abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67145120
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 18:55 schreef BertMaalderink het volgende:

[..]

Stel dat hij het niet gezegd had, dan had hij dat ook wel meteen gezegd. Waarom zou je drie dagen wachten om een vreselijk zware beschuldiging te ontkennen, als je weet dat je het niet hebt gedaan?
Omdat de spelers de afgelopen 2 dagen vrij waren?
En dan kun je wel meteen aan de telefoon gaan hangen, maar daar schiet je ook niks mee op. En om hem alleen voor een gesprekje naar de club te laten komen is ook zowat. Temeer omdat de KNVB toch nog bezig is met hun onderzoek.
En om het eerder naar buiten te brengen voor de verdere buitenwereld? Who Cares!
pi_67145144
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 18:56 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

zoals verwacht; ontkenning... benieuwd wat de KNVB nu gaat doen verder!
Kargbo aanpakken voor smaad!!
pi_67145148
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 18:58 schreef need2009 het volgende:

[..]

Hij wou wel wat zeggen, maar mocht niet van de leiding.
Volgens de leiding hadden ze elkaar niet gesproken na de wedstrijd
pi_67145196
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 19:00 schreef RobbieT het volgende:

[..]

Omdat de spelers de afgelopen 2 dagen vrij waren?
En dan kun je wel meteen aan de telefoon gaan hangen, maar daar schiet je ook niks mee op. En om hem alleen voor een gesprekje naar de club te laten komen is ook zowat. Temeer omdat de KNVB toch nog bezig is met hun onderzoek.
En om het eerder naar buiten te brengen voor de verdere buitenwereld? Who Cares!
En de spelers en staf zitten niet met elkaar in de kleedkamer na de wedstrijd? En ook niet in pokke-eind in de bus van Tilburg naar Enschede? McLaren praat gewoon dikke poep dat hij Arnautovic niet heeft kunnen spreken.
pi_67145200
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 19:01 schreef BertMaalderink het volgende:

[..]

Volgens de leiding hadden ze elkaar niet gesproken na de wedstrijd
Twente-leiding.
  dinsdag 17 maart 2009 @ 19:04:14 #56
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_67145240
...

Dus, that's it? Daar hebben we drie dagen voor moeten wachten ?

Als hij het zegt moeten we het wel van hem aannemen, hebben niet echt bewijs van het tegendeel...
AFC AJAX
  dinsdag 17 maart 2009 @ 19:06:34 #57
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_67145314
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 19:00 schreef RobbieT het volgende:
En om hem alleen voor een gesprekje naar de club te laten komen is ook zowat.
Nee inderdaad. Dat zou toch flauw zijn; hem helemaal naar de club laten afreizen omdat hij (kennelijk) racistische opmerkingen heeft gemaakt n.a.v een wedstrijd..

Oh wacht
AFC AJAX
pi_67145337
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 19:02 schreef need2009 het volgende:

[..]

Twente-leiding.
Munsterman heeft het op het bordje geschoven van McLaren, die te kennen gaf dat hij Arnautovic niet gesproken had, omdat de spelers allemaal snel weg waren. Bull-shit. Je zit toch met elkaar in een kleedkamer na afloop? En als je speler wordt verdacht van zo'n voorval, dan laat je het toch niet aan toeval over of je hem toevallig nog tegenkomt die avond?

Die dikke mongool heeft het waarschijnlijk gewoon wel gezegd en ze hadden bij Twente gewoon even een paar dagen nodig om te bedenken wat ze er mee aan moesten.
  dinsdag 17 maart 2009 @ 19:09:35 #59
67174 Dos37
Come on Twente
pi_67145421
McLaren had er geen oordeel over, ze waren bezig met de nieuwe wagen voor dit seizoen.
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_67145428
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 19:01 schreef need2009 het volgende:

[..]

Kargbo aanpakken voor smaad!!
het is wel heel makkelijk voor een donkere speler om te zeggen dat er racistische opmerkingen tegen je gemaakt werden, zo blijf je zelf buiten schot en leg je gelijk alle aandacht op de ander!

maar goed, het is allemaal niet te bewijzen (tenzij je een poging tot liplezen als bewijs gaat zien) dus zal dan wel aflopen met een sisser...
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_67145442
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 19:06 schreef BertMaalderink het volgende:

[..]

Munsterman heeft het op het bordje geschoven van McLaren, die te kennen gaf dat hij Arnautovic niet gesproken had, omdat de spelers allemaal snel weg waren. Bull-shit. Je zit toch met elkaar in een kleedkamer na afloop? En als je speler wordt verdacht van zo'n voorval, dan laat je het toch niet aan toeval over of je hem toevallig nog tegenkomt die avond?

Die dikke mongool heeft het waarschijnlijk gewoon wel gezegd en ze hadden bij Twente gewoon even een paar dagen nodig om te bedenken wat ze er mee aan moesten.
Superpost kerel. Heel volwassen ook.
pi_67145481
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 19:06 schreef BertMaalderink het volgende:

[..]

Ooit een rode kaart gekregen of een enorme kutwedstrijd gespeeld? Weinig kans dat je dan WILT praten met je trainer. En dat is dan wederzijds: eerst even tot bezinning komen voordat je domme dingen zegt. Goed gehandeld dus (vanuit FC Twente's oogpunt).
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 19:04 schreef msnk het volgende:
...

Dus, that's it? Daar hebben we drie dagen voor moeten wachten ?

Als hij het zegt moeten we het wel van hem aannemen, hebben niet echt bewijs van het tegendeel...
Wat had je dan verwacht ? Een uitgebreid persbericht met daarin alle vieze, beledigende en onbeschofte woorden die Arnautovic gedurende de hele wedstrijd tegen alles en iedereen heeft gezegd? Of had je niks verwacht, maar had je de hoop dat hij toe zou geven een enorme rascist te zijn en dat hij zelf ook van mening was dat hij zeker de rest van het jaar geschorst zou moeten zijn, omdat hij zijn gedragingen op en om het veld niet meer kan borgen en beheersen.

---

Over naar de orde van de dag: COME ON FC TWENTE !
pi_67145686
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 19:09 schreef Dos37 het volgende:
McLaren had er geen oordeel over, ze waren bezig met de nieuwe wagen voor dit seizoen.
  dinsdag 17 maart 2009 @ 19:27:32 #64
64276 9christensen
Grolsch bier is gezond
pi_67146112
wat een ophef was dat ook zo geweest als Twente niet zo goed gepresteerd had de laatste jaren?
Het is het eindpunt van de trein, bijna geen mens hoeft er te zijn, bijna geen hond gaat zover mee:
[b]Enschede![/b]
  dinsdag 17 maart 2009 @ 19:31:26 #65
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_67146276
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 19:27 schreef 9christensen het volgende:
wat een ophef was dat ook zo geweest als Twente niet zo goed gepresteerd had de laatste jaren?
Welk ophef? (Bijna) niemand lijkt te caren (helaas).
AFC AJAX
  dinsdag 17 maart 2009 @ 19:34:21 #66
64276 9christensen
Grolsch bier is gezond
pi_67146402
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 19:31 schreef msnk het volgende:

[..]

Welk ophef? (Bijna) niemand lijkt te caren (helaas).
nu niet meer, arnautovic topic liep eerst wel hard
Het is het eindpunt van de trein, bijna geen mens hoeft er te zijn, bijna geen hond gaat zover mee:
[b]Enschede![/b]
pi_67146674
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 19:27 schreef 9christensen het volgende:
Wat denk je zelf?
Welk clubs zou het uitmaken als Arnautovic een dikke vette schorsing zou krijgen.
  dinsdag 17 maart 2009 @ 19:47:58 #68
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_67146994
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 19:34 schreef 9christensen het volgende:

[..]

nu niet meer, arnautovic topic liep eerst wel hard
Vind je het gek? Is toch belachelijk voor woorden dat een voetbalspeler racistische opmerkingen maakt naar een opponent?
AFC AJAX
  dinsdag 17 maart 2009 @ 19:49:15 #69
67174 Dos37
Come on Twente
pi_67147051
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 19:47 schreef msnk het volgende:

[..]

Vind je het gek? Is toch belachelijk voor woorden dat een voetbalspeler racistische opmerkingen maakt naar een opponent?
Zegt Kargbo
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_67147062
Ik kom nu al een tijdje in de Twente topics en er is toch wel een grappige en mooie tendens te zien de laatste tijd.

Naarmate we beter presteren komen er ook steeds meer azijnzeikers van andere clubs in dit topic om hun "mening" te geven.
Vorig (succesvolle) seizoen begon het al en nu we vrij stevig op de 2e plek staan wordt het alleen maar erger .

Begon het al met de Munsterman-Wielaert-transfer perikelen => "WAT SLÉÉÉCHT, SPELERS ZIJN GEK ALS ZE NU NOG EEN CONTRACT MET TWENTE TEKENEN!!! :R:R:R:R
Volgde daarop de grasmatvervanging => "Competitievervalsing! Punten in minder brengen!"
En dan nu weer een kansloze bewering van racisme zonder ook maar enig bewijs! => "Royeren! Niet meer welkom op de Nederlandse velden!"

Veelal de meest nietszeggende en eenzijdige beweringen waarop volgens "de concurrent" direct de meest ernstige en grootse maatregelen op getroffen moeten worden.

In feite het mooiste compliment dat je als (toch nog) regioclub kunt krijgen; we zijn kennelijk in de ogen van de andere supporters een dusdanige concurrent waar rekening mee gehouden moet worden, dat ze nu al met dat soort kansloze wanhoopsoffensiefjes komen .

[ Bericht 0% gewijzigd door kastanova op 17-03-2009 20:09:05 ]
I was an atheist until I realized I was God
pi_67147216
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 19:47 schreef msnk het volgende:

[..]

Bij Ajax werd ook weinig gedaan na Perez's vleiende woorden richting die grensrechter. Totdat de rest van het land er wat van zei.
Jesus saves but death prevails.
  dinsdag 17 maart 2009 @ 19:55:22 #72
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_67147319
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 19:49 schreef Dos37 het volgende:

[..]

Zegt Kargbo
Die veel betrouwbaarder overkomt tot het neutrale publiek. Waardoor het meteen veel aannemelijker is dat het klopt wat hij zegt.

Of Arnautovic moet een woord zo slecht hebben moeten uitspreken waardoor het vervelend veel op neger leek.

edit;

n.a.v lange post hierboven. Ik wil benadrukken dat ik niet anti FCT ben ofzo, vind het een mooie club, die super mooi voetbal speelt (afgelopen paar jaar). Dat speelt dus geen rol hier.

[ Bericht 17% gewijzigd door msnk op 17-03-2009 20:02:16 ]
AFC AJAX
  dinsdag 17 maart 2009 @ 20:00:33 #73
30220 Barca
~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
pi_67147510
Hij mocht niet reageren van de leiding? De leiding die hem nog niet had gesproken?

Ik vind dat tegenstrijdig. Of ... er moet aan het begin van het seizoen zijn afgesproken "bij een beschuldiging mag een speler geen verklaring doen voor hij met het bestuur heeft gesproken".

Nou ja ... we zullen maar afwachten hoe dit afloopt.
Retro is mode, metro ook!
'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
  dinsdag 17 maart 2009 @ 20:01:43 #74
64276 9christensen
Grolsch bier is gezond
pi_67147552
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 19:49 schreef kastanova het volgende:
...
beter had ik het niet kunnen verwoorden.
quote:
In feite het mooiste compliment dat je als (toch nog) regioclub kunt krijgen; we zijn kennelijk in de ogen van de andere supporters een dusdanig concurrent waar rekening mee gehouden dient te worden, dat ze nu al met dat soort kansloze wanhoopsoffensiefjes komen .
precies
[b]Enschede![/b]
pi_67149769
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 19:55 schreef msnk het volgende:

[..]

Die veel betrouwbaarder overkomt tot het neutrale publiek. Waardoor het meteen veel aannemelijker is dat het klopt wat hij zegt.

Of Arnautovic moet een woord zo slecht hebben moeten uitspreken waardoor het vervelend veel op neger leek.

edit;

n.a.v lange post hierboven. Ik wil benadrukken dat ik niet anti FCT ben ofzo, vind het een mooie club, die super mooi voetbal speelt (afgelopen paar jaar). Dat speelt dus geen rol hier.

dinsdag 17 maart 2009 @ 21:06:49 #76
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_67150039
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 20:59 schreef need2009 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
?
AFC AJAX
  dinsdag 17 maart 2009 @ 21:18:26 #77
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_67150424
tja, veel rumoer en niemand zal ooit weten wat er gezegd is. En misschien schold Kargbo hem wel eerst uit voor witte Oostenrijkse Nazi, weet jij veel.
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_67152003
Joop zat er zo bij studio sport er zijn licht over laten schijnen
  dinsdag 17 maart 2009 @ 22:03:23 #79
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
  dinsdag 17 maart 2009 @ 22:04:31 #80
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_67152310
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 21:18 schreef TAV74 het volgende:
tja, veel rumoer en niemand zal ooit weten wat er gezegd is. En misschien schold Kargbo hem wel eerst uit voor witte Oostenrijkse Nazi, weet jij veel.
Denk niet dat Kargbo zo is.
  dinsdag 17 maart 2009 @ 22:05:17 #81
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
  dinsdag 17 maart 2009 @ 22:10:55 #82
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_67152556
Nou ik zie nog wel eens een wedstrijdje van Willem II en daaruit kan ik alleen maar concluderen dat hij bikkelhard is maar ook nooit een duel ingaat om een speler te blesseren. Nogmaals het is maar speculatie maar ik zie Kargbo nou eenmaal niet Arnautovic uitschelden.
  dinsdag 17 maart 2009 @ 22:11:39 #83
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_67152581
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 22:03 schreef pfaf het volgende:

[..]

Dat je onzin uitkraamt.
Hoezo dat dan?
AFC AJAX
pi_67152811
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 19:49 schreef kastanova het volgende:
In feite het mooiste compliment dat je als (toch nog) regioclub kunt krijgen; we zijn kennelijk in de ogen van de andere supporters een dusdanige concurrent waar rekening mee gehouden moet worden, dat ze nu al met dat soort kansloze wanhoopsoffensiefjes komen .
In mijn geval is jouw club bovenal volslagen oninteressant. Daarom kom ik hier normaal nooit. Krijg het niet te hoog in je bol.
pi_67153763
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 22:17 schreef BertMaalderink het volgende:

[..]

In mijn geval is jouw club bovenal volslagen oninteressant. Daarom kom ik hier normaal nooit. Krijg het niet te hoog in je bol.
Achja, Negers die in het zwembad poepen Daar schijn je Racisme nogal grappig te vinden.

Jou nemen we dus ook niet serieus.
pi_67154083
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 22:40 schreef DirkZz het volgende:

[..]

Achja, Negers die in het zwembad poepen Daar schijn je Racisme nogal grappig te vinden.

Jou nemen we dus ook niet serieus.
Zie je het verschil echt niet, of doe je maar alsof?

Dat was humor, om te lachen. Alsof die beste kerel er ook maar iets kwaads mee bedoelde. Gewoon een absurdistisch stukje tekst. Tevens niet persoonlijk naar iemand gericht.

Ik vind het bijna treurig voor je dat je die nuance niet ziet. Of ben jij ook zo'n type die na vijf minuten boos wegloopt tijdens een cabaretvoorstelling?
pi_67154776
quote:

[..]

Als je ons zo oninteressant vind, ga dan ergens anders zielig doen. Bijna iedereen van Twente houd beide beentjes wel netjes op de grond. En als je ons gaat vergelijken met ajaxpubliek, dan mag je helemaal wegblijven.
pi_67155023
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 22:50 schreef BertMaalderink het volgende:

[..]

Zie je het verschil echt niet, of doe je maar alsof?

Dat was humor, om te lachen. Alsof die beste kerel er ook maar iets kwaads mee bedoelde. Gewoon een absurdistisch stukje tekst. Tevens niet persoonlijk naar iemand gericht.

Ik vind het bijna treurig voor je dat je die nuance niet ziet. Of ben jij ook zo'n type die na vijf minuten boos wegloopt tijdens een cabaretvoorstelling?
Wie zegt dat Arnautovic het niet een grapje maakt richting Kargbo? Ik zie hem toch duidelijk lachen richting Kargbo,en Kargbo begint te slaan. Terwijl Arnautovic helemaal niets verkeerd doet.
pi_67155960
Wat ben ik trouwens blij dat ik vanavond verhinderd was op de supportersavond: vragen over cappuccino op de 2e ring en invalidenparkeerplaatsen... in plaats van zinvolle vragen over de kaartverkoop, muziek in het stadion etc...
pi_67156165
quote:

[..]

Dus je komt hier puur en alleen al een gehele dag dit topic volgen vanwege een eenzijdige beschuldiging van racisme zonder dat íemand anders in het veld er ook maar iets over gehoord heeft?

Mijn god, wat moet jouw club het dan beroerd doen.
pi_67156315
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 23:17 schreef DirkZz het volgende:

[..]

Wie zegt dat Arnautovic het niet een grapje maakt richting Kargbo? Ik zie hem toch duidelijk lachen richting Kargbo,en Kargbo begint te slaan. Terwijl Arnautovic helemaal niets verkeerd doet.
Waar in dit topic zeg ik dat Arnautovic schuldig is? Ik vind de handelswijze van Twente gewoon enorm laks door drie dagen te wachten met een verklaring. Plus dat het de verdenking alleen maar groter maakt. Ontkennen kan je ook direct na de wedstrijd.

Dat ik Arnautovic een vrij irritant en lomp persoon vindt staat daar verder buiten. Dat maakt hem niet schuldig aan het maken van racistische uitlatingen.
pi_67156474
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 23:48 schreef kastanova het volgende:

[..]

Dus je komt hier puur en alleen al een gehele dag dit topic volgen vanwege een eenzijdige beschuldiging van racisme zonder dat íemand anders in het veld er ook maar iets over gehoord heeft?

Mijn god, wat moet jouw club het dan beroerd doen.
Ik volg gewoon de sportactualiteit. En op dit moment is deze affaire actueel. Zo kom ik ook in het Utrecht-topic als Van Hanegem z'n assistenten ontslaat (werden ze daar ook al boos om - patroontje?) en in het PSV-topic als Lazovic Huub Stevens verrot scheldt. Wat is daar mis mee?
pi_67156688
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 23:59 schreef BertMaalderink het volgende:

[..]

Ik volg gewoon de sportactualiteit. En op dit moment is deze affaire actueel. Zo kom ik ook in het Utrecht-topic als Van Hanegem z'n assistenten ontslaat (werden ze daar ook al boos om - patroontje?) en in het PSV-topic als Lazovic Huub Stevens verrot scheldt. Wat is daar mis mee?
Ah, je bent dus gewoon een simplistisch rellertje aangezien er bij je eigen clubje weinig te beleven valt .

Good for you, succes nog met je eigen clubje! .
pi_67158007
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 00:08 schreef kastanova het volgende:

[..]

Ah, je bent dus gewoon een simplistisch rellertje aangezien er bij je eigen clubje weinig te beleven valt .

Good for you, succes nog met je eigen clubje! .
Je zit nu gewoon te jammeren om niks. Mag ik nou geen mening hebben over deze zaak omdat ik niet wekelijks gefeliciteerd kom zeggen in dit topic? Overdrijf niet zo.

Ik heb trouwens geen 'clubje'. Dat maakt het ook dat ik overal gewoon neutraal kan posten, terwijl jij bij een negatief geluid meteen in een soort verstarde verdediging schiet.

Rellen, kom op zeg.
pi_67159645
Erg jammer de arrogante houding bij Twente

Ze weten dat ze verkeerd zitten, net als met de grasmat, maar ze komen er weer mee weg.
Oud Wereldkampioen
4-voudig Nederlands Kampioen
je mag me aanraken
  woensdag 18 maart 2009 @ 08:38:28 #96
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_67159781
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 23:59 schreef BertMaalderink het volgende:

[..]

(werden ze daar ook al boos om - patroontje?)
Ja, jij bent irritant.
pi_67159997
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 01:24 schreef BertMaalderink het volgende:
Ik heb trouwens geen 'clubje'. Dat maakt het ook dat ik overal gewoon neutraal kan posten, terwijl jij bij een negatief geluid meteen in een soort verstarde verdediging schiet.
en dat maakt ook dat je overal langs kunt gaan om je te bemoeien met een lopende discussie!
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_67160929
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 08:52 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

en dat maakt ook dat je overal langs kunt gaan om je te bemoeien met een lopende discussie!
Is toch ook wel beetje het idee van zo'n forum toch?
pi_67160965
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 09:36 schreef Mrakz0r het volgende:

[..]

Is toch ook wel beetje het idee van zo'n forum toch?
dat klopt, maar hij heeft zelf geen 'clubje', dus dan maar in elk topic binnenvallen en meepraten; alsof hij overal vanaf weet, alles weet van de 18 Eredivisie-clubs... (zo was mijn post bedoeld )
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_67161332
Zullen we maar weer overgaan tot de orde van de dag?

FC Twente krikt begroting op
ENSCHEDE - Club ondanks financiële crisis op weg naar 'beste jaar ooit.'

Terwijl veel clubs in het betaalde voetbal de gevolgen van de financiële crisis voelen en moeten inleveren, krikt FC Twente de begroting het komende seizoen verder op. De Enschedese club gaat werken met een budget van 31 miljoen euro. De begroting bedraagt nu 29,5 miljoen. "We halen uit de catering in het stadion nu twee miljoen euro en volgend seizoen zal dat drie miljoen zijn", aldus voorzitter Joop Munsterman. "Ook hebben we tijdens dit seizoen nog eens negenhonderd businessstoelen verkocht en die hebben we er dus volgend jaar vanaf het begin bij." Munsterman ontkent de verhalen dat Twente dit seizoen met een begrotingstekort van zes ton kampt. "Sterker nog: wij stevenen af op een recordwinst van 2,5 miljoen euro. Wij zijn bezig met ons beste jaar ooit." Volgens commercieel-manager Jan van Halst houdt de club wel degelijk rekening met de economische crisis. "We merken de gevolgen nog niet, maar we steken onze kop ook niet in het zand. In plaats van je te fixeren op een grote sponsor, kun je je bijvoorbeeld ook richten op vijf kleinere, waardoor je minder kwetsbaar wordt. Wij zijn op dit moment bezig allerlei nieuwe ideeën te ontwikkelen." De volgende fase van de uitbouw van De Grolsch Veste moet in september 2010 gereed zijn. Volgens voorzitter Munsterman wordt er mei volgend jaar begonnen met fase twee. Na de uitbouw telt het stadion 34.000 plaatsen. Theo Janssen is minimaal twee weken uitgeschakeld. Hij viel tegen Willem II uit met een hamstringblessure.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')