Omdat de spelers de afgelopen 2 dagen vrij waren?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 18:55 schreef BertMaalderink het volgende:
[..]
Stel dat hij het niet gezegd had, dan had hij dat ook wel meteen gezegd. Waarom zou je drie dagen wachten om een vreselijk zware beschuldiging te ontkennen, als je weet dat je het niet hebt gedaan?
Kargbo aanpakken voor smaad!!quote:Op dinsdag 17 maart 2009 18:56 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
zoals verwacht; ontkenning... benieuwd wat de KNVB nu gaat doen verder!
Volgens de leiding hadden ze elkaar niet gesproken na de wedstrijdquote:Op dinsdag 17 maart 2009 18:58 schreef need2009 het volgende:
[..]
Hij wou wel wat zeggen, maar mocht niet van de leiding.
En de spelers en staf zitten niet met elkaar in de kleedkamer na de wedstrijd? En ook niet in pokke-eind in de bus van Tilburg naar Enschede? McLaren praat gewoon dikke poep dat hij Arnautovic niet heeft kunnen spreken.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:00 schreef RobbieT het volgende:
[..]
Omdat de spelers de afgelopen 2 dagen vrij waren?
En dan kun je wel meteen aan de telefoon gaan hangen, maar daar schiet je ook niks mee op. En om hem alleen voor een gesprekje naar de club te laten komen is ook zowat. Temeer omdat de KNVB toch nog bezig is met hun onderzoek.
En om het eerder naar buiten te brengen voor de verdere buitenwereld? Who Cares!
Twente-leiding.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:01 schreef BertMaalderink het volgende:
[..]
Volgens de leiding hadden ze elkaar niet gesproken na de wedstrijd
Nee inderdaad. Dat zou toch flauw zijn; hem helemaal naar de club laten afreizen omdat hij (kennelijk) racistische opmerkingen heeft gemaakt n.a.v een wedstrijd..quote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:00 schreef RobbieT het volgende:
En om hem alleen voor een gesprekje naar de club te laten komen is ook zowat.
Munsterman heeft het op het bordje geschoven van McLaren, die te kennen gaf dat hij Arnautovic niet gesproken had, omdat de spelers allemaal snel weg waren. Bull-shit. Je zit toch met elkaar in een kleedkamer na afloop? En als je speler wordt verdacht van zo'n voorval, dan laat je het toch niet aan toeval over of je hem toevallig nog tegenkomt die avond?quote:
het is wel heel makkelijk voor een donkere speler om te zeggen dat er racistische opmerkingen tegen je gemaakt werden, zo blijf je zelf buiten schot en leg je gelijk alle aandacht op de ander!quote:
Superpost kerel. Heel volwassen ook.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:06 schreef BertMaalderink het volgende:
[..]
Munsterman heeft het op het bordje geschoven van McLaren, die te kennen gaf dat hij Arnautovic niet gesproken had, omdat de spelers allemaal snel weg waren. Bull-shit. Je zit toch met elkaar in een kleedkamer na afloop? En als je speler wordt verdacht van zo'n voorval, dan laat je het toch niet aan toeval over of je hem toevallig nog tegenkomt die avond?
Die dikke mongool heeft het waarschijnlijk gewoon wel gezegd en ze hadden bij Twente gewoon even een paar dagen nodig om te bedenken wat ze er mee aan moesten.
Ooit een rode kaart gekregen of een enorme kutwedstrijd gespeeld? Weinig kans dat je dan WILT praten met je trainer. En dat is dan wederzijds: eerst even tot bezinning komen voordat je domme dingen zegt. Goed gehandeld dus (vanuit FC Twente's oogpunt).quote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:06 schreef BertMaalderink het volgende:
[..]
Munsterman heeft het op het bordje geschoven van McLaren, die te kennen gaf dat hij Arnautovic niet gesproken had, omdat de spelers allemaal snel weg waren. Bull-shit. Je zit toch met elkaar in een kleedkamer na afloop? En als je speler wordt verdacht van zo'n voorval, dan laat je het toch niet aan toeval over of je hem toevallig nog tegenkomt die avond?
Die dikke mongool heeft het waarschijnlijk gewoon wel gezegd en ze hadden bij Twente gewoon even een paar dagen nodig om te bedenken wat ze er mee aan moesten.
Wat had je dan verwachtquote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:04 schreef msnk het volgende:...
Dus, that's it? Daar hebben we drie dagen voor moeten wachten?
Als hij het zegt moeten we het wel van hem aannemen, hebben niet echt bewijs van het tegendeel...
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:09 schreef Dos37 het volgende:
McLaren had er geen oordeel over, ze waren bezig met de nieuwe wagen voor dit seizoen.
Welk ophef? (Bijna) niemand lijkt te caren (helaas).quote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:27 schreef 9christensen het volgende:
wat een ophefwas dat ook zo geweest als Twente niet zo goed gepresteerd had de laatste jaren?
nu niet meer, arnautovic topic liep eerst wel hardquote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:31 schreef msnk het volgende:
[..]
Welk ophef? (Bijna) niemand lijkt te caren (helaas).
Wat denk je zelf?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:27 schreef 9christensen het volgende:
wat een ophefwas dat ook zo geweest als Twente niet zo goed gepresteerd had de laatste jaren?
Vind je het gek? Is toch belachelijk voor woorden dat een voetbalspeler racistische opmerkingen maakt naar een opponent?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:34 schreef 9christensen het volgende:
[..]
nu niet meer, arnautovic topic liep eerst wel hard
Zegt Kargboquote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:47 schreef msnk het volgende:
[..]
Vind je het gek? Is toch belachelijk voor woorden dat een voetbalspeler racistische opmerkingen maakt naar een opponent?
Bij Ajax werd ook weinig gedaan na Perez's vleiende woorden richting die grensrechter. Totdat de rest van het land er wat van zei.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:47 schreef msnk het volgende:
[..]
Vind je het gek? Is toch belachelijk voor woorden dat een voetbalspeler racistische opmerkingen maakt naar een opponent?
Die veel betrouwbaarder overkomt tot het neutrale publiek. Waardoor het meteen veel aannemelijker is dat het klopt wat hij zegt.quote:
beter had ik het niet kunnen verwoorden.quote:
preciesquote:In feite het mooiste compliment dat je als (toch nog) regioclub kunt krijgen; we zijn kennelijk in de ogen van de andere supporters een dusdanig concurrent waar rekening mee gehouden dient te worden, dat ze nu al met dat soort kansloze wanhoopsoffensiefjes komen.
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:55 schreef msnk het volgende:
[..]
Die veel betrouwbaarder overkomt tot het neutrale publiek. Waardoor het meteen veel aannemelijker is dat het klopt wat hij zegt.
Of Arnautovic moet een woord zo slecht hebben moeten uitspreken waardoor het vervelend veel op neger leek.
edit;
n.a.v lange post hierboven. Ik wil benadrukken dat ik niet anti FCT ben ofzo, vind het een mooie club, die super mooi voetbal speelt (afgelopen paar jaar). Dat speelt dus geen rol hier.
Denk niet dat Kargbo zo is.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 21:18 schreef TAV74 het volgende:
tja, veel rumoer en niemand zal ooit weten wat er gezegd is. En misschien schold Kargbo hem wel eerst uit voor witte Oostenrijkse Nazi, weet jij veel.
In mijn geval is jouw club bovenal volslagen oninteressant. Daarom kom ik hier normaal nooit. Krijg het niet te hoog in je bol.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:49 schreef kastanova het volgende:
In feite het mooiste compliment dat je als (toch nog) regioclub kunt krijgen; we zijn kennelijk in de ogen van de andere supporters een dusdanige concurrent waar rekening mee gehouden moet worden, dat ze nu al met dat soort kansloze wanhoopsoffensiefjes komen.
Achja, Negers die in het zwembad poepen Daar schijn je Racisme nogal grappig te vinden.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 22:17 schreef BertMaalderink het volgende:
[..]
In mijn geval is jouw club bovenal volslagen oninteressant. Daarom kom ik hier normaal nooit. Krijg het niet te hoog in je bol.
Zie je het verschil echt niet, of doe je maar alsof?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 22:40 schreef DirkZz het volgende:
[..]
Achja, Negers die in het zwembad poepen Daar schijn je Racisme nogal grappig te vinden.
Jou nemen we dus ook niet serieus.
Als je ons zo oninteressant vind, ga dan ergens anders zielig doen. Bijna iedereen van Twente houd beide beentjes wel netjes op de grond. En als je ons gaat vergelijken met ajaxpubliek, dan mag je helemaal wegblijven.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 22:17 schreef BertMaalderink het volgende:
[..]
In mijn geval is jouw club bovenal volslagen oninteressant. Daarom kom ik hier normaal nooit. Krijg het niet te hoog in je bol.
Wie zegt dat Arnautovic het niet een grapje maakt richting Kargbo? Ik zie hem toch duidelijk lachen richting Kargbo,en Kargbo begint te slaan. Terwijl Arnautovic helemaal niets verkeerd doet.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 22:50 schreef BertMaalderink het volgende:
[..]
Zie je het verschil echt niet, of doe je maar alsof?
Dat was humor, om te lachen. Alsof die beste kerel er ook maar iets kwaads mee bedoelde. Gewoon een absurdistisch stukje tekst. Tevens niet persoonlijk naar iemand gericht.
Ik vind het bijna treurig voor je dat je die nuance niet ziet. Of ben jij ook zo'n type die na vijf minuten boos wegloopt tijdens een cabaretvoorstelling?
Dus je komt hier puur en alleen al een gehele dag dit topic volgen vanwege een eenzijdige beschuldiging van racisme zonder dat íemand anders in het veld er ook maar iets over gehoord heeft?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 22:17 schreef BertMaalderink het volgende:
[..]
Waar in dit topic zeg ik dat Arnautovic schuldig is? Ik vind de handelswijze van Twente gewoon enorm laks door drie dagen te wachten met een verklaring. Plus dat het de verdenking alleen maar groter maakt. Ontkennen kan je ook direct na de wedstrijd.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 23:17 schreef DirkZz het volgende:
[..]
Wie zegt dat Arnautovic het niet een grapje maakt richting Kargbo? Ik zie hem toch duidelijk lachen richting Kargbo,en Kargbo begint te slaan. Terwijl Arnautovic helemaal niets verkeerd doet.
Ik volg gewoon de sportactualiteit. En op dit moment is deze affaire actueel. Zo kom ik ook in het Utrecht-topic als Van Hanegem z'n assistenten ontslaat (werden ze daar ook al boos om - patroontje?) en in het PSV-topic als Lazovic Huub Stevens verrot scheldt. Wat is daar mis mee?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 23:48 schreef kastanova het volgende:
[..]
Dus je komt hier puur en alleen al een gehele dag dit topic volgen vanwege een eenzijdige beschuldiging van racisme zonder dat íemand anders in het veld er ook maar iets over gehoord heeft?
Mijn god, wat moet jouw club het dan beroerd doen.
Ah, je bent dus gewoon een simplistisch rellertje aangezien er bij je eigen clubje weinig te beleven valtquote:Op dinsdag 17 maart 2009 23:59 schreef BertMaalderink het volgende:
[..]
Ik volg gewoon de sportactualiteit. En op dit moment is deze affaire actueel. Zo kom ik ook in het Utrecht-topic als Van Hanegem z'n assistenten ontslaat (werden ze daar ook al boos om - patroontje?) en in het PSV-topic als Lazovic Huub Stevens verrot scheldt. Wat is daar mis mee?
Je zit nu gewoon te jammeren om niks. Mag ik nou geen mening hebben over deze zaak omdat ik niet wekelijks gefeliciteerd kom zeggen in dit topic? Overdrijf niet zo.quote:Op woensdag 18 maart 2009 00:08 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ah, je bent dus gewoon een simplistisch rellertje aangezien er bij je eigen clubje weinig te beleven valt.
Good for you, succes nog met je eigen clubje!.
Ja, jij bent irritant.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 23:59 schreef BertMaalderink het volgende:
[..]
(werden ze daar ook al boos om - patroontje?)
en dat maakt ook dat je overal langs kunt gaan om je te bemoeien met een lopende discussie!quote:Op woensdag 18 maart 2009 01:24 schreef BertMaalderink het volgende:
Ik heb trouwens geen 'clubje'. Dat maakt het ook dat ik overal gewoon neutraal kan posten, terwijl jij bij een negatief geluid meteen in een soort verstarde verdediging schiet.
Is toch ook wel beetje het idee van zo'n forum toch?quote:Op woensdag 18 maart 2009 08:52 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
en dat maakt ook dat je overal langs kunt gaan om je te bemoeien met een lopende discussie!
dat klopt, maar hij heeft zelf geen 'clubje', dus dan maar in elk topic binnenvallen en meepraten; alsof hij overal vanaf weet, alles weet van de 18 Eredivisie-clubs... (zo was mijn post bedoeldquote:Op woensdag 18 maart 2009 09:36 schreef Mrakz0r het volgende:
[..]
Is toch ook wel beetje het idee van zo'n forum toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |