x2quote:Op maandag 16 maart 2009 13:40 schreef Mark-Hgl het volgende:
Denk dat de uitspraken van Marko nooit bevestigd zullen worden inderdaad...
nee, denk het niet.quote:Op maandag 16 maart 2009 14:17 schreef Erosjuhhh het volgende:
Weten jullie of er iets van een combi-busregeling is bij de eventuele bekerfinale?
* Erosjuhhh heeft geen zin om eerst naar enschede te reizen om vervolgens de bus weer terug te nemen
quote:KNVB onderzoekt gedrag Arnautovic
De aanklager betaald voetbal van de KNVB stelt een vooronderzoek in naar het gedrag van Marko Arnautovic. De aanvaller van FC Twente ging zaterdag tijdens en na de wedstrijd tegen Willem II (0-2) met tegenstander Ibrahim Kargbo in de clinch.
Volgens de middenvelder van Willem II had Arnautovic zich naar hem racistisch uitgelaten. De 19-jarige speler van FC Twente zou hem onder meer voor nikker hebben uitgemaakt. Arnautovic wilde na afloop niet reageren. FC Twente liet maandagmorgen weten dat de club de zaak intern wenste af te handelen.
De aanklager van de KNVB heeft zowel Arnautovic als Kargbo om een verklaring gevraagd. Beide spelers moeten binnen een week reageren. Ook andere betrokkenen dienen een verslag naar Zeist te sturen. De aanklager beslist op basis van alle beschikbare informatie of Arnautovic vrijuit gaat of een schikkingsvoorstel krijgt.
Voor het eerst dit seizoen van de partijquote:Op maandag 16 maart 2009 14:55 schreef Lamzak_ het volgende:
Nog mensen die naar Groningen thuis gaan? (tvp:))
Die is leukquote:Op maandag 16 maart 2009 18:27 schreef Rikketik het volgende:
Zwart of wit, van binnen zijn we allemaal rood.
quote:Op maandag 16 maart 2009 18:27 schreef Rikketik het volgende:
Zwart of wit, van binnen zijn we allemaal rood.
Jawel joh! Nu staat er een puntquote:
deze kan ook primaquote:
doen we toch netjesquote:Op maandag 16 maart 2009 20:30 schreef Shivo het volgende:
Eindstand eredivisie 2008:
FC Twente 34 17 11 6 62 52 – 32
62 punten, doelsaldo +20
Stand eredivisie 2009 na 27 wedstrijden:
FC Twente 27 17 7 3 58 51-24
58 punten, doelsaldo + 27
Geen slecht seizoen tot nu toe
Ik irriteerde me vandaag mateloos aan een column in het AD vandaag over Arnautovic. Die van Sjoerd Moussou, ook een heel stuk over de geweldige maar o zo irritante Marko.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 13:05 schreef BertMaalderink het volgende:
Hoe lang gaat Twente nog wachten met die verklaring? Laffe zooi zeg.
Als Arnautovic niets gezegd heeft kan je dat toch direct melden? Waar wachten ze nou eigenlijk op? En dat excuus van 'we hebben hem nog niet gesproken' is helemaal te debiel voor woorden. Doe dat dan!!
Daar zijn ze toch mee bezig nu kalfquote:Op dinsdag 17 maart 2009 13:05 schreef BertMaalderink het volgende:
Hoe lang gaat Twente nog wachten met die verklaring? Laffe zooi zeg.
Als Arnautovic niets gezegd heeft kan je dat toch direct melden? Waar wachten ze nou eigenlijk op? En dat excuus van 'we hebben hem nog niet gesproken' is helemaal te debiel voor woorden. Doe dat dan!!
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 13:26 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ik irriteerde me vandaag mateloos aan een column in het AD vandaag over Arnautovic. Die van Sjoerd Moussou, ook een heel stuk over de geweldige maar o zo irritante Marko.
Hij eindigt dan ook met "Op weg naar zijn grote doorbraak hoeft Marko nog maar één ding te vrezen. Dat Kargbo hem binnenkort in een nieuwe confrontatie een genadeloze, Sierra Leoonse, doodschop geeft. Mijn zegen heeft hij".
Totaal respektloos vind ik dat van een "verslaggever ", die zonder feiten dit soort uitspraken doet.
Met wat voor grote mechanismen zijn ze dan bezig dat het zo lang hoeft te duren? Het gaat om het wel of niet ontkennen van een incident, ze zijn geen kermis aan het opzetten ofzo. Koekwaus.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 13:58 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Daar zijn ze toch mee bezig nu kalf
Doe eens rustig joh, die verklaring komt er wel.
Ja, maar het is ook pas kwart over vier op dinsdagmiddag. Waarschijnlijk zat Arnautovic vandaag net aan het andere uiteinde van de tafel tijdens de lunch, dus hebben ze hem helaas weer niet kunnen spreken.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 15:11 schreef msnk het volgende:
Ik vind het echt frappant (en schandalig) hoelang men wacht met het uitbrengen van een verklaring
Ik wacht er ook op!quote:
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:13 schreef BertMaalderink het volgende:
[..]
Ja, maar het is ook pas kwart over vier op dinsdagmiddag. Waarschijnlijk zat Arnautovic vandaag net aan het andere uiteinde van de tafel tijdens de lunch, dus hebben ze hem helaas weer niet kunnen spreken.
het staat al op Fctwente.nl en op nos teletekstquote:Op dinsdag 17 maart 2009 17:56 schreef Merson het volgende:
Morgen is iedereen het bijna vergeten. Overmorgen helemaal, want dan gaat alle aandacht naar Ajax. Daarna komt er een klein stukje op de site van FC Twente, aan de zijkant. Vrijwel niemand leest het. Geen aandacht. Niemand die er meer wat over zegt. Goed gehandeld. Opgelost, slotje. [ afbeelding ]
Of denken jullie dat ze een groots aangekondigde en groots opgezette persconferentie gaan beleggen om te zeggen dat hij niks gezegd heeft?
Nee, stel dat hij het gezegd heeft dan gaat hij het heus niet meer toegeven nu nog...
quote:Marko Arnautovic ontkent het woord ‘nigger’ te hebben gebruikt. De beschuldiging van Ibrahim Kargbo na afloop van de wedstrijd Willem II – FC Twente aan het adres van Marko Arnautovic dat hij hem voor ‘nigger’ zou hebben uitgemaakt, wordt door de Twentse buitenspeler ten stelligste ontkend.
Arnautovic: “Er is over en weer van alles naar elkaar geroepen, maar het woord ‘nigger’ heb ik absoluut niet gebruikt. Ik begrijp echt niet waarom hij dat zegt. Ik vind het jammer wat er nu allemaal gebeurt en heb het gevoel dat iedereen nu negatief over mij denkt. Ik wil helemaal niets met racisme te maken hebben. Daarnaast zeggen ze dat ik naar een persoon heb gespuugd. Ik heb na de wedstrijd inderdaad gespuugd, maar niet naar een persoon.”
Trainer/Coach Steve McClaren en voorzitter Joop Munsterman geloven Marko Arnautovic op zijn woord.
Steve McClaren : “Ik heb vanmiddag met Marko om tafel gezeten en hem gevraagd of hij ‘nigger’ heeft gezegd. Hij ontkende dit ten stelligste. Ik geloof hem. Er zijn over en weer wel woorden gezegd, maar dat heeft niets met racisme uit te staan.
Ik heb daarnaast uitgebreid met hem gesproken over zijn gedrag in het veld. Dit moet verbeteren, we zijn daarmee al hard aan het werk geweest en zullen hieraan moeten blijven werken."
Joop Munsterman: “FC Twente heeft deze zaak zeer serieus opgenomen. Wij zijn een club die midden in de samenleving staat en racisme in welke vorm dan ook absoluut afkeurt. Ik heb geen redenen om te twijfelen aan de woorden van Marko Arnautovic.
De spelersgroep heeft te kennen gegeven niet te twijfelen aan de verklaring van Marko. We zien het vooronderzoek van de aanklager betaald voetbal met vertrouwen tegemoet.”
Stel dat hij het niet gezegd had, dan had hij dat ook wel meteen gezegd. Waarom zou je drie dagen wachten om een vreselijk zware beschuldiging te ontkennen, als je weet dat je het niet hebt gedaan?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 17:56 schreef Merson het volgende:
Nee, stel dat hij het gezegd heeft dan gaat hij het heus niet meer toegeven nu nog...
zoals verwacht; ontkenning... benieuwd wat de KNVB nu gaat doen verder!quote:Op dinsdag 17 maart 2009 18:52 schreef Stienn het volgende:
[..]
het staat al op Fctwente.nl en op nos teletekst
[..]
dat heb ik ook met Ajax, maar jaquote:Op dinsdag 17 maart 2009 18:02 schreef msnk het volgende:
Het liefst zie ik hem verbannen worden uit de voetballerij, maar ja
Hij wou wel wat zeggen, maar mocht niet van de leiding.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 18:55 schreef BertMaalderink het volgende:
[..]
Stel dat hij het niet gezegd had, dan had hij dat ook wel meteen gezegd. Waarom zou je drie dagen wachten om een vreselijk zware beschuldiging te ontkennen, als je weet dat je het niet hebt gedaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |