Denk niet dat Kargbo zo is.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 21:18 schreef TAV74 het volgende:
tja, veel rumoer en niemand zal ooit weten wat er gezegd is. En misschien schold Kargbo hem wel eerst uit voor witte Oostenrijkse Nazi, weet jij veel.
In mijn geval is jouw club bovenal volslagen oninteressant. Daarom kom ik hier normaal nooit. Krijg het niet te hoog in je bol.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:49 schreef kastanova het volgende:
In feite het mooiste compliment dat je als (toch nog) regioclub kunt krijgen; we zijn kennelijk in de ogen van de andere supporters een dusdanige concurrent waar rekening mee gehouden moet worden, dat ze nu al met dat soort kansloze wanhoopsoffensiefjes komen.
Achja, Negers die in het zwembad poepen Daar schijn je Racisme nogal grappig te vinden.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 22:17 schreef BertMaalderink het volgende:
[..]
In mijn geval is jouw club bovenal volslagen oninteressant. Daarom kom ik hier normaal nooit. Krijg het niet te hoog in je bol.
Zie je het verschil echt niet, of doe je maar alsof?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 22:40 schreef DirkZz het volgende:
[..]
Achja, Negers die in het zwembad poepen Daar schijn je Racisme nogal grappig te vinden.
Jou nemen we dus ook niet serieus.
Als je ons zo oninteressant vind, ga dan ergens anders zielig doen. Bijna iedereen van Twente houd beide beentjes wel netjes op de grond. En als je ons gaat vergelijken met ajaxpubliek, dan mag je helemaal wegblijven.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 22:17 schreef BertMaalderink het volgende:
[..]
In mijn geval is jouw club bovenal volslagen oninteressant. Daarom kom ik hier normaal nooit. Krijg het niet te hoog in je bol.
Wie zegt dat Arnautovic het niet een grapje maakt richting Kargbo? Ik zie hem toch duidelijk lachen richting Kargbo,en Kargbo begint te slaan. Terwijl Arnautovic helemaal niets verkeerd doet.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 22:50 schreef BertMaalderink het volgende:
[..]
Zie je het verschil echt niet, of doe je maar alsof?
Dat was humor, om te lachen. Alsof die beste kerel er ook maar iets kwaads mee bedoelde. Gewoon een absurdistisch stukje tekst. Tevens niet persoonlijk naar iemand gericht.
Ik vind het bijna treurig voor je dat je die nuance niet ziet. Of ben jij ook zo'n type die na vijf minuten boos wegloopt tijdens een cabaretvoorstelling?
Dus je komt hier puur en alleen al een gehele dag dit topic volgen vanwege een eenzijdige beschuldiging van racisme zonder dat íemand anders in het veld er ook maar iets over gehoord heeft?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 22:17 schreef BertMaalderink het volgende:
[..]
Waar in dit topic zeg ik dat Arnautovic schuldig is? Ik vind de handelswijze van Twente gewoon enorm laks door drie dagen te wachten met een verklaring. Plus dat het de verdenking alleen maar groter maakt. Ontkennen kan je ook direct na de wedstrijd.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 23:17 schreef DirkZz het volgende:
[..]
Wie zegt dat Arnautovic het niet een grapje maakt richting Kargbo? Ik zie hem toch duidelijk lachen richting Kargbo,en Kargbo begint te slaan. Terwijl Arnautovic helemaal niets verkeerd doet.
Ik volg gewoon de sportactualiteit. En op dit moment is deze affaire actueel. Zo kom ik ook in het Utrecht-topic als Van Hanegem z'n assistenten ontslaat (werden ze daar ook al boos om - patroontje?) en in het PSV-topic als Lazovic Huub Stevens verrot scheldt. Wat is daar mis mee?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 23:48 schreef kastanova het volgende:
[..]
Dus je komt hier puur en alleen al een gehele dag dit topic volgen vanwege een eenzijdige beschuldiging van racisme zonder dat íemand anders in het veld er ook maar iets over gehoord heeft?
Mijn god, wat moet jouw club het dan beroerd doen.
Ah, je bent dus gewoon een simplistisch rellertje aangezien er bij je eigen clubje weinig te beleven valtquote:Op dinsdag 17 maart 2009 23:59 schreef BertMaalderink het volgende:
[..]
Ik volg gewoon de sportactualiteit. En op dit moment is deze affaire actueel. Zo kom ik ook in het Utrecht-topic als Van Hanegem z'n assistenten ontslaat (werden ze daar ook al boos om - patroontje?) en in het PSV-topic als Lazovic Huub Stevens verrot scheldt. Wat is daar mis mee?
Je zit nu gewoon te jammeren om niks. Mag ik nou geen mening hebben over deze zaak omdat ik niet wekelijks gefeliciteerd kom zeggen in dit topic? Overdrijf niet zo.quote:Op woensdag 18 maart 2009 00:08 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ah, je bent dus gewoon een simplistisch rellertje aangezien er bij je eigen clubje weinig te beleven valt.
Good for you, succes nog met je eigen clubje!.
Ja, jij bent irritant.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 23:59 schreef BertMaalderink het volgende:
[..]
(werden ze daar ook al boos om - patroontje?)
en dat maakt ook dat je overal langs kunt gaan om je te bemoeien met een lopende discussie!quote:Op woensdag 18 maart 2009 01:24 schreef BertMaalderink het volgende:
Ik heb trouwens geen 'clubje'. Dat maakt het ook dat ik overal gewoon neutraal kan posten, terwijl jij bij een negatief geluid meteen in een soort verstarde verdediging schiet.
Is toch ook wel beetje het idee van zo'n forum toch?quote:Op woensdag 18 maart 2009 08:52 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
en dat maakt ook dat je overal langs kunt gaan om je te bemoeien met een lopende discussie!
dat klopt, maar hij heeft zelf geen 'clubje', dus dan maar in elk topic binnenvallen en meepraten; alsof hij overal vanaf weet, alles weet van de 18 Eredivisie-clubs... (zo was mijn post bedoeldquote:Op woensdag 18 maart 2009 09:36 schreef Mrakz0r het volgende:
[..]
Is toch ook wel beetje het idee van zo'n forum toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |