verbeterd door een Westlanderquote:Op maandag 16 maart 2009 15:54 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Hier moet ik je als Westlander corrigeren.
Er zijn er 3 in Den Haag. 2 in de stad Buitenhof en Spui en dan Scheveningen nog.
Een van de beste films die ik laatste tijd gezien hebquote:Op maandag 16 maart 2009 15:55 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
curious case of benjamin button..
laat dit toch anders zijn
quote:Op maandag 16 maart 2009 15:55 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik neem dan ook geen één foto op SchipholGewoon kijken en genieten van de zon
ik ben er om 20:40 geloof ik..quote:Op maandag 16 maart 2009 15:56 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, andersWij gaan om 21.10
En hoezo, wij zijn heel gezellig
ben benieuwdquote:Op maandag 16 maart 2009 15:57 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Een van de beste films die ik laatste tijd gezien heb
Dat is 100% correct!quote:Op maandag 16 maart 2009 15:56 schreef jna het volgende:
[..]
denB, je wordt gewoon verbeterd door een Westlander![]()
Nep Hagenees![]()
hebben ze daar allemaal apart gekleurde vliegjes?quote:Op maandag 16 maart 2009 15:58 schreef denB het volgende:
[..]
Hoop over 2 jaar naar de grootste vliegshow van de wereld te gaan
Jij woont er ook in de buurt, ik ben 3 uur onderwegquote:Op maandag 16 maart 2009 15:56 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Mja op Schiphol kun je het veel beter zien ook![]()
Wij zijn er twee weken geleden geloof ik nog geweest
En de eendagsvlieg ofc!quote:Op maandag 16 maart 2009 15:59 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
hebben ze daar allemaal apart gekleurde vliegjes?
te flauwe grap sorry
Jeps, die van jou begint 20.40 jaquote:Op maandag 16 maart 2009 15:58 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ik ben er om 20:40 geloof ik..
En natuurlijk zijn jullie heel gezellig
Is deze al van toepassing op jou:quote:Op maandag 16 maart 2009 15:58 schreef denB het volgende:
[..]
Dat is 100% correct!
Ben hier 2 jaar geleden naar toe verhuisd
Nopequote:Op maandag 16 maart 2009 16:00 schreef jna het volgende:
[..]
Is deze al van toepassing op jou:
[ afbeelding ]
Dordrecht.. Waar kom je oorspronkelijk vandaan dan?quote:Op maandag 16 maart 2009 16:02 schreef denB het volgende:
[..]
Nope
Kom oorspronkelijk uit de buurt van Dordrecht dus zal nog wel even duren voordat er plat haags uit komt
Whehequote:Op maandag 16 maart 2009 16:02 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Ben blij dat je me op de hoogte houdt. Dan weet je waar je me kan spotten morgen
Even een funkiller.. Wisten jullie dat de eendagsvlieg langer leeft dan 1 dag..? True story!quote:
Zwijndrecht/Hendrik-Ido Ambacht.quote:Op maandag 16 maart 2009 16:03 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Dordrecht.. Waar kom je oorspronkelijk vandaan dan?
spoiler!!!quote:
Waarschijnlijk wel ja, maar ik snap het wel als jullie eerder komen om een glimp van me op te vangenquote:Op maandag 16 maart 2009 16:04 schreef Bravebart het volgende:
[..]
WheheIk denk dat wij later binnenkomen en eerder weg zijn
ah ok.. ik ben oorspronkelijk Alblasserdammerquote:Op maandag 16 maart 2009 16:05 schreef denB het volgende:
[..]
Zwijndrecht/Hendrik-Ido Ambacht.
Eerst in Ambacht gewoond en toen mn broertje geboren werd in 1992 verhuisd naar Zwijndrecht
Ook nog 3 jaar gewoondquote:Op maandag 16 maart 2009 16:05 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ah ok.. ik ben oorspronkelijk Alblasserdammer
Mja, je weet het niet hequote:Op maandag 16 maart 2009 16:05 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel ja, maar ik snap het wel als jullie eerder komen om een glimp van me op te vangen
Buizert.. hmm.. niet direct eigenlijk. Heb er toch 25 jaar gewoondquote:Op maandag 16 maart 2009 16:07 schreef denB het volgende:
[..]
Ook nog 3 jaar gewoond
Helft van de familie woont er dus(Weet niet of de naam je wat zegt; Buizert)
![]()
Bleek scum of the earth te zijn volgens mn moeder
Ik ook niet namelijkquote:
Zoek naar de man in clownspakquote:Op maandag 16 maart 2009 16:11 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
We posten overmorgen de foto's wel
Ik blijf ook nog drie kwartier hoorquote:
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee, ik wil niet op de fooootooooooquote:Op maandag 16 maart 2009 16:11 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
We posten overmorgen de foto's wel
QFT!quote:
quote:Op maandag 16 maart 2009 16:19 schreef jna het volgende:
[..]
BoeiendWist je dat een duizendpoot niet echt duizend poten heeft?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dat Kees baby's als ontbijt eet?quote:
En dat diezelfde luizen ook in m&m's zittenquote:Op maandag 16 maart 2009 16:21 schreef Bravebart het volgende:
[..]
En dat Kees baby's als ontbijt eet?
Kun je die even uitleggenquote:Op maandag 16 maart 2009 16:21 schreef Bravebart het volgende:
[..]
En dat Kees baby's als ontbijt eet?
Wat valt er aan uit te leggen?quote:
quote:Op maandag 16 maart 2009 16:21 schreef denB het volgende:
Ik lees me toch een artikel en toen zag ik dit staan...Handig.. Dus een backup helpt tegen zand in je netbook?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja.. ik heb ook echt de tekst gelezen![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jawel, je keek.
Wat jna zegtquote:
Suck my 9quote:
quote:
Blijkbaar krijgen ze regelmatig die vraagquote:Op maandag 16 maart 2009 16:33 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
wtf...
Op een 'serieuze' website ook gewoon?
Dat blijkt, maar als ik dan zo'n antwoord krijg, dan zoek ik een ander bedrijf opquote:Op maandag 16 maart 2009 16:37 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Blijkbaar krijgen ze regelmatig die vraag
Ik vind het juist wel grappigquote:Op maandag 16 maart 2009 16:38 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Dat blijkt, maar als ik dan zo'n antwoord krijg, dan zoek ik een ander bedrijf op
quote:Op maandag 16 maart 2009 16:38 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Dat blijkt, maar als ik dan zo'n antwoord krijg, dan zoek ik een ander bedrijf op
Dat zijn er heel watquote:Onze tevreden klanten:
(...)
Fam Huis in 't Veldt Geleverd werk Dakkapel
Fam Voets Geleverd werk Kassencomplex
Nee, ik wil niet dat een bedrijf dat ik moet betalen, bijdehand doet tegen me. Dat doen mijn (niet betaalde) vrienden al genoegquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
Net als.. ik zoek een zwart wit inktcatridge...quote:Op maandag 16 maart 2009 16:37 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Blijkbaar krijgen ze regelmatig die vraag
Als ze dit al op de website zetten, moet je nagaan wat voor antwoorden je krijgt als je ze in het echt spreektquote:Op maandag 16 maart 2009 16:43 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Nee, ik wil niet dat een bedrijf dat ik moet betalen, bijdehand doet tegen me. Dat doen mijn (niet betaalde) vrienden al genoeg
[..]
Geen ideequote:
"Ruitenquote:Op maandag 16 maart 2009 16:44 schreef jna het volgende:
[..]
Als ze dit al op de website zetten, moet je nagaan wat voor antwoorden je krijgt als je ze in het echt spreekt
ik heb een beeld voor me van Piles in Riminiquote:Op maandag 16 maart 2009 16:44 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Geen ideeMaar ik weet leukere dingen op het strand dan fokken op mn EEEEEEEEEEEEEEEE-PC
dat bedoel ikquote:Op maandag 16 maart 2009 16:44 schreef jna het volgende:
[..]
Als ze dit al op de website zetten, moet je nagaan wat voor antwoorden je krijgt als je ze in het echt spreekt
quote:Op maandag 16 maart 2009 16:45 schreef jna het volgende:
[..]
ik heb een beeld voor me van Piles in Rimini
quote:Op maandag 16 maart 2009 16:45 schreef jna het volgende:
[..]
Even fokken hoorquote:Op maandag 16 maart 2009 16:45 schreef jna het volgende:
[..]
Zwemmen? chickies kijken? Nee, ik ga een internetcafe zoekenquote:Op maandag 16 maart 2009 16:46 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Even fokken hoorVerdomme geen WiFi.. wat moet ik nu
sowieso, strand en internet gaat niet samen.quote:Op maandag 16 maart 2009 16:44 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Geen ideeMaar ik weet leukere dingen op het strand dan fokken op mn EEEEEEEEEEEEEEEE-PC
Behalve een stream van de strandcamsquote:Op maandag 16 maart 2009 16:48 schreef eer-ik het volgende:
[..]
sowieso, strand en internet gaat niet samen.
Alsof ik dat daar pas doequote:Op maandag 16 maart 2009 16:47 schreef jna het volgende:
[..]
Zwemmen? chickies kijken? Nee, ik ga een internetcafe zoeken
Zand en apparatuur gaan bij mij ook niet samenquote:Op maandag 16 maart 2009 16:48 schreef eer-ik het volgende:
[..]
sowieso, strand en internet gaat niet samen.
Gaat jeuken hequote:Op maandag 16 maart 2009 16:49 schreef jna het volgende:
[..]
Zand en apparatuur gaan bij mij ook niet samen
In Blanes zaten we op een gegeven moment met onze voeten in het zwembad en op de Nintendo DS heel fanatiek Mario kart te spelen..quote:Op maandag 16 maart 2009 16:47 schreef jna het volgende:
[..]
Zwemmen? chickies kijken? Nee, ik ga een internetcafe zoeken
Eindelijkquote:
quote:Op maandag 16 maart 2009 16:49 schreef Bravebart het volgende:
Of met iemand die je van internet kent naar het strand gaan!
Loeterquote:Op maandag 16 maart 2009 16:49 schreef eer-ik het volgende:
Maar goed, dit mobiel fokken suckt zo hard imo dat ik wat anders ga doen. Joo!
quote:Op maandag 16 maart 2009 16:49 schreef Piles het volgende:
[..]
Alsof ik dat daar pas doeStraks is er geen in Rimini
quote:Op maandag 16 maart 2009 16:50 schreef jna het volgende:
[..]
![]()
"Ey Piles, heb je je hotel al gereserveerd?"
"nee maar wel een computer in het internetcafe voor de week dat we daar zijn"
Sowieso mensen op internetquote:Op maandag 16 maart 2009 16:49 schreef Bravebart het volgende:
Of met iemand die je van internet kent naar het strand gaan!
Vroeger als klein kind was je hele "bikinilijn" schraal van het zand in combinatie met de hele dag bezig zijn in je zwembroekquote:
Hihiquote:Op maandag 16 maart 2009 16:50 schreef jna het volgende:
[..]
![]()
"Ey Piles, heb je je hotel al gereserveerd?"
"nee maar wel een computer in het internetcafe voor de week dat we daar zijn"
Ja bahquote:
uhm...quote:Op maandag 16 maart 2009 16:51 schreef jna het volgende:
[..]
Vroeger als klein kind was je hele "bikinilijn" schraal van het zand in combinatie met de hele dag bezig zijn in je zwembroek
Ik weet niet waar jij de hele dag mee bezig was in je zwembroek op het strand?quote:Op maandag 16 maart 2009 16:51 schreef jna het volgende:
[..]
Vroeger als klein kind was je hele "bikinilijn" schraal van het zand in combinatie met de hele dag bezig zijn in je zwembroek
Dat komt ook alleen omdat dat geen bereik heeft in Zeelandquote:Op maandag 16 maart 2009 16:52 schreef Piles het volgende:
Wat een beeld hebben jullie van mijIk ben hier de enige zonder mobiel internet volgens mij
Ik heb ook geen mobiel internet.quote:Op maandag 16 maart 2009 16:52 schreef Piles het volgende:
Wat een beeld hebben jullie van mijIk ben hier de enige zonder mobiel internet volgens mij
Heb ik ook niet hoorquote:Op maandag 16 maart 2009 16:52 schreef Piles het volgende:
Waarschijnlijk niet neequote:Op maandag 16 maart 2009 16:53 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Dat komt ook alleen omdat dat geen bereik heeft in Zeeland
Ik heb het ook niet hoorquote:Op maandag 16 maart 2009 16:52 schreef Piles het volgende:
quote:Op maandag 16 maart 2009 16:54 schreef PieterBas het volgende:
* PieterBas in Jambers modus
Kees, een vrolijke jongeman uit het Hollandse Zeeland.. 's-avonds zoekt hij naar olijke popjes in het feestgedruis van het Italiaanse Rimini, maar 's-morgens is hij te vinden in een van de vele internetcafé, waar hij zich op de golven van het wereldwijde web begeeft.
Kees, een vrolijke jongeman uit het Hollandse Zeeland.. 's-avonds zoekt hij naar olijke popjes in het feestgedruis van het Italiaanse Rimini, maar 's-morgens is hij te vinden in een van de vele internetcafé, waar hij zich op de golven van het wereldwijde web begeeft.
Zee in, zee uit, zandkasteel maken, zandkasteel slopen van mini hitler. en dat van 's ochtends tot 's avondsquote:Op maandag 16 maart 2009 16:53 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik weet niet waar jij de hele dag mee bezig was in je zwembroek op het strand?
Ja, die hitlers altijd op het strandquote:Op maandag 16 maart 2009 16:55 schreef jna het volgende:
[..]
Zee in, zee uit, zandkasteel maken, zandkasteel slopen van mini hitler. en dat van 's ochtends tot 's avonds
Het is dat je niet goed kunt fietsen op zand, anders hadden ze onze fietsen ook nog gejatquote:Op maandag 16 maart 2009 16:56 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, die hitlers altijd op het strand
Ik ging/ga altijd met de tram naar het strandquote:Op maandag 16 maart 2009 16:57 schreef jna het volgende:
[..]
Het is dat je niet goed kunt fietsen op zand, anders hadden ze onze fietsen ook nog gejat
Het is voor mij 20 minuutjes fietsenquote:Op maandag 16 maart 2009 16:59 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik ging/ga altijd met de tram naar het strand
quote:
Met de auto naar scheveningen is helemaal kansloos. Ik weet nog wel dat ik tijdens een rijles van m'n huis naar Scheveningen ging. Ik heb alleen maar in de file gestaanquote:Op maandag 16 maart 2009 17:01 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Voor mij ook!
Als ik daar met de auto vertrek
hehequote:Op maandag 16 maart 2009 17:04 schreef jna het volgende:
[..]
Met de auto naar scheveningen is helemaal kansloos. Ik weet nog wel dat ik tijdens een rijles van m'n huis naar Scheveningen ging. Ik heb alleen maar in de file gestaanEn ik maar pimpen naar de langslopende/fietsende chickies in m'n peugeot 307 lesauto
quote:
Tis daar mis meequote:
Mwahquote:
quote:Ik had vandaag een toets over SQL, meer als de helft kwam uit het verhaal wat jij al eens op msn had gezegd
quote:Op maandag 16 maart 2009 18:30 schreef Piles het volgende:
[..]
Tis daar mis mee![]()
[..]
MwahZoals meestal
quote:[..]
Nou dat is zo vet.. En ik lust het alleen met knoflooksausquote:Op maandag 16 maart 2009 18:30 schreef Piles het volgende:
[..]
Tis daar mis mee![]()
[..]
MwahZoals meestal
[..]
Oh, zoquote:Op maandag 16 maart 2009 18:33 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Nou dat is zo vet.. En ik lust het alleen met knoflooksausDat is ook al zo slecht
Ik sinds een jaar dus welquote:Op maandag 16 maart 2009 18:35 schreef Piles het volgende:
[..]
Oh, zoJa, daar let ik nooit op
Als het maar lekker is
quote:Op maandag 16 maart 2009 18:35 schreef eer-ik het volgende:
Zo, gewoon op de laptop.
Da;s een stuk beter
quote:
Gevalletje jammerquote:Op maandag 16 maart 2009 18:37 schreef Daph_ het volgende:
Ik sinds een jaar dus welMaar ik was net zo goed bezig vandaag (kitkatje zit nog steeds in de verpakking
) en dan krijg ik dit als avondeten
quote:Op maandag 16 maart 2009 18:41 schreef Piles het volgende:
[..]
Clichés zijn vermoeiendHoe waar ze ook zijn...
Hoop hetquote:Op maandag 16 maart 2009 18:42 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ga jij nou eigenlijk nog in die toren zitten of niet?
Een hengst masturberenquote:
Ik weet het nog niet zeker.quote:Op maandag 16 maart 2009 18:43 schreef Piles het volgende:
[..]
Hoop hetNu bezig met afstudeerstage, tot juli. Dan van september tot januari nog naar school terug (om dingen in te halen
). En ondertussen solliciteren en dan hopelijk april 2010 starten
Ga jij er nou ook nog wat mee doen, of nog steeds niet?
pijnlijkquote:
Waarom natuurkunde? Niet genoeg wiskunde?quote:Op maandag 16 maart 2009 19:01 schreef eer-ik het volgende:
Ik weet het nog niet zeker.
Wil het op zich nog steeds wel doen maar moet er dan effe natuurkunde bij zien te halen.
Kan dat ook wel doen, heb er genoeg tijd voor maar moet even kijken of ik hier bij NS nog wat ga fixen, of dat ik wat anders ga doen...
ja, ik hoop voor je dat je dan ergens een fout gemaakt hebtquote:Op maandag 16 maart 2009 18:56 schreef Bootje84 het volgende:
Poging gedaan om belastingaangifte te doen. Volgens mij (hoop ik ten minste) heb ik ergens een foutje gemaakt. Er is €4500,- loonheffing ingehouden en ik zou ook een soortgelijk bedrag nog moeten lappen...
Goed dat je het zegt.. ik zal het meteen ook eens doen..quote:Op maandag 16 maart 2009 18:56 schreef Bootje84 het volgende:
Poging gedaan om belastingaangifte te doen. Volgens mij (hoop ik ten minste) heb ik ergens een foutje gemaakt. Er is €4500,- loonheffing ingehouden en ik zou ook een soortgelijk bedrag nog moeten lappen...
Als 287e reply in een topic.. Handigquote:
Better laid than neverquote:Op maandag 16 maart 2009 19:41 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Als 287e reply in een topic.. Handig
k dacht dat dat een vereiste was?quote:Op maandag 16 maart 2009 19:07 schreef Piles het volgende:
[..]
Waarom natuurkunde? Niet genoeg wiskunde?
Wel jammer dat de voorlichtingsdagen net allemaal geweest zijn, anders had je mooi eens kunnen gaan kijken
Minimaal HAVO met voldoende voor wiskunde oude variant: A1,2 of B1 of B1,2quote:Op maandag 16 maart 2009 19:43 schreef eer-ik het volgende:
[..]
k dacht dat dat een vereiste was?
De laatste keer dat k gekeken heb wel iig...
Hmm, fair enough.quote:Op maandag 16 maart 2009 19:46 schreef Piles het volgende:
[..]
Minimaal HAVO met voldoende voor wiskunde oude variant: A1,2 of B1 of B1,2
En je moet niet teveel naar de exacte eisen kijken, het gaat er om wat jij kan
Nee, van mij ook totaal nietquote:Op maandag 16 maart 2009 19:47 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Hmm, fair enough.
En gunstig, want natuurkunde is niet mijn sterkste kant
Niks moetquote:Op maandag 16 maart 2009 19:48 schreef eer-ik het volgende:
Effe snel wat eten, moet om 21:00 hardlopen
moet, moet, niks moet.quote:Op maandag 16 maart 2009 19:49 schreef Piles het volgende:
[..]
Niks moet![]()
Jij hebt wel de discipline om het te doen
Heb jij al een test gedaan?quote:Op maandag 16 maart 2009 19:49 schreef Piles het volgende:
[..]
Nee, van mij ook totaal niet
Maar reken er maar op dat ze door de testen er goed achter komen of jij het wel of niet kunt
Nee, nog nietsquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |