Jaquote:
Een scheet is een scheet, dat de een wel geluid maakt komt omdat de billen goed tegenelkaar zitten.quote:Op maandag 16 maart 2009 14:52 schreef laforest het volgende:
[..]
Ja
Een gewone scheet die je er uit knalt stink meestal veel minder dan van die giftige zachte ruften.
Ieder mens laat scheten, dus ik snap de schaamte niet. De stank wel!
Oh dat ga ik ook een keer doen.quote:Op maandag 16 maart 2009 15:16 schreef genakt het volgende:
ik doe ze altijd als ik in bed lig onder de deken als ik tv lig te kijken ofzo
dan trek ik de deken over me vriendin der hoofd heen![]()
vind ze altijd leuk
Dutch oven FTWquote:Op maandag 16 maart 2009 15:16 schreef genakt het volgende:
vind ze altijd leuk
Herkenbaarquote:Op maandag 16 maart 2009 15:16 schreef genakt het volgende:
vind ze altijd leuk
Mooi gemaskeerd noemt ie dat... ik heb liever soms een ruftgeur dan die stinkrook die in je kleren en je haar trekt!quote:Op maandag 16 maart 2009 14:50 schreef Dribbel_ het volgende:
Tegenwoordig bij het uitgaanSoms echt zo'n wolk waarvan je denk
![]()
![]()
normaal werd het nog mooi gemaskeerd door die rooklucht maar nu is het soms echt niet te harden
In bed is het idd wel chill jaquote:Op maandag 16 maart 2009 15:16 schreef genakt het volgende:
vind ze altijd leuk
Idd. En als het dan niet naar darmgassen ruikt, ruikt het naar zweet of schraal bierquote:Op maandag 16 maart 2009 14:50 schreef Dribbel_ het volgende:
Tegenwoordig bij het uitgaanSoms echt zo'n wolk waarvan je denk
![]()
![]()
normaal werd het nog mooi gemaskeerd door die rooklucht maar nu is het soms echt niet te harden
Dat doet je vriendin ook altijd bij jouw?quote:
Bij mijn wat?quote:Op maandag 16 maart 2009 15:49 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Dat doet je vriendin ook altijd bij jouw?
Sorryquote:Op maandag 16 maart 2009 14:49 schreef laforest het volgende:
Ik heb echt een schurfthekel aan van die mensen die stiekem zachte ruften laten en daarmee Methaan bommen plaatsen en die dus echt super vies stinken.
Maar als je dan zelf een scheet laat en die goed laat knetteren dan zijn dat dezelfde mensen (die zachte rufters) die dan het meest boos worden.
Zolang het bij enkel methaan blijft:quote:Op maandag 16 maart 2009 15:19 schreef ElectricEye het volgende:
Ik vind ze alleen geslaagd als ze zowel hard klinken als hard stinken!
Gewoon vol knetterend methaan uitstoten, zeg ik. Zulke dingen moet je niet alleen voor jezelf houden.
doe ik ookquote:Op maandag 16 maart 2009 15:16 schreef genakt het volgende:
vind ze altijd leuk
quote:A real fart is beefy, has a density greater than or equal to the air surrounding it, consists of the unmistakable scent of broccoli, and usually requires wiping afterwards.
quote:Op maandag 16 maart 2009 15:16 schreef genakt het volgende:
vind ze altijd leuk
Ik zeg altijd dat m'n stoel kraakt.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 11:10 schreef valek het volgende:
Ik heb net gewoon een harde scheet gelaten op kantoor. Wel zo eerlijk voor mijn collega's. Ze vroegen wel of ik het raam even open wilde zetten.
Als je je gewoon een keer wast, en je kleren een keer in de wasmachine flikkert, djeeezquote:Op maandag 16 maart 2009 15:43 schreef PWSteal.Ldpinch.D het volgende:
[..]
Mooi gemaskeerd noemt ie dat... ik heb liever soms een ruftgeur dan die stinkrook die in je kleren en je haar trekt!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |