abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 17 maart 2009 @ 21:06:49 #76
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_67150039
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 20:59 schreef need2009 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
?
AFC AJAX
  dinsdag 17 maart 2009 @ 21:18:26 #77
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_67150424
tja, veel rumoer en niemand zal ooit weten wat er gezegd is. En misschien schold Kargbo hem wel eerst uit voor witte Oostenrijkse Nazi, weet jij veel.
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_67152003
Joop zat er zo bij studio sport er zijn licht over laten schijnen
  dinsdag 17 maart 2009 @ 22:03:23 #79
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
  dinsdag 17 maart 2009 @ 22:04:31 #80
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_67152310
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 21:18 schreef TAV74 het volgende:
tja, veel rumoer en niemand zal ooit weten wat er gezegd is. En misschien schold Kargbo hem wel eerst uit voor witte Oostenrijkse Nazi, weet jij veel.
Denk niet dat Kargbo zo is.
  dinsdag 17 maart 2009 @ 22:05:17 #81
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
  dinsdag 17 maart 2009 @ 22:10:55 #82
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_67152556
Nou ik zie nog wel eens een wedstrijdje van Willem II en daaruit kan ik alleen maar concluderen dat hij bikkelhard is maar ook nooit een duel ingaat om een speler te blesseren. Nogmaals het is maar speculatie maar ik zie Kargbo nou eenmaal niet Arnautovic uitschelden.
  dinsdag 17 maart 2009 @ 22:11:39 #83
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_67152581
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 22:03 schreef pfaf het volgende:

[..]

Dat je onzin uitkraamt.
Hoezo dat dan?
AFC AJAX
pi_67152811
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 19:49 schreef kastanova het volgende:
In feite het mooiste compliment dat je als (toch nog) regioclub kunt krijgen; we zijn kennelijk in de ogen van de andere supporters een dusdanige concurrent waar rekening mee gehouden moet worden, dat ze nu al met dat soort kansloze wanhoopsoffensiefjes komen .
In mijn geval is jouw club bovenal volslagen oninteressant. Daarom kom ik hier normaal nooit. Krijg het niet te hoog in je bol.
pi_67153763
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 22:17 schreef BertMaalderink het volgende:

[..]

In mijn geval is jouw club bovenal volslagen oninteressant. Daarom kom ik hier normaal nooit. Krijg het niet te hoog in je bol.
Achja, Negers die in het zwembad poepen Daar schijn je Racisme nogal grappig te vinden.

Jou nemen we dus ook niet serieus.
pi_67154083
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 22:40 schreef DirkZz het volgende:

[..]

Achja, Negers die in het zwembad poepen Daar schijn je Racisme nogal grappig te vinden.

Jou nemen we dus ook niet serieus.
Zie je het verschil echt niet, of doe je maar alsof?

Dat was humor, om te lachen. Alsof die beste kerel er ook maar iets kwaads mee bedoelde. Gewoon een absurdistisch stukje tekst. Tevens niet persoonlijk naar iemand gericht.

Ik vind het bijna treurig voor je dat je die nuance niet ziet. Of ben jij ook zo'n type die na vijf minuten boos wegloopt tijdens een cabaretvoorstelling?
pi_67154776
quote:

[..]

Als je ons zo oninteressant vind, ga dan ergens anders zielig doen. Bijna iedereen van Twente houd beide beentjes wel netjes op de grond. En als je ons gaat vergelijken met ajaxpubliek, dan mag je helemaal wegblijven.
pi_67155023
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 22:50 schreef BertMaalderink het volgende:

[..]

Zie je het verschil echt niet, of doe je maar alsof?

Dat was humor, om te lachen. Alsof die beste kerel er ook maar iets kwaads mee bedoelde. Gewoon een absurdistisch stukje tekst. Tevens niet persoonlijk naar iemand gericht.

Ik vind het bijna treurig voor je dat je die nuance niet ziet. Of ben jij ook zo'n type die na vijf minuten boos wegloopt tijdens een cabaretvoorstelling?
Wie zegt dat Arnautovic het niet een grapje maakt richting Kargbo? Ik zie hem toch duidelijk lachen richting Kargbo,en Kargbo begint te slaan. Terwijl Arnautovic helemaal niets verkeerd doet.
pi_67155960
Wat ben ik trouwens blij dat ik vanavond verhinderd was op de supportersavond: vragen over cappuccino op de 2e ring en invalidenparkeerplaatsen... in plaats van zinvolle vragen over de kaartverkoop, muziek in het stadion etc...
pi_67156165
quote:

[..]

Dus je komt hier puur en alleen al een gehele dag dit topic volgen vanwege een eenzijdige beschuldiging van racisme zonder dat íemand anders in het veld er ook maar iets over gehoord heeft?

Mijn god, wat moet jouw club het dan beroerd doen.
I was an atheist until I realized I was God
pi_67156315
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 23:17 schreef DirkZz het volgende:

[..]

Wie zegt dat Arnautovic het niet een grapje maakt richting Kargbo? Ik zie hem toch duidelijk lachen richting Kargbo,en Kargbo begint te slaan. Terwijl Arnautovic helemaal niets verkeerd doet.
Waar in dit topic zeg ik dat Arnautovic schuldig is? Ik vind de handelswijze van Twente gewoon enorm laks door drie dagen te wachten met een verklaring. Plus dat het de verdenking alleen maar groter maakt. Ontkennen kan je ook direct na de wedstrijd.

Dat ik Arnautovic een vrij irritant en lomp persoon vindt staat daar verder buiten. Dat maakt hem niet schuldig aan het maken van racistische uitlatingen.
pi_67156474
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 23:48 schreef kastanova het volgende:

[..]

Dus je komt hier puur en alleen al een gehele dag dit topic volgen vanwege een eenzijdige beschuldiging van racisme zonder dat íemand anders in het veld er ook maar iets over gehoord heeft?

Mijn god, wat moet jouw club het dan beroerd doen.
Ik volg gewoon de sportactualiteit. En op dit moment is deze affaire actueel. Zo kom ik ook in het Utrecht-topic als Van Hanegem z'n assistenten ontslaat (werden ze daar ook al boos om - patroontje?) en in het PSV-topic als Lazovic Huub Stevens verrot scheldt. Wat is daar mis mee?
pi_67156688
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 23:59 schreef BertMaalderink het volgende:

[..]

Ik volg gewoon de sportactualiteit. En op dit moment is deze affaire actueel. Zo kom ik ook in het Utrecht-topic als Van Hanegem z'n assistenten ontslaat (werden ze daar ook al boos om - patroontje?) en in het PSV-topic als Lazovic Huub Stevens verrot scheldt. Wat is daar mis mee?
Ah, je bent dus gewoon een simplistisch rellertje aangezien er bij je eigen clubje weinig te beleven valt .

Good for you, succes nog met je eigen clubje! .
I was an atheist until I realized I was God
pi_67158007
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 00:08 schreef kastanova het volgende:

[..]

Ah, je bent dus gewoon een simplistisch rellertje aangezien er bij je eigen clubje weinig te beleven valt .

Good for you, succes nog met je eigen clubje! .
Je zit nu gewoon te jammeren om niks. Mag ik nou geen mening hebben over deze zaak omdat ik niet wekelijks gefeliciteerd kom zeggen in dit topic? Overdrijf niet zo.

Ik heb trouwens geen 'clubje'. Dat maakt het ook dat ik overal gewoon neutraal kan posten, terwijl jij bij een negatief geluid meteen in een soort verstarde verdediging schiet.

Rellen, kom op zeg.
pi_67159645
Erg jammer de arrogante houding bij Twente

Ze weten dat ze verkeerd zitten, net als met de grasmat, maar ze komen er weer mee weg.
Oud Wereldkampioen
4-voudig Nederlands Kampioen
je mag me aanraken
  woensdag 18 maart 2009 @ 08:38:28 #96
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_67159781
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 23:59 schreef BertMaalderink het volgende:

[..]

(werden ze daar ook al boos om - patroontje?)
Ja, jij bent irritant.
pi_67159997
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 01:24 schreef BertMaalderink het volgende:
Ik heb trouwens geen 'clubje'. Dat maakt het ook dat ik overal gewoon neutraal kan posten, terwijl jij bij een negatief geluid meteen in een soort verstarde verdediging schiet.
en dat maakt ook dat je overal langs kunt gaan om je te bemoeien met een lopende discussie!
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_67160929
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 08:52 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

en dat maakt ook dat je overal langs kunt gaan om je te bemoeien met een lopende discussie!
Is toch ook wel beetje het idee van zo'n forum toch?
pi_67160965
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 09:36 schreef Mrakz0r het volgende:

[..]

Is toch ook wel beetje het idee van zo'n forum toch?
dat klopt, maar hij heeft zelf geen 'clubje', dus dan maar in elk topic binnenvallen en meepraten; alsof hij overal vanaf weet, alles weet van de 18 Eredivisie-clubs... (zo was mijn post bedoeld )
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_67161332
Zullen we maar weer overgaan tot de orde van de dag?

FC Twente krikt begroting op
ENSCHEDE - Club ondanks financiële crisis op weg naar 'beste jaar ooit.'

Terwijl veel clubs in het betaalde voetbal de gevolgen van de financiële crisis voelen en moeten inleveren, krikt FC Twente de begroting het komende seizoen verder op. De Enschedese club gaat werken met een budget van 31 miljoen euro. De begroting bedraagt nu 29,5 miljoen. "We halen uit de catering in het stadion nu twee miljoen euro en volgend seizoen zal dat drie miljoen zijn", aldus voorzitter Joop Munsterman. "Ook hebben we tijdens dit seizoen nog eens negenhonderd businessstoelen verkocht en die hebben we er dus volgend jaar vanaf het begin bij." Munsterman ontkent de verhalen dat Twente dit seizoen met een begrotingstekort van zes ton kampt. "Sterker nog: wij stevenen af op een recordwinst van 2,5 miljoen euro. Wij zijn bezig met ons beste jaar ooit." Volgens commercieel-manager Jan van Halst houdt de club wel degelijk rekening met de economische crisis. "We merken de gevolgen nog niet, maar we steken onze kop ook niet in het zand. In plaats van je te fixeren op een grote sponsor, kun je je bijvoorbeeld ook richten op vijf kleinere, waardoor je minder kwetsbaar wordt. Wij zijn op dit moment bezig allerlei nieuwe ideeën te ontwikkelen." De volgende fase van de uitbouw van De Grolsch Veste moet in september 2010 gereed zijn. Volgens voorzitter Munsterman wordt er mei volgend jaar begonnen met fase twee. Na de uitbouw telt het stadion 34.000 plaatsen. Theo Janssen is minimaal twee weken uitgeschakeld. Hij viel tegen Willem II uit met een hamstringblessure.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')